quote:Ja maar dat stuk dat ze hun vrouwen wat oranje vragen stelden om maar de kaartjes van hun te bemachtigen. Dat die vrouw antwoordde: Litmanen
Op zondag 28 juli 2002 12:27 schreef Hrun het volgende:[..]
vooral dat de voorzitter (briljante rol gespeeld door Jack Wouterse) zijn eigen leden geld uit handen speelt.
ik vond de scene met alle vrouwen in het vip-hok een beetje overdone, vooral die blonde doos die ze "rondleidde" was weer een stukje acteerwerk waar mijn haren van omhoog gaan staan...
Wel een typisch vooroordeel dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben maar wel grappig
quote:Alleen jouw moppie heet niet Nemo maar Cas zeker
Op zondag 28 juli 2002 18:49 schreef Ole het volgende:
All Stars is goed!! Vooral Nemo, die lijkt namelijk heel erg op mijn moppie..![]()
![]()
![]()
quote:Nee...
Op zondag 28 juli 2002 18:55 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Alleen jouw moppie heet niet Nemo maar Cas zeker
![]()
trouwens, Cas is wat jong voor mij hoor!!
quote:Ja dat is waar, althans ik val persoonlijk ook niet zo op veel jongere mannen als mede 30+-ster...
Op zondag 28 juli 2002 18:55 schreef Ole het volgende:[..]
Nee...
Hij heet geen Cas hoor![]()
..
trouwens, Cas is wat jong voor mij hoor!!
quote:Nou vind ik Kees Boot ook wel leuk.. die is ietsje ouder denk ik (speelt alleen in de laatste serie mee) even een plaatje zoeken hoor:
Op zondag 28 juli 2002 19:12 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Ja dat is waar, althans ik val persoonlijk ook niet zo op veel jongere mannen als mede 30+-ster...
ik had hem pas 1x gezien, maar ik heb weer bijna in mijn broek gezeken van het lachen.
met die koe. ze is zo lekker zacht en warm.
hahaha.
quote:Klopt
Op zondag 11 augustus 2002 22:00 schreef Hrun het volgende:
en dat geouwehoer in de kleedkamer is ook altijd zo mooi.
Maar de aflevering dat ze uit moesten spelen (dachten ze tenminste), met 3 auto's achter elkaar aanreden en de weg kwijt waren. Dat was echt een goeie aflevering, ik bleef maar lachen...
*Muurbloempje eigenlijk vaak lacht dus of dat nou zo bijzonder is*
Tis gewoon de manier waarop ze acteren, de timing van de grappen, de onderwerpen en nog zo veel meer dingen die het zo leuk maken.
Duidelijk een serie om op dvd te releasen!
quote:dat zou echt wel een reden zijn om nu eindelijk een DVD speler te kopen.!!
Op maandag 12 augustus 2002 01:33 schreef Mister_Orange het volgende:
All Stars is zeker de beste Nederlandse komedie, ooit!Tis gewoon de manier waarop ze acteren, de timing van de grappen, de onderwerpen en nog zo veel meer dingen die het zo leuk maken.
Duidelijk een serie om op dvd te releasen!
de aankondiging was er afgelopen jaar al van Universal....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:32 schreef Frenkel het volgende:
Wanneer komt de serie nou eens op dvd??
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:14 schreef R_ON het volgende:
All stars is matig. Ik vond "Niemand de deur uit" grappiger.
Je bedoelt dus dat ze wel op DvD uitkomen...?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:01 schreef Patch het volgende:
[..]
de aankondiging was er afgelopen jaar al van Universal....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |