whahaquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kutkind. paar maanden geleden riep je nog dat de Boer weg moet.
speelt niet eensquote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
ja hequote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
whaha
Waar blijft m'n UI? Na ajax-graafschap?
Alleen als je tijd heb. Ik wil em wel hebben voordat we de schaal winnenquote:
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barcaquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef honkeytonk het volgende:
De Boer moet de Ferguson van Ajax worden
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barca
Koemanquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?
U heeft gelijk. 2001/2002 (deels), 2002/2003, 2004/2004, 2004/2005 (deels). Voor mijn gevoel was 'ie er veel korter...quote:
De Jong eruit, Siggy erin lijkt me een mooi plan.quote:
*vingers gekruist houden doet*quote:
Omdat Frankquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
Dat gebeurd alleen bij een gelijkspel van AZ, of Feyenoord én AZ moeten volgende week beide punten laten liggenquote:
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maarquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maar
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboerenquote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %
uhu lekker krachten sparen voor volgende week, als je maar uitloopt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboeren
Feyenoord heeft niet gefaaldquote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
Lekker boeiend dat het vandaag niet mooi was. Wij winnen waar de rest faalt.
Care.quote:
6 punten plus doelpunten. Waar maak je je druk over!quote:
Nee Feyenoord haalt Ajax nooit meer in maar ze doen het wel goedquote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
6 punten plus doelpunten. Waar maak je je druk over!
Feyenoord wint van AZquote:Op zondag 15 april 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Care.
Volgende week winnen. En dan winnen tegen Twente en FEY-AZ gelijk = DE SCHAAL IN AMSTERDAM JALALAL
ik heb het liefst zo snel mogelijk de schaalquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord wint van AZAjax wint van Twente. Ajax kampioen, Feyenoord voorronde CL.
Het lijkt me ook sterk dat we van de 4 aankomende wedstrijd 3 verliezenquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
24 doelpunten voorsprong
6 punten voorsprong
Nog 12 punten die men kan halen
Zelfs 3 keer gelijk en 1 keer winst zou genoeg zijnquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat we van de 4 aankomende wedstrijd 3 verliezen
Als dat gebeurd, Dan ga ik de definitie van Falen in het woordenboek aanpassen...
Ligt allemaal aan hoe de rest speeltquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs 3 keer gelijk en 1 keer winst zou genoeg zijn
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Kampioen dat wel, maar wel van de armoede. Wat een middelmatige spelers heeft Ajax toch. Op Van Der Wiel na zie ik niemand vaste (of uberhaupt) bij Oranje spelen.
Goed dat de flow wel in orde is en hopelijk halen we deze zomer betere spelers.
Dan moeten ze wel heel veel gaan scoren...quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan hoe de rest speelt
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Kampioen dat wel, maar wel van de armoede. Wat een middelmatige spelers heeft Ajax toch. Op Van Der Wiel na zie ik niemand vaste (of uberhaupt) bij Oranje spelen.
Dat zei iedereen vorig jaar ook alquote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?quote:
Laat gaan joh, over 2 weken is de 31ste schaal binnenquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.
Van Rhijn denk ik welquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?
alleen van Rhijn en de Jong speelt al in Oranjequote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Van Rhijn heeft de potentie en Anita zou ook zomaar kunnen...quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siem heeft er 1 achter zijn naam staan en ik denk dat het daar ook bij gaat blijven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alleen van Rhijn en de Jong speelt al in Oranje
Alsof dat de maatstaf is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Luuk?quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siem heeft er 1 achter zijn naam staan en ik denk dat het daar ook bij gaat blijven.
We hebben de beste spelers van Nederland.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebben. Het voetbal was lang niet altijd om aan te zien en ben blij dat we gewonnen hebben en kampioen worden.
Wat is er mis om iets meer vrolijkheid en creativiteit in het team te hebben? Hmm?
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebben. Het voetbal was lang niet altijd om aan te zien en ben blij dat we gewonnen hebben en kampioen worden.
Wat is er mis om iets meer vrolijkheid en creativiteit in het team te hebben? Hmm?
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijdquote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Toch staat de Eredivisie in de top 10 van Europa/de Wereld/quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisiequote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch staat de Eredivisie in de top 10 van Europa/de Wereld/
De enigste reden dat Nederland minder is, is omdat de gemiddelde leeftijd van de topploegen in Nederland 10x zo laag is als in Engeland, Spanje of Duitsland.
Het grote geld zit daar dus zullen we altijd de beloftencompetitie voor de top competities blijven.
Dan kan je gaan bitchen en moanen over het niveau of accepteren dat falen en slechte wedstrijden winnen onderdeel van de opleiding is.
Ik mag blijven hopen, ik heb liever zware dominantie zoals die 2e seizoenshelft met Jol ipv seizoenen zoals deze. Uiteraard met de schaal als goal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Dat was(!) altijd wel een goede maatstaf van Ajax. Ajax had altijd relatief veel internationals in de selectie zitten.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisie
Vind ik wel redelijk gelijkwaardigquote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisie
True that, niveau in Engeland, met name op de top 6/7 na is ook om te huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijd
Jij denkt dat er spelers in Nederland rondlopen van het niveau Neymar/Ganso?quote:
Maar goed, wat zij hun spelers kunnen bieden is 10x meer. De tweede linksback van West Brom verdient hetzelfde als Hamlap.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijd
er lopen nog wel meer van die jongens daar rond hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat er spelers in Nederland rondlopen van het niveau Neymar/Ganso?
Dus 3 'goede' spelers bepalen of een competitie goed is?quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we hebben geen Neymar, Ganso, Ronaldinho etc
Dat maakt het niveau nog niet hoger. Ronaldo scoorde daar met 40 kilo overgewicht nog aan de lopende band.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Die zijn wel buitencategorie maar daar zijn er te weinig van om het niveau op te krikkenquote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat er spelers in Nederland rondlopen van het niveau Neymar/Ganso?
De Jong zat er de laatste tijd toch niet meer bij? Ik zie hem ook niet naar het EK gaan omdat er simpelweg betere spelers zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alleen van Rhijn en de Jong speelt al in Oranje
Een verschil met de tweede seizoenshelft van Jol.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik mag blijven hopen, ik heb liever zware dominantie zoals die 2e seizoenshelft met Jol ipv seizoenen zoals deze. Uiteraard met de schaal als goal.
Vroeger, was echt 10 jaar geleden ofzo dat Ruiz en Suarez hier waren ja.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]. Eredivisie heeft niet zo veel voetballers meer waar voor je naar het stadion komt. Vroeger met Suarez en Ruiz was dat wel anders. Mijn inziens geen goede ontwikkeling.
1980 belde, ze wilden hun opvattingen terug.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik mag blijven hopen, ik heb liever zware dominantie zoals die 2e seizoenshelft met Jol ipv seizoenen zoals deze. Uiteraard met de schaal als goal.
[..]
Dat was(!) altijd wel een goede maatstaf van Ajax. Ajax had altijd relatief veel internationals in de selectie zitten.
Henrique , Paulinho, Damiano, Danilo , Fabio, Liedson, Fred. Vagner Love. allemaal spelers die de eredivisie niet heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dus 3 'goede' spelers zeggen of een competitie goed is?
En dan een bal tegen z'n schouder krijgen zeker. Lijkt me geen goed planquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bruno Silva VVV-thuis laatste minuut laten invallen
Hij moet gewoon uit de buurt van de bal en tegenspelers blijven, dat moet toch wel lukken 'n minuutje langquote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
En dan een bal tegen z'n schouder krijgen zeker. Lijkt me geen goed plan
Maar qua teamspel is het gewoon waardeloos daar daarom is het niveau niet hoger dan in NLquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrique , Paulinho, Damiano, Danilo , Fabio, Liedson, Fred. Vagner Love. allemaal spelers die de eredivisie niet heeft.
Eriksen, Maher, Labyad, Ola John, Luuk de Jong, Tadic, allemaal talenten die wij wel hebben in Nederland.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrique , Paulinho, Damiano, Danilo , Fabio, Liedson, Fred. Vagner Love. allemaal spelers die de eredivisie niet heeft.
Ontwikkelingen gaan snelquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger, was echt 10 jaar geleden ofzo dat Ruiz en Suarez hier waren ja.___________!
Allemaal spelers die over hun top heen zijn, en die vet veel verdienen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nee ze kunnen moeilijk in twee competities tegelijk gaan spelenquote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrique , Paulinho, Damiano, Danilo , Fabio, Liedson, Fred. allemaal spelers die de eredivisie niet heeft.
die zijn niks vergeleken met die jongens hoor.. en labyad noemen.. lol.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eriksen, Maher, Labyad, Ola John, Luuk de Jong, Tadic, allemaal talenten die wij wel hebben in Nederland.
Guidetti, Clasie, BMIquote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Eriksen, Maher, Labyad, Ola John, Luuk de Jong, Tadic, allemaal talenten die wij wel hebben in Nederland.
Vagner Love , Henrique en Fred zijn nog geen 30 ?quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Allemaal spelers die over hun top heen zijn, en die vet veel verdienen.
Gelukkig spelen ze niet in de Eredivisie.
Schijnt toch wel een talent te zijn, let eigenlijk nooit op hem, maar hoor zijn naam wel als groot talent.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die zijn niks vergeleken met die jongens hoor.. en labyad noemen.. lol.
Dit, deze gasten zijn allemaal rond de 20.quote:Op zondag 15 april 2012 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die kan niet eens zijn dagelijkse mate inschenken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bruno Silva VVV-thuis laatste minuut laten invallen
En allen gefaald bij een topclub.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vagner Love , Henrique en Fred zijn nog geen 30 ?![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef Devv het volgende:
Ik ben voor om Verhoeven in blessuretijd in de spits te zetten. Gewoon voor de leuk.
Henrique heeft nog nooit buiten Europa gespeeld en is Braziliaans internationalquote:
Leeftijd zegt bij Brazilianen niet veel natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vagner Love , Henrique en Fred zijn nog geen 30 ?![]()
Hou nou maar op met trollenquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrique heeft nog nooit buiten Europa gespeeld en is Braziliaans international
Fred was goed bij Lyon
En Love was ook een succes bij Cska
Sinds hij gefaald is in Rusland.quote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leeftijd zegt bij Brazilianen niet veel natuurlijk.
Sinds wanneer speelt Vagner Love in Brazil?
Sinds Flamengo heel veel centen heeftquote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leeftijd zegt bij Brazilianen niet veel natuurlijk.
Sinds wanneer speelt Vagner Love in Brazil?
Jij was ook zo een tijdje...quote:
Littlerabbitquote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan joh het is toch uiteindelijk allemaal de schuld van V/d Wiel volgens vele hier.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Henrique heeft nog nooit buiten Europa gespeeld en is Braziliaans international
Fred was goed bij Lyon
En Love was ook een succes bij Cska
Hoeveel wedstrijden heeft hij al gespeeld voor Flamengo dan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Sinds Flamengo heel veel centen heeft
voor het staatskampioenschap gebruiken ze wel anderenquote:Op zondag 15 april 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij al gespeeld voor Flamengo dan?
omdat ze niet in Europa uitkomen jaquote:Op zondag 15 april 2012 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over de spelers heb je gelijk, maar over de teams niet, die zijn niet beter
quote:Op zondag 15 april 2012 16:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
voor het staatskampioenschap gebruiken ze wel anderen
Ronaldinho mag ondertussen alweer weg. Het enige waar de Braziliaanse competitie voor dient is uitgebluste Braziliaanse "sterren" een platvorm bieden om zonder disciplinaire regels miljoenen binnen te harken en moddervet te worden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij al gespeeld voor Flamengo dan?
10 jarig contract aanbiedenquote:Op zondag 15 april 2012 16:49 schreef over_hedge het volgende:
Oh en. frank![]()
1.5 seizoen en 2x kampioen worden!
Gelukkig is Ajax kampioen van de armoedequote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldinho mag ondertussen alweer weg. Het enige waar de Braziliaanse competitie voor dient is uitgebluste Braziliaanse "sterren" een platvorm bieden om zonder disciplinaire regels miljoenen binnen te harken en moddervet te worden.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Die kaart die ik naar Ajax ga sturen komt er. Op A3 formaat en ik ga hem tekenen met mijn neefjes (6&8 jaar)Wiens naam moet er allemaal op?
Zelfs Smoofie is ouder dan 8.quote:Op zondag 15 april 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
Die kaart die ik naar Ajax ga sturen komt er. Op A3 formaat en ik ga hem tekenen met mijn neefjes (6&8 jaar)Wiens naam moet er allemaal op?
Ik heb een belofte gemaakt om samen met mijn neefjes een hele grote kaart naar Ajax te sturen, en dan doe ik het goed ookquote:
Joh, vorig was Ajax ook kampioen vd armoede. Dan was twente dat ook wel geweestquote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
Iedereen moet ophouden over dat kampioen van de armoede enzo.
Gewoon kampioen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldinho mag ondertussen alweer weg.
31 is geen 30.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef spiedermann het volgende:
Over 5 jaar boeit niemand dat meer, kampioen is kampioen
doe gewoon "groetjens van alle fokvriendjes en vriendinnetjes, inclusief helpmefok"quote:Op zondag 15 april 2012 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
niet snappen dat het echte seizoen pas begint in de zomer daarquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kuttroll die Vincerusso.
Fred, in 2012 maar 9 wedstrijden gespeeld.
Vangner Love, nog geen wedstrijd.
Ronaldinho:
[..]![]()
Als Sócrates op z'n 50e z'n rentree in het profvoetbal kan maken dan kan Silva wel 30sec in de eigen 16 gaan staan.quote:Op zondag 15 april 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan niet eens zijn dagelijkse mate inschenken.
quote:Ajax fans ga lekker eigen filmpjes kijken van jullie mooie ontladingen en supporters! oh wacht... die hebben jullie niet! Foutje!
quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet snappen dat het echte seizoen pas begint in de zomer daar
Kom je er nu pas achter ? Brazilië stelt niks voor. Soort Jupiler league.quote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een kuttroll die Vincerusso.
Fred, in 2012 maar 9 wedstrijden gespeeld.
Vangner Love, nog geen wedstrijd.
Ronaldinho:
[..]![]()
Maar dat is atm Italie ook niet meer echtquote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef Tarado het volgende:
Het is maar wat je armoede noemt, wel is het zo dat de kampioen van Nederland geen Europese top meer is en dat is wel anders geweest
quote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef Smoofie het volgende:
Op youtube bij een PSV filmpje van de 3-2 van Matavs:
[..]
dat zijn een paar uitzonderingenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
dan maar zo: 38 wedstrijden gespeeld, daarvan heeft hij er maar 17 meegepakt. Zegt genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 16:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet snappen dat het echte seizoen pas begint in de zomer daar
niet haten op HMFquote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha ja doen, kutkakkerlak dat het er is.
Haha, van PSV "laat je club maar in de steek" subsidieclub.quote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laat die gast nouquote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
dan maar zo: 38 wedstrijden gespeeld, daarvan heeft hij er maar 17 gespeeld. Zegt genoeg.
verdraai mn woorden maarquote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat die gast nou
Boerrigter zou ook voor de rest van z'n leven in een rolstoel moeten volgens hem
Maar dat was ook een tijdje zo. Hij was tijdelijk verlamd.quote:Op zondag 15 april 2012 16:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat die gast nou
Boerrigter zou ook voor de rest van z'n leven in een rolstoel moeten volgens hem
ik kijk liever naar de mooie techniek van Ronaldo.quote:Op zondag 15 april 2012 16:57 schreef Tarado het volgende:
Laten we het hier weer over Ajax hebben, hete enige wat me interesseert in BrazilIë is dit
[ afbeelding ]
Kan eigenlijk niet meer misgaan, tegen Groningen winnen is eigenlijk al genoeg. Je hebt dan zes punten voor plus een Doelsaldo van plus 13.quote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Dusssssssssssssss... schaal binnen?
quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ik kijk liever naar de mooie techniek van Ronaldo.
[ afbeelding ]
Dan hebben de rest van de ploegen nog 3 wedstrijden om 9 punten in te lopen. Dat kan best. Tegen Groningen winnen, en dan gelijk tegen FC Twente is zeer zeer waarschijnlijk genoegquote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet meer misgaan, tegen Groningen winnen is eigenlijk al genoeg. Je hebt dan zes punten voor plus een Doelsaldo van plus 13.
Nog niet, maar er kan alvast wel een plekje in de prijzenkast worden vrijgemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Dusssssssssssssss... schaal binnen?
Ook van Twente winnen, is toch heerlijk om daar weer kampioen tegen te wordenquote:Op zondag 15 april 2012 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan hebben de rest van de ploegen nog 3 wedstrijden om 9 punten in te lopen. Dat kan best. Tegen Groningen winnen, en dan gelijk tegen FC Twente is zeer zeer waarschijnlijk genoeg
Dat zeker, vooral omdat ik dan in het Twente vak zitquote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook van Twente winnen, is toch heerlijk om daar weer kampioen tegen te worden
Ajax zou dan drie keer op rij moeten verliezen, waaronder VVV thuisquote:Op zondag 15 april 2012 17:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan hebben de rest van de ploegen nog 3 wedstrijden om 9 punten in te lopen. Dat kan best. Tegen Groningen winnen, en dan gelijk tegen FC Twente is zeer zeer waarschijnlijk genoeg
En dan vanuit Twente achteloos langzaam alle snelwegen afrijden, ondertussen duizenden fans die Ajax begroeten als de Godenzonen die wederom eeuwige roem vergarenquote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook van Twente winnen, is toch heerlijk om daar weer kampioen tegen te worden
Deze, maar deze is nog van het begin van de competitiequote:Op zondag 15 april 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft iemand nog een screenshot van teletekstp818 na Feyenoord en dus die 6de plek?Daar werd toentertijd zoveel mee getrolled en toch kan ik het niet terugvinden.
Ze kunnen niet rekenen.quote:
Nog in de tijd dat FC Twente 31 wedstrijden won maar maar 45 punten hadquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet best. Wanneer was dit?
Heeft Vertonghen weer 2 biertjes gedronken? Lijkt me sterk dat er een tramkabel te laag hing in de Arena.quote:
Zei ik gister ook al. Er zijn werkelijk mensen die denken dat Ajax de CL volgend jaar wint terwijl het overduidelijk is dat de EL in eigen huis gepakt gaat worden.quote:
Champions League moet daarna nog een jaartje wachten, maar dat is helemaal niet erg inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zei ik gister ook al. Er zijn werkelijk mensen die denken dat Ajax de CL volgend jaar wint terwijl het overduidelijk is dat de EL in eigen huis gepakt gaat worden.
Is goed man.quote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef Wessiej het volgende:
Trouwens, altijd als we kampioen worden is er iemand die een filmpje maakt van het seizoen met het liedje: zing vecht huil bid bladiebla. Ik heb wel zin om dit jaar dat filmpje te maken. Denk dat ik zo wat beeldmateriaal ga verzamelen
En dan kijken mensen je gek aan als je zegt dat hij nog tien jaar moet bijtekenenquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef BrokenArrow het volgende:
FdB heeft in 1,5 jaar al net zoveel titels gewonnen als die 25 trainers in de tien jaar daarvoor
Was dit seizoen ook al zoquote:Op zondag 15 april 2012 17:28 schreef msnk het volgende:
[..]
En dan kijken mensen je gek aan als je zegt dat hij nog tien jaar moet bijtekenen
Zul je zien dat als we 's een keer een wedstrijd verliezen volgend seizoen mensen gelijk roepen dat Frank ontslagen moet worden
Eriksen, Janssen, V/d Wiel, Vermeer, Blind en De Jong op de tribunequote:Op zondag 15 april 2012 17:28 schreef msnk het volgende:
[..]
En dan kijken mensen je gek aan als je zegt dat hij nog tien jaar moet bijtekenen
Zul je zien dat als we 's een keer een wedstrijd verliezen volgend seizoen mensen gelijk roepen dat Frank ontslagen moet worden
3,1 ster jonge.quote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het middelste sterretje faalt.
Jammer dit.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen, Janssen, V/d Wiel, Vermeer, Blind en De Jong op de tribune
3 1/10e ster.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Of ben ik nou achterlijk?
Waarom neem je deze wedstrijd nou serieus? Volgende week ook een baggerclubje op bezoek dat uit geen flikker presteertquote:Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eriksen, Janssen, V/d Wiel, Vermeer, Blind en De Jong op de tribuneMisschien tonen ze dan nog eens wat inzet. Het was weer helemaal niks vandaag.
Dat zegt hij net, 3.1 ster ipv 3.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er anders aan dan? Of ben ik nou achterlijk?
quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neem je deze wedstrijd nou serieus? Volgende week ook een baggerclubje op bezoek dat uit geen flikker presteert
Oohquote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zegt hij net, 3.1 ster ipv 3.
Dat is het enige waardoor het een hoax is?quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoax. Eindstand staat op 819. Niet op 818
Zeker niet 't enigequote:Op zondag 15 april 2012 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is het enige waardoor het een hoax is?![]()
Goed opgemerktquote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De puntentelling spoort ook niet op dat plaatje :p
4 per wedstrijd moet te doen zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De 100 doelpunten gaan we niet meer halen
Boeiend, we hebben er nog 30.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef bjanaan het volgende:
Ik hoop dat de schaal dit jaar wel deukloos blijft!
Als hij maar deukloos bij ons blijft!quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef bjanaan het volgende:
Ik hoop dat de schaal dit jaar wel deukloos blijft!
quote:
Is toch zoquote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij stopte eerst bij 22222. vond hij een mooi aantal
Hoe het kan veranderen in 2 maandenquote:Op zondag 15 april 2012 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar begin februari ook.Toen was het nog dat ik zei:
'Kom, zullen we het kampioenschap zo begraven?'
Luukje mag er ook nog inspugen. Dat gun ik hem welquote:Op zondag 15 april 2012 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat we in Enschede kampioen gaan worden. Mag Munsterman de schaal ook nog even aanraken, daar doen we niet moeilijk over.
quote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)3compulsive_disorder
Serieus? Zal wel voortkomen uit die walgelijk muziek die je luistert met die enge zwarte kleding, toch 4LF? Het enige wat ik hoop is dat ik mijn postcount niet te hoog staat maar hoeveel het er precies zijn zou ik niet wetenquote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
5 vs Groningen, 2 vs Twente, 6 vs VVV en 3 vs Vitesse, hmmmmquote:Op zondag 15 april 2012 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De 100 doelpunten gaan we niet meer halen
Hmmquote:Op zondag 15 april 2012 18:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Idd.quote:Op zondag 15 april 2012 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Serieus? Zal wel voortkomen uit die walgelijk muziek die je luistert met die enge zwarte kleding, toch 4LF?
Om hier even op in te haken. Het is toch zo dat de talenten bij Ajax al wat langer blijven dan pakweg een aantal jaar geleden? In die tijd gingen VDV en Sneijder al weg voordat ze 23 waren en nu gaan Vertonghen en Van der Wiel als ze 24/25 zijn... Als je alle toptalenten bij Ajax tot hun 24/25 kan behouden dan moet het niveau ook al een stuk hoger worden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Artillerieschaap het volgende:
Een hoop gelul hier. Als alle toptalenten in de Eredivisie drie jaar later naar het buitenland zouden gaan dan speelden we gewoon mee om de prijzen in Europa.
Maar Sneijder en Van der Vaart waren dan ook een stuk beter.quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken. Het is toch zo dat de talenten bij Ajax al wat langer blijven dan pakweg een aantal jaar geleden? In die tijd gingen VDV en Sneijder al weg voordat ze 23 waren en nu gaan Vertonghen en Van der Wiel als ze 24/25 zijn... Als je alle toptalenten bij Ajax tot hun 24/25 kan behouden dan moet het niveau ook al een stuk hoger worden.
Of de spelers bereiken nu pas rond de 24-25 dat niveau waardoor de opleiding dus achteruit blijkt te zijn gegaan.quote:Op zondag 15 april 2012 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Om hier even op in te haken. Het is toch zo dat de talenten bij Ajax al wat langer blijven dan pakweg een aantal jaar geleden? In die tijd gingen VDV en Sneijder al weg voordat ze 23 waren en nu gaan Vertonghen en Van der Wiel als ze 24/25 zijn... Als je alle toptalenten bij Ajax tot hun 24/25 kan behouden dan moet het niveau ook al een stuk hoger worden.
Nee want Sneijder en VDV bereikten hun top pas toen ze weggingen bij Ajax en uitblonken bij de buitenlandse clubs. Misschien ook niet de juiste voorbeelden die twee. Babel, Maduro, De Jong etc. gingen ook vroeg weg en die zijn kwalitatief minder. Al ben ik het niet met Adames eens dat Vertonghen een stuk slechter is dan VDV.quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Of de spelers bereiken nu pas rond de 24-25 dat niveau waardoor de opleiding dus achteruit blijkt te zijn gegaan.
Dan heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. Ik vond hem goed spelenquote:Op zondag 15 april 2012 18:48 schreef gniffie het volgende:
Boerrigter heeft op zijn goals, die hem in de schoot werden geworpen, echt niks goed gedaan.
Kwam er verder 2 a 3 keer langs, die die blind voor gaf wat dus 0 nut heeft. Dat was het wel. Voor de rest liep die Blind in de wegquote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb jij naar een andere wedstrijd gekeken. Ik vond hem goed spelen
Oh daar heb je onze aandachtstrekker weer.quote:Op zondag 15 april 2012 18:48 schreef gniffie het volgende:
Boerrigter heeft op zijn goals, die hem in de schoot werden geworpen, echt niks goed gedaan. Aisatti was ook kut
quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh daar heb je onze aandachtstrekker weer.
Mag je zeker zeggen. Gelukkig hoef ik het niet te lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..], hij speelde gewoon slecht maar maakt 2 simpele goals. Mag toch gezegd worden
Fillipo Inzaghi was ook zo.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..], hij speelde gewoon slecht maar maakt 2 simpele goals. Mag toch gezegd worden
Ik neem aan dat je met de concurrenten PSV, AZ, FC Twente, Feyenoord en Heereveen bedoelt?quote:Op zondag 15 april 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, het is dan 5 februari 2012. Elke PSV’er, Feyenoorder, noem ze maar op. Ze spreken blij: ‘Zo, die gozertjes uit 020 mogen het volgend jaar weer proberen. Wij gaan zonder Ajax uitmaken wie er lekker veel miljoenen opstrijkt’. Nou, In de diepste hoekjes van het internet schrijven enkele Ajacieden nog: ‘Ik geef de strijd niet op, we kunnen het nog worden!’. Waarop de ander zegt: ‘Ik zie het niet gebeuren, hoop maar lekker voort’. Of enkele Anti-Ajax trolletjes komen weer bloed onder de nagels vandaan halen.
Nou, we zijn nu 2 maanden verder… Het is 1 april… Ajax wint met 6-0. Vitesse speelt thuis tegen Alkmaar Zaanstreek om het maar zo te noemen. Eindstand rond 18:15. 2-2. En dan staat Ajax zomaar op kop. Dan hoor je nog mensen roepen: ‘Ajax gaat het heel lastig krijgen in Heerenveen en dan zijn ze zo weer de koppositie kwijt’.
Ik schreef het scenario voor 11 april te Woensdag : AZ – Twente wordt gelijk, Feyenoord wint, PSV wint, Ajax wint. In Alkmaar eindigt het zoals ik heb geschreven; gelijk. PSV verliest bij RKC… Dat zegt veel over PSV dit seizoen. Feyenoord speelt gelijk. Ajax wint simpel met 5-0. Dan denk je: zo’n avond waar al die concurrenten punten verspelen is zo’n typisch avondje waar allemaal geluk met elkaar samenvalt.
Het is 14 april… PSV speelt tegen AZ. Daar denk je dan: dat simpel zwakke subsidiegeval uit Eindhoven zal wel op de broek krijgen. Nee, net als woensdag verliezen ze in de blessuretijd dure punten. FC Twente pikte op zijn Duits wat punten in Alkmaar. Maar Nourdin deed het net zo hard terug bij Twente – NAC. Oké, Feyenoord en Heerenveen winnen ook.. Laatstgenoemde was sowieso geen titelkandidaat meer. Dan speelt Ajax nog tegen de Graafschap wat ze eigenlijk moeten winnen, wat ze dus uiteindelijk doen.
Met nog 4 speelrondes te gaan, 6 punten voorsprong op AZ en Feyenoord. Stiekem 7 punten met het voortreffelijke doelsaldo. Mijn scenario luidt dus: Ajax, AZ en Feyenoord winnen volgende week. Misschien dat Feyenoord gelijkspeelt bij AZ. En dan 29 april het kampioenschap binnenhalen door te winnen bij Twente en dat Feyenoord – AZ gelijk eindigt. We zullen het zien.
Dan resteert mij de simpele vraag: Hoe kan het toch!? Al die concurrenten die Ajax het een stuk gemakkelijker maken. De meesten zullen denken: ‘ Laat gaan joh, is toch heerlijk man, die falende concurrenten.’
De schaal in de handen van Jan Vertonghen, dat is mijn wens op't moment.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef kevin33 het volgende:
Zodra het kampioenschap officieel is, komt er een nieuwe OP.
Zonder MeH, de Zeeuw e.d.
Nog meer wensen e.d.?
Yup, JD is zo opportunistische als de pest.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Wessiej het volgende:
VI
Leuk program, maar elke week is iedereen zijn mening daar anders, niet normaal.
Is er al de schaal met dikke vette koeienletters *31* erboven opgenoemd? Zo niet, Dan datquote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef kevin33 het volgende:
Zodra het kampioenschap officieel is, komt er een nieuwe OP.
Zonder MeH, de Zeeuw e.d.
Nog meer wensen e.d.?
Was toen niet meer dan terecht en er was ook weinig zicht op progressie. Al zeg ik niet dat je ongelijk hebtquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef Wessiej het volgende:
VI
Leuk program, maar elke week is iedereen zijn mening daar anders, niet normaal.
Al gezienquote:
En weer miljoenen + Champions Leaguequote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef wolferl het volgende:
Ajax speelde op 50%, en misschien wel minder.
Waarom 110% geven als je ook op de helft kan winnen, want je zit in de slotfase van de competitie. Ik geef ze groot gelijk, krachten sparen voor Twente uit.
Jammer voor ons, maar we krijgen er een kampioenschap voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |