whahaquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kutkind. paar maanden geleden riep je nog dat de Boer weg moet.
speelt niet eensquote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
ja hequote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
whaha
Waar blijft m'n UI? Na ajax-graafschap?
Alleen als je tijd heb. Ik wil em wel hebben voordat we de schaal winnenquote:
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barcaquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef honkeytonk het volgende:
De Boer moet de Ferguson van Ajax worden
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barca
Koemanquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?
U heeft gelijk. 2001/2002 (deels), 2002/2003, 2004/2004, 2004/2005 (deels). Voor mijn gevoel was 'ie er veel korter...quote:
De Jong eruit, Siggy erin lijkt me een mooi plan.quote:
*vingers gekruist houden doet*quote:
Omdat Frankquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
Dat gebeurd alleen bij een gelijkspel van AZ, of Feyenoord én AZ moeten volgende week beide punten laten liggenquote:
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maarquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maar
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboerenquote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %
uhu lekker krachten sparen voor volgende week, als je maar uitloopt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboeren
Feyenoord heeft niet gefaaldquote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
Lekker boeiend dat het vandaag niet mooi was. Wij winnen waar de rest faalt.
Care.quote:
6 punten plus doelpunten. Waar maak je je druk over!quote:
Nee Feyenoord haalt Ajax nooit meer in maar ze doen het wel goedquote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
6 punten plus doelpunten. Waar maak je je druk over!
Feyenoord wint van AZquote:Op zondag 15 april 2012 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Care.
Volgende week winnen. En dan winnen tegen Twente en FEY-AZ gelijk = DE SCHAAL IN AMSTERDAM JALALAL
ik heb het liefst zo snel mogelijk de schaalquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Feyenoord wint van AZAjax wint van Twente. Ajax kampioen, Feyenoord voorronde CL.
Het lijkt me ook sterk dat we van de 4 aankomende wedstrijd 3 verliezenquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
24 doelpunten voorsprong
6 punten voorsprong
Nog 12 punten die men kan halen
Zelfs 3 keer gelijk en 1 keer winst zou genoeg zijnquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Het lijkt me ook sterk dat we van de 4 aankomende wedstrijd 3 verliezen
Als dat gebeurd, Dan ga ik de definitie van Falen in het woordenboek aanpassen...
Ligt allemaal aan hoe de rest speeltquote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zelfs 3 keer gelijk en 1 keer winst zou genoeg zijn
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Kampioen dat wel, maar wel van de armoede. Wat een middelmatige spelers heeft Ajax toch. Op Van Der Wiel na zie ik niemand vaste (of uberhaupt) bij Oranje spelen.
Goed dat de flow wel in orde is en hopelijk halen we deze zomer betere spelers.
Dan moeten ze wel heel veel gaan scoren...quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan hoe de rest speelt
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Kampioen dat wel, maar wel van de armoede. Wat een middelmatige spelers heeft Ajax toch. Op Van Der Wiel na zie ik niemand vaste (of uberhaupt) bij Oranje spelen.
Dat zei iedereen vorig jaar ook alquote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?quote:
Laat gaan joh, over 2 weken is de 31ste schaal binnenquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.
Van Rhijn denk ik welquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?
alleen van Rhijn en de Jong speelt al in Oranjequote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Van Rhijn, Vermeer, De Jong, Anita straks allemaal vaste klanten in Oranje zijn?
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Wessiej het volgende:
[..]
8 wedstrijden hiervoor top, 1tje matig tegen een kutploeg. WAT EEN KUTSPELERS HEBBEN WE.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Van Rhijn heeft de potentie en Anita zou ook zomaar kunnen...quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siem heeft er 1 achter zijn naam staan en ik denk dat het daar ook bij gaat blijven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
alleen van Rhijn en de Jong speelt al in Oranje
Alsof dat de maatstaf is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Luuk?quote:Op zondag 15 april 2012 16:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Siem heeft er 1 achter zijn naam staan en ik denk dat het daar ook bij gaat blijven.
We hebben de beste spelers van Nederland.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebben. Het voetbal was lang niet altijd om aan te zien en ben blij dat we gewonnen hebben en kampioen worden.
Wat is er mis om iets meer vrolijkheid en creativiteit in het team te hebben? Hmm?
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat we goede spelers hebben. Het voetbal was lang niet altijd om aan te zien en ben blij dat we gewonnen hebben en kampioen worden.
Wat is er mis om iets meer vrolijkheid en creativiteit in het team te hebben? Hmm?
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijdquote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Toch staat de Eredivisie in de top 10 van Europa/de Wereld/quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisiequote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Toch staat de Eredivisie in de top 10 van Europa/de Wereld/
De enigste reden dat Nederland minder is, is omdat de gemiddelde leeftijd van de topploegen in Nederland 10x zo laag is als in Engeland, Spanje of Duitsland.
Het grote geld zit daar dus zullen we altijd de beloftencompetitie voor de top competities blijven.
Dan kan je gaan bitchen en moanen over het niveau of accepteren dat falen en slechte wedstrijden winnen onderdeel van de opleiding is.
Ik mag blijven hopen, ik heb liever zware dominantie zoals die 2e seizoenshelft met Jol ipv seizoenen zoals deze. Uiteraard met de schaal als goal.quote:Op zondag 15 april 2012 16:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet realistisch, dit is Engeland niet. Dit is de Mickey Mouse League.
Dat was(!) altijd wel een goede maatstaf van Ajax. Ajax had altijd relatief veel internationals in de selectie zitten.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisie
Vind ik wel redelijk gelijkwaardigquote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Braziliaanse competitie is beter dan de eredivisie
True that, niveau in Engeland, met name op de top 6/7 na is ook om te huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijd
Jij denkt dat er spelers in Nederland rondlopen van het niveau Neymar/Ganso?quote:
Maar goed, wat zij hun spelers kunnen bieden is 10x meer. De tweede linksback van West Brom verdient hetzelfde als Hamlap.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd het niveau in Engeland ook om te huilen, wordt wat verbloemd door de strijd
er lopen nog wel meer van die jongens daar rond hoorquote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij denkt dat er spelers in Nederland rondlopen van het niveau Neymar/Ganso?
Dus 3 'goede' spelers bepalen of een competitie goed is?quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
we hebben geen Neymar, Ganso, Ronaldinho etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |