whahaquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
kutkind. paar maanden geleden riep je nog dat de Boer weg moet.
speelt niet eensquote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
ja hequote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Artillerieschaap het volgende:
Van Rhijn speelt slecht vandaag.
Ja.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]
whaha
Waar blijft m'n UI? Na ajax-graafschap?
Alleen als je tijd heb. Ik wil em wel hebben voordat we de schaal winnenquote:
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barcaquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef honkeytonk het volgende:
De Boer moet de Ferguson van Ajax worden
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik denk dat hij over een paar jaar weggekaapt wordt door Barca
Koemanquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Één trainer die drie seizoenen aan 't roer staat is voor Ajax al heel wat. Wanneer was dat voor 't laatst? Van Gaal?
U heeft gelijk. 2001/2002 (deels), 2002/2003, 2004/2004, 2004/2005 (deels). Voor mijn gevoel was 'ie er veel korter...quote:
De Jong eruit, Siggy erin lijkt me een mooi plan.quote:
*vingers gekruist houden doet*quote:
Omdat Frankquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
Dat gebeurd alleen bij een gelijkspel van AZ, of Feyenoord én AZ moeten volgende week beide punten laten liggenquote:
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maarquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Waarom zo laat? De Jong raakt geen kut
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
idd, Ajax probeert ook veel te mooi te doen. Mooie kansen en acties, Maar score, Hó maar
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboerenquote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee ze vinden het allemaal best zo . ze spelen op nog geen 10 %
uhu lekker krachten sparen voor volgende week, als je maar uitloopt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat is waar. Daarnet ook, Paar schoten op doel, Zag je goed bij Erikksen, Eerst een geïrriteerd gezicht en daarna zo van, Ach, We staan toch voor tegen de superboeren
Feyenoord heeft niet gefaaldquote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef The_Groove het volgende:
Lekker boeiend dat het vandaag niet mooi was. Wij winnen waar de rest faalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |