Ah bedankt! Ik kijk vooral naar de jurken die ze daar verkopen, ik geloof best dat de kwaliteit geen D&G of Gucci is maar er zitten zulke gave jurken bij die ik wel voor mijn zus d'r bruiloft zou willen kopenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:49 schreef revpolen het volgende:
[..]
Goeie site, staan leuke schilderijen op en car dvdplayers
Ik zou het proberen, bij buyincoins.com bijvoorbeeld heb ik al vaker geld terug gekregen n.a.v een defect of zelfs gewoon een ontbrekend product in mijn bestelling.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:08 schreef Adames het volgende:
Mooi, gisteren na een maand een van mijn DX bestellingen binnen gekregen, een telefoon oplader. Hang ik aan mijn telefoon, reageert het hele touchscreen niet. Daarna bij een vriendin er aan gehangen, begint deze uit zichzelf door menu's heen te gaan, willekeurige karakters in te toetsen en daarna een reboot.
Product is inmiddels ook verwijderd van de website, zijn ze een beetje makkelijk in teruggave van geld?
ik heb het inderdaad aangemeld en aangezien het product niet meer wordt aangeboden, denk ik dat het probleem wel bekend is.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zou het proberen, bij buyincoins.com bijvoorbeeld heb ik al vaker geld terug gekregen n.a.v een defect of zelfs gewoon een ontbrekend product in mijn bestelling.
gefeliciteerd met je zusquote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik kijk vooral naar de jurken die ze daar verkopen, ik geloof best dat de kwaliteit geen D&G of Gucci is maar er zitten zulke gave jurken bij die ik wel voor mijn zus d'r bruiloft zou willen kopen
Ooit al eens iets besteld daar, en zo ja was de levertijd een beetje gunstig?
[..]
Ik zou het proberen, bij buyincoins.com bijvoorbeeld heb ik al vaker geld terug gekregen n.a.v een defect of zelfs gewoon een ontbrekend product in mijn bestelling.
Ben ik overigens nou gek of zie ik alleen een logo van lighttake ipv lightinthebox staan in de OP?
Dankjewelquote:
Net de Taiwanese superlux hd668 besteld na de lovende reviews.quote:superlux hd668b thomann 18-4
swiss watch ebay 14-4
brainwavz mp4nation 7-4
Petey Piranha focalprice 4-4
kabeltje BIC 4-4
Doe ik ookquote:
Ik wil niets zeggen. Maar veel van het spul dat ik bestel, en dat ook gewoon door de brievenbus past, krijg ik via de pakketdienst.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ook ophouden met zeuren!![]()
(Werd bezorgd door pakketdienst; ons huisnummer stond er niet op)
Dus voor $5.58 / ¤4.26 een horloge 9200km verzonden en vervolgens nog aangeboden door pakketdienst (i.p.v. postbode)
quote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik wil niets zeggen. Maar veel van het spul dat ik bestel, en dat ook gewoon door de brievenbus past, krijg ik via de pakketdienst.
hen een schilderij thuis aan de muur hangen, en in een auto van me zit een car dvd player die wel leuk isquote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik kijk vooral naar de jurken die ze daar verkopen, ik geloof best dat de kwaliteit geen D&G of Gucci is maar er zitten zulke gave jurken bij die ik wel voor mijn zus d'r bruiloft zou willen kopen
Ooit al eens iets besteld daar, en zo ja was de levertijd een beetje gunstig?
Heuh. Waar is die naartoe gegaan?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ben ik overigens nou gek of zie ik alleen een logo van lighttake ipv lightinthebox staan in de OP?
Jouw avond begint ook vroeg. Moet je na Sesamstraat ook al liggen?quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heuh. Waar is die naartoe gegaan?
Of ik ben nu in de war met de OP van het tablettopic...![]()
[..]
Jouw avond begint ook vroeg. Moet je na Sesamstraat ook al liggen?
En wat is t nou dan?quote:Op woensdag 18 april 2012 16:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja op UPS stond vanavond, hoe eerder hoe beter toch?
wel 31.40 bijbetalen..
Zit er ook zwaar over te denken om deze aan te schaffen (maar heb er zo veeeeel). Hoe bevalt ie? De band is van rubber en hij lijkt erg lang op de foto, is dat ook zo? En is die een beetje stevig of valt het tegen (tegenvallen kan eigenlijk niet voor die prijs, maar tochquote:Op woensdag 18 april 2012 14:31 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kan ook ophouden met zeuren!![]()
(Werd bezorgd door pakketdienst; ons huisnummer stond er niet op)
Dus voor $5.58 / ¤4.26 een horloge 9200km verzonden en vervolgens nog aangeboden door pakketdienst (i.p.v. postbode)
mijn pakketje? schoenen en een skateboardquote:
Heb 'm net een paar uur, dus zoveel kan ik er nog niet over vertellen. Band is inderdaad rubber en erg flexibel (meest flexibel wat ik ooit heb gezien voor een gloednieuw horloge; meestal zijn ze eerst gigantisch stijf zeg maar). Natuurlijk heeft dit rubber weer de bekende meurluchtquote:Op woensdag 18 april 2012 17:27 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zit er ook zwaar over te denken om deze aan te schaffen (maar heb er zo veeeeel). Hoe bevalt ie? De band is van rubber en hij lijkt erg lang op de foto, is dat ook zo? En is die een beetje stevig of valt het tegen (tegenvallen kan eigenlijk niet voor die prijs, maar toch).
Mijn bandje is gewoon geurloos hoor?quote:Op woensdag 18 april 2012 17:39 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Heb 'm net een paar uur, dus zoveel kan ik er nog niet over vertellen. Band is inderdaad rubber en erg flexibel (meest flexibel wat ik ooit heb gezien voor een gloednieuw horloge; meestal zijn ze eerst gigantisch stijf zeg maar). Natuurlijk heeft dit rubber weer de bekende meurlucht![]()
![]()
Bandje lijkt me erg stevig, het uurwerk zelf is ook prima. Lengte hieronder:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 18:38 schreef Superlam het volgende:
[..]
Mijn bandje is gewoon geurloos hoor?
Dan toch liever mesjesquote:Op woensdag 18 april 2012 17:58 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon elektrisch scheren (Philishave, zelf de HS8440, iBoodaanbieding) en na drie jaar een nieuwe kopen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 21:23 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
heb je ook een link naar de aanbieder? *hebbon!*
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Deze search geeft ook wel geinige horloges btw.
<scheiße: loop ik zelf ook weer te kijken en te kopen (¤4,66 EUR)>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |