SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Hier??quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poepen op brood verplicht, subtitel.
Dat is vies ja.quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poepen op brood verplicht, subtitel.
Jou en Jan hosselenquote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey het is nog vroeg, kan gebeuren!
Ga je nog iets leusks doen vandaag?
Dat kan ik nog halen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Adam wij 3en over 30minuten bij de Arena.
Dat haalt geen van ons 3en sryquote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Adam wij 3en over 30minuten bij de Arena.
spa heeft zo'n naar smaakje op het eindquote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef Trollscience het volgende:
Eens even een groot glas Spa naar binnen gieten..
Dat heb ik juist bij kraanwaterquote:Op zondag 15 april 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
spa heeft zo'n naar smaakje op het eindgeef mij een glas water uit de kraan gewoon.
gek kindjequote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij kraanwaterEn dat smaakje bij Spa is
Kraterhoofd.quote:Op zondag 15 april 2012 11:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens, misselijk mannetje die Cosmo.
Jij bent homo dus nee.quote:Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mag ik Rez hebben? Ik bied 50 euro..
Hoevaak moet hij verschoond worden? Weet niet of ik financieel in staat ben hem te verzorgenquote:
Af en toe een pepermuntje en een bakje water.quote:Op zondag 15 april 2012 12:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoevaak moet hij verschoond worden? Weet niet of ik financieel in staat ben hem te verzorgen.
;xquote:echt waar, domdomdomdomondankbaarkknest! tering hee:s ga begrippen leren alsje dingen nie begrijpt:s shit hee
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Daar zien ze mannen heel snel als een troll.
quote:
quote:
Als je op Hoog Catha zit, wil Ragboer vast wel chillings met je zetten.quote:Op zondag 15 april 2012 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hey p_z, beach ik sta met treetje schultenbrau voor de nagelsalon @ hoog Catha. Chillings zetten ? Ik.zit hier maar beetje te fokken op de grond nu
Jammer dat je geen Kanon hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 13:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hey p_z, beach ik sta met treetje schultenbrau voor de nagelsalon @ hoog Catha. Chillings zetten ? Ik.zit hier maar beetje te fokken op de grond nu
Ik wil het in.mn snor smeren zodat ik hele dag die heerlijke geur ruikquote:Op zondag 15 april 2012 13:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie mogen mn nagellakjes wel lenen..
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je vindt het wel geil he die deuk?![]()
.
Die zit minstens één keer per week in mijn dm om me uit te schelden voor Belanda en om te vragen wanneer we chicks gaan kijken op HC.quote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef JanPiraat het volgende:
Hij heeft hier ooit afscheid genomen voor altijd
quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Word jij ook altijd seksueel misbruikt op.zondag ?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker naar de gereformeerde kerk geweest?
In de fik gezet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Lekker naar de gereformeerde kerk geweest?
jij nam hem over jaquote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor hij staat op mijn tinychat account..
quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet weten hoe tc werkt, cuteso kawaii~~ ^__^.
h-het is n-niet dat ik je l-leuk vind hoor! j-jij baka!quote:
Deze vrouw die weet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg ik heb echt arg7 aangemaakt ja
>2012quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
h-het is n-niet dat ik je l-leuk vind hoor! j-jij baka!
quote:Op zondag 15 april 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg ik heb echt arg7 aangemaakt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet jongens leuk vindenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Beach en Peter, NSFW:Ik vind hem op Rezania lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Haten op.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet jongens leuk vinden
Anno 2012![]()
Ga dan voor traps, die zijn 't best.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Henkie94 het volgende:
Voor Beach en Peter, NSFW:kusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn trapsquote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet jongens leuk vinden
Anno 2012![]()
Ga dan voor traps, die zijn 't best.
quote:
datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Klinkertje het volgende:
traps is meervoud voor trap in het engels dushi beachahhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
[insert foto van schattige buik]quote:
wat is tits op?quote:Op zondag 15 april 2012 14:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[insert foto van schattige buik]
"tits or gtfo"
"tits op"
[insert foto van ranzige penis]
okayquote:Op zondag 15 april 2012 14:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[insert foto van schattige buik]
"tits or gtfo"
"tits op"
[insert foto van ranzige penis]
OP = Openingsposter, hetzelfde als TS hier.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
OP = Openingsposter, hetzelfde als TS hier.
JE VRAAGT EROM DUS JE GEEFT WEL EEN NEUKquote:
Kan ook ja mijn gewaardeerde Henkiequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
JE VRAAGT EROM DUS JE GEEFT WEL EEN NEUK
JA IK BOOS
kusquote:Op zondag 15 april 2012 14:07 schreef Henkie94 het volgende:
Eerst vragen wat het is, dan krijg je antwoord en vervolgens geef je geen neuk.![]()
Ik wijs het afquote:
moet ik ze klappen bebe ?quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Klinkertje het volgende:
omg jullie zijn zo gemeen tegen mij
als henkie zo had gereageerd was er niks aan de hand tfoe
oh deed ik dat nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef Beach het volgende:
Waarom niet gewoon posten met Klinkerbotsing?
quote:
Van beiden de helft dus.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Pizza Holanda, met stukjes kroket en tulpenbol.
Haten opquote:
Dit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hou gewoon niet van zoet in warm eten.
Jij hebt mij wel toegevoegd lulhannes.quote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb PtR helemaal niet toegevoegd.
Wij zien alles.quote:
Wusda.quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Henkie94 het volgende:
Trollie, The Power Within komt vandaag hè.
wie is bob danquote:
even nakijkenquote:Op zondag 15 april 2012 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij hebt mij wel toegevoegd lulhannes.
Ik heb 'm niet.quote:
Boelerch, nieuwste alb0em van Dragonforce.quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wusda.
[..]
wie is bob dan
[..]
even nakijken
klopt maar ik fav allesquote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Boelerch, nieuwste alb0em van Dragonforce.Je hebt Cry Thunder nog gefav'd.
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte bromance.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kjoet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte bromance.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later eindigen we allemaal zo.
Oke ik spam geen plaatjes meer sry.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later eindigen we allemaal zo.
Oke ik spam geen plaatjes meer sry.![]()
netjes in spoiler tochga zo door
![]()
OKAYquote:
Jij wordt ook zo.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Henkie94 het volgende:
Die rechtse kat wil ervandoor. Barbaasche vrouw.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef the_legend_killer het volgende:
schuurpapier neemt meer mee
Wat zit jij topics uit '06 te lezen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je reet blijven vegen nog niet schoon
ikrquote:Op zondag 15 april 2012 15:08 schreef Henkie94 het volgende:
Trolliebollie heeft wel lueken gitaren gr gr
Nice.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
speelt heerlijkhij kostte 129 euro ofzo maar hij heeft echt een awesome preamp
Bigsbyquote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Furdinand het volgende:
http://www.feedbackmusic.(...)tsw/100005489/117244
dit is pas een geile gitaar.
Omschrijvingquote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Furdinand het volgende:
http://www.feedbackmusic.(...)tsw/100005489/117244
dit is pas een geile gitaar.
Ik heb 'm ook gekocht omdat het me deed denken aan mijn maatjes.quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omschrijving
De AGR heeft een minder diepe body dan de meeste andere hollow bodies, maar behoudt de volle, diepe klank die goed combineert met de pittig en strak... (meer informatie)
ARG staat verkeerd gespeld.
Ik las het ook al als 'ARG'quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omschrijving
De AGR heeft een minder diepe body dan de meeste andere hollow bodies, maar behoudt de volle, diepe klank die goed combineert met de pittig en strak... (meer informatie)
ARG staat verkeerd gespeld.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef Furdinand het volgende:
[..]
tijdens het masturberen streel ik 'm altijd
Het is geen chinees hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
Moet je pasta persé opwarmen in een wok of kan dat ook gewoon in een pan?
In de magnetron kan gewoon. In een koekenpan zou ik het niet doen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Trollscience het volgende:
Moet je pasta persé opwarmen in een wok of kan dat ook gewoon in een pan?
quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef JanPiraat het volgende:
Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef JanPiraat het volgende:
Wat??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan prima hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de magnetron kan gewoon. In een koekenpan zou ik het niet doen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef JanPiraat het volgende:
KinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
omnomnomquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
gewoon in de pan geflikkerd, zal wel goed zijn
[ afbeelding ]
Eet het met je pectusquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Boltonquote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Furdinand het volgende:
Kijk wat een geil ding dan, teringjantje.
[ afbeelding ]
Waarom een schaal gebruiken als je een pectus hebt?quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
omdat ik ook nog naar boven moet lopenquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom een schaal gebruiken als je een pectus hebt?
Gewoon een pectusvergroting doen toch.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omdat ik ook nog naar boven moet lopen
quote:
jaquote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Furdinand het volgende:
doe je er wel eens je chips in als je een film aan het kijken bent?
quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me handiger voor de dipsaus.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Furdinand het volgende:
doe je er wel eens je chips in als je een film aan het kijken bent?
ik heb er ook een waar ik mijn chest heb gevuld met 34 euro wisselgeld maar daar heb ik geen shirt aan dus dat is cpquote:
Ik ben verpleegkundige dus ik mag alles zien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb er ook een waar ik mijn chest heb gevuld met 34 euro wisselgeld maar daar heb ik geen shirt aan dus dat is cp
Oowww vandaar dat je verpleegkundige bent geworden hequote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige dus ik mag alles zien.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik ben verpleegkundige dus ik mag alles zien.
DM pl0squote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb er ook een waar ik mijn chest heb gevuld met 34 euro wisselgeld maar daar heb ik geen shirt aan dus dat is cp
Through the fire and flames.quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Furdinand het volgende:
troll noem eens iets leuks om te leren op dit beest van een gitaar. (ik ben noob)
[tevens spam]quote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Furdinand het volgende:
troll noem eens iets leuks om te leren op dit beest van een gitaar. (ik ben noob)
smoke on the waterquote:Op zondag 15 april 2012 16:12 schreef Furdinand het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik dacht ook eerst dat pectus een afkorting was ofzo van plectrum![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik dacht ook eerst dat pectus een afkorting was ofzo van plectrum![]()
Dat zijn vrouwen met dubbel D.quote:Op zondag 15 april 2012 16:40 schreef Beach het volgende:
Hoe ziet een pectus eruit bij vrouwen eigenlijk?
wtf is dat ding onderaan der buik, 2e pectus?quote:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
Ik denk een navel.quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wtf is dat ding onderaan der buik, 2e pectus?
Dank je wel Sieneke.quote:Op zondag 15 april 2012 16:44 schreef Zeroku het volgende:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |