Nee, ons land gaat snel achteruit, zeker vergeleken met Duitsland.quote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef waht het volgende:
remlof is aan het trollen, kan gewoon niet anders.
Dat moet wel metaforisch bedoeld zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin vindt Nederland zwaar afglijden. Toen ze hier voor het eerst kwam, in '95 waande ze zich in de hemel, nu is het punt bereikt dat de Nederlandse treinen smeriger zijn dan de Italiaanse.
Omdat NWS.quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef betyar het volgende:
Hee, waarom worden mijn posts meteen verwijderd in Dit jaar in Den Haag voor eerst meerderheid allochtoon.
Welkom terug trouwens, ik begon uw bijdragen te missen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef Monidique het volgende:
Waht, jij bent een heel naar mannetje. Vervelend zelfs.
Tsja, je kan als outsider wel een ander land beoordelen maar als we het in Nederland moeten laten afhangen van het OV waarop het beoordeeld moet worden dan zijn we de pineut hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin vindt Nederland zwaar afglijden. Toen ze hier voor het eerst kwam, in '95 waande ze zich in de hemel, nu is het punt bereikt dat de Nederlandse treinen smeriger zijn dan de Italiaanse.
Niet alleen het OV hoor, alles verloedert.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, je kan als outsider wel een ander land beoordelen maar als we het in Nederland moeten laten afhangen van het OV waarop het beoordeeld moet worden dan zijn we de pineut hoor.
Hoppa, Israel battle!quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef Monidique het volgende:
Waht, jij bent een heel naar mannetje. Vervelend zelfs.
Nou ja, het cynisme viert hoogtij. Althans dat is mijn perceptie.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet alleen het OV hoor, alles verloedert.
Behalve hier.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:
Daar had Oom Tom ook last van, hangende lieden in nabijheid van zijn hut.quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort hangjongeren voor je hut.
Tja, dat zuigt inderdaad......quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij krijgt binnenkort hangjongeren voor je hut.
Echt? Ik denk dat elk land zijn eigen problemen heeft. Nederland vind ik nog steeds fijn om in te wonen ondanks sommige aspecten.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je een bepaalde leeftijd bereikt ga je alles van 'vroegâh' beter vinden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt? Ik denk dat elk land zijn eigen problemen heeft. Nederland vind ik nog steeds fijn om in te wonen ondanks sommige aspecten.
Dus dit word je volgende projectje?quote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Tja, dat zuigt inderdaad......
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |