We noemen ze ook wel 'de gestoorden'.quote:Op zondag 15 april 2012 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Werknemers met de juiste arbeidsethos doen niet aan zondagsrust.
Ik noem dat 'storingsdienst'.quote:
Met filosofie en geschiedenis kan je geen raket bouwen en genees je geen mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:52 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, ik heb ook een aantal alfa's op stang gejaagd. Minachting van hun vakgebied is doorgaans voldoende.
Komt allemaal door de PVV.quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin vindt Nederland zwaar afglijden. Toen ze hier voor het eerst kwam, in '95 waande ze zich in de hemel, nu is het punt bereikt dat de Nederlandse treinen smeriger zijn dan de Italiaanse.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Mijn Italiaanse vriendin vindt Nederland zwaar afglijden. Toen ze hier voor het eerst kwam, in '95 waande ze zich in de hemel, nu is het punt bereikt dat de Nederlandse treinen smeriger zijn dan de Italiaanse.
Ik hou van dat lied!quote:
Nee niet de buitenlanders.quote:
Buitenlanders zijn de enigen die dit land boven water houden.quote:
Nee, ons land gaat snel achteruit, zeker vergeleken met Duitsland.quote:Op zondag 15 april 2012 13:28 schreef waht het volgende:
remlof is aan het trollen, kan gewoon niet anders.
Dat moet wel metaforisch bedoeld zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Omdat NWS.quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef betyar het volgende:
Hee, waarom worden mijn posts meteen verwijderd in Dit jaar in Den Haag voor eerst meerderheid allochtoon.
Welkom terug trouwens, ik begon uw bijdragen te missen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef Monidique het volgende:
Waht, jij bent een heel naar mannetje. Vervelend zelfs.
Tsja, je kan als outsider wel een ander land beoordelen maar als we het in Nederland moeten laten afhangen van het OV waarop het beoordeeld moet worden dan zijn we de pineut hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:25 schreef remlof het volgende:
Niet alleen het OV hoor, alles verloedert.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja, je kan als outsider wel een ander land beoordelen maar als we het in Nederland moeten laten afhangen van het OV waarop het beoordeeld moet worden dan zijn we de pineut hoor.
Hoppa, Israel battle!quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef Monidique het volgende:
Waht, jij bent een heel naar mannetje. Vervelend zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |