Die moeder wordt straks gebalsemd in z'n kamer bijgezet om hem in de gaten te houden als ze het loodje heeft gelegd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef OProg het volgende:
In Noord-Korea hebben ze gewoon kampen voor dit soort mensen.
In Noord-Korea mag je niet zelf denken en beslissen om fan te zijn of zelf te gaan zingen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef OProg het volgende:
die wordt meegezonden in een raketquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef OProg het volgende:
Om vervolgens in zee te belanden, leuk man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die wordt meegezonden in een raket
Je wil haar doen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:42 schreef Klaploper het volgende:
Maar toch, die moeder was wel best te doen.
de in de ruimte was zeker wel leuk geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens in zee te belanden, leuk man.
ja maar ik ben 90 dus dat magquote:
Dit ik had echt met die jongen te doen. Maar toch vermakelijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat die jongen zich hiervoor liet lenen.
Maargoed, het was wel leuke TV
Als hij iets niet wil, doet hij het ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 08:01 schreef Bakkerd het volgende:
Die gozer bij zn poedertje: Nou vergeet het maar ditdat. 2 seconden later staat mevrouw Etos lekker te kwasten. Bij het bier: Doe normaal, dat ga je toch niet doen.. Klokklokklok slurp.
En paps maar zeggen dat ie zon eigen willetje heeft
Jammergenoeg hebben wij niet zulke kampen voor SBS6-gebruikers...quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef OProg het volgende:
Gebruikers?quote:Op zondag 15 april 2012 10:22 schreef Finland. het volgende:
[..]
Jammergenoeg hebben wij niet zulke kampen voor SBS6-gebruikers...
Ze hadden gewoon zelf op het briljante idee willen komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef StephanL het volgende:
Je druk maken om één fan bij zijn huis
Ja precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon zelf op het briljante idee willen komen.
De RAI.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:07 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan dus zelf ongevraagd de studio in?
Nee alleen Veronique...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
Was die tweede groep nu 2 personen?
Ja, denk het ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
De twee nieuwe fans.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:08 schreef Specularium het volgende:
Die blonde, die is ook een stukje ouder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Welke was nou de eerste? Die blonde of die andere? Kwam er iets later in.
zoen zoen zoen zoen zoen zoen zoen zoen zoen zoenquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef tralalala het volgende:
HAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAIHAI HAI
Heroineverslaving is er niks bij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef Cee het volgende:
Kijk wat 20 jaar Gordon-fan-zijn met je doet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heroineverslaving is er niks bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeugdsentimentquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
En dan te bedenken dat deze mensen al fan zijn vanaf "Kon ik maar even bij je zijn".
Die is bezig met het programma "Help mijn vrouw is fan van Gordon"quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Hey John Williams heeft nieuw werk achter de desk.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]Vind het wel raar dat er nooit zulke diehard fans van hem zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook., maar helaasquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop zo dat de nieuwe fans erbij mogen zijn en die andere niet.
Helaas...quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop zo dat de nieuwe fans erbij mogen zijn en die andere niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |