quote:
Ik ben al weer aan het produceren geweestquote:
All die sporten moeten ook aandacht natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het produceren geweest. OKT waterpolo en EK Judo
Tafeltennis vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het produceren geweest. OKT waterpolo en EK Judo
Voor mij de mooiste sprint ooit. Johnson werd achteraf betrapt maar de rest was ook gedoped. Een van mijn all time sportmomenten. Zo mooi die sprint. Als je details wilt moet je misschien Arcee PMen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet voor volgende week nog een special gaan schrijven over een stukje Olympische historie, zit te denken aan de hele Ben Johnson happening in 1988, iemand nog een leuk idee?
Waarom niet een verhaal over het achterveld. Bijvoorbeeld die zwemmer uit Equotariaal Guinee die pas ver na de rest de finish haalde..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik moet voor volgende week nog een special gaan schrijven over een stukje Olympische historie, zit te denken aan de hele Ben Johnson happening in 1988, iemand nog een leuk idee?
Ik heb in mijn stapel sportboeken ook een boek over die spelen, details zullen geen probleem zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor mij de mooiste sprint ooit. Johnson werd achteraf betrapt maar de rest was ook gedoped. Een van mijn all time sportmomenten. Zo mooi die sprint. Als je details wilt moet je misschien Arcee PMen.
Anders Abebe Bikila die 2 keer de marathon won de eerste keer op blote voeten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Tja, de OS gaan voor mij om topsport. Die toeristen zijn leuk, maar ik vind de echte bijzondere topsportmomenten mooierquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet een verhaal over het achterveld. Bijvoorbeeld die zwemmer uit Equotariaal Guinee die pas ver na de rest de finish haalde..
Waarom niet de OS 1928 Amsterdam ....quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef rubbereend het volgende:
De Fosburryflop ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, de OS gaan voor mij om topsport. Die toeristen zijn leuk, maar ik vind de echte bijzondere topsportmomenten mooier
Of de Fosbury flopquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
Of Hyes die als eerste de 100 meter liep onder de 10 seconden in 68
quote:
quote:
Rubber regel het !!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt tegelijk op de seconde... Ik wil de duizendste vanaf nu af aan zien!!!
Okee.. Even denken.. Even niet wetend wat er al allemaal is geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tja, de OS gaan voor mij om topsport. Die toeristen zijn leuk, maar ik vind de echte bijzondere topsportmomenten mooier
quote:
tsssss.... Bos, jij bent ook sportcrew: http://sport.fok.nl/speci(...)olympische-held.htmlquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.. Even denken.. Even niet wetend wat er al allemaal is geweest.
Steve Redgrave. misschien?.
Daar is weinig Olympisch aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:21 schreef tong80 het volgende:
Op 2 maart 1962, in een wedstrijd die de Warriors met 169-147 wonnen van de New York Knicks scoorde Chamberlain het record van 100 punten in één wedstrijd, een feit die des te opmerkelijker is omdat er toentertijd nog geen driepuntslijn bestond in de NBA
Lisse?quote:
Toen nog niet..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsssss.... Bos, jij bent ook sportcrew: http://sport.fok.nl/speci(...)olympische-held.html
Dat las ik net in je tweetquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
En nu het bijbehorende bericht graag
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef tong80 het volgende:
Naim Süleymanoğlu (23 januari 1967, Ptichar) is een in Bulgarije geboren Turkse gewichtheffer. Hij is geboren als Naim Suleimanov. Süleymanoğlu won drie Olympische kampioenschappen, zeven Wereldkampioenschappen en zes Europese Kampioenschappen. Daarnaast brak de 147 centimeter lange Turk 46 keer een wereldrecord.
[bewerken] BiografieSüleymanoğlu begon in 1977 al op vroege leeftijd aan gewichtheffen. Zijn eerste titel kwam op zijn zestiende. Hij behaalde in Brazilië tijdens de Jonge Gewichtheffers Kampioenschappen twee gouden medailles, en een jaar erna verbrak hij een wereldrecord, waarmee hij de jongste gewichtheffer werd die een wereldrecord brak. Süleymanoğlu was de tweede (van de in totaal zeven) gewichtheffers die driemaal zijn eigen gewicht kon werpen (één van de twee onderdelen van gewichtheffen).
Door de boycot van de Sovjet-Unie en Bulgarije in 1984 kon Süleymanoğlu niet meedoen aan de Olympische Spelen van 1984. Niet lang erna forceerde het communistische regime van Bulgarije Turkse minderheden in het land Bulgaarse namen aan te nemen. Naim Süleymanoğlu werd internationaal bekend als Naum Shalamanov.
In 1986 vluchtte Süleymanoğlu uit Bulgarije en vroeg asiel aan in Turkije. Hij veranderde zijn Bulgaarse naam in een Turkse: Naim Süleymanoğlu. Turkije betaalde Bulgarije 1.000.000 dollar zodat de Turk tijdens de Olympische Spelen mocht deelnemen onder de vlag van Turkije. Turgut Özal, destijds premier van Turkije, hield zich persoonlijk bezig met de complicaties rondom de kleine gewichtheffer. Süleymanoğlu zou Turkije niet teleurstellen. Hij behaalde zowel tijdens de Spelen van 1988 als tijdens de Spelen van 1992 en Spelen van 1996 de gouden medaille in de categorie vedergewicht (tot 60 kilogram). Hiermee was en is hij de eerste gewichtheffer die in de categorie vedergewicht drie keer een gouden medaille heeft gehaald tijdens de Olympische Spelen. Daarnaast is Süleymanoğlu samen met landgenoot Halil Mutlu en twee anderen, één van de vier gewichtheffers die drie gouden medailles hebben behaald in drie verschillende edities van de Olympische Spelen.
Na de val van het communisme in Bulgarije verenigde Süleymanoğlu zich weer met zijn familie. Op 22-jarige leeftijd gaf de gewichtheffer al aan te willen stoppen met de sport. De verleiding was toch te groot en twee jaar later in 1991 keerde hij weer terug in de zalen. In 1996 gaf hij opnieuw aan te stoppen, en weer enkele jaren erna pakte hij de draad weer op. Sinds 2000 is Süleymanoğlu definitief gestopt. Tegenwoordig houdt hij zich vooral bezig met politiek en wordt hij door velen aangewezen als beste gewichtheffer ooit.
Ja zijn verhaal heb ik laatst zitten lezen nadat je hem ergens vernoemd had en ik kende hem niet. Geweldig verhaal. Die komt zeker op de shortlist.quote:
Voor de niet twitteraars Lisse had voor Hansie Hansie een Kapstok neergezetquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat las ik net in je tweet
Maar Lisse zag ik aan de boarding
Des te zwaarder je bent des te moeilijker het wordt ....quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef tong80 het volgende:
Drie keer je eigen lichaamsgeicht tillen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
Marathon is in principe de basis van de OS ... Daar valt vast wel iets over te schrijven /plakken
De winnaar die gediskwalificeerd werd omdat ie over de finisg werd geholpren. Ik dacht in 1904quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
Marathon is in principe de basis van de OS ... Daar valt vast wel iets over te schrijven /plakken
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor de niet twitteraars Lisse had voor Hansie Hansie een Kapstok neergezet
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 22:15:56Om te voorkomen dat Hans Kraay Jr. met zijn jasje ging gooien had FC Lisse naast de SVZW-dugout een kapstok geplaatst. http://t.co/S8GmOoCZ reageer retweet
Die vijfkamp is een onderdeel maar niemand weet eigenlijk waar het over gaat ... Ok een goede kansquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]er zijn zoveel mooie verhalen en dingen om over te schrijven. Voor dat soort dingen ben ik bij de FOK!sport crew gegaan
binnenkort ga ik ook een stuk schrijven over de moderne vijfkamp
Er is momenteel het Ek Gewichtheffen zie vrouwen 100 kilo trekken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te zwaarder je bent des te moeilijker het wordt ....
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 22:15:56Om te voorkomen dat Hans Kraay Jr. met zijn jasje ging gooien had FC Lisse naast de SVZW-dugout een kapstok geplaatst. http://t.co/S8GmOoCZ reageer retweet
Tegenwoordig mag dat niet meer ... zoveel tillen arbo technisch gezien dan ..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is momenteel het Ek Gewichtheffen zie vrouwen 100 kilo trekken.
Ik refereer het aan het gewicht van 90 kilo die ik in dienst samen met een ander moest tillen. Kregen het net omhoog
de laatste secondes vandaagquote:
ja daarom, tis een heel bijzonder onderdeel maar niemand kent het eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die vijfkamp is een onderdeel maar niemand weet eigenlijk waar het over gaat ... Ok een goede kans
Zowieso een topic/artikel neem ik aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja daarom, tis een heel bijzonder onderdeel maar niemand kent het eigenlijk.
uit mijn hoofd, schieten, paardrijden, zwemmen, hardlopen en schermen. Volgens mijquote:
Schieten ze dan op een paard ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit mijn hoofd, schieten, paardrijden, zwemmen, hardlopen en schermen. Volgens mij
quote:
Tong started a jokequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)in-gibb-in-coma.html
Ik speelde in op een BeeGees hit gezongen door Robin hequote:
Zijn we al over de helft: Nee toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
tempo in dit topic is prima. Zo krijgen we hem wel dicht
neuh, maar dit is wel een prima tempoquote:
ziet er mooi uit, ik hou het ff bij mn heinekenquote:
tsssss je moet er wel iets voor over hebben hčquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef borisz het volgende:
Niet mijn foto trouwens, wel toevallig hetzelfde type glasAl zou ik eigenlijk een ander glas moeten pakken, maar daar had ik geen zin in.
zwemles. Roel wordt nu pas wakker.quote:
Misschien een voor gevoelquote:Op zondag 15 april 2012 09:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
zwemles. Roel wordt nu pas wakker.
last van mijn buik. als dat het wedstrijdbezoek naar niet gaat frustreren...
Hebben we hier ook. Eerste donderdag van september. Noemen ze de braderie. Lekker snuffelen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef rubbereend het volgende:
Zo even naar de rommelmarkt in het dorp geweest, altijd leuk om daar eens in het jaar rond te snuffelen.
Echt geweldig iddquote:Op zondag 15 april 2012 12:50 schreef Bos81 het volgende:
wow die tijd bij de vrouwen in Rotterdam (Marathon)onder de 2:19
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 15 april 2012 13:55 schreef Bos81 het volgende:
Valkenburg zo mooiOp sommige plekken lijkt het wel of je in een Frans bergdorp bent..
Ja viel niet mee. Zo'n krat bier achterop de fiets.quote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef borisz het volgende:
En je eerste kilometers al gemaakt tong ?
Hoe weet jij dat ?quote:Op maandag 16 april 2012 09:15 schreef Bjoro het volgende:
Tong, vanavond Aad de Mos die een lezing geeft bij Nivo-Sparta. Ben je al zenuwachtig ?
Goedemorgen trouwens
quote:@aad300: gmorning straks interview bij @novotel ehv met studio sport vna lezing bij #sparta nivo in zaltbommel.#voorsponsornivea
Sparta NIVOquote:Op maandag 16 april 2012 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Aadje is er zo trots op dat hij dit twittert:
[..]
Ik wist dat het in Haarlem was. Kwis met Litmanen en Blind en Hugo Borst toch ?quote:Op maandag 16 april 2012 09:30 schreef Bjoro het volgende:
Nee man.
In café studio in Haarlem hebben ze een tijdje een talkshow gehad met die naam.
Wel weer ff scherp blijven met de feitjes, Tongie !
Ik snap ook wel dat het midden in de nacht is voor jou
Je kan beter voor elk flesje apart heen en weer fietsenquote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja viel niet mee. Zo'n krat bier achterop de fiets.
Ik zag het al ergens andersquote:Op maandag 16 april 2012 16:09 schreef borisz het volgende:
De loting WK Snooker is bekend. WK Snooker 2012 #1
godverquote:Op maandag 16 april 2012 16:35 schreef borisz het volgende:
SGP heeft weer iets binnen gehaald. De handtekening van Fred Teeven komt niet meer terug onder het voorstel om godslastering te schrappen uit de wet.
wtfquote:
quote:
In Spanje weet je wel wie er bovenaan komen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Engels competitie is nog onvoorspelbaarder dan de Spaanse .......
Ja helaaas een verschil van mening ,,, Maaar nu heeft Wigan gewonnen ....quote:Op maandag 16 april 2012 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Spanje weet je wel wie er bovenaan komen.
En sowieso als Arsenal verliest is het
De seizoenskaart heeft een immer groeiende groep fansquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:41 schreef Da_Sandman het volgende:
@AZ
heb zo een vermoeden dat mijn kaart voor VVV niet gaat lukken. Hoe staat het met jouw spare seizoenskaart?
Ik maak zeker geen kans,,quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
De seizoenskaart heeft een immer groeiende groep fans
Hehe. Zat er dik inquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
De seizoenskaart heeft een immer groeiende groep fans
of de bril van Paul....quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Als dat net zo'n succes wordt als de Twitter van de hond van Jan de Hoop...
1 mei 1994, kampioen tegen Heerenveen. Dag na Koninginnedagquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:08 schreef borisz het volgende:
Alles moet je koppelen aan het nummer in de TT.
Daarbij is het laatste ook nog eens actueel.
twitter:deseizoenskaart twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 14:12:18Ik sta enorm in de belangstelling, maar misschien gaat mijn eigenaar zelf wel naar de resterende wedstrijden. Als het mag van zn vrouw. reageer retweet
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:27 schreef Againzender het volgende:
twitter:deseizoenskaart twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 14:12:18Ik sta enorm in de belangstelling, maar misschien gaat mijn eigenaar zelf wel naar de resterende wedstrijden. Als het mag van zn vrouw. reageer retweet
Verwacht geen Jan de Hoop niveauquote:
heb je het nou over mijn darmklachten?quote:
De titel die de basis was voor de CL overwinning een jaar laterquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
1 mei 1994, kampioen tegen Heerenveen. Dag na Koninginnedag
had aan het eind van seizoen 92-93 besloten dat een seizoenskaart wel eens wat zou kunnen zijn aangezien ik in Amsterdam ging wonen. Dus maar twee kaarten aangeschaft en met mijn zusje op vak R gaan staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De titel die de basis was voor de CL overwinning een jaar later
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
had aan het eind van seizoen 92-93 besloten dat een seizoenskaart wel eens wat zou kunnen zijn aangezien ik in Amsterdam ging wonen. Dus maar twee kaarten aangeschaft en met mijn zusje op vak R gaan staan
kwam ook door de moeite die we moesten doen om kaarten voor de UEFA cup finale tegen Torino te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
kwam ook door de moeite die we moesten doen om kaarten voor de UEFA cup finale tegen Torino te krijgen.
En ander bijkomend voordeel waar we niet aan gedacht hadden: in de Arena kwamen we zo weer naast elkaar te zitten (hoewel dat ook nog wel wat voeten in de aarde had....)
En wij waren de laatsten die De Meer verlietenEven kijken of ik die foto digitaal heb eigenlijk.....
ik zal hem eens een keertje inscannen, misschien heeft mijn zus dat wel al gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal hem eens een keertje inscannen, misschien heeft mijn zus dat wel al gedaan.
Huisfotograaf van Ajax bleek ons met zijn telelens vastgelegd te hebben in compleet leeg stadion, ons vak werd als laatste gesloten. Zag ik ons een week later in het (toen nog gratis voor seizoenskaarthouders verspreidde....) Ajax magazine staan
Dit gaat het worden, prachtig verhaal om een stuk over te schrijvenquote:
een impressie, foto van scan van foto van een fotoquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
een impressie, foto van scan van foto van een foto
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze? Voorbeeld hoe een club op eigen kracht z'n stadion moderniseerde. Nu zijn ze weer een beetje ingehaald, maar als die jaren 80 mentaliteit er nog is verzinnen ze wel weer iets, zie die grondtransactie.quote:
Naast een heleboel slechte dingen zijn er inderdaad ook echt wel goede dingen te vinden. Alleen zijn die zo schaarsquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:56 schreef Againzender het volgende:
God, dat scheermesdraad dat er hing, dat dat nodig was destijds! Als je nu terug kijkt, wat een idiote puinhoop was het toen.
Had toen ook niet gedacht dat ik mijn zoon van 5 (nu 7) mee zou nemen naar een wedstrijd. Modernisering in het voetbal is niet per definitie fout
voorlopig is er in ieder geen geld om uit te breiden dus we zitten veilig. Maar anders kan je bijna een nieuw groot stadion bouwen voor de kosten die een uitbreiging zouden kosten.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Voorbeeld hoe een club op eigen kracht z'n stadion moderniseerde. Nu zijn ze weer een beetje ingehaald, maar als die jaren 80 mentaliteit er nog is verzinnen ze wel weer iets, zie die grondtransactie.
dit is nou net zo'n enkel lichtpuntje dat ik zie nu met die foto.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naast een heleboel slechte dingen zijn er inderdaad ook echt wel goede dingen te vinden. Alleen zijn die zo schaars.
dat geldt voor heel veel stadions, Arena valt ook bijna niet uit te breiden volgens mij. Kan je beter iets nieuws bouwen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorlopig is er in ieder geen geld om uit te breiden dus we zitten veilig. Maar anders kan je bijna een nieuw groot stadion bouwen voor de kosten die een uitbreiging zouden kosten.
Haha voetbal was mooi toen. Maak ik alleen maar bij het amateurvoetbal nog mee. Maar dat is ook weer anders omdat je die jongens ook persoonlijk kent.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is nou net zo'n enkel lichtpuntje dat ik zie nu met die foto.
Maar wat een lol hadden we daar. Een Ronald de Boer die voor je neus een corner neemt.
Roept iemand boven mij keihard: "DE BOERRR !!!"
Ronald kijkt omhoog. Andere gast in het vak: "LUL!!!"
Halve vak in een deukDe Boer kijkt not amused terug (hoewel hij altijd zo keek als speler)
Neemt vervolgens de corner waaruit gescoord wordt, loopt weer naar ons vak en kijkt op de bekende De Boer manier met zo'n blik van: "wat?!"
Mooie tijden
Kan evt. een ring op volgens mij.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat geldt voor heel veel stadions, Arena valt ook bijna niet uit te breiden volgens mij. Kan je beter iets nieuws bouwen.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kan evt. een ring op volgens mij.
in Amsterdam precies hetzelfde. In De Meer had je nog de Amsterdamse humor, humor met een knipoog, maar nu is het erg veel gewoon zeer grof gescheld.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk vooral in Eindhoven, dat we hier veel grover in de bek worden. Kritisch mag je zijn, dat zit misschien ook een beetje in de aard van de mensen hier, maar sommige woordkeuzes gaan me echt te ver hoor, Dat vind ik eigenlijk erg jammer. Ik voel me nu ook soms in het stadion stukken minder veilig dan pakweg 10 jaar geleden.. Ook aan de scheidsuitschelden doe ik niet mee. Ik klaag en fluit mee, maar ik ga niet roepen dat hij verwekt is op de wallen..
wat ik af toe rond me hoor als ik op oost staquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik merk vooral in Eindhoven, dat we hier veel grover in de bek worden. Kritisch mag je zijn, dat zit misschien ook een beetje in de aard van de mensen hier, maar sommige woordkeuzes gaan me echt te ver hoor, Dat vind ik eigenlijk erg jammer. Ik voel me nu ook soms in het stadion stukken minder veilig dan pakweg 10 jaar geleden.. Ook aan de scheidsuitschelden doe ik niet mee. Ik klaag en fluit mee, maar ik ga niet roepen dat hij verwekt is op de wallen..
Leuk ben benieuwd. Levende legendequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit gaat het worden, prachtig verhaal om een stuk over te schrijven
En Tsjeu la Ling presteerde alleen voor zijn eigen fan-vak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is nou net zo'n enkel lichtpuntje dat ik zie nu met die foto.
Maar wat een lol hadden we daar. Een Ronald de Boer die voor je neus een corner neemt.
Roept iemand boven mij keihard: "DE BOERRR !!!"
Ronald kijkt omhoog. Andere gast in het vak: "LUL!!!"
Halve vak in een deukDe Boer kijkt not amused terug (hoewel hij altijd zo keek als speler)
Neemt vervolgens de corner waaruit gescoord wordt, loopt weer naar ons vak en kijkt op de bekende De Boer manier met zo'n blik van: "wat?!"
Mooie tijden
Vorig jaar bij m'n amateurclub. Staan met z'n allen voor de kantine pilsje in de hand.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ik gooi er ook wel eens wat uit waarvan ik later denk. Maar goed, da's emosie he.
he manquote:
Daar zitten de homo'squote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef mitt het volgende:
Waarom is er in godsnaam een voetbal slowchat.
Mogen ze er van Harry niet in hier?
Wat ik begrepen heb is dat sommigen zich hier niet welkom voelde en daarom een nieuwe SC zijn gestart. maar of het waar is en om welke users het gaat zou ik niet weten..quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:03 schreef mitt het volgende:
Waarom is er in godsnaam een voetbal slowchat.
Mogen ze er van Harry niet in hier?
Rubbereend één voor later ?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit gaat het worden, prachtig verhaal om een stuk over te schrijven
Er is toch al eens zoiets uitgezodnen of is het weer een herhaling?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rubbereend één voor later ?
[Judo][TV-TIP] Docu over Wim Ruska vanavond NED-2.
quote:
Ik kijk als sportfanquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk als sportfan
Trouwens Rubbereend google eens op Karelin
Bosquote:Op woensdag 18 april 2012 16:50 schreef Bos81 het volgende:
Zo wel leuk zo'n verslag tikken van de Waalse Pijl
Zeg ikquote:Op woensdag 18 april 2012 19:35 schreef rubbereend het volgende:
Bos is een aanwinst voor de FOK!sportcrew
* Bos81 zet John Lennon's Jealous Guy voor Mitt opquote:Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef mitt het volgende:
Ze laten tegenwoordig ook iedereen in de crew he..
Veel al wel ja. Zelfs Tong is mod geweestquote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef mitt het volgende:
Ik denk dat iedereen al eens is geweest
zegt een ex 5-jarige modje
1 dag zeker en toen kreeg ie een banquote:Op woensdag 18 april 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel al wel ja. Zelfs Tong is mod geweest![]()
Nope was op 1 april 20 nogwat, toen werd er een Tong80 forum geopend.quote:
Ja zoiets meen ik me te herinneren jaquote:Op woensdag 18 april 2012 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope was op 1 april 20 nogwat, toen werd er een Tong80 forum geopend.
Vreselijk irritant figuur. Zei ik er een keer in een topic hier dat ik Drogba niet uit kan staan, kreeg ik gewoon meteen de wind van voren, want hij is zo sympathiek buiten het veld..quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef mitt het volgende:
Kneuzen zoals Drogba die het voetbal verneuken
kansloos die gastquote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef mitt het volgende:
Hij scoort wel terwijl ie gewoon Barca een oor aan naait .... Maar vaak doet Barca hetzelfde.quote:Op woensdag 18 april 2012 22:23 schreef mitt het volgende:
Na 6,5 jaar was ik weer gevraagd en ben weer crewquote:Op woensdag 18 april 2012 20:45 schreef mitt het volgende:
Ik denk dat iedereen al eens is geweest
zegt een ex 5-jarige modje
sportcrew is hier goed vertegenwoordigdquote:Op woensdag 18 april 2012 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Na 6,5 jaar was ik weer gevraagd en ben weer crew
Was toen ook al eens een maandje sportcrew
twitter:bartvanmerwijk twitterde op donderdag 19-04-2012 om 11:52:51Het enige Duitse woord wat ik nog kan horen is 'Gratuliere'. Na de EK-finale. Uit de mond van Schweinsteiger ofzo. #dagvandeduitsetaal reageer retweet
Ohjee Tong met gaan meedoen in een benefietduel?quote:Op donderdag 19 april 2012 11:44 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Puinhoop momenteel bij mijn cluppie. Trainer ontslagen, assistent solidair ruzie tussen busenissclub en bestuur, geen geld meer voor komend seizoen. Gaat helemaal fout.
Ik ga mijn eigen legende niet vernietigen.quote:Op donderdag 19 april 2012 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ohjee Tong met gaan meedoen in een benefietduel?
quote:
dank voor de tip, ga het even kijken als heb ik al wat over basketbal geschreven en we willen een beetje variatie houden. Morgen het stuk over Naim Süleymanoğlu.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:28 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend, dit moet je echt zien. Misschien iets voor later in je rubriek.
Spannend ik ben benieuwdquote:Op donderdag 19 april 2012 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank voor de tip, ga het even kijken als heb ik al wat over basketbal geschreven en we willen een beetje variatie houden. Morgen het stuk over Naim Süleymanoğlu.
je hebt hem net gelezenquote:
Gepost. No one can beat mequote:Op donderdag 19 april 2012 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Tong: Welke EK wedstrijd heb jij ooit bezocht?
Ben benieuwd wie er volgend jaar gaan touren met een nieuw programmaquote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef borisz het volgende:
18-19-20 dec Youp vh Hek in IJmuiden. Volgende week reserveren.
Nu nog eens kijken wat andere leuke voorstellingen zijn in het komende theaterseizoen
quote:
implosie van de PVVquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Voor tong, en de andere natuurlijk
[OS 2012] Naim Süleymanoğlu, een bijzonder verhaal
Leuk verhaal, man !!quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
Kijk eens 3 Posts hoger ;-)quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:43 schreef borisz het volgende:
07:36, die kassameisjes kun je nog niet eens laten schrikken tong.
tof stukquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:36 schreef borisz het volgende:
Nog even een stukje getikt ivm WK Snooker Voorbeschouwing WK Snooker
Rutte zal wel blijven denk ikquote:
Dortmund speelt pas om 18:30 toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:28 schreef borisz het volgende:
Klopp moet nog een weekje wachten met zijn bierdouche.
Oh ja klopt. Foutje van mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dortmund speelt pas om 18:30 toch?
Ja, Kloppt. Aan de ene kant jammer dat Bayern wint, aan de andere kant is het veel mooier om kampioen te worden door zelf te winnen dan door een resultaat van de naaste concurrent op een ander tijdstip dan je eigen wedstrijd..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij winst worden ze vanavond kampioen
wat een heldquote:
Wie is dat ?quote:
de 17-jarige linksback van PSVquote:Op zondag 22 april 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is dat ?
Ajax opweg naar het kampioenschap trouwens
Zeker wel. Scoorde vandaag zelfs. En voor iemand van 17 deed hij het sowieso niet heel slecht hoor. Je moet er maar opeens staan op die leeftijd als er 2 andere linksbacks er voor langere tijd uitliggen.Dan kan het gewoon niet altijd even goed gaan..quote:Op zondag 22 april 2012 19:08 schreef tong80 het volgende:
Od die Willems deed het niet zo goed de laatste tijd. Vandaag wel ?
op dat moment staan de echte spelers op, goede mentaliteit bij hemquote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel. Scoorde vandaag zelfs. En voor iemand van 17 deed hij het sowieso niet heel slecht hoor. Je moet er maar opeens staan op die leeftijd als er 2 andere linksbacks er voor langere tijd uitliggen.Dan kan het gewoon niet altijd even goed gaan..
Wat gaan ze doen ole ?quote:Op maandag 23 april 2012 11:13 schreef Ole het volgende:
Hoor net dat ik donderdag al onder het mes ga. Ben ik er wel eerder vanaf
schroeven eruithalenquote:
Ik duim schroeven voor je ;*quote:
quote:
quote:
Hij is alweer 18 hoorquote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker wel. Scoorde vandaag zelfs. En voor iemand van 17 deed hij het sowieso niet heel slecht hoor. Je moet er maar opeens staan op die leeftijd als er 2 andere linksbacks er voor langere tijd uitliggen.Dan kan het gewoon niet altijd even goed gaan..
belachelijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |