twitter:BjornHaneveer twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 11:15:23#nuopeurosport Hey djfridge, Geen teams dit jaar. Ik,Alex,Reint en Rudy elke dag afwisselend reageer retweet
Jammer! Bauwens en Haneveer was altijd prettig om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
We zijn begonnen!
Higgins tegen Liang Wenbo nu live op Eurosport.
Ben ook erg benieuwd naar hoe Luca Brecel het gaat doen hier.
Wel jammer dat het commentaar er niet meer zo is als het was. Het zijn nu 4 losse commentatoren (Vlamingen Bjorn Haneveer en Rudy Bauwens allebei apart, dus niet meer samen en Nederlanders Alex Lely en Reind Duut, ook los van elkaar).
Ik vind Reind Duut nog wel ok, maar weinig interessant wat hij zegt. Alex Lely heeft zo'n vervelende Gooische R zullen we maar zeggen en hij valt erg vaak in herhaling (dit is de beste restspeler elke keer als zo'n speler de rest pakt, de bal veegt zijn voeten voor het naar binnen gaan in de pocket).
Ook is de toevoeging van de nuopeurosport site belabberd, het is een soort chatbox geworden voor mensen die geen verstand van internet en Twitter hebben. Als je dan eens kritiek hebt dan krijg je meteen "dan kijk je toch niet" of "er zit een knop op" opmerkingen naar je kop geslingerd.
Ik heb dit jaar veel minder snooker gekeken dan voorgaande jaren door dit alles, toch zonde, normaal volgde ik echt alles.
Ohja en dit
twitter:BjornHaneveer twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 11:15:23#nuopeurosport Hey djfridge, Geen teams dit jaar. Ik,Alex,Reint en Rudy elke dag afwisselend reageer retweet
Niet dat ie weer faalt hequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef wdn het volgende:
Ken Doherty onderweg naar een 147. Nog 4 rode ballen
edit: 3
Helaas.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:21 schreef wdn het volgende:
Ken Doherty onderweg naar een 147. Nog 4 rode ballen
edit: 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |