Oeh, ik twijfel nog tussen patat en aardappeltjes. Beide zijn zo lekker hierquote:
Jezus!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Belt m'n beste vriendinnetje net dat haar moeder is ingestort en wordt gereanimeerd. We gaan er NU heen
Wow! Sterkte en we duimen voor een goede afloopquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Belt m'n beste vriendinnetje net dat haar moeder is ingestort en wordt gereanimeerd. We gaan er NU heen
Kut! Wat een schrik! Veel sterkte en ik duim voor een goede afloopquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Sterkte en hopelijk komt het goedquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Damn, heel veel sterkte.quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het lekker?quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef Oognip het volgende:
Buh wat heb ik een spijt van die patatik wist niet dat er ZO veel calorieën in zaten. 1600 kcal voor een avondmaal
Het was lekker ja, maar de nasmaak minderquote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het lekker?
Dan maak je achteraf niet zo druk, jij haalt dat vast wel in. Je moet jezelf af en toe verwennen.
Ik ben nu pasta uit een pakje klaar aan het maken.
Dan heeft de friet een dubbel positieve functie.quote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was lekker ja, maar de nasmaak minder
Ik ga nu het huishouden maar heel grondig doen om wat calorien te verbranden![]()
Eetsmakelijk met je pasta. Klinkt lekker
O bah, wat eng. Heel veel sterkte voor jullie allemaalquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Yikes, heel veel sterkte. Wat eng!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zijn lesbo's he, die hebben niet voor niks zo'n begrip http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbian_bed_deathquote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Qwea het volgende:
pfff, ik kijk L word, elies, was het altijd zo saai?
Lol, daar hadden ze het net over. Ik had het eigenlijk meer over de monoloog dan over de sex.quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn lesbo's he, die hebben niet voor niks zo'n begrip http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbian_bed_death
Pfff...... Schrikken!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Vreselijkquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Sushi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Sterkte MD
Ik zit me toch een partij vol van de sushi
quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ook vol van de sushi en eendenborst en aarbeiencheescake-ijs en biefblokjes en champignons en zoetzure komkommerts![]()
Volgende keer zetten ze ons vast aan een tafeltje achteraf![]()
Mijn hemel, ik bleef erinquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Sterkte MD!
Succes morgen Oognip!
[..]![]()
Of misschien vonden ze de ietwat luidruchtige Bertje Vis imitaaaasies wel haske leuk!
En ons Tiffany concert ook!
Als de grote klokken luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidennnnnnnnnnnn....
Ik zit nu weer hardop te gierenquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik bleef erin![]()
Sorry Tombo
Bwehehehehe, klopgeestuhhhhhhh op de plee.quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwamen er nog positieve reacties op mijn klopconcert vanuit het toilet?
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nu weer hardop te gieren![]()
[..]
Bwehehehehe, klopgeestuhhhhhhh op de plee.
"Ssssssssssht... er zitten mensen met kinderen naast ons"
quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik bleef erin![]()
Sorry Tombo
Maar we vonden je wel lief en je hebt nu hele mooie haartjesquote:
Het was ook niet de bedoehoehoehoelingquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar we vonden je wel lief en je hebt nu hele mooie haartjes![]()
Je vergeet de keiharde "Bwahahahaaaaaa" die je erachter aan bruldequote:
Oeh ja!quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik eens kijken of ik ergens een fotoboek kan vinden?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik eens kijken of ik ergens een fotoboek kan vinden?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vergeet de keiharde "Bwahahahaaaaaa" die je erachter aan brulde
Zeggen dat ik een kort pittig kapsel hebquote:
Jezusquote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt voor al het geduim en de goede wensen... helaas heeft reanimatie niet mogen baten en is ze overledenZe hebben haar vanavond opgehaald en morgenochtend hebben we een afspraak met de begrafenisondernemer. Heel onwerkelijk dit.......
Verdoriequote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Bedankt voor al het geduim en de goede wensen... helaas heeft reanimatie niet mogen baten en is ze overledenZe hebben haar vanavond opgehaald en morgenochtend hebben we een afspraak met de begrafenisondernemer. Heel onwerkelijk dit.......
He jakkesquote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriendin heeft geen familie in Nederland, al haar familie woont in het buitenland. Ik mocht er zonder discussie 'bij', ze had al verteld dat ik zou komen (en ik ben ook door de menigte heen gestormd naar een ambulancemedewerker die me mee naar boven nam- wat beweegt mensen toch om bij zoiets te gaan staan kijken?). Maar van het reanimeren heb ik niets gezien, daar zijn ze mee gestopt rond de tijd dat wij aankwamen en ze hebben haar toen netjes op haar eigen bed gelegd. Ze hebben mijn vriendin na een poos reanimeren aangeraden familie te bellen, omdat het er slecht uit zag. Toen ze aangaf geen familie te hebben hier, werd gezegd dat ze dan een vriendin moest bellen. Gelukkig waren we thuis en woont haar moeder op een paar minuten rijden...quote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
He jakkes![]()
En het betreft de moeder van een goede vriendin van je?
Wel heftig dat je daar dan zo bij geroepen wordt bij die reanimatie'Mogen' er dan wel extra mensen bij die geen familie zijn zeg maar?
Helemaal niet het tijdstip voor dit soort vragen natuurlijk maar ik vraag het me af
![]()
En fijn dat je er bij mag/kunt zijn bij het gesprek met de begrafenisondernemer, als steun van je vriendin
Oh dan is het helemaal 'fijn' ( raar om te gebruiken in deze contextquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft geen familie in Nederland, al haar familie woont in het buitenland. Ik mocht er zonder discussie 'bij', ze had al verteld dat ik zou komen (en ik ben ook door de menigte heen gestormd naar een ambulancemedewerker die me mee naar boven nam- wat beweegt mensen toch om bij zoiets te gaan staan kijken?). Maar van het reanimeren heb ik niets gezien, daar zijn ze mee gestopt rond de tijd dat wij aankwamen en ze hebben haar toen netjes op haar eigen bed gelegd. Ze hebben mijn vriendin na een poos reanimeren aangeraden familie te bellen, omdat het er slecht uit zag. Toen ze aangaf geen familie te hebben hier, werd gezegd dat ze dan een vriendin moest bellen. Gelukkig waren we thuis en woont haar moeder op een paar minuten rijden...
Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven
Ja, dat is het ook, juist in deze context. Maar ik hoop wel dat het gaat lukken haar lievelingsnichtje hierheen te halen voor de begrafenis. Toch fijn als er iemand van haar familie bij kan zijn. Thnxquote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan is het helemaal 'fijn' ( raar om te gebruiken in deze context) voor haar zeg, dat jij er bij was, als ze hier helemaal geen familie heeft.
Veel sterkte de komende tijd bij het omringen van je vriendin met alle zorg en steun die ze nodig heeft
Heel veel sterktequote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat afschuwelijkquote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Mutsquote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Ik begin hem echt te knijpenben serieus bang dat ik een onvoldoende krijg. Moet heel wat gebeuren wil ik een voldoende halen
quote:Op maandag 16 april 2012 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Muts
jij maakt jezelf en je kleinkinderen nog wild
maak je niet zo gek!
Dat je jezelf heel erg zit op te naaien voor niets , ik moet Ynske gelijk geven vertrouw maar op jezelf het komt vast goedquote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat je bedoelt met wild maken
En stel DAT je een onvoldoende haalt, wat dan?quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Ik begin hem echt te knijpenben serieus bang dat ik een onvoldoende krijg. Moet heel wat gebeuren wil ik een voldoende halen
Dan moet ik opnieuw 10 weken stagelopen inde psychiatrie en dat wil ik niet. Studievertraging en zulks.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En stel DAT je een onvoldoende haalt, wat dan?
Je kan geen bezwaar indienen/her doen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet ik opnieuw 10 weken stagelopen inde psychiatrie en dat wil ik niet. Studievertraging en zulks.
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan geen bezwaar indienen/her doen?
Sowieso kan je toch niet zomaar een onvoldoende krijgen volgens mij? Dan moet je eerst wel heel veel slechte feedback en verbeterpunten gekregen hebben
Bij ons werd je ruim voor de afsluiting van je stage verteld als je een onvoldoende had. Het officiële gesprek werd alleen gevoerd als je het met een voldoende zou afsluiten.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.
Ik hou me er maar aan vast dat ik nooit een gesprek gehad hebt waarin is gezegd dat ik echt dit en dat moest veranderen en anders de stage niet zou halen...
Het schiet best aardig opquote:
Nou dan kunnen ze het echt imho niet maken om je ineens te laten zakken hoorquote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.
Ik hou me er maar aan vast dat ik nooit een gesprek gehad hebt waarin is gezegd dat ik echt dit en dat moest veranderen en anders de stage niet zou halen...
Jij bent echt heel goed in jezelf gek maken hè?quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Kloptquote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent echt heel goed in jezelf gek maken hè?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |