Oeh, ik twijfel nog tussen patat en aardappeltjes. Beide zijn zo lekker hierquote:
Jezus!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Belt m'n beste vriendinnetje net dat haar moeder is ingestort en wordt gereanimeerd. We gaan er NU heen
Wow! Sterkte en we duimen voor een goede afloopquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Belt m'n beste vriendinnetje net dat haar moeder is ingestort en wordt gereanimeerd. We gaan er NU heen
Kut! Wat een schrik! Veel sterkte en ik duim voor een goede afloopquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Sterkte en hopelijk komt het goedquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Damn, heel veel sterkte.quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Was het lekker?quote:Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef Oognip het volgende:
Buh wat heb ik een spijt van die patatik wist niet dat er ZO veel calorieën in zaten. 1600 kcal voor een avondmaal
Het was lekker ja, maar de nasmaak minderquote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het lekker?
Dan maak je achteraf niet zo druk, jij haalt dat vast wel in. Je moet jezelf af en toe verwennen.
Ik ben nu pasta uit een pakje klaar aan het maken.
Dan heeft de friet een dubbel positieve functie.quote:Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was lekker ja, maar de nasmaak minder
Ik ga nu het huishouden maar heel grondig doen om wat calorien te verbranden![]()
Eetsmakelijk met je pasta. Klinkt lekker
O bah, wat eng. Heel veel sterkte voor jullie allemaalquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Yikes, heel veel sterkte. Wat eng!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zijn lesbo's he, die hebben niet voor niks zo'n begrip http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbian_bed_deathquote:Op zondag 15 april 2012 19:46 schreef Qwea het volgende:
pfff, ik kijk L word, elies, was het altijd zo saai?
Lol, daar hadden ze het net over. Ik had het eigenlijk meer over de monoloog dan over de sex.quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn lesbo's he, die hebben niet voor niks zo'n begrip http://en.wikipedia.org/wiki/Lesbian_bed_death
Pfff...... Schrikken!quote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Vreselijkquote:Op zondag 15 april 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Sushi.quote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Sterkte MD
Ik zit me toch een partij vol van de sushi
quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, ook vol van de sushi en eendenborst en aarbeiencheescake-ijs en biefblokjes en champignons en zoetzure komkommerts![]()
Volgende keer zetten ze ons vast aan een tafeltje achteraf![]()
Mijn hemel, ik bleef erinquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Greys het volgende:
Sterkte MD!
Succes morgen Oognip!
[..]![]()
Of misschien vonden ze de ietwat luidruchtige Bertje Vis imitaaaasies wel haske leuk!
En ons Tiffany concert ook!
Als de grote klokken luiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidennnnnnnnnnnn....
Ik zit nu weer hardop te gierenquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik bleef erin![]()
Sorry Tombo
Bwehehehehe, klopgeestuhhhhhhh op de plee.quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Kwamen er nog positieve reacties op mijn klopconcert vanuit het toilet?
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit nu weer hardop te gieren![]()
[..]
Bwehehehehe, klopgeestuhhhhhhh op de plee.
"Ssssssssssht... er zitten mensen met kinderen naast ons"
quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik bleef erin![]()
Sorry Tombo
Maar we vonden je wel lief en je hebt nu hele mooie haartjesquote:
Het was ook niet de bedoehoehoehoelingquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar we vonden je wel lief en je hebt nu hele mooie haartjes![]()
Je vergeet de keiharde "Bwahahahaaaaaa" die je erachter aan bruldequote:
Oeh ja!quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik eens kijken of ik ergens een fotoboek kan vinden?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef tombolafan het volgende:
Zal ik eens kijken of ik ergens een fotoboek kan vinden?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vergeet de keiharde "Bwahahahaaaaaa" die je erachter aan brulde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |