SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Ik ben klaar met de winter. De zomerkleertjes liggen klaar in de kast en er ligt een berg winterwas voor en in het machien.
Bring on the summer!
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Aaaaarg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een geblokkeerde pas kan je wel gewoon inloggen op inetbankieren volgens mij
Ja, het is echt hoerige fuck. Het goede nieuws is: met een beetje mazzel heeft Rabo het morgenochtend al opgelost voor je
He wat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de hand
Zie spoiler.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de hand
Ja maar 2 gradenquote:
Wat lief dat je zo bezorgd om me bent.quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar 2 gradenmaar toch , als Cat daar in haar zomerjurkjes doorheendanst kan ze toch een naar koutje vatten .
*gaat vast iemand vergeten morgenvroeg*quote:
Kan wel, ik kon ook gewoon internet bankieren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de rabobank al gecontact via twitter \o/
Maar mijn pas is NIET geblokkeerd. Want ik kan wel gewoon inloggen op internet bankieren. Vet vaag dan toch?
Ja echt welquote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee geen nieuwe pincode alleen nieuw pasje
hier nietquote:Op zondag 15 april 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb alles nieuw gekregen.
Ik ook. Wel zo netjes want die skimmers zien je je pincode intypen (indien camera).quote:Op zondag 15 april 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb alles nieuw gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |