Niet doen, straks is dat ook weg!quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Qwea het volgende:
nou ik kan iig wel geld van mijn spaarrek (ook rabo) naar mijn lopende rekening boeken. Al wordt het saldo dan niet geupdate
Als je ook maar enigszins het vermoeden hebt dat er iemand met je betaalrekening zit te rommelen, is overschrijven van je spaarrekening het laatste dat je moet doenquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Qwea het volgende:
nou ik kan iig wel geld van mijn spaarrek (ook rabo) naar mijn lopende rekening boeken. Al wordt het saldo dan niet geupdate
Het was 1 euro.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet doen, straks is dat ook weg!
Bank bellen en pasje laten blokkeren. Dan vertellen ze wel wat je nog meer moet doen (aangifte waarschijnlijk, als het echt een skim is).
Echt hèquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je ook maar enigszins het vermoeden hebt dat er iemand met je betaalrekening zit te rommelen, is overschrijven van je spaarrekening het laatste dat je moet doen
Ja had 750 euro toch? Best veel voor een tankstationquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Qwea het volgende:
Het was 1 euro.
ik denk niet dat het een skim is. Ik denk dat het tankstation mijn doekoe gijzelt.
Da's toch 150 euro, dat ze 'gijzelen'? Zeker niet 750 euro. Zoveel heb ik nooit op mijn lopende rekeningquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was 1 euro.
ik denk niet dat het een skim is. Ik denk dat het tankstation mijn doekoe gijzelt.
Ja, net gedaan. Niks. Er is dit gedaan :quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja had 750 euro toch? Best veel voor een tankstation
Kijk ff op i-netbankieren wat er met je rekening gedaan is
Nee hoor, ik was eerst tanken en toen vomar.quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien was je eerst naar de supermarkt en daarna pas naar het tankstation, Q... dus dat is geen reden dat de Vomarbetaling niet doorging...
Ik tank ALTIJD daar, en ik heb ze uberhaupt nog nooit iets zien gijzelen. Plus dat ik er ook wel eens heb getank als er nog maar 80 euro op de rekening stond.quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's toch 150 euro, dat ze 'gijzelen'? Zeker niet 750 euro. Zoveel heb ik nooit op mijn lopende rekening
Oh, hier stond het andersquote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was eerst tanken en toen vomar.
Maar dan nog lijkt het me geen verklaring. En 'gijzelen' doen ze alleen bij pinnen aan de tank volgens mij...quote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef Qwea het volgende:
Ook debiel. Sta bij de supermarkt, wil pinnen.... Geen saldokijk op mijn rek via iphone app, meer dan genoeg centjes. Wil vervolgens tanken, 11 euro, slaat ie af. Geen saldo. Ik weer kijken, nog steeds meer dan genoeg centjes
Ooh, nou, ja, faal. Ik ging eerst tanken om 10:45 ofzo en toen vomar.quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, hier stond het anders
[..]
Maar dan nog lijkt het me geen verklaring. En 'gijzelen' doen ze alleen bij pinnen aan de tank volgens mij...
aan de onbemande tank ben ik een jaar of 2 terug geskimed, vrijwel meteen is de pas geblokkeerd. en t was meteen van de rekening afgeschreven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, nou, ja, faal. Ik ging eerst tanken om 10:45 ofzo en toen vomar.![]()
En ik deed pinnen aan de tank want onbemand. Maar dat zeg ik, ik tank er vaker en heb nog nooit mijn doekoe gegijzelt zien worden
Mijn saldo wordt online ook niet aangepast. Stel ze gijzelen wel, dan passen ze dat toch aan? En die ene euro komt er ook niet bij en gaat niet van mijn spaarrek af.
Ik heb de rabobank al gecontact via twitter \o/quote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
aan de onbemande tank ben ik een jaar of 2 terug geskimed, vrijwel meteen is de pas geblokkeerd. en t was meteen van de rekening afgeschreven.
morgen idd ff bellen met de bank, dan kun je geld opnemen met je paspoort bij de bank
Hoerige fuck, ik mag toch lijen dat dat niet het geval is hoorquote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef ElisaB het volgende:
If geskimmd, dan afschrijving vanuit het buitenland. Zie je pas morgen of overmorgen...
Wij zijn drie weken geleden ook geskimmd bij de onbemande pomp
nee geen nieuwe pincode alleen nieuw pasjequote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoerige fuck, ik mag toch lijen dat dat niet het geval is hoor
Dan krijg je ook een nieuwe pincode toch?
Met een geblokkeerde pas kan je wel gewoon inloggen op inetbankieren volgens mijquote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
Ik heb de rabobank al gecontact via twitter \o/
Maar mijn pas is NIET geblokkeerd. Want ik kan wel gewoon inloggen op internet bankieren. Vet vaag dan toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Ik ben klaar met de winter. De zomerkleertjes liggen klaar in de kast en er ligt een berg winterwas voor en in het machien.
Bring on the summer!
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Aaaaarg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met een geblokkeerde pas kan je wel gewoon inloggen op inetbankieren volgens mij
Ja, het is echt hoerige fuck. Het goede nieuws is: met een beetje mazzel heeft Rabo het morgenochtend al opgelost voor je
He wat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de hand
Zie spoiler.quote:Op zondag 15 april 2012 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat wel nog vriezen deze week, dus houdt maar een vestje bij de hand
Ja maar 2 gradenquote:
Wat lief dat je zo bezorgd om me bent.quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar 2 gradenmaar toch , als Cat daar in haar zomerjurkjes doorheendanst kan ze toch een naar koutje vatten .
*gaat vast iemand vergeten morgenvroeg*quote:
Kan wel, ik kon ook gewoon internet bankieren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb de rabobank al gecontact via twitter \o/
Maar mijn pas is NIET geblokkeerd. Want ik kan wel gewoon inloggen op internet bankieren. Vet vaag dan toch?
Ja echt welquote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee geen nieuwe pincode alleen nieuw pasje
hier nietquote:Op zondag 15 april 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb alles nieuw gekregen.
Ik ook. Wel zo netjes want die skimmers zien je je pincode intypen (indien camera).quote:Op zondag 15 april 2012 16:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik heb alles nieuw gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |