Mutsquote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Ik begin hem echt te knijpenben serieus bang dat ik een onvoldoende krijg. Moet heel wat gebeuren wil ik een voldoende halen
quote:Op maandag 16 april 2012 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Muts
jij maakt jezelf en je kleinkinderen nog wild
maak je niet zo gek!
Dat je jezelf heel erg zit op te naaien voor niets , ik moet Ynske gelijk geven vertrouw maar op jezelf het komt vast goedquote:Op maandag 16 april 2012 12:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet wat je bedoelt met wild maken
En stel DAT je een onvoldoende haalt, wat dan?quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Ik begin hem echt te knijpenben serieus bang dat ik een onvoldoende krijg. Moet heel wat gebeuren wil ik een voldoende halen
Dan moet ik opnieuw 10 weken stagelopen inde psychiatrie en dat wil ik niet. Studievertraging en zulks.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En stel DAT je een onvoldoende haalt, wat dan?
Je kan geen bezwaar indienen/her doen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan moet ik opnieuw 10 weken stagelopen inde psychiatrie en dat wil ik niet. Studievertraging en zulks.
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan geen bezwaar indienen/her doen?
Sowieso kan je toch niet zomaar een onvoldoende krijgen volgens mij? Dan moet je eerst wel heel veel slechte feedback en verbeterpunten gekregen hebben
Bij ons werd je ruim voor de afsluiting van je stage verteld als je een onvoldoende had. Het officiële gesprek werd alleen gevoerd als je het met een voldoende zou afsluiten.quote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.
Ik hou me er maar aan vast dat ik nooit een gesprek gehad hebt waarin is gezegd dat ik echt dit en dat moest veranderen en anders de stage niet zou halen...
Het schiet best aardig opquote:
Nou dan kunnen ze het echt imho niet maken om je ineens te laten zakken hoorquote:Op maandag 16 april 2012 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee als je een onvoldoende op stage haalt dan moet je de hele stage opnieuw doen.
Ik hou me er maar aan vast dat ik nooit een gesprek gehad hebt waarin is gezegd dat ik echt dit en dat moest veranderen en anders de stage niet zou halen...
Jij bent echt heel goed in jezelf gek maken hè?quote:Op maandag 16 april 2012 12:48 schreef Oognip het volgende:
Kloptquote:Op maandag 16 april 2012 13:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent echt heel goed in jezelf gek maken hè?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |