dat kanquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die gasten in het huis, dat jongere ventje (heb het over TUF) had zijn hele schouder onder de puisten zitten. Is dat geen gevolg van hormoongebruik
Ik heb dat ook lang gehad, nooit acne in mijn gezicht maar wel op mijn schouders en rug. Wil niets zeggen zo kun je overal wat in vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die gasten in het huis, dat jongere ventje (heb het over TUF) had zijn hele schouder onder de puisten zitten. Is dat geen gevolg van hormoongebruik
zegikneitquote:
Had ik ook tot m'n 19e ofzo, hebben zat jonge gasten last van, een wat langer dan de anderquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Hij begint in ieder geval goed!quote:
Als hij niet oppast wel ja!quote:
Hayquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef Fyodor het volgende:
www.facebook.com/ufc
Even liken en dan kan je het zien!
WTF lul jij dom gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Allebei geen echte fighters, maar toch leuke pot
Kongo clone wins!quote:
Stoten verwerken vanuit je closed guard is een eitje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef rumiii het volgende:
Bij grappling vind ik de closed guard op zich wel een fijne positie, maar met al die stoten wordt het toch lastig
Wat vinden jullie?
Hier heeft u de fightcard: http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fuel_TV:_Gustafsson_vs._Silvaquote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Jajong het volgende:
Kanker ey ik irriteer me soms zo aan zogenaamde MMA journalists die nog nooit een dag in hun leven hebben getraind.
True.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Jajong het volgende:
Kanker ey ik irriteer me soms zo aan zogenaamde MMA journalists die nog nooit een dag in hun leven hebben getraind.
Die zit in New Yorkquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb Helwani ook niet gezien met zijn pre-fight interviews trouwens. Weet iemand waarom niet?
Hij wint dit easy hoor?quote:
Haha, hij heeft nogal wat Fifa gespeeld waarschijnlijk. Die ''I can't hear you'' animatie als je gescoord hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Fyodor het volgende:
James Head maakt zich even populair bij de Zweden
nu al een blauw oogquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Broempoe het volgende:
LOL. Thiago Silva zit nog steeds met die zonnebril op in die kleedkamer, die ziet er goed gefocused uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lorenzo is daarentegen all naturalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Jajong het volgende:
Joe Rogan heeft pas een HGH kop. Dana White ook.
Die is 't ergst inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Lorenzo is daarentegen all natural
zijn allang begonnen, maar waarom gekocht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Fyodor het volgende:
Heb zojuist netjes de PPV besteld (7 dollar), maar klopt het dat de uitzending nog niet is begonnen? Want ik heb nog die melding dat ze zo terug zijn...
Ik koop geen PPV's meer, mijn eerste PPV was UFC 141 en toen had ik pas bij Nog-Mir beeld, 2e keer was het UFC on Fox 2 met Bisping - Sonnen, Rashad - Davis en Maia - Weidman, wat een snoozefest was datquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Fyodor het volgende:
Heb zojuist netjes de PPV besteld (7 dollar), maar klopt het dat de uitzending nog niet is begonnen? Want ik heb nog die melding dat ze zo terug zijn...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is een gratis card man ga je toch niet voor betalen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:11 schreef Fyodor het volgende:
Och och, wat een wereldramp, ik heb 7 dollar betaald![]()
Flikker toch op man, dat is amper 2 consumpties in de horeca.
Nee hoor, al ga ik wel lachen als jouw gratis stream eruit gaatquote:
ik betaal ook, maar dan 7 euro per jaar,lolquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee hoor, al ga ik wel lachen als jouw gratis stream eruit gaat
mma tv , ik ken het hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik betaal ook, maar dan 7 euro per jaar,lol
neequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef Fyodor het volgende:
[..]
mma tv , ik ken het hoor.
Dus geen enkele euro van jou aan de UFC?
Ja.. erg lucky inderdaad.. maar heeft me ook weer aardig wat gekostquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Cardizzle14 het volgende:
Lucky-geo klaar met voetbal kijken?
God wat ben ik toch fan van de 125, 135 en de 145 divisie
Heel vermakelijk. Veel finishes. Alleen Young - Wisely ging naar een decision.quote:
Oh shit, je bent geen fan, eerder gok-addict :p ach als ajacied kan ik ook wel genieten van deze uitslag..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. erg lucky inderdaad.. maar heeft me ook weer aardig wat gekostik zat best heavy op AZ. (Ja ik wed tegen men eigen club, start hatin' )
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Fenomeno het volgende:
Ik verstond Lunchbox als bijnaam, is het One Punch
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Jajong het volgende:
Ja, is verkast na de Florian fight volgens mij.
Wel een fan, maar een realistische..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Oh shit, je bent geen fan, eerder gok-addict :p ach als ajacied kan ik ook wel genieten van deze uitslag..
Mooie finish van een heel explosief gevecht. Voorspelbaar met deze 2 :p
Tja, ik heb niet mee gevoetbald maar snap wat je bedoeldquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:35 schreef Jajong het volgende:
Bedankt voor de titel he ;-). Ik zit morgen weer in de ArenA.
Ja maar wedden tegen je team..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel een fan, maar een realistische..
Twinkle Toes is gayer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fenomeno het volgende:
'the darkness' is echt de gayste bijnaam ever, die NFL gast uit TuF HW had het ook
edit: op twinkletoes na dan
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Winnen ze, ben je blij. Verliezen ze, heb je alsnog wat verdiend.quote:
En als je PSV een beetje kent kun je er ook nog wat aan verdienen. Maar genoeg voetbal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo gek hoor. Winnen ze, ben je blij. Verliezen ze, heb je alsnog wat verdiend.
quote:
Euh.... Wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef roepdeman het volgende:
OMG! Dominante positie, zo makkelijk weggeven en dan ook nog eens een armbar tegen krijgen. Johnson stelt me teleur, ik dacht dat hij rustiger was geworden.
KOTN voor Siyar of Alex?quote:
Dit was 1 van mijn picks die niemand had hier volgens mij. Seperate the boys from the men jongens. Jullie hebben zijn eerste gevecht tegen Edwards niet gezien zekar!quote:
Ik welquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit was 1 van mijn picks die niemand had hier volgens mij. Seperate the boys from the men jongens. Jullie hebben zijn eerste gevecht tegen Edwards niet gezien zekar!
Respectquote:
Dat switchen pakt zelden goed uitquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef Fenomeno het volgende:
Hoe dichter bij het komt, hoe meer ik m'n pick voor Thiago naar Siyar wil wijzigen
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat switchen pakt zelden goed uit..
Ja, en foutquote:
Idd, blijft lastig. Aan het eind van de ronde scoorde Siver toch weer meer. Benieuwd hoe ze het scoren als het een decision wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Fenomeno het volgende:
Ben blij dat ik niet hoef te judgen bij deze
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef roepdeman het volgende:
Ik zeg 28-29 voor Nunes.
(ja, Siver is mn pick,maar hij had TD's moeten scoren)
Gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef roepdeman het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Hij heeft hem!!!!! Cecil Peoples is er niet???!!!???
WAR SIYAR!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Geo4kant het volgende:
Nou kijken of die hype train van Siyar for realz is of kei hard derailed wordt...
Je weet zelf dat er absurde decision in het buitenland plaatsvinden. Remember Brazilië?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
[..]
Gast. Lul jezelf niet zo in een rondje.
Je zegt zelf dat je 't voor Nunes scoort, en dan zeg je zoiets? Je lult krom broer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Je weet zelf dat er absurde decision in het buitenland plaatsvinden. Remember Brazilië?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
Die uppercut van Thiago tegen Kos blijft zo gruwelijk
quote:
ik zeg KOTN a 70.000 dollarquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:45 schreef Jajong het volgende:
Holy fuckballs. Dat was.... Wow.
Nog nooit eerder gefinished in 20 partijen die Thiago. WOOW OO
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:53 schreef roepdeman het volgende:
@McNulty...Afghaanse jongen die kogelhulzen opraapte, dat is minder interessant dan Brian Stann die in het leger dient in Amerika.
That fucking punch lead to a great fucking ko, siyar is for fucking real and fuck everyone that fucking thinks he was only fucking hypequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef THEFXR het volgende:
Dana White @danawhite
Holy fucking SHIT!!!!!!!!
the BALDFATHER is pleased
Sterker nog, eerst was het 'The Afghan Killer', maar daar was hij (voor zover ik weet) zelf al vanaf gestapt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:47 schreef McNulty het volgende:
Siyar maakt het waar en HOE! Wat een debut in the UFC. Wel gay trouwens dat hem "The great" noemen ipv "The Killer". Hij heeft aangegeven dat hij "The Killer""beter vond passen bij zichzelf.
Toen hij in de US trainde met Miller vonden ze The Great een betere naam voor hem. Daarna ging hij weer terug naar NL waar ze zeiden dat hij The Killer moest houden. Dat vond hij zelf eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sterker nog, eerst was het 'The Afghan Killer', maar daar was hij (voor zover ik weet) zelf al vanaf gestapt.
Een MW matchup met Briann Stann kan dan leuk worden! Afghaan vs Amerikaanse marinier
Mijn vriendin zit ongeduldig op de bank te wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
jullie kunnen vanavond nog op stap, dit zijn mooie UFC tijden
Aww knuffelsss.quote:
Heb je je Fleshlight geen naam gegeven?quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je je Fleshlight geen naam gegeven?
Jep, door 2 snelle KO's moeten ze even wat tijd vullen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
ik kijk nu weer naar een Prelim. Klotp dat?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je je Fleshlight geen naam gegeven?
Siquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
ik kijk nu weer naar een Prelim. Klotp dat?
Realistische uitslag bij Gustafsson - Silvaquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef Fyodor het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fuel_TV:_Gustafsson_vs._Silva
Luie dondah!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Realistische uitslag bij Gustafsson - Silva
I see what you meanquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef Geo4kant het volgende:
Oef lekkere uppercut, jammer dat hij hem niet meteen finishte
Niet gewoon WARRRRRR voor je? Casualquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga de decision niet eens kijken
Wat een moeilijk saai gevecht zeg, waardeloos main event.
Saai?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga de decision niet eens kijken
Wat een moeilijk saai gevecht zeg, waardeloos main event.
Ik vond dit niet echt hoog niveau nee. Er gebeurde wel genoeg maar je kan ook weer niet zeggen dat de Mauler al zn landgenoten eens even op een flink potje vuurwerk heeft getrakteerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet gewoon WARRRRRR voor je? Casual.
Niiiice!quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
''FON = Picket vs Page, KO = Bahadurzada, Sub = Maguire all get 50k! Congrats to all fighters! Great night of fights. Sweden is AWESOME!!!!''
hij moest hem opvangen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Die Nederlandse Afghaan laat die gast ff vallen als een baksteen![]()
Waar heb je die odd gehad, hoogste die ik heb gezien was 2quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens dik gecashed dit weekend met Siyar, Roda JC & Heerenveen![]()
En Stann by (T)KO @ 3,00 was trouwens gratis geld
Ik ga inzetten op een combo: Jones, Overeem, Belfort en A. Silva. Easy moneyquote:Op maandag 16 april 2012 03:18 schreef rumiii het volgende:
Best wel grote gevechten de komende tijd om naar uit te kijken als ik het goed begrijp..
Jones vs Rashad
Dos Santos hopelijk tegen Overeem![]()
Vitor Belfort vs Wanderlei Silva
Anderson Silva vs Sonnen![]()
![]()
De moeilijkste gaat Overeem worden, de rest zie ik sowieso wel gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik ga inzetten op een combo: Jones, Overeem, Belfort en A. Silva. Easy money
Gustafsson saai? Lolquote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Intermec het volgende:
Gipsy Jiu Jitsu!!
Verder blijft die Gustafson erg saai om naar te kijken. Maarja.. dat is nou eenmaal de toekomst.
Siver was indrukwekkend in zn debuut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |