dat kanquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die gasten in het huis, dat jongere ventje (heb het over TUF) had zijn hele schouder onder de puisten zitten. Is dat geen gevolg van hormoongebruik
Ik heb dat ook lang gehad, nooit acne in mijn gezicht maar wel op mijn schouders en rug. Wil niets zeggen zo kun je overal wat in vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Een van die gasten in het huis, dat jongere ventje (heb het over TUF) had zijn hele schouder onder de puisten zitten. Is dat geen gevolg van hormoongebruik
zegikneitquote:
Had ik ook tot m'n 19e ofzo, hebben zat jonge gasten last van, een wat langer dan de anderquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Bootje84 het volgende:
Hij begint in ieder geval goed!quote:
Als hij niet oppast wel ja!quote:
Hayquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef Fyodor het volgende:
www.facebook.com/ufc
Even liken en dan kan je het zien!
WTF lul jij dom gastquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Allebei geen echte fighters, maar toch leuke pot
Kongo clone wins!quote:
Stoten verwerken vanuit je closed guard is een eitje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef rumiii het volgende:
Bij grappling vind ik de closed guard op zich wel een fijne positie, maar met al die stoten wordt het toch lastig
Wat vinden jullie?
Hier heeft u de fightcard: http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_on_Fuel_TV:_Gustafsson_vs._Silvaquote:
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Jajong het volgende:
Kanker ey ik irriteer me soms zo aan zogenaamde MMA journalists die nog nooit een dag in hun leven hebben getraind.
True.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:58 schreef Jajong het volgende:
Kanker ey ik irriteer me soms zo aan zogenaamde MMA journalists die nog nooit een dag in hun leven hebben getraind.
Die zit in New Yorkquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb Helwani ook niet gezien met zijn pre-fight interviews trouwens. Weet iemand waarom niet?
Hij wint dit easy hoor?quote:
Haha, hij heeft nogal wat Fifa gespeeld waarschijnlijk. Die ''I can't hear you'' animatie als je gescoord hebtquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:43 schreef Fyodor het volgende:
James Head maakt zich even populair bij de Zweden
nu al een blauw oogquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Broempoe het volgende:
LOL. Thiago Silva zit nog steeds met die zonnebril op in die kleedkamer, die ziet er goed gefocused uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lorenzo is daarentegen all naturalquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Jajong het volgende:
Joe Rogan heeft pas een HGH kop. Dana White ook.
Die is 't ergst inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Lorenzo is daarentegen all natural
zijn allang begonnen, maar waarom gekocht?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Fyodor het volgende:
Heb zojuist netjes de PPV besteld (7 dollar), maar klopt het dat de uitzending nog niet is begonnen? Want ik heb nog die melding dat ze zo terug zijn...
Ik koop geen PPV's meer, mijn eerste PPV was UFC 141 en toen had ik pas bij Nog-Mir beeld, 2e keer was het UFC on Fox 2 met Bisping - Sonnen, Rashad - Davis en Maia - Weidman, wat een snoozefest was datquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:08 schreef Fyodor het volgende:
Heb zojuist netjes de PPV besteld (7 dollar), maar klopt het dat de uitzending nog niet is begonnen? Want ik heb nog die melding dat ze zo terug zijn...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is een gratis card man ga je toch niet voor betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |