Ik vond dit niet echt hoog niveau nee. Er gebeurde wel genoeg maar je kan ook weer niet zeggen dat de Mauler al zn landgenoten eens even op een flink potje vuurwerk heeft getrakteerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet gewoon WARRRRRR voor je? Casual.
Niiiice!quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
''FON = Picket vs Page, KO = Bahadurzada, Sub = Maguire all get 50k! Congrats to all fighters! Great night of fights. Sweden is AWESOME!!!!''
hij moest hem opvangen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef Bootje84 het volgende:
Tering. Die Nederlandse Afghaan laat die gast ff vallen als een baksteen![]()
Waar heb je die odd gehad, hoogste die ik heb gezien was 2quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Overigens dik gecashed dit weekend met Siyar, Roda JC & Heerenveen![]()
En Stann by (T)KO @ 3,00 was trouwens gratis geld
Ik ga inzetten op een combo: Jones, Overeem, Belfort en A. Silva. Easy moneyquote:Op maandag 16 april 2012 03:18 schreef rumiii het volgende:
Best wel grote gevechten de komende tijd om naar uit te kijken als ik het goed begrijp..
Jones vs Rashad
Dos Santos hopelijk tegen Overeem![]()
Vitor Belfort vs Wanderlei Silva
Anderson Silva vs Sonnen![]()
![]()
De moeilijkste gaat Overeem worden, de rest zie ik sowieso wel gebeuren inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik ga inzetten op een combo: Jones, Overeem, Belfort en A. Silva. Easy money
Gustafsson saai? Lolquote:Op maandag 16 april 2012 10:03 schreef Intermec het volgende:
Gipsy Jiu Jitsu!!
Verder blijft die Gustafson erg saai om naar te kijken. Maarja.. dat is nou eenmaal de toekomst.
Siver was indrukwekkend in zn debuut!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |