Copy - paste?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Asyniur het volgende:
Ik wou nog even met jullie delen hoeveel mijn 2 jongens op elkaar lijken
[ afbeelding ]
links is Harry 1mnd oud en rechts is Huubke 5dgn oud
Ik heb nog steeds mn positiebroek aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Zoë23 het volgende:
Wat heb je de 1e tijd na de bevalling aan trouwens?positiebroek en legging enz? (zelfde als tijdens zw.schap dus)? Ik neem aan dat de buik de eerste tijd nog wel bol is enz?
Net als KD bij E. zorgen dat je goed in de make-up zit voor de bevalling?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Zoe, je wil natuurlijk wel een beetje goed op de foto's staan als de kleine er eenmaal is!
Volgens mij is dat helemaal niet zo raar/zeldzaam. Lijkt me alleen maar 'handig', bedoel, je moet toch douchen. Dan beter op zo'n manier, kun je tenminste je kind in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer.![]()
Ik eigenlijk alleen naar mijn werk of een feestje, ben er te lui voor verderquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, ik draag verder nooit make-up dus dat kan me geen ruk schelen!
quote:Maar toch zit die uitgroei me in 2e instantie dan dwars![]()
Waaromquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat gekleder uit.
(buiten dat je natuurlijk graag leuk om de foto's wilt staan, is het ook best lastig om tijd te vinden om je haar te verven met een kleintje. Zeker als je er alleen voor staat (man weer werken, kraam weg etc). Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer.![]()
je kan toch douchen als hij/zij slaapt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik douchte met de eerste vrijwel altijd met hem in de wipper erbij als ik alleen met hem thuis was! Ik kon hem geen seconde missen en vond het zo zielig als hij ineens "alleen" was
Ohhquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
Willikook!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
Had dat douchen niet zo heel veel nutquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef Kersjes het volgende:
Nytar, mijn oudste deed niet zo aan slapen overdag. Dus ja, dan maar naar mama kijken! Zulke douchesessies duurden overigens nooit zo lang, door de warmte en aanblik van baby speelde ik al gauw voor melkfontein en daar kreeg hij dorst van
Gaat z'n gangetje hier. Moet zeggen dat ik wel steeds nieuwsgieriger word naar ons mannetje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoe zou het trouwens met Xanteh en Roosje gaan?
Zelfde malquote:
idemquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, ik vond t wel lekker wat,extra slaap te hebben (niet dat ie niet doorsliep)
Moet zeggen dat ik nu wel meer dag heb
Bij nummer 2 maak ik me geen illusies dat het weer kan
Ben ik idd heeeel benieuwd naar!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef nytar het volgende:
[..]
idem
Ik ben sowieso benieuwd hoe dan de ochtenden gaan lopen...lijkt me een behoorlijke klus...
Hahaha!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd met je 30 weken Phaidra! Ik kijk er ook erg naar uit, kweenie, 30 weken klinkt echt alsof het al bijna zo is he? Terwijl er grote kans is dat je jongetje dan nog minstens 10 weken, (in mijn geval waarschijnlijk 12 ;-)) blijft zitten. Maar toch, het is een soort magische grens.
Ik heb vandaag van die enorme onderbroeken gekocht, met zo'n buikstuk. Het is harde buiken galore hier, en ik las dat zo'n broekje dan kan helpen.
Anyway: thuis trek ik er een aan (zo'n grote witte) waarop mijn 3-jarige peuter "mooi mam, je bent net Mega Mindy" verzucht.Toen kon ik weer een schone aantrekken want ik pieste in mijn broek van het lachen.
Wat een mooie mannen heb je daar Asyniur!
Oh, inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Asyniur het volgende:
Ik wou nog even met jullie delen hoeveel mijn 2 jongens op elkaar lijken
[ afbeelding ]
links is Harry 1mnd oud en rechts is Huubke 5dgn oud
Oh nee, ik zou het echt stom van mezelf vinden om hiervoor te bellenquote:Op zondag 15 april 2012 11:57 schreef Twinkle20 het volgende:
Thanks Coco! Maak je niet teveel zorgen meid .. Wanneer mag je weer naar de vlos? En anders, wat ik hier wel van jullie geleerd heb .. als je je zorgen maakt: Bellen!
Tuurlijk kun je hetquote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef Zoë23 het volgende:
Ook wel onrealistisch. Heb er veel zin in maar het is ook wel weer 'eng'. Kan ik 't wel enz enz.
Wat goedquote:Op zondag 15 april 2012 14:53 schreef Enfermera het volgende:
Met mij gaat het gelukkig al een heeeeeeeeeeeeel stuk beter... Damn. Die hoestsiroop is echt MEGAgoed joh, daar word je me een partij suf van!Goddelijk. Duurde wel weer ff voordat ik in slaap kwam maar heb uiteindelijk een heel stuk beter geslapen dan gister en zo'n 10 of 11 uur gok ik
![]()
Dus voel me helemaal op en top weer. Lekker wasjes gedraaid al, en mn nesteldrang komt al lekker naar voren; heb een zooi make up uitgezocht dat mee kan naar het komende familieweekend voor mn nichtjes
![]()
Zeker minders, komt ook mede door haar schildklieren die een parte speelt, gelukkig is het bloeddruk nu wel goed, dat was met de 1ste wel anders toen ze elke week weer voor hartfilmpje moest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef Zoë23 het volgende:
SpeedyGJ
Mooie update![]()
Wat min dat je vriendin zoveel pijn heeftmaar zo te horen ben jij een goede steun voor dr!
Pfff, behoorlijk zegquote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Wat goed![]()
Slaap is zo nodig hé!
Feli voor de jarige mannen
30 weken jompel, lijkt nog een eeuwigheid veraf
Zoë, vervelend die kramp. Maar wel beter een voorbereid lijf natuurlijk...
Ik vind 't hier echt dus zo'n lieve gezellige bende héquote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pfff, behoorlijk zeg![]()
Daar knap je echt van op als dat goed gaat
Hoe ver ben jij inmiddels Lisa? Iets van 8 weken als het ik het goed uitgerekend heb? Hoe voel je je?
Whihiquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik vind 't hier echt dus zo'n lieve gezellige bende hé![]()
Dinsdag 8 weken
ook heel erg moe, een avondje laat uit zitten wreekt zich de dag erop
erg misselijk, maar ik kom nooit tot![]()
momenten dat ik wel kan eten en de misselijk niet de bovenhand haal, zijn wel feest![]()
Lang leve fruitsalade en versgebakken krentenbrood![]()
Psies!quote:Op zondag 15 april 2012 16:30 schreef OooLizaooO het volgende:
Dinsdagen =![]()
daar komen goeie kinders van![]()
Ik vind Twinkel d'r verhalen wel behoorlijk grappig (en herkenbaar) trouwens. Gaan we er lekker verder over kletsen in SC ofzo?
Mijne is ook een dinsdagquote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Enfermera het volgende:
Whihi![]()
Oh echt, jij ook al op dinsdag?Ik 'vier' mijn jubilea ook op de dinsdag
![]()
![]()
vind ik leukquote:Op zondag 15 april 2012 16:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijne is ook een dinsdagKomende dinsdag 11 weken
quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja eigenlijk hoor k op vrijdag te verweken hoor![]()
Mja baby is gunstig gemeten met de termijnecho![]()
Dus naar de dinsdag,gezet.
Oh en ik ben dinsdag 27 weken![]()
ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 16:17 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Ik vind 't hier echt dus zo'n lieve gezellige bende hé![]()
Ik moet mezelf sowieso altijd temperen qua smiliesquote:Op zondag 15 april 2012 16:57 schreef Enfermera het volgende:
Liza: whaha echt he![]()
Leuk man
Sonnetje: joh! Wat toevallig, en cool natuurlijk![]()
![]()
Whaha ja bevallingsdatum weet je nooit he![]()
Coco jij ook al!![]()
![]()
Wat is dit joh? Kan toch geen toeval meer zijn
![]()
![]()
![]()
Nee, als ik enthousiast ben gebruik ik nooit zoveel smilies hoor.*kuch*
Neh, zegt niks.quote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet mezelf sowieso altijd temperen qua smilies
Oh, ben alweer de hele dag weeïg misselijk. Dus denk dat het wel goed zit
uhm nee, tis echt en ontopic, helaasch voor jouquote:Op zondag 15 april 2012 17:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Awww, je probeert me op de kast te jagen
Wat schattig
Nu weer fijn ontopic he![]()
Het feit dat het niet per se iets uit hoeft te maken wellichtquote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef moussy het volgende:
[..]
uhm nee, tis echt en ontopic, helaasch voor jou
ja, dat, de rest was slap gelul.quote:Op zondag 15 april 2012 17:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het feit dat het niet per se iets uit hoeft te maken wellicht![]()
quote:
Whihiquote:Op zondag 15 april 2012 17:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet mezelf sowieso altijd temperen qua smilies
Oh, ben alweer de hele dag weeïg misselijk. Dus denk dat het wel goed zit
Kunnen jullie het niet uittimen om samen/ gelijktijdig te bevallenquote:Op zondag 15 april 2012 18:33 schreef Zoë23 het volgende:
Ik moet nog even wachten, m'n zus met 39+5 heeft voorrang![]()
Zal ik doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |