abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110317779
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Nijnepijn
Nytar

December: Vulpenballetje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 16-04-2012 12:28:20 ]
pi_110317789
Het was niet mijn bedoeling het topic dicht te gooien :@
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:48:29 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110317821
Ik wou nog even met jullie delen hoeveel mijn 2 jongens op elkaar lijken :@

links is Harry 1mnd oud en rechts is Huubke 5dgn oud
pi_110317872
Zo ja die lijken echt veel op elkaar Asy!

Geniet van je knullen!
pi_110317996
Asy, je hebt gekloond O+

Wat kan het toch verschil maken wat voor kleding je aanhebt... Ik heb nu een effen wit niet-positie shirt aan, dus net ietsje te kort en er staat bij mijn buik flink wat spanning op. En ik lijk wel een slagschip _O-
.... met gevoel voor drama....
pi_110318046
Oogknip
:9 hebben we weer n mooi nieuw topic! :)

Enfermera
Oei dat klinkt niet zo best.

En nagellak; niet goed tijdens zw.schap vanwege de chemische lucht ofzo?

heb wat high-lights n m'n haar gedaan.

Viel me trouwens op dat veel LLM'ers hun haar etc op t laatst nog deden (verven, kapper enz) :D leuk is dat.

Fieder
:*

Oh asy O+
wat een mooierds O+
huubke lijkt iets voller is z'n gezicht, is hij ook zwaarder?
Leuk zo 't zelfde vestje! :)
pi_110318164
Zoe, je wil natuurlijk wel een beetje goed op de foto's staan als de kleine er eenmaal is!
Bij de foto's van de eerste zie ik er niet uit, centimeters lange donkere uitgroei in mijn destijds blondige haar :'(
Maar ik was er lichamelijk niet aan toe om het bij te (laten) verven, kan daar nog steeds een beetje van balen eigenlijk...
pi_110318328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:32 schreef Twinkle20 het volgende:
[supermarktverhaal]
Twinkle ken je de slowchat al? [OUD SC] De wereld in je jaszak.
pi_110318345
Enf beterschap :*

Phaidra 30 weken *O*

quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
Copy - paste? :D O+
pi_110318400
Kersjes
Jaa dat is zeker zo :D

Ohh :( das niet leuk! Kan ik me voorstellen :*

Wat heb je de 1e tijd na de bevalling aan trouwens? :@ positiebroek en legging enz? (zelfde als tijdens zw.schap dus)? Ik neem aan dat de buik de eerste tijd nog wel bol is enz?
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:11:13 #11
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110318430
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Zoë23 het volgende:

Wat heb je de 1e tijd na de bevalling aan trouwens? :@ positiebroek en legging enz? (zelfde als tijdens zw.schap dus)? Ik neem aan dat de buik de eerste tijd nog wel bol is enz?
Ik heb nog steeds mn positiebroek aan :@
pi_110318433
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Zoe, je wil natuurlijk wel een beetje goed op de foto's staan als de kleine er eenmaal is!
Net als KD bij E. zorgen dat je goed in de make-up zit voor de bevalling? :D
pi_110318521
Phaidra! 30 weken O+ *O*

Asy, lekkere kereltjes :)
pi_110318559
PE
Niks mis mee toch? Als t lekker zit.. Kan me voorstellen dat ik de eerste tijd m'n gewone broeken nog niet pas of dat t niet lekker zit
pi_110318566
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat gekleder uit.

(buiten dat je natuurlijk graag leuk om de foto's wilt staan, is het ook best lastig om tijd te vinden om je haar te verven met een kleintje. Zeker als je er alleen voor staat (man weer werken, kraam weg etc). Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer. :@
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:17:26 #16
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110318599
Ophelia, ik draag verder nooit make-up dus dat kan me geen ruk schelen!
En ook al hield ik vocht vast (onderkinnn), had ik pukkels en was mijn haar 1 grote klitzooi.... de zielsgelukkige blik in mijn ogen op de eerste fotos, zo vol adrenaline, trots en gelukshormonen... Die is onbetaalbaar O+
Maar toch zit die uitgroei me in 2e instantie dan dwars :@

Zoe, bij mij was het voorgaande keren goed weer. Ik had dus vooral (huis)jurkjes en rokjes aan. Vond ik zo praktisch vanwege hechtingen, kraammatrassen e.d.Joggingbroek staat me ook nog wel bij en wat ruimzittende broeken. Je wil iig geen skinny jeans dragen als je net bevallen bent ;)
pi_110318619
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer. :@
Volgens mij is dat helemaal niet zo raar/zeldzaam. Lijkt me alleen maar 'handig', bedoel, je moet toch douchen. Dan beter op zo'n manier, kun je tenminste je kind in de gaten houden :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:19:34 #18
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110318646
Kyara, ik douchte met de eerste vrijwel altijd met hem in de wipper erbij als ik alleen met hem thuis was! Ik kon hem geen seconde missen en vond het zo zielig als hij ineens "alleen" was :D
pi_110318665
Ja, maar ik zou dan weer niet uitgebreid mijn haren verven op die manier. Lijkt me niet zo goed, die stank.
pi_110318715
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, ik draag verder nooit make-up dus dat kan me geen ruk schelen!

Ik eigenlijk alleen naar mijn werk of een feestje, ben er te lui voor verder ;) Het was alleen het eerste wat in me opkwam bij goed op de foto staan.
quote:
Maar toch zit die uitgroei me in 2e instantie dan dwars :@

:D muts ;)

quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat gekleder uit.

(buiten dat je natuurlijk graag leuk om de foto's wilt staan, is het ook best lastig om tijd te vinden om je haar te verven met een kleintje. Zeker als je er alleen voor staat (man weer werken, kraam weg etc). Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer. :@
Waarom :@ ? Als dat werkt is dat toch goed?

Edit: oh wacht, je bedoelt douchen na het verven?
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:23:38 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110318734
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
pi_110318743
Ah gelukkig heb ik geen skinny jeans kersjes :9

Jurkjes enz dus :) top
Heb ook veel wijdvallende jurkjes van voor zw.schap, die kan ik missch wel weer aan (genoeg ruimte bij de buik enz)

:Y kan t me voorstellen kyara, dat je je kleintje dicht bij wilt hebben
En idd.. Weinig tijd voor jezelf..
Moet nu dus maar genieten van schuimbad en nagellak? :9
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:23:58 #23
258612 nytar
boys boys boys
pi_110318748
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik douchte met de eerste vrijwel altijd met hem in de wipper erbij als ik alleen met hem thuis was! Ik kon hem geen seconde missen en vond het zo zielig als hij ineens "alleen" was :D
je kan toch douchen als hij/zij slaapt?
pi_110318787
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
Ohh O+

En idd Kyara haarverven met de baby in de buurt zou ik niet doen, vind die lucht zelf al niet zo.. Gezond :9
pi_110318858
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
Willikook! O+
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:28:24 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110318894
Nytar, mijn oudste deed niet zo aan slapen overdag. Dus ja, dan maar naar mama kijken! Zulke douchesessies duurden overigens nooit zo lang, door de warmte en aanblik van baby speelde ik al gauw voor melkfontein en daar kreeg hij dorst van :D
pi_110319226
A.s. maandag komt een vriendin, die kapper is, langs *)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:38:40 #28
258612 nytar
boys boys boys
pi_110319275
ah dat scheelt ja. Ik had wel een slaapkop. Na zn eerste voeding gelijk terug naar bed en dan kon ik douchen.
pi_110319389
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef Kersjes het volgende:
Nytar, mijn oudste deed niet zo aan slapen overdag. Dus ja, dan maar naar mama kijken! Zulke douchesessies duurden overigens nooit zo lang, door de warmte en aanblik van baby speelde ik al gauw voor melkfontein en daar kreeg hij dorst van :D
Had dat douchen niet zo heel veel nut :D

Douchen met de kleine in een wipper heb ik idd wel vaker gehoord :Y.

Bedankt voor de mijlpaal-jompels O+. Ik vind het echt heel onwerkelijk, die 30-wekengrens.

Oh ja, ik overweeg om m'n wimpers te laten verven vlak voor D-day, terwijl ik eigenlijk zelden make-up draag :@
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110320068
uhm meld :@ .
Lees vaak mobiel en op de een of andere manier raak ik de mobiele layout kwijt als ik inlog op mijn mobiel, dus reageren lukt dan niet. Dus als iemand de tip heeft...

Lenehe nog een *O* voor je goede echo en een meisje wat leuk. Met een grote broer die over haar waakt :* .

Jemig dames wat een geweldig vermaak gistermiddag. Misschien wel off topic maar heb echt enorm gelachen.

Nytar leuk he dat vertellen :)

Voor de mijlpalen *O*

Hier een paar weken geleden al naar de kapper geweest, ivm zwangerschapsfotoshoot en ja daar wil je toch ook mooi op staan. Heb het toen zo laten knippen dat ik er zelfs met 42 weken nog fatsoenlijk uit zou zien. En voor de rest is het inderdaad een kwestie van alles netjes bijhouden, incl teennagels lakken enz.
Al is het maar voor je eigen gevoel want laten we eerlijk zijn bevallen is niet charmant en als je er dan voor je gevoel nog een beetje ok uitziet scheelt dat wel vind ik.

Asy wat een gelijkenis :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoe zou het trouwens met Xanteh en Roosje gaan? :o
Gaat z'n gangetje hier. Moet zeggen dat ik wel steeds nieuwsgieriger word naar ons mannetje.

Heb net ook nog het allerlaatste gekocht, een opbergmandje voor de verzorgingsproducten. En heb toch besloten dat ik nog wat extra lakentjes etc ga maken dus ook daar stof voor gehaald. Tja wat doe ik anders overdag he :)

En voor iedereen die het kan gebruiken :*

[ Bericht 2% gewijzigd door Roosje84 op 14-04-2012 18:22:54 ]
pi_110320525
Ik weet niet meer wie het nu gisteren voor alle 'ondeugende praat' vroeg maar het ging over een winkel waar je matchende gordijnen, lakentjes en waskussenovertrekken etc kon kopen.

Als je nog tijd hebt en het je leuk lijkt zou ik zeggen ga zelf aan de slag. Groot voordeel je bent van de straat en kan in die tijd dus niet online shoppen (goed voor de portomonnee :)) en ik vind het leuk om iets zelf te maken voor mijn beebje.

Nu kan ik me voorstellen dat je denkt dat kan ik helemaal niet. Nou troost je ik ben ook absoluut geen mega creatief wonder met de naaimachine maar zolang je een stukje (enigzins) recht kan stikken en zin hebt kom je al een heel eind.
Veel dingen lijken namelijk enorm ingewikkeld maar dat valt in de praktijk reuze mee. Het is een kwestie van er goed over nadenken en meten voor je begint met knippen. En als je toevallig al een waskussenovertrek oid hebt dan kun je dat ook als voorbeeld gebruiken.

Dan nog een tip van flip Roosje. ]Mocht je er tegenop zien om een lakentje te maken, koop kant en klare van bijvoorbeeld de hema en pimp die met stof in dezelfde kleur als de gordijnen. Gordijnen zijn op zich ook niet heel erg lastig te maken maar eventueel kun je dat ook laten doen. Wij hebben in de buurt een stoffenwinkel (niet duur) waar je de gordijnen ook gewoon kan laten maken van de stof die je uitzoekt.

Ik heb inmiddels een kussen voor de voedingsstoel, 4 lakens voor de wieg en 2 hoeslakens helemaal zelf gemaakt en 2 lakens van de Hema gepimpt voor het ledikant. Kan wel eens kijken of ik een foto ervan kan maken.
pi_110320652
Tot Floris zich uit de wipstoel werkte heb ik gedoucht met hem daarin.
Hij werd vaak bv rond half 8 wakker, fles en dan gingen we weer verder slapen tot half 10 ofzo : ') mja moest k nog douchen en als k dan moest wachten tot.zn slaapje werd t pas heel laat douchen.
Tegenwoordig ben ik doordeweeks om 8uur gedoucht, omdat k anders pas om 13 uur kan douchen :P

*O* voor de 30 weken van phaidra!
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:05:52 #33
258612 nytar
boys boys boys
pi_110321669
ja, maar ik ging dan juist om half 8 douchen, zodat dat vast was gedaan!
pi_110321761
Haha, ik vond t wel lekker wat,extra slaap te hebben (niet dat ie niet doorsliep :'))
Moet zeggen dat ik nu wel meer dag heb ;)
Bij nummer 2 maak ik me geen illusies dat het weer kan :D
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:10:43 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110321801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

Copy - paste? :D O+
Zelfde mal O+

Zoë, Huubke was bij geboorte al bijna 9 ons zwaarder dan Harry.
Op de foto is Harry ongeveer 1 maand oud en weegt hij ongeveer 3450gram.
Huubke is 5 dagen oud op de foto en weegt 3920gram :D
pi_110321889
Gefeliciteerd met je 30 weken Phaidra! Ik kijk er ook erg naar uit, kweenie, 30 weken klinkt echt alsof het al bijna zo is he? Terwijl er grote kans is dat je jongetje dan nog minstens 10 weken, (in mijn geval waarschijnlijk 12 ;-)) blijft zitten. Maar toch, het is een soort magische grens.

Ik heb vandaag van die enorme onderbroeken gekocht, met zo'n buikstuk. Het is harde buiken galore hier, en ik las dat zo'n broekje dan kan helpen.
Anyway: thuis trek ik er een aan (zo'n grote witte) waarop mijn 3-jarige peuter "mooi mam, je bent net Mega Mindy" verzucht. _O- Toen kon ik weer een schone aantrekken want ik pieste in mijn broek van het lachen.

Wat een mooie mannen heb je daar Asyniur! O+
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:13:31 #37
258612 nytar
boys boys boys
pi_110321908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha, ik vond t wel lekker wat,extra slaap te hebben (niet dat ie niet doorsliep :'))
Moet zeggen dat ik nu wel meer dag heb ;)
Bij nummer 2 maak ik me geen illusies dat het weer kan :D
idem :)

Ik ben sowieso benieuwd hoe dan de ochtenden gaan lopen...lijkt me een behoorlijke klus...
pi_110321997
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef nytar het volgende:

[..]

idem :)

Ik ben sowieso benieuwd hoe dan de ochtenden gaan lopen...lijkt me een behoorlijke klus...
Ben ik idd heeeel benieuwd naar!
Nja.komt vast goed :D

Bodpa, die M O+ :D
Zal je zien,trouwens dat deze eerder komt :P
pi_110323078
Phaidra, 30 weken, ik ook bijna, zo snel :o. *O*

Wat een schatje die huubke, echt broertjes!

Lief ook de mega mindy reactie! O+.

Ik ben vandaag vooral moe. En ik ga beter op mn eten letten, ontbijten met danerol croissants en lunchen met kaasuibollen :+ is misschien niet zo handig. Hij is al spekkig genoeg heb ik gister gehoord. Alleen zo nog pizza, morgen begin ik echt! :@.
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:57:36 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110323500
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef bodpa09 het volgende:
Gefeliciteerd met je 30 weken Phaidra! Ik kijk er ook erg naar uit, kweenie, 30 weken klinkt echt alsof het al bijna zo is he? Terwijl er grote kans is dat je jongetje dan nog minstens 10 weken, (in mijn geval waarschijnlijk 12 ;-)) blijft zitten. Maar toch, het is een soort magische grens.

Ik heb vandaag van die enorme onderbroeken gekocht, met zo'n buikstuk. Het is harde buiken galore hier, en ik las dat zo'n broekje dan kan helpen.
Anyway: thuis trek ik er een aan (zo'n grote witte) waarop mijn 3-jarige peuter "mooi mam, je bent net Mega Mindy" verzucht. _O- Toen kon ik weer een schone aantrekken want ik pieste in mijn broek van het lachen.

Wat een mooie mannen heb je daar Asyniur! O+
Hahaha! _O-
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:50:42 #41
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110325872
Twinkle: haha zeker! Whaha ja ben jij ook zo iemand? :D Ik heb vanmiddag heerlijkkk bij mn schoonmoeder in de zon gezeten, was zo lekker! Ben er echt van opgeknapt O+ Wel nog een goeie hoestbui tijdens het eten natuurlijk, magoed :') Ik ga hoopvol de komende nacht in :P

Fiedertje wat ben je toch een liefje! :* O+

Asy nog gefeliciteerd, wat een heerlijke jongens! O+

Zoe: nee, mja -O- De arts bij de hap vond het nog meevallen, mn longen waren schoon, en ja, mn keel was wel wat rood, ja, ik moest het maar ondergaan en uitzieken, hij kon mij ook weinig geven omdat ik zwanger was :') :r Hij was opzich wel aardig hoor, ik barstte daar in tranen uit omdat ik al zo lang slecht slaap :@ heeft ie me iig wel pufjes en een sufmakend hoestdrankje voorgeschreven :P Ben benieuwd in hoeverre het werkt :+

Thx Ophelia :*

Kersjes :D die melkfontein _O- Maar idd, handig gewoon in de badkamer zetten toch, als je gaat douchen :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:58:22 #42
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110326204
Hier duurt het niet lang meer :)
Paar dagen terug naar zijn we naar de verloskundige geweest, altijd weer leuk om het hartje te horen O+
Nu blijkt ZE ook al een beetje te zijn ingedaald dus begint nu wel spannend te worden :)
Uiteindelijk moet ZE nog een klein maandje, 16 mei mag ZE eruit O+ maar dat zal zeker weer eerder worden ;) misschien eind deze maand?

Ondertussen hebben we ook al een naam, alles is op orde dus van mij mag het nu wel komen O+
Ben wel erg benieuwd hoe mijn dochter van 3.5 hierop gaat reageren al kan ze zelf niet meer wachten O+

Mijn vriendin heeft het wel zwaar, veel pijn enzo, niet prettig iig en merk het ook aan me zelf dat ik het nu drukker heb dan bij mijn eerste kindje, dat mijn dochter hierbij mee speelt is natuurlijk logisch maar nu ook dat ik meer moet gaan doen, uiteraard ga ik hier niet moeilijk over doen ;)

Achtertuin inmiddels al bijna op orde :) nog even en ze kunnen zich uitleven ;)
Al hoop ik straks te kunnen verhuizen naar een grotere woning met grotere tuin :)
pi_110326878
Asyniur: wat lijken je twee jongens op elkaar!
Bij ons was een van de eerste babyfoto's van J. zo uitwisselbaar geweest voor de babyfoto van mijn man, ook leuk dat ze toen zo op elkaar leken. NU horen wij steeds of dat hij zo op mij zou lijken of dat hij zo op mijn zou lijken en weer anderen zeggen dat hij iets van ons allebei heeft. * Tinuviel Ik persoonlijk vind het laatste.

Kyara douchen met je baby in de wipper, deed ik ook weleens als ik alleen thuis was.

Kersjes dan wordt het douchen misschien wel minder prettig, maar kon je je kleine snel knuffelen :P En *O* voor de kilo's die terugkomen.

Phaidra *O* voor de 30 weken.

Bodpa die kinderopmerkingen zijn soms echt geweldig grappig.

Enfermera beterschap voor je! Ik hoop dat je geen longonsteking hebt, daar ben ik doorheen gegaan. Er zijn wel wat antibiotica, die je zou kunnen nemen als het een longontsteking door bacterie blijkt te zijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110327304
*O* voor de 30 weken van Phaidra!

Katy ja jij ook bijna he, woensdag toch? Ik vrijdag :) ik vind het ook zo'n mooie mijlpaal.

Zoe leuk weer even alles bijgewerkt ;) ik wil eigenlijk ook nog wel wat highlights in mn haar voordat ik ga bevallen. En ik denk dat ik maar even een pedicure moet gaan bellen... want ik kan echt niet meer bij mijn teennagels. Hm of ik moet de vent eens lief aankijken :)

Vandaag lekker in het kamertje van de jongens gerommeld! O+ ik zal morgen wat fototjes maken en posten in het kamertjes topic.
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:28:32 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110327624
Tinuviel: dankje! Nee gelukkig waren mn longen schoon volgens de arts :) oh echt :o he gatsie... wat vervelend joh!
Ja wist ik idd dat je wel een aantal AB mocht... heb ook wel eens bronchitis gehad, maar das nog wat minder dan longontsteking :o
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110330719
Asy
:D dat verschilt nogal
Leuk dat je 2mooie mannen zo op elkaar lijken O+

Roosje
Lekker crea bezig :)!

Enfermera
Hè bah :( hoop dat je je snel beter voelt :*

SpeedyGJ
Mooie update :)
Wat min dat je vriendin zoveel pijn heeft :( maar zo te horen ben jij een goede steun voor dr!

Bijtje
Zelf highlights doen viel me nog best wel mee. Voor 20wkn heb ik high&lowlights laten doen bij de kapper, ze vond t zo richting de 40weken niet echt n goed idee om t bij te werken (omdat t de kleur door de hormonen anders kan uitvallen ofzo?)
(heb t nu dus maar zelf gedaan :@ )
Ben je van plan om naar de kapper te gaan of doe je 't zelf?

Leuk ben benieuwd naar de foto's :)!
m'n lief heeft vanmiddag t bedje en de commode anders neergezet :@
We hebben even nagedacht over de laatste dingetjes (plankje ophangen enz), gaat m'n lief me bij helpen nu hij vakantie heeft :) das wel fijn.

Hier vanmiddag erge kramp, steken enz. Nu nog steeds wel (menstru)kramp.
En een vreemd gevoel down there, moeilijk uit te leggen. Voelt niet echt prettig iig.

Baby beweegt anders nu ze lager ligt. Buik gaat echt naar links&rechts terwijl ze eerst veel rustiger was.
Vind het wel grappig hoe het steeds verandert.
pi_110330874
Ik douche nog steeds met Mex voor mijn neus, ik laat de badkamerdeur open en hij gooit balletjes van de trap af. Zo blij dat hij dat een half uur lang leuk vind, al is hij ook wel eens over mijn deurbarricade heen geklommen en stond hij gezellig met zijn kleren aan bij me onder de douche.
Straks gezellig met de baby er bij ook nog O+

Beterschap Enferma!

Xanteh en Roosje nog niet bevallen, succes met de laatste loodjes!

Asy, wat een mooie broer!

Verder ben ik alles weer vergeten, jullie hebben zoveel geschreven!
  † In Memoriam † zaterdag 14 april 2012 @ 23:15:58 #48
43556 miss_dynastie
pi_110332703
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, inderdaad :o O+ O+ O+
pi_110340214
Hoi. Ben ik ook weer eens. Heb de laatste tijd geen tijd gehad om hier mee te lezen en hoop dat alles goed gaat met iedereen :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110341852
Goeiemorgen!

* Zoë23 meldt zich, met scherpe (aanhoudende) kramp.

Op n gegeven moment is 't wel min al die kramp :{.
't is n lang aanhoudende kramp dus zegt niet zoveel :{
maargoed, vanmiddag verjaardag van m'n lief :) hopelijk wat fijne afleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')