Copy - paste?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Asyniur het volgende:
Ik wou nog even met jullie delen hoeveel mijn 2 jongens op elkaar lijken
[ afbeelding ]
links is Harry 1mnd oud en rechts is Huubke 5dgn oud
Ik heb nog steeds mn positiebroek aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Zoë23 het volgende:
Wat heb je de 1e tijd na de bevalling aan trouwens?positiebroek en legging enz? (zelfde als tijdens zw.schap dus)? Ik neem aan dat de buik de eerste tijd nog wel bol is enz?
Net als KD bij E. zorgen dat je goed in de make-up zit voor de bevalling?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:00 schreef Kersjes het volgende:
Zoe, je wil natuurlijk wel een beetje goed op de foto's staan als de kleine er eenmaal is!
Volgens mij is dat helemaal niet zo raar/zeldzaam. Lijkt me alleen maar 'handig', bedoel, je moet toch douchen. Dan beter op zo'n manier, kun je tenminste je kind in de gaten houdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer.![]()
Ik eigenlijk alleen naar mijn werk of een feestje, ben er te lui voor verderquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:17 schreef Kersjes het volgende:
Ophelia, ik draag verder nooit make-up dus dat kan me geen ruk schelen!
quote:Maar toch zit die uitgroei me in 2e instantie dan dwars![]()
Waaromquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Kyara het volgende:
Hier vooral jurkjes en leggings. Zit net zo lekker als een joggingbroek en het ziet er toch net wat gekleder uit.
(buiten dat je natuurlijk graag leuk om de foto's wilt staan, is het ook best lastig om tijd te vinden om je haar te verven met een kleintje. Zeker als je er alleen voor staat (man weer werken, kraam weg etc). Ik heb wel eens staan douchen met Midas in zijn wipstoeltje in de badkamer.![]()
je kan toch douchen als hij/zij slaapt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:19 schreef Kersjes het volgende:
Kyara, ik douchte met de eerste vrijwel altijd met hem in de wipper erbij als ik alleen met hem thuis was! Ik kon hem geen seconde missen en vond het zo zielig als hij ineens "alleen" was
Ohhquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
Willikook!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Kersjes het volgende:
De kapper was mijn eerste uitje zonder baby, hij was toen bijna 6 weken oud en bleef met mijn man thuis. Ik was 'n kleine 2 uur weg en ik voelde me zo naakt en kaal... Ik heb hem bij thuiskomst helemaal platgeknuffeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |