De oplossing waarvoor?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Welke oplossing zie jij het liefste LXIV?
Strenger spreidingsbeleid? Inkomenseisen a la 010?
Overdreven plaatje maar het is nu eenmaal zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik zag laatst toch dit beeld ongeveer toen ik in NL was.
[ afbeelding ]
De problemen die de grote hoeveelheden allochtonen veroorzaken in een stad als Den Haag.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
De oplossing waarvoor?
Ik denk dat een immigratiestop (2011 toch weer recordimmigratie, ondanks dit 'rechtse' kabinet), in combinatie met een integratiebeleid de beste weg is.
Op de markt wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Overdreven plaatje maar het is nu eenmaal zo.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi, maar wat bedoel jij dan met 'de immigrant kwam van rechts'?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Life2.0 het volgende:
Post van LXIV, die geeft altijd links de schuld
Zohee, poehee! En je bent er zomaar doorheen gelopen? Jij durft.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder te snuiven zou jij geeneens in de buurt durven te komen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zohee, poehee! En je bent er zomaar doorheen gelopen? Jij durft.
Waarom niet? Allemaal zelfmoordterroristen en mohammed b.'s gewapend met slagersmessen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zonder te snuiven zou jij geeneens in de buurt durven te komen.
Als je het zo stelt dan was dat alleen in het verleden het geval. Het rechtse beleid is tegenwoordig wel anders.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
Mooi, maar wat bedoel jij dan met 'de immigrant kwam van rechts'?
Dat de immigrantenwens helemaal niet van "links" kwam, maar van de partijen die dachten goedkope arbeiders binnen te halen die ze daarna weer buiten konden trappen, en als ze bleven mocht "links" het opruimen, en wereldvreemde figuren die hun wereldbeeld uit de media halen trekken dan de conclusie dat links jouw geld wilt, moslims aanbid en sharia in wilt voeren, dat is natuurlijk waar maar dat zeggen we lekker niet!
En rechts heeft voorrang![]()
![]()
Vertel me niet dat er ook nog een broer is!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Komkom, ik ken jou, je broer en je vader scanman langer dan vandaag waar ik mijn conclusie op baseer.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:41 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Want zo zijn Surinamers, die voor de jaren '70 binnenkwamen, geregistreerd als autochtoon (Rijksgenoten).
Volgens mij niet. Er wordt namelijk gekeken naar of de geboorteplaats wel of niet in het buitenland ligt, dit zonder dat rekening wordt gehouden met het feit dat deze plaats in het verleden onderdeel uitmaakte v/h koninkrijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, die tellen dan als autochtoon mee.
Bij jou? Nee, daar zou je best gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zonder te snuiven zou jij geeneens in de buurt durven te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |