Ik zie sowieso zelden artsen die mensen helpen aangezien ik gelukkig weinig in ziekenhuizen kom. Maar toen ik laatst toevallig in een ziekenhuis rondliep viel het me op dat ik op de deuren toch behoorlijk wat buitenlandse ogende namen met dr. ervoor. Om nog maar te zwijgen van het overige allochtone personeel.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar over percentages gesproken. Hoeveel dagen van het jaar zie jij zwarte artsen blanke uitkeringstrekkers helpen?
Ivo Niehe is jouw vader?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Turkije is mijn vaderland niet maar ik beheers de taal wel. Maar goed, ik beheers Spaans, Duits, Engels en Frans ook volledig. En Nederlands natuurlijk. Niets mis mee, alleen maar gunstig.
Oja, op FOK! is alles onwerkelijk. Of je nou zegt dat je naar een benzinestation gaat om te tanken of dat je meerdere talen beheerst.quote:
vergeet niet dat er vandaag de dag ook in het Catshuis iemand van Indische afkomst mag meepraten en meebepalen over het regeringsbeleid, bang voor de voortdurende globalisering dat mede is opgewekt door het internationalistisch ingestelde Nederland, maar dat zonder dat hij er zelf ook nooit zou zijn geweestquote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
We kunnen ons hele erfgoed toch niet verkwanselen voor 2 broodjes falafel en een Indische rijsttafel?
"- Aan de Noordzee woonde ooit het Nederlandse volk, afstammelingen van Batavieren en Franken.
- Waarom is dat volk verdwenen?
- Ze hadden genoeg van hun kaas, haalden miljoenen volksvreemde immigranten uit de hele wereld hier naartoe en stopten toen, verzadigd van de shoarma, met zich voort te planten"
Halve Indo's bestaan niet.quote:Op zondag 15 april 2012 16:54 schreef zakjapannertje het volgende:
vergeet niet dat er vandaag de dag ook in het Catshuis een halve Indo mag meepraten en meebepalen over het regeringsbeleid, bang voor de voortdurende globalisering dat mede is opgewekt door het internationalistisch ingestelde Nederland, maar dat zonder dat hij er zelf ook nooit zou zijn geweest
Net of jij een rijbewijs hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oja, op FOK! is alles onwerkelijk. Of je nou zegt dat je naar een benzinestation gaat om te tanken of dat je meerdere talen beheerst.
Henk en Ingrid zijn degenen die jaren geleden als eerste met de "geneugten" van de multiculturele samenleving geconfronteerd werden in hun oude volksbuurten, inmiddels zitten ze beiden in de bijstand omdat hun toenmalige werkgever zijn productiewerkzaamheden uit ordinair winstbejag naar Azië "outsourced" heeft. Desondanks staan de grenzen nog altijd wagenwijd open voor niets toevoegende (want nooit enige vorm van opleiding genoten) asielzoekers, waardoor de verhouding werkende bevolking/niet werkende bevolking alleen maar schever groeit.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Re het volgende:
met de notitie dat de standaard Nederlander van het type Henk en Ingrid zijn? oid
Jaaa! Twee maandjes of zo. Maar ik kan nog steeds niet autorijden hoor.quote:
Sowieso vrouwen op Fok! Laat staan allochtone vrouwen op Fok!quote:Op zondag 15 april 2012 17:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaaa! Twee maandjes of zo. Maar ik kan nog steeds niet autorijden hoor.
En ik ben ook nog eens een allochtoon. Sjeminee, dat er allochtonen op FOK! zijn met een rijbewijs én die meerdere talen beheersen, onvoorstelbaar, toch?
Heb je ook een strafblad?quote:Op zondag 15 april 2012 17:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jaaa! Twee maandjes of zo. Maar ik kan nog steeds niet autorijden hoor.
En ik ben ook nog eens een allochtoon. Sjeminee, dat er allochtonen op FOK! zijn met een rijbewijs én die meerdere talen beheersen, onvoorstelbaar, toch?
O ja, alle vrouwen op Fok! zijn vieze mannetjes. Hoe kon ik het vergeten?quote:Op zondag 15 april 2012 17:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen op Fok! Laat staan allochtone vrouwen op Fok!
Nee. En ik heb ook geen uitkering. En ik heb ook geen snor of overbeharing.quote:
Lies.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
O ja, alle vrouwen op Fok! zijn vieze mannetjes. Hoe kon ik het vergeten?
[..]
Nee. En ik heb ook geen uitkering. En ik heb ook geen snor of overbeharing.
Specularium wel.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. En ik heb ook geen uitkering. En ik heb ook geen snor of overbeharing.
Zoals je ziet denkt niet iedereen er over:quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Idioot, eerder in deze discussie is al uitgelegd dat binnen een eeuw er geen nederlanders meer zijn, en misschien überhaupt nauwelijks meer blanke blonde blauwoog-mensen meer.....
En dan? Zijn we dus allemaal mooi lichtbruin, kunnen we eindelijk 1 van de meest primitieve domme hoofdstukken van onze collectieve geschiedenis afsluiten, het racisme...
Ik kan niet wachten, echter besef ik me ook dat men dan wel weer een nieuwe onzinnige reden vind om elkaar te haten/minachten etc, maar dat zien we dan wel weer
quote:Op zondag 15 april 2012 16:21 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Iemand die hoopt dat de nederlander met blanke huid en blauwe ogen best mag uitsterven mag van mij gelijk afgeschoten worden.
Arme Henk en Ingrid.quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn degenen die jaren geleden als eerste met de "geneugten" van de multiculturele samenleving geconfronteerd werden in hun oude volksbuurten, inmiddels zitten ze beiden in de bijstand omdat hun toenmalige werkgever zijn productiewerkzaamheden uit ordinair winstbejag naar Azië "outsourced" heeft.
Alsof je iemand serieus kan nemen die over afschieten begint.quote:Op zondag 15 april 2012 17:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zoals je ziet denkt niet iedereen er over:
[..]
Mijn dochter is allochtoon, blond en ze heeft blauwe ogen. Stort nu je wereldbeeld in?quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Idioot, eerder in deze discussie is al uitgelegd dat binnen een eeuw er geen nederlanders meer zijn, en misschien überhaupt nauwelijks meer blanke blonde blauwoog-mensen meer.....
En dan? Zijn we dus allemaal mooi lichtbruin, kunnen we eindelijk 1 van de meest primitieve domme hoofdstukken van onze collectieve geschiedenis afsluiten, het racisme...
Ik kan niet wachten, echter besef ik me ook dat men dan wel weer een nieuwe onzinnige reden vind om elkaar te haten/minachten etc, maar dat zien we dan wel weer
Mensen zijn als we kijken naar gemiddelden juist heel gelijk. Tuurlijk, culturele verschillen kunnen groot zijn, maar als we kijken naar het menselijke gedrag zie je in alle culturen bijna precies dezelfde trends terug.quote:Op zondag 15 april 2012 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, maar ik veronderstel dat de dorpsgek er heilig van overtuigd is dat racisme een puur blanke aangelegenheid is.
Mee eensquote:Op zondag 15 april 2012 02:28 schreef Flow3r het volgende:
Naja, dat gezeur over allochtonen,donkere/getinte mensen zijn nog altijd in de minderheid, dus waarschijnlijk zal over tig jaar de bevolking hier eerder blank dan donker zijn, zeker gezien het feit dat onder allochtonen ook , Turkse, Poolse Duitse etc.. mensen vallen , zover ik weet zijn die blank.
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat immigratie onderdeel is van een beleid gericht op een overschot aan arbeidskrachten, zodat werknemers weinig eisen kunnen stellen ten bate van het rendement van aandeelhouders en andere eigenaren en kapitaalverschaffers. Het houdt werk goedkoop zodat kapitaal meer oplevert.quote:Op zondag 15 april 2012 17:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Arme Henk en Ingrid.
Achmed in de bijstand is een luie allochtoon die niet wil werken, maar Henk en Ingrid, die kunnen er zelf natuurlijk niks aan doen
Alle racisten etc hebben weer veel moeite met lezen, ik haal een uitleg aan van iemand anders, en die heeft gewoon een punt, verder zeg ik nergens dat racisme iets puur blanks is, ook niet dat blanken moeten uitsterven, en niks van al die achterlijke dingen.....quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dus je ouders zijn ook gevlucht uit de oude volksbuurten.quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Henk en Ingrid zijn degenen die jaren geleden als eerste met de "geneugten" van de multiculturele samenleving geconfronteerd werden in hun oude volksbuurten,
Je schijnt nogal op de hoogte te zijn. Ervaring?quote:inmiddels zitten ze beiden in de bijstand
Ah, nu zijn de werkgevers ook al crimineel daar ze met hun geinvesteerde geld iets willen verdienen.quote:omdat hun toenmalige werkgever zijn productiewerkzaamheden uit ordinair winstbejag naar Azië "outsourced" heeft.
Asielzoekers? Weet je nog niet dat asielzoekers hun land ontvluchten omdat ze in eigen land gevaar voor hun leven lopen en dat misgun je ze?quote:Desondanks staan de grenzen nog altijd wagenwijd open voor niets toevoegende (want nooit enige vorm van opleiding genoten) asielzoekers,
Zou kunnen als je het over economische vluchtelingen of illegalen had.quote:waardoor de verhouding werkende bevolking/niet werkende bevolking alleen maar schever groeit.
Fabel van jezelf?quote:En de huidige bevolking? Die laat zich nog altijd afschepen met het door werkgevers in het leven geroepen fabeltje dat autochtonen zich te goed voelen voor bepaalde soorten werk...
Ja, alle fokkers die het oneens zijn met jou, zijn racisten en hebben een verziekt wereldbeeld inclusief waanideeën.quote:Op zondag 15 april 2012 18:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Alle racisten etc hebben weer veel moeite met lezen, ik haal een uitleg aan van iemand anders, en die heeft gewoon een punt, verder zeg ik nergens dat racisme iets puur blanks is, ook niet dat blanken moeten uitsterven, en niks van al die achterlijke dingen.....
los daarvan geef ik dus ook aan dat men dan wel weer wat nieuws verzint om elkaar te haten, zelfs als iedereen lichtbruin is ot een variatie daarop. Dat iedereen volledig in paniek raakt, vergeet na te denken en zoals meneer bombshell meteen mij dood wenst, is allemaal prima, maar ontzettend irrelevant, aangezien ook jullie verziekte wereldbeeld inclusief waanideeën en achterlijke gedrag gaat uitsterven
Nee, je hebt zo te zien helemaal geen last van waanbeeldenquote:En dan dit nog...ik zag zelfs een enkeling om versterking roepen van de andere idioten hier....wat maar weer aangeeft hoe compleet radeloos en opgefokt jullie raken van 1 persoon die niet mee lult met jullie domme praatjes....moeilijk he, afwijkende meningen accepteren?
Als het aan jullie types lag werd ik waarschijnlijk met geweld de mond gesnoerd wat wel weergeeft wat voor breivik achtige idioten hier komen
Een uitkeringstrekkende kloon die net 3 weken geregistreerd is en het presteert om gemiddeld per dag 92 kwaliteitspostings uit zijn koker te schudden.quote:DontGiveAFok
laatste bezoek:
3 seconden geleden.
aantal posts:
1905 (gemiddeld 92 per dag)
An inspiration to us all.quote:Op zondag 15 april 2012 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Een uitkeringstrekkende kloon die net 3 weken geregistreerd is en het presteert om gemiddeld 92 kwaliteitspostings uit zijn koker te schudden.
Man, man, wat sta jij ver van de werkelijkheid af. Het wordt geen wit+donker voortplanting, maar voornamelijk donker+donker voortplanting met kinderen die later dubieuze denkbeelden erop na gaan houden. Sowieso is voor de meeste mensen kleur geen issue, maar de denkbeelden en het gedrag (zie de marocs die al op jonge leeftijd klieren).quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |