Als je die link niet kan zien ben je hopeloos verloren. En dan maar blijven schreeuwen dat er de huidige ontwikkelingen prima zijn. Je ziet het gewoon niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Re het volgende:
[..]
kan best maar ik zie de link met 'vol is vol' niet
De hele dag uit je muil lopen stinken naar knoflook is ook niet alles, en belwinkels zijn er ook al genoeg.quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is het probleem? Dankzij die toename van buitenlanders kun je tenminste fatsoenlijk eten buiten. Nu komen we verder dan het broodje kaas.²
Aaah, op je kleine blanke pikkie getrapt?quote:
dus aan de ene kant zijn we vol en aan de andere kant moeten we meer babies produceren anders sterven we uit... zoiets?quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Als je die link niet kan zien ben je hopeloos verloren. En dan maar blijven schreeuwen dat er de huidige ontwikkelingen prima zijn. Je ziet het gewoon niet.
Ach ik denk laat ik de rollen eens om draaien en ook gelijk racist beginnen te schreeuwen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Aaah, op je kleine blanke pikkie getrapt?
Heel goed, ik loop namelijk te pas en te onpas anderen uit te schelden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef Bombshell het volgende:
Ach ik denk laat ik de rollen eens om draaien en ook gelijk racist beginnen te schreeuwen.
Idioot, eerder in deze discussie is al uitgelegd dat binnen een eeuw er geen nederlanders meer zijn, en misschien überhaupt nauwelijks meer blanke blonde blauwoog-mensen meer.....quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Zienswijze het volgende:
Kom, kom, beste mensen, het gevaar zijn de Nederlanders zijn door hun lage geboortecijfer. Nederland is al een piepklein landje liggend op de noordwestelijke uithoek van het gigantische Euraziatische continent, waarvan 14 miljoen ware Nederlanders en 3 miljoen allochtonen.
Het geboortecijfer is 1,8 kinderen per vrouw. Dat is alsnog boven het EU-gemiddelde van 1,6 (), maar dit ligt alsnog onder het vervangingsniveau van 2,1 waardoor een dalende demografische trend is ingezet.
Willen we zorgen dat dit kleine volk niet over 150 of 200 jaar (?) uitsterft, dan zal dáár wat aan gedaan moeten worden. Het zou zonde zijn als we de Nederlander voortaan enkel in een museumpje kunnen bewonderen.
Iemand die hoopt dat de nederlander met blanke huid en blauwe ogen best mag uitsterven mag van mij gelijk afgeschoten worden.quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Idioot, eerder in deze discussie is al uitgelegd dat binnen een eeuw er geen nederlanders meer zijn, en misschien überhaupt nauwelijks meer blanke blonde blauwoog-mensen meer.....
En dan? Zijn we dus allemaal mooi lichtbruin, kunnen we eindelijk 1 van de meest primitieve domme hoofdstukken van onze collectieve geschiedenis afsluiten, het racisme...
Ik kan niet wachten, echter besef ik me ook dat men dan wel weer een nieuwe onzinnige reden vind om elkaar te haten/minachten etc, maar dat zien we dan wel weer
Die reden was er, voor het geval je de laatste jaren onder een steen hebt geleefd, het heet religie.quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Idioot, eerder in deze discussie is al uitgelegd dat binnen een eeuw er geen nederlanders meer zijn, en misschien überhaupt nauwelijks meer blanke blonde blauwoog-mensen meer.....
En dan? Zijn we dus allemaal mooi lichtbruin, kunnen we eindelijk 1 van de meest primitieve domme hoofdstukken van onze collectieve geschiedenis afsluiten, het racisme...
Ik kan niet wachten, echter besef ik me ook dat men dan wel weer een nieuwe onzinnige reden vind om elkaar te haten/minachten etc, maar dat zien we dan wel weer
Eh... Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef Ziba het volgende:
![]()
Ikzelf ben ook geregistreerd als een allochtoon omdat mijn vader uit het buitenland komt. Terwijl ik doodnormaal in Nederland ben geboren én eigenlijk niks met mijn vaderland te maken heb.
Klopt eigenlijk niet.
Cömertlik ve yardim etmede akarsu gibi ol..
Wat? Turkije is mijn vaderland niet maar ik beheers de taal wel. Maar goed, ik beheers Spaans, Duits, Engels en Frans ook volledig. En Nederlands natuurlijk. Niets mis mee, alleen maar gunstig.quote:
Als alle blanke 'blauw-oog mensen' verdwijnen, is er geen racisme meer.quote:Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nee, maar ik veronderstel dat de dorpsgek er heilig van overtuigd is dat racisme een puur blanke aangelegenheid is.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Als alle blanke 'blauw-oog mensen' verdwijnen, is er geen racisme meer.
Want latino's, chinezen, zwarten, arabieren, etc. lijken natuurlijk allemaal op elkaar?
Ik zie sowieso zelden artsen die mensen helpen aangezien ik gelukkig weinig in ziekenhuizen kom. Maar toen ik laatst toevallig in een ziekenhuis rondliep viel het me op dat ik op de deuren toch behoorlijk wat buitenlandse ogende namen met dr. ervoor. Om nog maar te zwijgen van het overige allochtone personeel.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar over percentages gesproken. Hoeveel dagen van het jaar zie jij zwarte artsen blanke uitkeringstrekkers helpen?
Ivo Niehe is jouw vader?quote:Op zondag 15 april 2012 16:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Turkije is mijn vaderland niet maar ik beheers de taal wel. Maar goed, ik beheers Spaans, Duits, Engels en Frans ook volledig. En Nederlands natuurlijk. Niets mis mee, alleen maar gunstig.
Oja, op FOK! is alles onwerkelijk. Of je nou zegt dat je naar een benzinestation gaat om te tanken of dat je meerdere talen beheerst.quote:
vergeet niet dat er vandaag de dag ook in het Catshuis iemand van Indische afkomst mag meepraten en meebepalen over het regeringsbeleid, bang voor de voortdurende globalisering dat mede is opgewekt door het internationalistisch ingestelde Nederland, maar dat zonder dat hij er zelf ook nooit zou zijn geweestquote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
We kunnen ons hele erfgoed toch niet verkwanselen voor 2 broodjes falafel en een Indische rijsttafel?
"- Aan de Noordzee woonde ooit het Nederlandse volk, afstammelingen van Batavieren en Franken.
- Waarom is dat volk verdwenen?
- Ze hadden genoeg van hun kaas, haalden miljoenen volksvreemde immigranten uit de hele wereld hier naartoe en stopten toen, verzadigd van de shoarma, met zich voort te planten"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |