gewoon wegklikken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef betyar het volgende:
Met die gekke pics kreeg ik een melding dat ik moest inloggen.
Pincode er achteraan....quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef betyar het volgende:
Met die gekke pics kreeg ik een melding dat ik moest inloggen.
Die polder eerder dan die peroxidekop wmb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)s-hedwigepolder.html
Het is wel leuk geweest met dat gedoogcircus, kan die peroxideclown nu eindelijk gedumpt worden?
En die polder onderwater gezet.
of limburg inruilen voor antwerpen, die paar relmocros verbleken met wat die limburgers ons aan proberen te doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
Dat gelul over die polder
Gewoon de haven van Antwerpen dichtgooien
Noeëts vaan mien lèvequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of limburg inruilen voor antwerpen, die paar relmocros verbleken met wat die limburgers ons aan proberen te doen.
Ach het probleem begint al met J.P Balk. Wij Zeeuwen hebben iets met water.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef Cerbie het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)s-hedwigepolder.html
Het is wel leuk geweest met dat gedoogcircus, kan die peroxideclown nu eindelijk gedumpt worden?
En die polder onderwater gezet.
In 1953 hadden de zeeuwen pas echt iets met water te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach het probleem begint al met J.P Balk. Wij Zeeuwen hebben iets met water.
Waterboarding moeten ze die gast geven.
Toen viel hij echt door de mand.
Dat is 60 jr geleden.... techniek is ook wel een stukje verder.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In 1953 hadden de zeeuwen pas echt iets met water te maken.
we hadden de antillen gewoon moeten ombouwen tot rotterdam 2 en de vervelende antillianen naar venezuela moeten schoppen.quote:
Chavèz geilde toch al op de ABC-eilanden geloof ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
we hadden de antillen gewoon moeten ombouwen tot rotterdam 2 en de vervelende antillianen naar venezuela moeten schoppen.
We hadden tegen elke (zwarte) kont moeten schoppen, VOC en zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
we hadden de antillen gewoon moeten ombouwen tot rotterdam 2 en de vervelende antillianen naar venezuela moeten schoppen.
VOC was goed in deals sluiten, maar kwa slagkracht was men echt nergens geweest zonder de aanvankelijke steun van de britten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hadden tegen elke (zwarte) kont moeten schoppen, VOC en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |