En daarom wil de PVV niet dat de Hedwigepolder onder water wordt gezetquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen Richard de Mos zn bezoekjes naar de Jamin niet meer mocht declareren.
Richard probeerde het eerst door een gaatje in een van de dijken te maken, maar toen ging Ineke van Gent er voor liggen en dan heb je rigoreuzere oplossingen nodig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom wil de PVV niet dat de Hedwigepolder onder water wordt gezet
Ik liep daar vandaag langs....... kon de wiet al op 100 meter ruiken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets
Zie ook http://www.volkskrant.nl/(...)emd-mag-worden.dhtml
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik liep daar vandaag langs....... kon de wiet al op 100 meter ruiken.
't is geen middag neequote:
Ze hadden nog kunnen snowballen, gemiste kans.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Drugshond het volgende:
En best veel buitenlanders.... Duits / Engels....
[..]
NSFW
Dat is zoooo NSFW dat ik blij ben dat ik niet op iets van werk of school zit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Drugshond het volgende:
En best veel buitenlanders.... Duits / Engels....
[..]
NSFW
Arie was al niet overtuigend als EOer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
Arie Boomsma is zo onovertuigend als presentator van Debat op 2
Arie Boomsmaquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Arie was al niet overtuigend als EOer.
Daar valt juist nog minder over te zeggen, behalve dat men het eens zou zijn over bepaalde zaken waar men het eerder niet mee geweest zouden zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef Drugshond het volgende:
Laten we het maar weer over die kut-politiek hebben....
Halloquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
Het lijkt hier wel de POL-SC verdulleme
quote:
Welke van de drie?quote:
Tsja, ze hebben allemaal een beetje gelijk.quote:
Dat toontje van hem roept bij mij al het gevoel op om mijn hakken in het zand te steken. Uiteraard ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:17 schreef Dutchnative het volgende:
Tsja, ze hebben allemaal een beetje gelijk.
Is wel vaker zo
Men is nu bezig met de discussie over de definitie van armoedequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat toontje van hem roept bij mij al het gevoel op om mijn hakken in het zand te steken. Uiteraard ben ik het met je eens.
meet-pics van PHPquote:
Debat op Twee nog nooit gezien, maar is dat intelectueler of schreeuweriger dan het lagerhuis vroeger was?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:16 schreef Dutchnative het volgende:
Wat een moralistisch publiek toch weer
papa papa wat was dat op het beeldscherm net?quote:
Hm, minder schreeuwerig, maar ook minder intellectueel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Debat op Twee nog nooit gezien, maar is dat intelectueler of schreeuweriger dan het lagerhuis vroeger was?
Meld misdaad anoniem.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
papa papa wat was dat op het beeldscherm net?
Die liggen al op bed.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
papa papa wat was dat op het beeldscherm net?
En zo hoort het.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Dutchnative het volgende:
Het Lagerhuis, dat waren gewoon een stelletje studenten, die intellectueel én schreeuwerig waren
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
papa papa wat was dat op het beeldscherm net? dat het gene wat mama gisteren bij jou aan het doen was?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
papa papa wat was dat op het beeldscherm net? dat het gene wat mama gisteren vanmorgen bij jou aan het doen was?
zijn genoeg andere manieren om aan eten te komen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Dutchnative het volgende:
Ach toch, het gaat over gevoel, niet over geld, dat is nu blijkbaar even niet belangrijk
Dat andere vrouwtje dat nu aan het woord is kan er ook wat vanquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef betyar het volgende:
Met die gekke pics kreeg ik een melding dat ik moest inloggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |