Propaganda.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Dutchnative het volgende:
Éen van de drie die ooit is ontsnapt uit een Noord-Koreaans kamp
Van 'Het Westen'?quote:
Hugh jackman en de moeder van een of andere psychotische vrouw die dat op internet beweert zijn de andere twee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef Dutchnative het volgende:
Éen van de drie die ooit is ontsnapt uit een Noord-Koreaans kamp
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Van 'Het Westen'?
Hallo LinkseBoomknuffelaar
Je twijfelt toch niet aan het bestaan van de kampenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:11 schreef betyar het volgende:
[..]Ik wacht nog steeds op die scherpe satellietfoto's van die kampoen, nee je kunt het doen met google earth foto's
![]()
Die eerste twee wel die laatste niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je twijfelt toch niet aan het bestaan van de kampen
Of aan de hongersnood in Noord-Korea
Of de dictatuur
Ik weet dat je het niet doet uit overtuiging van het communisme, maar tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Die eerste twee wel die laatste niet.
Het land is zo gesloten dat er geen informatie naar buiten komt, maar de slechte dingen weten "we" wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet doet uit overtuiging van het communisme, maar toch
We moeten eigenlijk een POL-Meet houden in Noord-Koreaquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Het land is zo gesloten dat er geen informatie naar buiten komt, maar de slechte dingen weten "we" wel.
Ik heb inderdaad zo mijn bedenkingen over de "werkelijkheid" die "wij" hanteren over de situatie in dat land, dat het niet pluis is lijkt me duidelijk Maar ik denk ook dat de zaak zo opgeblazen wordt om zo "ons" systeem goed te praten.
En dan zie je max. 7 dagen Pyongyang.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een POL-Meet houden in Noord-Korea
En wat monumentenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan zie je max. 7 dagen Pyongyang.
kun je beter in rusland doen en dan naar st petersburg enzo gaan, vang je ook nog wat cultuur op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een POL-Meet houden in Noord-Korea
Weet je trouwens, dat het best bezocht pro wrestling-evenement ooit in Noord-Korea is gehouden?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je beter in rusland doen en dan naar st petersburg enzo gaan, vang je ook nog wat cultuur op.
Opbokkenquote:
't is geen sport, welterustenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind jij het een leuke sport dan?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind jij het een leuke sport dan?
quote:
Verbaast me niks, het is nl makkelijk om cijfers te genereren als je niemand toestaat deze te controleren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Weet je trouwens, dat het best bezocht pro wrestling-evenement ooit in Noord-Korea is gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |