Noes, jij hebt locks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I have no recollection of such eventa
Van m'n vader een nieuwe telefoon, op voorwaarde dat hij m'n oude krijgtquote:
Nopequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zijn wel echt hele goeie kado´s zeg![]()
Is de post al geweest?
TOFquote:
KAK! Zoiets gebeurt ook sowieso altijd in het weekend...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Nu hangt mn hele balkon vol met zeiknat beddengoed
Visite Visite. Een huis vol visite. Piet Hein heeft zijn maat Mickey Mouse meegebracht..quote:
Over post gesproken..... Kundun zegt heel erg bedankt van je hondjes en van jou!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zijn wel echt hele goeie kado´s zeg![]()
Is de post al geweest?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Hundertwasser, niiice! Ik zit bij de griek was te draaien....
Ja, dat zeker, diversiteit is juist zo fijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
LeukHet is wel jammer dat ze alle medekraampjes van hun festival afgekickt hebben en nu alleen nog maar hun eigen mede te koop aan bieden.
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekortquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft me voorzien van goede sake en bijbehorende glaasjes en een kannetje
Slurpslurp!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft me voorzien van goede sake en bijbehorende glaasjes en een kannetje
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekort
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekort
Te drukke agenda, piekeren, verhuizing. En weinig internet betekent weinig ontspannenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je aan te weinig slaap Piscielott?
Thanksquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel met je mee! Hoop dat alles naar wens verloopt.
Nou dat wordt dus 4 dagen Piscie-hotlinequote:Vodafone biedt alle klanten vier dagen gratis bellen en sms na brand in Rotterdam
Ik voel een artikeltje aankomen! *insert duimpje die niet zichtbaar is*quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik kan dus wat bepminuten aanvragen bij je.
He bahquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*insert duimpje die niet zichtbaar is*
quote:
Jawel, ook daar is een brievenbus op de deurquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Miniem het volgende:
Kan ik straks geen kaartje meer sturen pisces?omdat verhuizen
Gelukkig maar Bos! Met zulk zicht kom je er idd nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben vandaag tijdens de wedstrijd geholpen door de politie. Een van brillen glazen floepte er uit. Ik kreeg de schroef er zelf niet goed in. De man naast mij ook niet. Dus ik loop naar de stewards, beveliging e,d, Om te vragen of ze me konden helpen met eventueel een schroevendraaier. Toen schoten agenten die er bijstonden te hulp en draaide het schroefje aan voor mij, want ja met -10 zonde bril een schroef aandraaien is erg lastig..
Dus is de politie toch ergens goed voor
Weet je zeker dat het de politie was?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben vandaag tijdens de wedstrijd geholpen door de politie. Een van brillen glazen floepte er uit. Ik kreeg de schroef er zelf niet goed in. De man naast mij ook niet. Dus ik loop naar de stewards, beveliging e,d, Om te vragen of ze me konden helpen met eventueel een schroevendraaier. Toen schoten agenten die er bijstonden te hulp en draaide het schroefje aan voor mij, want ja met -10 zonde bril een schroef aandraaien is erg lastig..
Dus is de politie toch ergens goed voor
Ja oom agent zei wel dat ik voor de zekerheid even naar de opticien moet, maar vooralsnog zit het glas nog goed..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar Bos! Met zulk zicht kom je er idd niet
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de politie was?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de politie was?
Gelukkig maar! Heb je eigenlijk thuis nog een andere (reserve)bril?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja oom agent zei wel dat ik voor de zekerheid even naar de opticien moet, maar vooralsnog zit het glas nog goed..
Als ik hem kan vinden wel, maar volgens mij is de sterkte niet meer goed, maar voor even zal het wel werken..quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Heb je eigenlijk thuis nog een andere (reserve)bril?
Ah dan is het zeker fijn dat ze je nu ook met het glas geholpen hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik hem kan vinden wel, maar volgens mij is de sterkte niet meer goed, maar voor even zal het wel werken..
Oei, dat is een leuk kadootje!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Hé Bos, wat een schrik. Gelukkig dat je glas nog heel was.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja oom agent zei wel dat ik voor de zekerheid even naar de opticien moet, maar vooralsnog zit het glas nog goed..
Ja, dat is het voordeel van kunstglas. toen ik nog op mijn plaats zat probeerde ik hem eerst zelf terug te stoppen, en toen floepte hij er nog een paar keer uit. Nog gelukkiger is dat ik aan een tussenpad zit, waardoor ik in tegenstelling tot de andere rijen voor me genoeg ruimte heb, anders was ie misschien wel verder naar beneden gekukeld. Maar eind goed al goed dus..quote:Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Hé Bos, wat een schrik. Gelukkig dat je glas nog heel was.
Oh dat is ook echt heeeeeeeel lief zegquote:Op zondag 15 april 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gister een tas vol cadeautjes gekregen van een 'buurman' paar straten verderop, die ik alleen ken van de uitlaatrondes met de hond, die hij zo leuk vindt. Ik kan er bijna om janken, ik vind het zo lief en bijzonder.![]()
![]()
Haha, nee joh, we zijn nog niet eens helemaal ingepakt!quote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt heeeeeeeel lief zeg![]()
Zijn jullie nu helemaal over?
Bos, wat een toestand, lang leve de pliesie!!
Ik zie je al lopend gaanquote:Op zondag 15 april 2012 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Heen en weer aan het lopen met grote zakken was![]()
Sterker nog, ik ben net eerst een blokje omgegaan met de honden, met volle zak met wasquote:
Whahaha, Bosquote:Op maandag 16 april 2012 08:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vanacht over je gedroomd Visje.
Ik zat in de veronicagids te bladeren en naast de dagen stonden aparte woorden. En ergens stond Hajee vrijdag....
Ik dus een foto maken en wiilde het uploaden, kwam jij, inclussief eendenkuiken kop-, binnen en liet ik de foto zien![]()
![]()
eerste bubbel links is boezemquote:Op maandag 16 april 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Dus jij ziet tieten Yns?
Je komt te vaak in de sauna
Ik haal het ook bij de Aldi of Appie, was ook niet bij het tankstation voor Merci, maar zag hem toevallig in een ooghoek liggen, wat een winst maken ze dan zegquote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, Merci haal ik altijd bij de Aldi trouwens, dat scheelt echt mega
quote:Op maandag 16 april 2012 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Van zo een sletje dat voorovergebogen staat???
quote:Op maandag 16 april 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Trut, nu zit ik te shoppen, ik stuur de rekening wel door
STOP JE BESTELLING!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Trut, nu zit ik te shoppen, ik stuur de rekening wel door
quote:
quote:
quote:
Alrighty!quote:
Ach, het was geen nieuws, we wisten het al. 22 mei moet ik naar mijn endocrinoloog, er word op dit moment een nieuwe pijnstiller voor neuropathie getest, misschien dat dat nog enig soelaas brengt. En tot die tijd maar tramadol en Amitriptyline.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef indaha het volgende:
A bah Strega wat een rotnieuws, heb je wel goede pijnstilling?
Ik weet verder niet wat ik moet zeggenik had je zo graag beter nieuws toegewenst , veel sterkte
quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef Strega het volgende:
Zo ziekenhuis en foto's van den poot is weer gedaan. Geen nieuws onder de zon, zoals de chirurg het verwoordde " enkel en enkelgewricht zijn volledig verrot." Dus pijnstilling de enige optie. Operatie zit er niet in, of hoj moet zoveel slechter worden dat de poot er af moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wel goedquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaaar hoe is het met Muisje dan??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Wat jammer Yns.quote:
Dies leuk!quote:
Sieg heil?quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben net voor nazi uitgemaakt door iemand aan de telefoon
Ja, sneu he?quote:
Ik snap niet dat je er nog bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sneu he?
Je moet wat als je geen fuck kan en mag. Van ellende ga ik maar bakken dan. Mijn leven is definitief op een dieptepunt.
Nee, helaas. Er is momenteel een conflict tussen de camere en de pc. Moet Pagan eerst fixen.quote:
Lief van Sjon.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh, en ik ben echt heel trots op de honden trouwens, want een vriendin van mn broertje wilde persé haar terrorjr meebrengen, en geleuf t of niet, dat ging supergoed![]()
Sjon was helemaal in luv en was de hele tijd gaylordje aan het spelen met hem
Het was aandoenlijk. Want hij mocht nie achterop bij de jr, maar hij mocht m wel kusjes geven en zn oogjes likken. En later wilde de jr wel bij hem achterop en hij liet het wel toequote:
Henkquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Thessa is veilig thuis!
Ze had zelfs een vriendje, mogen jullie raden hoe die heet![]()
Oh wat geweldig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Thessa is veilig thuis!
Ze had zelfs een vriendje, mogen jullie raden hoe die heet![]()
"nee, ik wa nooit, moet hem ook updaten en ik ben lui"quote:
quote:
Ik dacht dat je die grappen van Ellen bedoelde, maar je bedoelde die Suri natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
OHHHHHHHHHHH Jongens, ik heb na 2 weken weer gewoon internet![]()
![]()
en ik ben over. Nu nog m'n bril zoeken tussen de spullen
Straks ff bijlezen.
Ik hoop niet dat het poepig was, want dan krijg ik rare ideeen van wat Adonis daar met zijn vinger aan het doen is.,quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:48 schreef oh-oh het volgende:
poepig he![]()
Oh, en we halen van t weekend ff een nieuw wasmachine voor me op, bij iemand waarbij ik op de basisschool in de klas zat, die ik nu op FB heb, voor 50 euro, van dr moeder die in een verzorgingstehuis woont nu.
Weer een probleem opgelost
Aw wat cute, echt ook zo'n zomers plaatjequote:
TAL momentjes weer pakkenquote:
Wat leuk Bos, was het een gezellige avond?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:36 schreef Bos81 het volgende:
En weer terug van mijn Mee-Maatje. De 3 honden van zijn zus waren er. Onder andere 2 King Charles Spaniëls
Ik moest echt vreselijk lachenquote:
Ja best wel. We kunnen wel goed met elkaar praten. Was een prima match. Eigenlijk is het geen MEE-maatje meer (is het in principe eigenlijk nooit geweest als je kijkt naar de regels--> in principe ben ik degene die alles moet betalen maar tot nu toe is het eerder andersom geweest ). Gewoon een leuk persoon om te hebben leren kennen. Daarnaast woont hij in een buurt die diagonaal aan de mijne grenst. Dus ben ik daar binnen 5 minuten fietsen..quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, was het een gezellige avond?
Tof Bos, dat het een geslaagde match is!quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja best wel. We kunnen wel goed met elkaar praten. Was een prima match. Eigenlijk is het geen MEE-maatje meer (is het in principe eigenlijk nooit geweest als je kijkt naar de regels--> in principe ben ik degene die alles moet betalen maar tot nu toe is het eerder andersom geweest ). Gewoon een leuk persoon om te hebben leren kennen. Daarnaast woont hij in een buurt die diagonaal aan de mijne grenst. Dus ben ik daar binnen 5 minuten fietsen..
Zeker nu ik actief ben. Op komende zaterdag na, haha. Barca - Real bij vriend.quote:
Past Zondag wel in je schema?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker nu ik actief ben. Op komende zaterdag na, haha. Barca - Real bij vriend.
Ook niet! In Enschede bij de kampioenswedstrijd van de vriend van mijn zusje. (waterpolo)quote:
Potverdullekes, meteen maar even de Zaterdag erop reserveren dan!quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook niet! In Enschede bij de kampioenswedstrijd van de vriend van mijn zusje. (waterpolo)
Dan heb ik nog niks, kansrijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdullekes, meteen maar even de Zaterdag erop reserveren dan!
Goed zo! PM je adres even?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
OHHHHHHHHHHH Jongens, ik heb na 2 weken weer gewoon internet![]()
![]()
en ik ben over. Nu nog m'n bril zoeken tussen de spullen
Straks ff bijlezen.
OMG te cute!quote:
Potver, ik zit terug te lezen, maar dit las ik weer even andersquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Je moest es lekker serieus genomen worden he
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Nee nee, die wil alleen maar nieuwe schoenen!
quote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 05:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potver, ik zit terug te lezen, maar dit las ik weer even anders
Oh, dan eet hij nog wel steeds lekker toch?quote:Op woensdag 18 april 2012 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moet even snel de keizer voederen, anders krijgt ie een woedeuitbarsting
Waarom denk je dan aan bos?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een sapje geperst bij de Plus, en aan Bos gedacht
Bos stond laatst ook aan het apparaat te tappenquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een sapje geperst bij de Plus, en aan Bos gedacht
Ja, als een bootwerker.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dan eet hij nog wel steeds lekker toch?
quote:Op woensdag 18 april 2012 12:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, als een bootwerker.
Ontbijt, lunch, diner, en tussendoor jengelt ie ook voor van alles![]()
Ohquote:Op woensdag 18 april 2012 12:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos stond laatst ook aan het apparaat te tappen![]()
![]()
Bananenboxer? Whut?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Bij ons staat dr op de markt een bij de bananenboxer, met kratten vol met miljoenen sinaasappels dr naast
Oeh have fun!quote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh, pauze, kringloopdag vandaag.
Want morgen komt Bea met die Turkse dude, en dan wil ik gaan kijken of ik ze kan spotten in de pauze, dus vandaag maar lekker kringlopen
Zo heet de fruitkraam, die zijn echt epic, gooien met fruit en zoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bananenboxer? Whut?
Ja op de markt haalde ik ook wel eens zo'n lekker sapje
De prijs viel me (voor zo'n klein flesje) ook reuze mee, ik dacht dat het duurder zou zijn. Ik zou de hele dag wel kunnen tappen, ik ben echt gek op verse sapjesquote:Op woensdag 18 april 2012 12:25 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh
Bij ons staat ook zon apparaat, toch veel mensen die er gebruik van maken.
Ja wat was het 1.50 of 2 euro? Je rkijgt er iets van 2 tot 3 glazen uit. Prima dus..quote:Op woensdag 18 april 2012 12:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De prijs viel me (voor zo'n klein flesje) ook reuze mee, ik dacht dat het duurder zou zijn. Ik zou de hele dag wel kunnen tappen, ik ben echt gek op verse sapjes
Die doen dat echt al zo lang ik me kan herinneren, is echt leukquote:
Ja 2 euro als ik het goed heb gezien.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja wat was het 1.50 of 2 euro? Je rkijgt er iets van 2 tot 3 glazen uit. Prima dus..
En naar de zielenknijper. Misschien wel fijn dat hij me nu een keer in deze (mindere) toestand aantreft..
Dubbel goeie deals dus, nicequote:Op woensdag 18 april 2012 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die doen dat echt al zo lang ik me kan herinneren, is echt leuk![]()
Staan echt drommen mensen omheen altijd, hele show geven die weg.
Dat zijn die fruitzakken van 5 euro
Heeyquote:
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Die 2e van links, springt er wel uit als een beetje Doberman
perspresentatie van een filmquote:
er schijnt wel van alles te worden afgezet enzoquote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh, pauze, kringloopdag vandaag.
Want morgen komt Bea met die Turkse dude, en dan wil ik gaan kijken of ik ze kan spotten in de pauze, dus vandaag maar lekker kringlopen
Woeh, vakantie?quote:Op woensdag 18 april 2012 14:15 schreef Ynske het volgende:
Het weer voor Ibiza, Spanje
Dinsdag 24 April
Zonnig
Maximum: 18 °C
en oplopendgister stond ie nog op 16 graden :s
*stuiter*
Oh daar ben je weer esquote:Op woensdag 18 april 2012 14:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er schijnt wel van alles te worden afgezet enzo
ik heb btw nog cocomeuk liggen van lush voor je enzo
nee, even een dagje op en neerquote:
weet je hoeveel tijd een vriendje kostquote:Op woensdag 18 april 2012 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar ben je weer es![]()
Ja naja ik ga gewoon te voet die kant op, en dan zie ik wel hoor, neem aan dat lopen altijd wel mag
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
weet je hoeveel tijd een vriendje kost
ga je zondag nog naar selexyz btw?
ik gaquote:Op woensdag 18 april 2012 14:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Zoveel tijd als je wil ja
![]()
Uhm, geen idee nog eigenlijk, mn vader zeurt er wel over maar we hebben nog niks afgesproken.
Ga jij?
Wat gaafquote:Op woensdag 18 april 2012 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, even een dagje op en neer
@ohoh, ja voor FOK
quote:
En gaat voorlezenquote:
quote:De bekende strafpleiter Abraham Moszkowicz bezoekt op zondag 22 april boekhandel Selexyz Dominicanen in Maastricht. Aanleiding hiervoor is zijn boek Liever rechtop sterven dan op je knieën leven. Moszkowicz zal voorlezen uit zijn boek en signeren. Aanvang: 15.00 uur. Vrij toegankelijk.
Ga je het boek kopen ook?quote:
nee, kom uit bescherming van mn eigen portemonnee niet zoveel in de stad latelyquote:Op woensdag 18 april 2012 14:26 schreef oh-oh het volgende:
Heb je die etalage gezien trouwens?
Hij heeft gewoon echt een hele eigen etalage daar![]()
Ik schrik er telkens van wat een hit dat boek is
Niet die Raab rotzooi maar deze:quote:
lijkt me wel tofquote:Op woensdag 18 april 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet die Raab rotzooi maar deze:
[ afbeelding ]
Ook biografie, slecht geschreven hoor, maar wel leuk en interessant en met foto's.
quote:
we moeten gewoon onze agenda's eens even trekkenquote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]Voor jou heb ik ook nog dat fotoboek liggen he!
haha tofquote:Op woensdag 18 april 2012 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er een slechte foto van gemaakt gisteren.
Binnen ook ooooooooveral dat boek
In Amsterdam en den Haag schijnt het echt heel erg druk geweest te zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha tofnouja ga zondg wel ff kijken of t te doen is
quote:Op woensdag 18 april 2012 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
we moeten gewoon onze agenda's eens even trekken
na dat tripje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |