Noes, jij hebt locks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I have no recollection of such eventa
Van m'n vader een nieuwe telefoon, op voorwaarde dat hij m'n oude krijgtquote:
Nopequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zijn wel echt hele goeie kado´s zeg![]()
Is de post al geweest?
TOFquote:
KAK! Zoiets gebeurt ook sowieso altijd in het weekend...quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Nu hangt mn hele balkon vol met zeiknat beddengoed
Visite Visite. Een huis vol visite. Piet Hein heeft zijn maat Mickey Mouse meegebracht..quote:
Over post gesproken..... Kundun zegt heel erg bedankt van je hondjes en van jou!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:32 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zijn wel echt hele goeie kado´s zeg![]()
Is de post al geweest?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh Hundertwasser, niiice! Ik zit bij de griek was te draaien....
Ja, dat zeker, diversiteit is juist zo fijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
LeukHet is wel jammer dat ze alle medekraampjes van hun festival afgekickt hebben en nu alleen nog maar hun eigen mede te koop aan bieden.
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekortquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft me voorzien van goede sake en bijbehorende glaasjes en een kannetje
Slurpslurp!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zusje heeft me voorzien van goede sake en bijbehorende glaasjes en een kannetje
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekort
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Woah dit las ik even anders, ik heb echt slaaptekort
Te drukke agenda, piekeren, verhuizing. En weinig internet betekent weinig ontspannenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe kom je aan te weinig slaap Piscielott?
Thanksquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik voel met je mee! Hoop dat alles naar wens verloopt.
Nou dat wordt dus 4 dagen Piscie-hotlinequote:Vodafone biedt alle klanten vier dagen gratis bellen en sms na brand in Rotterdam
Ik voel een artikeltje aankomen! *insert duimpje die niet zichtbaar is*quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik kan dus wat bepminuten aanvragen bij je.
He bahquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*insert duimpje die niet zichtbaar is*
quote:
Jawel, ook daar is een brievenbus op de deurquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:09 schreef Miniem het volgende:
Kan ik straks geen kaartje meer sturen pisces?omdat verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |