Wie zal dat nou zijnquote:
Ik vermoed Van Basten, maar ken die voetballers niet. Daarnaast als iedereen het 'vanzelfsprekend' vind dat iedereen, iedereen kent dan is dat ook killing voor dit topicquote:
Beter zo ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vermoed Van Basten, maar ken die voetballers niet. Daarnaast als iedereen het 'vanzelfsprekend' vind dat iedereen, iedereen kent dan is dat ook killing voor dit topic
Ha, wat leuk om deze oude foto's te zien van van der Gijpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:54 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
René van der Gijp
Hij was voor Italie Olympisch zwemmer. Nog een goeie ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Die 2e foto lijkt meer op de heer J.C. van Damme.
Die is wel echt van een nobody naar een lekkere vent gegaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Marilyn Manson toen:
[ afbeelding ]
En nu:
[ afbeelding ]
Hij was een beetje paranoid.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 18:26 schreef tong80 het volgende:
Ozzy zei laatst in een documentaire dat is zich niks meer van de jaren 80 weet te herinneren. Zo te zien is dat maar goed ook.
Is van mijn leeftijd dus ik ken hem nog als voetballer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Rene van der Gijp herken ik echt niet
Dat was ook precies mijn eerste gedachte!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Alice Cooper is eigenlijk niks veranderd
Z'n image welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:25 schreef MissBliss het volgende:
Alice Cooper is eigenlijk niks veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |