Varys en Tyrion zouden een geweldig politiek debat kunnen hebben. De ergste vuilspuierij zonder ook maar één verkeerd woordquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Die riddle van Varys. Sowieso dat hele stuk met Tyrion was weer episch.
[..]
Dat stuk was ook goed inderdaad.
Jup toen hij die helm pakte had ik meteens zoiets van: jammer voor hem maar mooi, Gendry is safe!quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht al toen die jongen die helm meenam dat het niet goed met m af ging lopen...
Aryaquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Wie is trouwens jullie favoriete personage?![]()
Ik neig naar Tyrion of Varys.
Daenerys ofkeursquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Jaime Lannister en Mormont (ja allebei)quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Jorah of z'n pa? Beide zijn tof trouwens. Maar Tyrion is wel echt een showsteler.quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Jaime Lannister en Mormont (ja allebei)
Dat is Beor Mormont, de Lord Commander van de Night Watchquote:
Ah ja, die ken ik idd wel. Is me nooit opgevallen dat dat z'n vader is. Maar ik ben sowieso niet echt op de hoogte van Jorah's background. Heeft de boel verraden toch?quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is Beor Mormont, de Lord Commander van de Night WatchJe weet wel, die ouwe met witte baard die bij Jon & co is.
Arya en Tyrion, Sansa (ik kan niet kiezenquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Ik heb er veel. Cersei, Jaime, Tyrion en Tywin, Sansa, Margaery, Jon, Varys.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Soortvan. Heeft stropers gevangen en verkocht als slaven, om de luxe levensstijl van zijn vrouw te onderhouden - slaven verkopen is echt not done in Westeros (in Essos echter doodnormaal). Ging ervandoor voordat ze hem op konden pakken, zijn vrouw heeft hem verlaten, en nu probeert hij zich weer terug in Westeros in te likken door de koning op de hoogte van Dany's (en eerst Viserys') daden te houden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik idd wel. Is me nooit opgevallen dat dat z'n vader is. Maar ik ben sowieso niet echt op de hoogte van Jorah's background. Heeft de boel verraden toch?
Ze zijn ook niet irritant, wat ik nogal vaak aantref in serie's en films. (zie Home Alone 3quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
De kinderacteurs staan al bijna op dezelfde voet als de volwassenen, uniek.
Dat laatste wist ik niet. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soortvan. Heeft stropers gevangen en verkocht als slaven, om de luxe levensstijl van zijn vrouw te onderhouden - slaven verkopen is echt not done in Westeros (in Essos echter doodnormaal). Ging ervandoor voordat ze hem op konden pakken, zijn vrouw heeft hem verlaten, en nu probeert hij zich weer terug in Westeros in te likken door de koning op de hoogte van Dany's (en eerst Viserys') daden te houden.
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef Sitethief het volgende:
Die Sansa gaat nog eens een keer exploderen, prachtig gespeeld btw.
Ik heb sympathie voor Sansa, omdat ze een jong meisje is die gevangen zit tussen leeuwen die haar op elk moment kunnen slaan, misbruiken, doden etc. Ze was inderdaad irritant in seizoen 1. Maar iedereen doet ooit irritant als ze jong zijn, dat betekent nog niet dat ze verdiend om dood te gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.
Onwijs goed geacteerd dus, aangezien ze me écht pissig krijgt.
ze speelt erg goed idd...quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.
Onwijs goed geacteerd dus, aangezien ze me écht pissig krijgt.
Ik lees net dat de actrice die Brienne speelt, 191 cm lang is.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit was overigens wel weer even een wtf momentje:
[ afbeelding ]
Must...not...watch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |