Varys en Tyrion zouden een geweldig politiek debat kunnen hebben. De ergste vuilspuierij zonder ook maar één verkeerd woordquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Zeroku het volgende:
Die riddle van Varys. Sowieso dat hele stuk met Tyrion was weer episch.
[..]
Dat stuk was ook goed inderdaad.
Jup toen hij die helm pakte had ik meteens zoiets van: jammer voor hem maar mooi, Gendry is safe!quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik dacht al toen die jongen die helm meenam dat het niet goed met m af ging lopen...
Aryaquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Wie is trouwens jullie favoriete personage?![]()
Ik neig naar Tyrion of Varys.
Daenerys ofkeursquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Jaime Lannister en Mormont (ja allebei)quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Jorah of z'n pa? Beide zijn tof trouwens. Maar Tyrion is wel echt een showsteler.quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Jaime Lannister en Mormont (ja allebei)
Dat is Beor Mormont, de Lord Commander van de Night Watchquote:
Ah ja, die ken ik idd wel. Is me nooit opgevallen dat dat z'n vader is. Maar ik ben sowieso niet echt op de hoogte van Jorah's background. Heeft de boel verraden toch?quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is Beor Mormont, de Lord Commander van de Night WatchJe weet wel, die ouwe met witte baard die bij Jon & co is.
Arya en Tyrion, Sansa (ik kan niet kiezenquote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Ik heb er veel. Cersei, Jaime, Tyrion en Tywin, Sansa, Margaery, Jon, Varys.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Soortvan. Heeft stropers gevangen en verkocht als slaven, om de luxe levensstijl van zijn vrouw te onderhouden - slaven verkopen is echt not done in Westeros (in Essos echter doodnormaal). Ging ervandoor voordat ze hem op konden pakken, zijn vrouw heeft hem verlaten, en nu probeert hij zich weer terug in Westeros in te likken door de koning op de hoogte van Dany's (en eerst Viserys') daden te houden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah ja, die ken ik idd wel. Is me nooit opgevallen dat dat z'n vader is. Maar ik ben sowieso niet echt op de hoogte van Jorah's background. Heeft de boel verraden toch?
Ze zijn ook niet irritant, wat ik nogal vaak aantref in serie's en films. (zie Home Alone 3quote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
De kinderacteurs staan al bijna op dezelfde voet als de volwassenen, uniek.
Dat laatste wist ik niet. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soortvan. Heeft stropers gevangen en verkocht als slaven, om de luxe levensstijl van zijn vrouw te onderhouden - slaven verkopen is echt not done in Westeros (in Essos echter doodnormaal). Ging ervandoor voordat ze hem op konden pakken, zijn vrouw heeft hem verlaten, en nu probeert hij zich weer terug in Westeros in te likken door de koning op de hoogte van Dany's (en eerst Viserys') daden te houden.
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef Sitethief het volgende:
Die Sansa gaat nog eens een keer exploderen, prachtig gespeeld btw.
Ik heb sympathie voor Sansa, omdat ze een jong meisje is die gevangen zit tussen leeuwen die haar op elk moment kunnen slaan, misbruiken, doden etc. Ze was inderdaad irritant in seizoen 1. Maar iedereen doet ooit irritant als ze jong zijn, dat betekent nog niet dat ze verdiend om dood te gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.
Onwijs goed geacteerd dus, aangezien ze me écht pissig krijgt.
ze speelt erg goed idd...quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, en hoop nog steeds dat daar nog eens een keer een zwaard door heen gaat.
Ik lees net dat de actrice die Brienne speelt, 191 cm lang is.quote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit was overigens wel weer even een wtf momentje:
[ afbeelding ]
Must...not...watch...quote:
quote:
Zij is een irritante ginger.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor Sansa, omdat ze een jong meisje is die gevangen zit tussen leeuwen die haar op elk moment kunnen slaan, misbruiken, doden etc. Ze was inderdaad irritant in seizoen 1. Maar iedereen doet ooit irritant als ze jong zijn, dat betekent nog niet dat ze verdiend om dood te gaan.
Dat wat met Sanda gebeurde wil ik maar al te graag wetenquote:
Ja en Zombies zaten in The Night of the Lving dead, en een koning vermoorden is ook al eens gedaan in MacBeth. Wat is precies je punt of wilde je gewoon wat zeggen Captain Obvious ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het aanwijzen van de zojuist vermoorde persoon is ook iets wat letterlijk in Schindler's List zit.
Oh nee ik heb juist met haar te doen. Het is nog maar een kind, haar vader is bruut vermoord voor haar ogen en nu zit ze daar bij dat takkewijf van een Cercei en dat ongelooflijke ettertje van een Joffrey. Ik hoop juist dat zij een keer flipt en een zwaard door Joffrey heen steektquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Zij was degene die zonodig op Cersei wilde lijken, en ook een koningin wilde zijn. De jaloezie spatte er af. Was zelfs sterker dan familie, Weet je nog hoe ze weigerde het voor haar zus arya op te nemen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:40 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Oh nee ik heb juist met haar te doen. Het is nog maar een kind, haar vader is bruut vermoord voor haar ogen en nu zit ze daar bij dat takkewijf van een Cercei en dat ongelooflijke ettertje van een Joffrey. Ik hoop juist dat zij een keer flipt en een zwaard door Joffrey heen steekt
Dit! al je interviews met een ziet, onwijs toffe knul. Maar in GoT wil ik 'm echt slopenquote:Op maandag 16 april 2012 21:42 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Degene die Joffrey speeltWat een goede acteur.
Kom op zeg, ze staat super onder de stress, ik weet niet hoe ik zou reageren als ik in haar situatie zou zitten, maar ik zou denk ik al meteen geflipt zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Zij was degene die zonodig op Cersei wilde lijken, en ook een koningin wilde zijn. De jaloezie spatte er af. Was zelfs sterker dan familie, Weet je nog hoe ze weigerde het voor haar zus arya op te nemen?
Nu begint ze eingelijk door te krijgen wat er eigenlijk gaande is, en hoe verneukt die Joffrey en kornuiten zijn,. En wat doet ze? Ze gaat afgeven op een onhandige kamermeid.
Onhandige kamermeid? Had je wel door wie dat wasquote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Zij was degene die zonodig op Cersei wilde lijken, en ook een koningin wilde zijn. De jaloezie spatte er af. Was zelfs sterker dan familie, Weet je nog hoe ze weigerde het voor haar zus arya op te nemen?
Nu begint ze eingelijk door te krijgen wat er eigenlijk gaande is, en hoe verneukt die Joffrey en kornuiten zijn,. En wat doet ze? Ze gaat afgeven op een onhandige kamermeid.
Klopt ja. Vanaf het moment dat ik hem voor het eerst op zijn paard zag zitten in Winterfell.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit! al je interviews met een ziet, onwijs toffe knul. Maar in GoT wil ik 'm echt slopen
Van de serie tot nu toe? Moeilijk kiezen. Jon, Tyrion of Arya.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Funzel het volgende:
Hallo zeg, ik denk dat ze nu wel meer dan een beetje doorheeft wat er aan de hand is, aangezien ze naar het hoofd van haar vader moest kijken op een staak.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
ja dat was nogal een eye openerquote:Op maandag 16 april 2012 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hallo zeg, ik denk dat ze nu wel meer dan een beetje doorheeft wat er aan de hand is, aangezien ze naar het hoofd van haar vader moest kijken op een staak.
Natuurlijk wilde ze op Cersei lijken, het was een jong meisje dat prinsessendromen had toen alles nog koek en ei was en Cersei zich vriendelijker voordeed dan dat ze daadwerkelijk was en is... Een naief meisje dat absoluut niet gewend is aan alle achterbaksheid en verraad.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja, dat hoertje van die dwerg. maar zij niet. Dus vanuit haar perspectief gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 21:47 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Onhandige kamermeid? Had je wel door wie dat was
Deze drie ja, en dan vooral Aryaquote:Op maandag 16 april 2012 21:49 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Van de serie tot nu toe? Moeilijk kiezen. Jon, Tyrion of Arya.
Alsof de Lannisters niet het mooiste voorbeeld zijn van dat familie boven alles zetten nou niet echt geweldig is.quote:Op maandag 16 april 2012 21:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Te goed of te boers? Het viel me vanavond bij het zien van de opening plotseling op wat voor onbetekenend kasteel dat Winterfel eigenlijk is vergeleken bij de andere machtscentra in Westeros.quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Sitethief het volgende:
Dat was Neds probleem, hij was te goed voor de wereld van Kings Landing. Hij had eer, maar in the Game of Thrones helpt eer je geen zier.
Of te dom. Het is maar net wat voor invalshoek je kiest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Sitethief het volgende:
Dat was Neds probleem, hij was te goed voor de wereld van Kings Landing. Hij had eer, maar in the Game of Thrones helpt eer je geen zier.
Ehm dat is hem al in het eerste seizoen gelukt, volgens mij de aflevering waar de wijnverkoper Dany probeert te vergiftigen. Hij gaat dan even weg om iemand anders te spreken en van hem krijgt hij zijn royal pardon aangeraakt voor het vertellen dat dany zwanger is en waar ze is. Uiteraard na het zien van de draken kan dat hele westeros hem gestolen worden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef Funzel het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet. Ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |