abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110306805
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:18:23 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110306813
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar zijn ze streng in Vik, in die vloeistofregels. Ik heb ooit bij de etos of xenos goed hersluitbare flesjes gekocht van 100 ml en daar gooi ik altijd mijn shampoo enzo in. Red ik het een maand mee, dus zou voor jou ook wel genoeg moeten zijn voor een weekend. :D
Oh ja, dat is een goed idee, thanks! :). Sigme ook natuurlijk ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_110306863
Je kan ook gewoon flesjes shampoo etc. van 100 ml kopen bij etos, kruidvat (volgens mij goedkoper) voor ongeveer 1 tot 1.50 per stuk. Vind ik reuze handig, want voor de terugreis gooi je dat gewoon de prullebak in :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:28:10 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110306891
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_110306902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.
pi_110306911
Tapas waren super, gezelschap erg gezellig en heb netjes gedaan met de drankjes, dus straks zowel hardlopen als aan de studie! *O* *)

En het recept voor Turks brood was echt goed en m'n tzaziki goedgekeurd door een Griek! :D
Ja doei.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:32:08 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110306924
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:29 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.
Oh, dat verklaart :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:34:28 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110306941
Daar zijn ze strenger in dan in de afmetingen van je handbagage ;).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110307006
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
quote:
Regels met betrekking tot vloeistoffen
Sinds 6 november 2006 gelden er in de E.U. beperkingen met betrekking tot het meenemen van vloeistoffen in handbagage aan boord van vliegtuigen. Alle vloeistoffen (incl. cremes en foams) die je in je handbagage meeneemt moet je in een doorzichtig hersluitbaar zakje meenemen. Dat zakje mag een inhoud van maximaal 1 liter hebben.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:41:45 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110307013
Enfin, beurstijd :W
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_110307029
enjoy!
Ja doei.
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:55:04 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110307164
Hoei, mijn referentiebroek past :D.

Twijfelde even of ik geen camel toe had, maar M. zegt van niet, dus het zal wel goed zijn :P. Het is geen sinecure om hem aan te krijgen, maar als ik hem eenmaal aan heb, voelt 'ie niet te strak en ik kan er ook gewoon mee zitten, ook wel zo handig :P. Nog een beetje slanker en hij zou optimaal zitten :). Toen ik hem kocht was 'ie ook al vrij strak. Maar het fijne is dat het blijkbaar een erg goed model is voor mij, want hij zit wel strak, maar toch zie je geen vetjes/muffintop.
Niet meer actief op Fok!
pi_110307186
Klinkt goed Mo :)

Mijn gezicht begint weer een heel klein beetje op mijn echte gezicht te lijken *O*
Toch ga ik er vanmiddag niet mee naar een feestje van de opa van Chris, maar da's ook omdat ik nog wel koortsig en brakjes ben.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met banaan en muesli
T: cappuccino, plakje cake
D: salade van raapsteeltjes met geitenkaas en pijnboompitjes, soep, karnemelk
T: cappuccino, appel
T: olijfjes, prosecco
D: paksoitaart
T: fruit
pi_110307373
Fijn, MarMar!

En ^O^ voor de broek van Vik!

Ik ga zo wat eten en naar de sportschool. Vanmiddag de rest van de vloer in de olie zetten en vanavond naar de verjaardag van zus en zwager. Daarna slapen we weer eens bij mijn ouders, aangezien we 24 uur niet op de vloer mogen ;)
pi_110307460
Feauteau Vik!

Vloeistoffen is nog wel echt een issue inderdaad en dit jaar deden ze moeilijk over de handtas die naast de handbagage mee werd genomen. Je mag maar 1 stuks handbagage hebben.

Wat me ook opvalt op schiphol is dat ze nogal fouilleergeil zijn, als het poortje piept duiken ze op je.
In andere landen kijken ze dan even naar schoenen of riem (of vragen het) en geven een advies om bijvoorbeeld de schoenen uit te trekken.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_110307561
Oh en flesje water legen voor de douane en erna weer vullen, dat zag ik veel mensen doen.
Het gaat tenslotte om het water en niet om het lege flesje.
pi_110307914
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_110307925
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
Jup! Wel in je handbagage!
Be someone that makes you happy
pi_110307952
quote:
Jep die gooien ze voor je weg en ze zijn niet vriendelijk (logisch).
pi_110307965
-O-
pi_110307991
He bah Jagar, snap dat je dit niet leuk vindt.
pi_110308064
quote:
het hangt er wat van af. Ik ben eens met een 00 schroevendraaier gevlogen (why, i odn't know), en hoewel ze hem zagen op het scherm en me ernaar vlogen mocht hij gewoon mee.

Uiteindelijk is het overal net iets anders. Hier in Europa doe ik m'n schoene bijvoorbeeld nooit uit als ik door het poortje ga. Vaak moet dat naderhand, zeker als ik laarzen draag omdat die zorgen voor een piep, maar in de US deed iedereen z'n schoenen voor de tijd al uit..
pi_110308091
Hele dag vrij, wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Worry is a misuse of imagination
pi_110308217
Morning!

Net heerlijk vers croissantje gehaald, grapefruit erbij, omnomnom! Ook meringue gehaald (te lui om te bakken), zo even de keuken en de rest poetsen en dan naar de markt (rabarber! Heb nog slagroom > eton mess :9 ) en brood kopen. Niet te veel andere dingen want eind volgende week weekendje weg!

Vanavond lekker bij een vriendinnetje wat drinken en vanmiddag hardlopen. Bam!
pi_110308237
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Net heerlijk vers croissantje gehaald, grapefruit erbij, omnomnom! Ook meringue gehaald (te lui om te bakken), zo even de keuken en de rest poetsen en dan naar de markt (rabarber! Heb nog slagroom > eton mess :9 ) en brood kopen. Niet te veel andere dingen want eind volgende week weekendje weg!

Vanavond lekker bij een vriendinnetje wat drinken en vanmiddag hardlopen. Bam!
Klinkt goed! Enjoy :) Ik ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
pi_110308397
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Klinkt goed! Enjoy :) Ik ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?
pi_110308480
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?
Het zit daar vast, elke dag open volgens mij! www.landmarkt.nl! It's a date ;)
pi_110308616
Er is nu ook een biomarkt in het Amsterdamse bos. Tenminste een vriendin vroeg of ik zin had mee te gaan. Ze ging wel nú weg. Ik las de sms net toen ik wakker werd en hij was 2 uur geleden geschreven, dus dat nú was al even voorbij. :P. Je zou denken dat ze me nu wel zou moeten kennen na al die tijd. :')

Gisteren:
O: 2 beschuitjes met boter en pure hagelslag
L: kliekje puree/groenten van gisteren
T: gekookt eitje of iets anders kleins meergranencracker van Bolletje
T: 4 paaseitjes, glas coolbest powerfruitsap
S: stepshape/interval
T: wodka, katjang
D: anderhalvepizzaslice voor de film (The Hunger games, best vermakelijk)
T: Haagen dasz coupe erna.

Vandaag:
O: 1 meergranencracker met filet A., 1 beschuitje met boter en hagelslag
L: 2x geroosterd Allinson. 1 met kaas, prei, komkommer en zoete paprika en 1 met filet A en prei
T: 4 paaseitjes
T: meergranen cracker met makreel en prei
T: volle griekse yoghurt
S: rustdag
T: wodka, katjang
D: gebakken aardappeltjes, witlofsalade met oa mango en prei, tartaartje met gebakken champignons

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 14-04-2012 13:41:46 ]
pi_110308813
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik vind het daar altijd erg leuk. De visafdeling! :o :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110308874
Hier is het ambachtendag, straks even langs de molen lopen :).

Wij zijn ook al actief geweest, naar de markt in Haarlem voor vis, asperges, verse-kruidenpotjes, aardbeitjes en iets lekkers voor bij de koffie dat we nu thuis aan het nuttigen zijn :9.

Flesje water wil ik ook altijd leeggooien voor de douane, maar meestal vergeet ik het toch. Alsnog flesje weg en je krijgt De Blik van de douanier :').

Fijne dag allemaal!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110309014
Nou ik ben weer terug bij af -O- niet zo gek naar zo'n week natuurlijk en hopelijk zijn die kilo's er ook wel weer snel af maar toch stom.
Normaal zou ik nu opgeven dus even een moeilijk momentje, maar zometeen ontbijten met mijn overnight oat en dan boodschappen doen en een hele berg groente voor de lunch kopen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:12:18 #33
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_110309204
Goedemorgen. Altijd fijn, tijdens vrij weekend brieven zitten schrijven op het werk, maar anders geraak ik er nooit. Ben gelukkig moe, dus ook geen zin in andere dingen...

Lijstje:
O: Grote bak kwark met muesli
L: Belegd broodje
T: Fruit/groenten
D: Uit eten of afhaal chinees
T: ? Misschien iets alcoholisch
S: Toer lopen, Jillian indien tijd
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_110309252
Zeg, fanatiekelingen.

Ik lig nog in bed. :@. Heb blijkbaar alweer een virusje te pakken, voel me aardig belabberd. Baardmans schiet dan direct in verzorgmodus dus heb wel al een lekker ontbijtje op. Straks cadeautjes halen, dan naar de polder; op bezoek bij vrienden, logeren bij schoonouders, morgenochtend naar een doop, en dan naar Friesland voor de verjaardag van m'n vader. Heerlijk, zulke weekenden.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_110309271
Of je laat je overnight oat uit je handen vallen :( dan maar een paar eitjes koken
pi_110309373
Zo, sportschool geweest. Toch maar op de fiets, dan kon ik ook nog een boodschapje doen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten :D.
Vorige week was ik dus bij de 150 kg gebleven, nu heb ik halverwege het apparatenrondje de seated legg press gedaan, 3 x 15 op 160kg. En toen ik alle apparaten gehad had nog even terug naar het zitbeenduwding; 2 x 15 op 170 kg wou ook wel. Dus ook nog maar 3 x 15 bij 180 kg gedaan.
Terugfietsen wou nog best.
pi_110309547
Lekker bezig Sigme! Volgens mij zie ik die gewichgten nooit zo hoog staan bij ons op de sportschool.
pi_110309848
Ik heb kleine raw-brownie bites van medjool dadels in de vriezert staan. Als ik nog tijd heb komt er nog een chocoladelaagje overheen :')
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:47:37 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110309852
Haaaaaaaai.

Ik geloof dat ik m'n voorjaars- en zomergarderobe compleet heb nu :'). EDC :( O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:48:31 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110309864
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
Feauteau Vik!

Vloeistoffen is nog wel echt een issue inderdaad en dit jaar deden ze moeilijk over de handtas die naast de handbagage mee werd genomen. Je mag maar 1 stuks handbagage hebben.

Wat me ook opvalt op schiphol is dat ze nogal fouilleergeil zijn, als het poortje piept duiken ze op je.
In andere landen kijken ze dan even naar schoenen of riem (of vragen het) en geven een advies om bijvoorbeeld de schoenen uit te trekken.
Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessie :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110309902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaai.

Ik geloof dat ik m'n voorjaars- en zomergarderobe compleet heb nu :'). EDC :( O+.
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.

En dat plaatje van die vrolijke narcis mag ook wel uit de op.
pi_110309936
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.

Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!
zelf fietste ik in korte broek overigens
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_110309938
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijven >:).
pi_110309944
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!
zelf fietste ik in korte broek overigens
dat kan ik wel eens geweest zijn!
pi_110309949
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

ik ben thuis. :6
pi_110309965
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessie :').
Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werd _O- .
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110309966
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik ben thuis. :6
O+ lekker als je dat zo kan voelen, ondanks de kou!
pi_110309988
Ik moet naar de markt maar zit masterchef te kijken :')
pi_110310005
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werd _O- .
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.
pi_110310047
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.
Oh, wat gênant! :D _O-
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:02:23 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110310104
quote:
16s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:

[..]

:D.

Sorry jagär! :*

Ik had helemaal uitgedacht welke kleren ik mee wilde naar Madrid, maar nu is alles weer in de war. Liefst elke dag een andere outfit, maar dat gaat niet in m'n trolley passen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110310147
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Sorry jagär! :*

Ik had helemaal uitgedacht welke kleren ik mee wilde naar Madrid, maar nu is alles weer in de war. Liefst elke dag een andere outfit, maar dat gaat niet in m'n trolley passen :').
wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?

Mijn ervaring is dat ik eigenlijk op vakantie vrij vaak hetzelfde aan heb. Omdat dat het makkelijkst is, het lekkerst zit of dichtbij ligt als ik me aankleed...
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:10:40 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110310287
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?

Mijn ervaring is dat ik eigenlijk op vakantie vrij vaak hetzelfde aan heb. Omdat dat het makkelijkst is, het lekkerst zit of dichtbij ligt als ik me aankleed...
Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regen :{w). Ik ben er al uit. Ik neem gewoon twee outfits mee: eentje doe ik maandag aan en de andere gaat in de koffer. Lijkt me wel genoeg voor 5 dagen :) (doe normaal 2 dagen met een outfit en nu een keer 3, boeiend). En neem ook 1 paar platte laarzen mee die ik maandag aandoe. Die laarzen staan bij beide outfits het beste.

Mocht er nog een broek bij passen, dan neem ik nog een extra broek mee. Nog even zien :).

Heb ook twee anonieme OV-chipkaarten met saldo gekocht voor m'n ouders (die hier volgende week in huis komen), zodat ze lekker met de bus naar de stad/Scheveningen kunnen. M'n schoonzus heeft ze helemaal bang gepraat w.b. fietsen in Den Haag.

Nu maar even schoonmaken :).
Niet meer actief op Fok!
pi_110310343
Ik zou een lege koffer meenemen :P het is tof shoppen in Spanje!
pi_110310368
Ik neem toch vaak iets meer mee, vooral shirtjes. Stel nou dat je op dag 1 iets over je truitje knoeit, heb je nog maar 1 outfit. Twee broeken is wel genoeg :Y. Al is het natuurlijk ook niet erg om daar even te winkelen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:14:35 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110310372
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef MarMar het volgende:
Ik zou een lege koffer meenemen :P het is tof shoppen in Spanje!
Daar heb ik geen geld voor :') Maar ik bewaar idd wel wat ruimte voor souvenirs :P. En ik ga een kaartje sturen naar m'n werk _O-.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:15:47 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110310400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik neem toch vaak iets meer mee, vooral shirtjes. Stel nou dat je op dag 1 iets over je truitje knoeit, heb je nog maar 1 outfit. Twee broeken is wel genoeg :Y. Al is het natuurlijk ook niet erg om daar even te winkelen :P.
Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraard :). Doelde vooral op broeken en jasjes. Heb trouwens ook een nieuwe blazer gekocht bij H&M en erop gelet dat 'ie nauw sloot onder m'n borst. Heb er een geweldige taille in O+. Dit is blazer nummer 12 :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110310448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraard :). Doelde vooral op broeken en jasjes. Heb trouwens ook een nieuwe blazer gekocht bij H&M en erop gelet dat 'ie nauw sloot onder m'n borst. Heb er een geweldige taille in O+. Dit is blazer nummer 12 :').
Oh dan komt het wel goed!
12 blazers, wow. Ik heb er 3: een grijze, bruine en een zwarte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110310454
In de boetiekjes die niet midden in het centrum liggen is het leuk shoppen ook vanwege het geld ;)

Maar verder: broek, shirtje, vestje voor over het shirtje, het kan daar smiddags in de zon nogal eens te warm zijn voor lange mouwen, zelfs als weer.nl maar 14 graden aangeeft, laagjes zijn dan handig.

Genieten gaat je iig wel lukken neem ik aan O+

Ik merk dat ik altijd de helft overhou van kleren die ik inpak, maar ik neem ze toch mee want ik wil gewoon wat keuze hebben :P Nu draag ik vooral veel jurkjes en die nemen niet zoveel ruimte in, dat scheelt.
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:28:43 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110310692
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh dan komt het wel goed!
12 blazers, wow. Ik heb er 3: een grijze, bruine en een zwarte.
Even denken: een blauwe met driekwart mouw, een zwarte met driekwart mouw, een zwarte, nog een zwarte (die hier te groot werd bevonden :P), een donkerblauwe van H&M met elleboogstukken, nog een iets minder donkerblauwe van H&M (die ik vandaag heb gekocht), een witte, een roze, nog een donkerblauwe, een grijze en een bruine :P. Dat zijn er 11, maar goed :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110311196
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regen :{w). Ik ben er al uit. Ik neem gewoon twee outfits mee: eentje doe ik maandag aan en de andere gaat in de koffer. Lijkt me wel genoeg voor 5 dagen :) (doe normaal 2 dagen met een outfit en nu een keer 3, boeiend). En neem ook 1 paar platte laarzen mee die ik maandag aandoe. Die laarzen staan bij beide outfits het beste.

Mocht er nog een broek bij passen, dan neem ik nog een extra broek mee. Nog even zien :).

Heb ook twee anonieme OV-chipkaarten met saldo gekocht voor m'n ouders (die hier volgende week in huis komen), zodat ze lekker met de bus naar de stad/Scheveningen kunnen. M'n schoonzus heeft ze helemaal bang gepraat w.b. fietsen in Den Haag.

Nu maar even schoonmaken :).
Mijn moeder is in Den Haag op de fiets aangereden en heeft zo haar knie gebroken!
pi_110311346
Heb vanaf het moment dat ik kon fietsen tot mijn 22e in Den Haag rondgefietst! :+ Op een paar keer op m'n bek na ijsvorming na nooit ergens last van gehad! :o
Ja doei.
pi_110311359
Hier is het ook niet warm, maar sneeuw?! Kan me het balen goed voorstellen Jagar!

Net met paps de tuin opgemeten. Zo eens kijken of ik die maten in Google kwijt kan. Dat zal wel een potje ergeren worden, net zoals met de Ikeakeukenplanner...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_110311427
Ik ben wel 100 keer bijna aangereden in Den Haag!
Het was echter een tuinhekje wat me echt tegenhield.

Maar het verkeer in DH is iets drukker dan dat in Friesland dus groot gelijk dat je je ouders niet laat fietsen daar Vik.
Doe wat je niet durft.
pi_110311485
Ja doei.
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:02:22 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110311561
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb vanaf het moment dat ik kon fietsen tot mijn 22e in Den Haag rondgefietst! :+ Op een paar keer op m'n bek na ijsvorming na nooit ergens last van gehad! :o
Maar mijn ouders wonen in Friesland en zijn de hectiek van de stad niet gewend :P.

Wat HPKW zegt dus :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110311752
:W vanaf kantoor!

Ik krijg vakantiezin van jou, Vik! :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_110311803
Zo. Al m'n keukenkastjes hergeorganiseerd, alles uitgesopt, inclusief alle laatjes. Nu in de stad lunchen, daarna alle oppervlaktes goed schoonmaken, de badkamer schoonmaken en stofzuigen, en m'n dag zit erop. Fijn zo'n dagje!
pi_110311992
Deel van de maaltijd van gisteren, ja er was meer:

Heb gisteren trouwens bar weinig van m'n eigen eten gegeten :') Dus heb uiteindelijk ook nog eens veel te weinig gegeten :@ Heb ook van de helft van de dingen die ik had gemaakt niet eens een stukje genomen. Dus vandaag in de herkansing, zeker als ik ook nog wil hardlopen.

Wel kan ik iedereen dit recept voor turks brood aanraden: http://www.thefreshloaf.com/node/4317/ramadan-pide

Écht geweldig, simpel, en gewéldig. Ook te doen met een oven die maar tot 240 graden gaat ;)

En geen kater hebben is ook geweldig. 3 roséetjes en 2 kleine cosmopolitans op. That's it! Want iedereen moest weer aan de studie vandaag: verantwoordelijke vrienden hebben _O_ :P

Groepsfoto minus mijn Nederlandse vriendin die de foto maakte:

Dus nu ook echt maar aan de slag.
Ja doei.
pi_110312082
Dat ziet er een nogal eclectisch buffet uit, MoBlo. :)

En wat sta je weer misdadig stralend op de foto! :D
pi_110312194
Het ziet er lekker uit Mo, maar mag ik vragen waarom je te weinig hebt gegeten? Ik zou eigenlijk wel een weekoverzicht van jou willen zien, want ik geloof dat je weer meer dan eens te weinig hebt gegeten deze afgelopen week.
pi_110312286
Dit is de eerste keer dat ik te weinig heb gegeten deze week. Dat heb ik eerder deze week ook al aangegeven toen je vroeg of ik wel genoeg at. Ik eet genoeg! En ik ga niet de moeite nemen om al m'n lijstjes weer terug te zoeken. De fout van afvallen door veel te weinig eten heb ik al eens gemaakt en die maak ik niet nog eens; gisteren was een uitzondering. Heb meer staan praten en staan koken dan dat ik heb gegeten; het eten is er een beetje bij ingeschoten en met eten bezig zijn is dan wat bedriegelijk heb ik 't idee :') . Was niet bewust in ieder geval, pas toen ik naar bed ging dacht ik 'hm... had misschien wat meer moeten eten'.
Ja doei.
pi_110312327
Ziet er heerlijk uit en ik ben echt jaloers op hoe fotogeniek jij ALTIJD bent gewoon, zelfs met gekke bekken op je facebook. O+
pi_110312363
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik te weinig heb gegeten deze week. Dat heb ik eerder deze week ook al aangegeven toen je vroeg of ik wel genoeg at. Ik eet genoeg! En ik ga niet de moeite nemen om al m'n lijstjes weer terug te zoeken. De fout van afvallen door veel te weinig eten heb ik al eens gemaakt en die maak ik niet nog eens; gisteren was een uitzondering. Heb meer staan praten en staan koken dan dat ik heb gegeten; het eten is er een beetje bij ingeschoten en met eten bezig zijn is dan wat bedriegelijk heb ik 't idee :') . Was niet bewust in ieder geval, pas toen ik naar bed ging dacht ik 'hm... had misschien wat meer moeten eten'.
Die keer dat ik het vroeg was je zo misselijk en heb je uiteindelijk ook minder gegeten dan je van plan was en de planning was al hoogstens 1700 kcals.

Nou ja, als jij zegt dat het genoeg is............. Dat zei je echter de vorige keer ook altijd. :)
pi_110312482
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Logisch,
het kan zijn dat je nu méér eet, maar nog niet genoeg. Alleen maar bezorgdheid.
pi_110312501
Dan geloof je het niet. Ík zeg dat ik van de vorige keer geleerd heb en weet zelf het beste de vergelijking te trekken met wat ik toen at en wat ik nu eet in combinatie met mijn sport- en beweegpatroon. Het zal niet perféct zijn, maar ik claim dan ook niet perfect te zijn of te leven: ik leef met plezier, ik eet lekker, ik doe leuke dingen en ik val ook nog stukje bij beetje weer wat af; niet zo snel als enkele jaren geleden en ook dát is een teken dat het vele malen beter gaat dan toen. Ik zie er blakend gezond uit, ga altijd met een voldaan gevoel naar bed en ik kan mezélf in de spiegel aankijken en zeggen 'doe je goed Mo!', en daar doe ik het voor, voor mezelf. Dit is een manier van leven die ik vol kan houden: lekker eten, LEUK sporten en zonder schuldgevoel en twijfels van teveel of te weinig eten naar bed.
Ja doei.
pi_110312522
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dan geloof je het niet. Ík zeg dat ik van de vorige keer geleerd heb en weet zelf het beste de vergelijking te trekken met wat ik toen at en wat ik nu eet in combinatie met mijn sport- en beweegpatroon. Het zal niet perféct zijn, maar ik claim dan ook niet perfect te zijn of te leven: ik leef met plezier, ik eet lekker, ik doe leuke dingen en ik val ook nog stukje bij beetje weer wat af; niet zo snel als enkele jaren geleden en ook dát is een teken dat het vele malen beter gaat dan toen. Ik zie er blakend gezond uit, ga altijd met een voldaan gevoel naar bed en ik kan mezélf in de spiegel aankijken en zeggen 'doe je goed Mo!', en daar doe ik het voor, voor mezelf.
Het is niet altijd zo zwart wit :)

Een 'eetstoornis' zal altijd een beetje in je blijven zitten, vandaar de bezorgdheid.
pi_110312540
Maar ik ging aan de studie. Tot later! :W
Ja doei.
pi_110312581
Ik geloof het inderdaad niet. :) Je eet misschien meer en beter dan toen, maar je eet vaak te weinig. Doe er mee wat je wilt hoor, je mag zo defensief reageren als je wilt, maakt mij niks uit verder.
pi_110312599
Ziet er heerlijk uit Mo!

Hier weer heel veel gezonde dingetjes gekocht *O* en het was ook niet al te duur
Ze hadden alleen geen aubergines }:|
Maandag nog even langs de AH.
pi_110312662
Helemaal eens met Mo! Zit er hier verdorie eentje in het topic lekker actief te zijn, idioot lekker te koken, met een blakend blij en gezond hoofd om óp te vrrrreten op de foto's - en dan komt alsnog wéér dat 'te weinig'-gepiep omhoog.
Alsof je dood neervalt als je soms wat minder eet dan wat bij de meeste mensen hier de status quo is. Enorm overdreven, en het maakt dat mensen op een verkrampte manier met hun eten omgaan.

MoBlootje houdt er momenteel een smakelijk en gevarieerd eetpatroon op na, en ze zit hartstikke lekker in haar vel. Ik snap echt niet waar het genaysay dan alsnog vandaan komt.
pi_110312670
O: croissantje jam, kaiserbroodje gekookt ei met een beetje mayo, kaiserbroodje gelderse worst, klein glaasje sinaasappelsap
L: kom champignonsoep, 2 crackers kaas
T: 2 bonbons
T: klein bakje kwark met banaan
D: uit eten :9

En vanavond ga ik lekker naar de film! O+ Zonder snoeperij denk ik, want dus daarvoor uit eten!
pi_110312692
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef minilot het volgende:
Helemaal eens met Mo! Zit er hier verdorie eentje in het topic lekker actief te zijn, idioot lekker te koken, met een blakend blij en gezond hoofd om óp te vrrrreten op de foto's - en dan komt alsnog wéér dat 'te weinig'-gepiep omhoog.
Alsof je dood neervalt als je soms wat minder eet dan wat bij de meeste mensen hier de status quo is. Enorm overdreven, en het maakt dat mensen op een verkrampte manier met hun eten omgaan.

MoBlootje houdt er momenteel een smakelijk en gevarieerd eetpatroon op na, en ze zit hartstikke lekker in haar vel. Ik snap echt niet waar het genaysay dan alsnog vandaan komt.
Jij was er de vorige keer niet bij. Toen zei ze ook altijd dat het genoeg was. En gaf toe dat ze soms zelfs dingen verzon op haar lijstjes. Dus ik ben kritischer bij haar dan bij een ander en als ik geregeld te weinig eten voorbij zie komen dan zeg ik dat.
pi_110312697
Ik heb brood, zeebaars, zeekraal en rabarber gekocht! Nu even hardlopen en dan een late L van bloemkoolcurry met rijst en dan nog een rabarber eton mess. Dan wordt het vandaag:
O: croissantje met helft jam, helft kaas, grapefruit
T: 1.5 snee brood met boter / honing
S: Evy les 9
L: bloemkoolcurry met wortel en aardappel, met rijst
T: Eton mess met rabarber
D: ik denk wat hapjes bij een vriendin
T: wijn
pi_110312711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef Goodbye het volgende:
O: croissantje jam, kaiserbroodje gekookt ei met een beetje mayo, kaiserbroodje gelderse worst, klein glaasje sinaasappelsap
L: kom champignonsoep, 2 crackers kaas
T: 2 bonbons
T: klein bakje kwark met banaan
D: uit eten :9

En vanavond ga ik lekker naar de film! O+ Zonder snoeperij denk ik, want dus daarvoor uit eten!
Waar ga je heen?
pi_110312722
Minilot hoe gaat het met je '1 keer per dag eten'-dieet?
pi_110312734
GB wat een heerlijk ontbijt :9.

Ik ben mijn hardlopen aan het uitstellen :D
pi_110312738
Rabarber! O+

Ik ga morgen nog even hardlopen en woensdagochtend vlak voor ik op vakantie ga. De hardloopschoenen gaan ook mee op vakantie, maar het hangt af van onze wandelactiviteit of die ook echt gebruikt gaan worden. ;)
pi_110312755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Waar ga je heen?
Titanic :@

Hunger games ben ik ook al geweest, vond ik ook een leuke film (Lenny!).
pi_110312788
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
GB wat een heerlijk ontbijt :9.

Ik ben mijn hardlopen aan het uitstellen :D
Was ook zalig, en daarna nog bijna een uur in het zonnetje buiten gezeten. In mijn tuin staat bijna geen wind!
pi_110312801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik wil ook! Maar nog geen slachtoffer kunnen vinden die meegaat.
pi_110312826
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hunger games ben ik ook al geweest, vond ik ook een leuke film (Lenny!).
Ja, Lenny was lekker! goed! En ik vind haar ook leuk en mooi. :Y

Titanic kan ik niet aan. Al is het alleen maar door het vreselijkste lied aller tijden.
pi_110312859
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:48 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, Lenny was lekker! goed! En ik vind haar ook leuk en mooi. :Y

Titanic kan ik niet aan. Al is het alleen maar door het vreselijkste lied aller tijden.
Ja, idd, vond ik ook!

Die zit niet echt in de film toch? Ten minste, het gekweel van Celine niet. Titanic is voor mij echt jeugdsentiment! O+
pi_110312891
quote:

[..]

Jij was er de vorige keer niet bij.
Ik weet wél dat ze hartstikke ongezond aan het afvallen is geweest. Ik kom ook niet een ei, en ik ben ook niet vorige week op Fok komen aanwaaien. Maar de huidige Mo komt op mij bijzonder overtuigend over als een herboren levensgenieter, en iemand die door schade en schande heel wat wijzer is geworden. Dan kun je er wel tegenaan gaan blijven zitten doemdenken, maar volgens mij ziet Mo het allemaal knap zonnig in. :)
pi_110312894
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, idd, vond ik ook!

Die zit niet echt in de film toch? Ten minste, het gekweel van Celine niet. Titanic is voor mij echt jeugdsentiment! O+
Oh! Dat kan best van niet. Geen idee, ik heb die associatie. Ik vond het gewoon niet zo'n hele spannende film. :+
pi_110312918
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh! Dat kan best van niet. Geen idee, ik heb die associatie. Ik vond het gewoon niet zo'n hele spannende film. :+
Ik had hem vroeger op videoband, die is zo ongeveer stukgedraaid :P
pi_110312939
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik wil ook! Maar nog geen slachtoffer kunnen vinden die meegaat.
jammer dat je zo ver weg woont! Ik was graag mee gegaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110312941
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef [quote]0s.gif [b]Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Minilot hoe gaat het met je '1 keer per dag eten'-dieet?
Goed! :Y Dag drie, dus echt iets zinnigs valt er nog niet over te zeggen. Ik heb natuurlijk wel knap veel honger als het einde van de dag nadert, maar dat laat zich bij mij prima vertalen naar héél veel avondeten-voorpret! :)
Vanmorgen op een vrijwel lege maag ge-Jilliand en dat ging uitstekend - het voelde wel lekker 'licht'. :)

Hup, hardlopen jij! Hoeveel kms ben je van plan? :)
pi_110313027
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dan geloof je het niet. Ík zeg dat ik van de vorige keer geleerd heb en weet zelf het beste de vergelijking te trekken met wat ik toen at en wat ik nu eet in combinatie met mijn sport- en beweegpatroon. Het zal niet perféct zijn, maar ik claim dan ook niet perfect te zijn of te leven: ik leef met plezier, ik eet lekker, ik doe leuke dingen en ik val ook nog stukje bij beetje weer wat af; niet zo snel als enkele jaren geleden en ook dát is een teken dat het vele malen beter gaat dan toen. Ik zie er blakend gezond uit, ga altijd met een voldaan gevoel naar bed en ik kan mezélf in de spiegel aankijken en zeggen 'doe je goed Mo!', en daar doe ik het voor, voor mezelf. Dit is een manier van leven die ik vol kan houden: lekker eten, LEUK sporten en zonder schuldgevoel en twijfels van teveel of te weinig eten naar bed.
^^ eens met moblo!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110313102
Een vorige keer kan wellicht ook je huidige bezorgheid inkleuren..
Van een keer 1700 kcal zou ik niet zo snel wakker liggen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:09:55 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110313337
Titanic O+.

Celine hoor je pas tijdens de aftiteling, dus dan moet je wegwezen :P.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:12:31 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110313391
Dit is zeker niet het moment om te zeggen dat dat nr in mijn playlist Favorieten staat op mijn iPod? :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110313408
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef MarMar het volgende:
Een vorige keer kan wellicht ook je huidige bezorgheid inkleuren..
Van een keer 1700 kcal zou ik niet zo snel wakker liggen.
Ik ook niet, ik eet zelf ook weleens 1700 kcals. (Het was overigens eerder 1500 kcals dan 1700, om aan 1700 te komen heb ik echt heeeel erg ruim moeten rekenen.) Het gaat erom dat Mo iedere keer erg defensief reageert en keihard zegt dat het genoeg is. Geen discussie mogelijk. En ik let er bij haar meer op dan bij een ander, dat geef ik direct toe en het gaat ook zeker veel beter dan eerst, maar ik zie de afgelopen tijd gewoon vaker onduidelijke redenen voorbijkomen waarom ze die dag weinig heeft gegeten. Als je 1x misselijk bent ok, als je 1x te druk bent met het koken ed. ok. Maar het is imo nu net iets te vaak dat zo'n soort reden er is en dat is voor iemand met een eetstoornisverleden gewoon linke soep. Dan kan ze nog zo hard zéggen dat het zo goed gaat, maar dan spreken actions louder than words. En ik zie ook wel dat ze heerlijke dingen kookt en bakt. Maar het gaat er natuurlijk om wat ze daar dan uiteindelijk van binnenkrijgt. :)

En nu ben ik er ook wel weer klaar mee hoor. Een ieder is uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn eigen leven.
pi_110313428
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Dit is zeker niet het moment om te zeggen dat dat nr in mijn playlist Favorieten staat op mijn iPod? :').
_O- Oh mèn!! Deze staat in mijn haat-top-tien nét onder de Final Countdown van Europe.
  Vis een optie? zaterdag 14 april 2012 @ 14:14:16 #105
70532 loveli
N
pi_110313436
quote:

[..]

Jij was er de vorige keer niet bij. Toen zei ze ook altijd dat het genoeg was. En gaf toe dat ze soms zelfs dingen verzon op haar lijstjes. Dus ik ben kritischer bij haar dan bij een ander en als ik geregeld te weinig eten voorbij zie komen dan zeg ik dat.
^^

Heb lijstjes niet gevolgd, maar vind het goed dat het wordt aangekaart. Valkuilen hebben in de regel geen grote waarschuwingsborden ernaast staan, sommige dingen sluipen er ongemerkt weer in. Beter onterecht gewaarschuwd dan niks gezegd.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 14 april 2012 @ 14:15:48 #106
70532 loveli
N
pi_110313472
Ik heb onlangs de Titanic ontdoken door m'n portemonnee te vergeten. Gelukig kwam ik erachter voor ik de parkeergarage niet meer had mogen verlaten met de 50 cent die ik nog onder de autostoel vond.
crap in = crap out
pi_110313582
Ik heb de Titanic steeds weten te ontlopen, tottie een keer onderweg naar Parijs werd afgespeeld..
Niet aan mij besteed, je weet toch al hoe het eindigt!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110313599
Zo, ontbeten met boterhammen en gebakken ei. Nu lunch met een soepje en ik denk toch weer gewoon een boterham. Met versgeperste sinaasappelsap O+

Straks naar vrienden, gezellig. Maar eerst nog even wat chillen :)
pi_110313618
Oh, toen de Titanic uitkwam was er geen discussie mogelijk over al dan niet gaan: Leo O+
pi_110313669
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef MarMar het volgende:
Ik heb de Titanic steeds weten te ontlopen, tottie een keer onderweg naar Parijs werd afgespeeld..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gut, dan kan je heel veel films wel overslaan! :D

Verder eens met Coco! :9 Of ten minste, mijn innerlijke puberGbtje dan. :P
pi_110313738
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja gut, dan kan je heel veel films wel overslaan! :D

Verder eens met Coco! :9 Of ten minste, mijn innerlijke puberGbtje dan. :P
Ja, precies :+ Ik was toen 16. En oh god, Romeo & Juliet was nog veel erger :+
pi_110313944
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Herkenbaar, vorig jaar trof ik een dame die dacht dat ze dan maar drie keer moest fouilleren en uiteindelijk moest knijpen waarop ik kwaad werd, dat was de 2e keer dat jaar :(

Heb een klacht ingediend die effect had omdat degene die mee was een foto wist te maken waar zowel zij als haar collega nogal apart opstonden toen ze het bij degene na mij eveneens deden.

/terugleesmodus uit.

Ik ben vandaag met zweet op mijn rug de tuin aan het doen pfff warm!!
Kan ook liggen aan de thermokleding die ik vanmorgen om half 9 nodig vond :D
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:32:35 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110313954
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef MarMar het volgende:

SPOILER
Wat maakt dat nu uit, dat je al weet hoe het eindigt? De weg ernaartoe kan minstens zo boeiend zijn.

Je weet ook dat je dood gaat, maakt dat het leven ook minder boeiend?

:') vergelijking van niets, I know :P
Niet meer actief op Fok!
pi_110314100
Afgezien van de discussie: Mo, je bent lekker.

Ik was gister naar Intouchables, een Franse film. Grappig en ontroerend en lief, dus echt een aanrader :)
Hunger Games was ook vet ja, en ik was inderdaad een beetje verliefd op zowel Lenny als Katniss. Wat een mooi meisje is dat (en een mooi lichaam).
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:39:11 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110314144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef creepycookie het volgende:
Afgezien van de discussie: Mo, je bent lekker.

Ik was gister naar Intouchables, een Franse film. Grappig en ontroerend en lief, dus echt een aanrader :)
Hunger Games was ook vet ja, en ik was inderdaad een beetje verliefd op zowel Lenny als Katniss. Wat een mooi meisje is dat (en een mooi lichaam).
Die wil ik ook nog zien! (Intouchables dus)
Niet meer actief op Fok!
pi_110314197
Romeo en Julia vond ik dan weer wel tof, oude teksten in een nieuwe jas, mooi gedaan.

Mjah, verder ben ik niet heel erg van de drama, heb er zelf al genoeg van ofzo ;) ranzige thrillers en rare tarantino films zijn meer aan mij besteed.
  zaterdag 14 april 2012 @ 15:02:42 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110314842
Hee, Minilot heeft dat maffe Suske en Wiske-beest! :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_110315124
quote:
Tof! Alhoewel deze maar een km of 5 is en het volgens mij meer een drekrees is. :D
Wat het niet minder tof maakt overigens.

Verder, spuit 11 hier, ben ik het wèl eens met Co.
Ik heb ook de indruk dat je te weinig eet en dat je heel erg je best doet om het er enorm uit te laten zien.
Moet je helemaal zelf weten hoor, het is jouw lichaam, maar ik hoop van harte dat je er ontzettend goed voor zorgt. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_110315496
Hmm, is het terras weer? Zin in een terrasje *)
pi_110315531
En te lui om naar buiten te lopen :')
pi_110315766
Zo, nieuwe inrichting gekocht :)
Koffietafel, TV-meubel, 2 kasten, eettafel, 4 stoelen, 3-zits bank en stoel (straks even zien hoe met ruimte precies komt, maar anders ook nog een hocker erbij)

Oja, hoi! :W
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110315767
De zon schijnt, natuurlijk is het terrasjesweer!
Doe wat je niet durft.
pi_110315772
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee, Minilot heeft dat maffe Suske en Wiske-beest! :D
Jup! Wiske-fan hier. O+

Ik was mijn kijk-mij-eens-knus-zijn-met-een-beker-warme-chocolademelk-hoofd helemaal beu. Eén dezer dagen eens op zoek een zomerser kiekje van mezelf, en ondertussen even een heuse Minilot Van Kokonera.
pi_110315902
De minilotten van Kokonera :o Dat ik dat nu pas zie :@

Ik vond Hondenparadijs altijd zo'n leuke :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_110315948
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:34 schreef V1z0R het volgende:
Ik vond Hondenparadijs altijd zo'n leuke :D
En dan voorál dit plaatje:

O+ *snif*

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Koffietafel, TV-meubel, 2 kasten, eettafel, 4 stoelen, 3-zits bank en stoel (straks even zien hoe met ruimte precies komt, maar anders ook nog een hocker erbij)
Zohee! :) Wat voor stijl?
pi_110316032
:Y
pi_110316124
Creepie, tof hè, The Hunger Games? Ik had vlak ervoor nog maar gauw even het boek gekocht en in een nachtje gelezen - en wat een puike Katniss is Katniss in de film!
pi_110316473
Ik heb dadels van Ekoplaza, maar dat zijn zeker niet de goede ;)?
pi_110316507
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Probability het volgende:
Ik heb dadels van Ekoplaza, maar dat zijn zeker niet de goede ;)?
Zijn het Medjools? :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:00:16 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110316596
Lijstje:
O: boterham gegrilde halve tartaar (koud), beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T's: appel / peer
B: 2 uurtjes wandelen
L: 2 kommen bruine bonensoep met rookworst, boterham ham en gekookt ei, plak suikerbrood met boter
T's: beschuit kaas, 3 augurken met ham, blokje choco
D: Sperziebonen, aardappelkroketjes, gegrilde biefstuk met ui, zoetzure rode bieten met ui
T's: kwark en vla, zoute stokjes, cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110316618
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:36 schreef minilot het volgende:

[..]

En dan voorál dit plaatje:

[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/h(...)adijs.gif]afbeelding[/url] ]

O+ *snif*

[..]

Zohee! :) Wat voor stijl?

Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven :') Maar ik vond het mooi :+

TV-meubel, koffietafel, kasten en eettafel allemaal dezelfde stijl. En dan in deze kleur zo'n beetje:

Zwarte textiellederen stoelen

3-zits met wat lagere leuning en stoel met stof van wat grovere structuur.
Dit lijkt er wel beetje op qua stof:

Zal wel foto's maken als het er is :D
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:03:15 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110316669
Leuk V1!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110316763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:01 schreef V1z0R het volgende:
Zal wel foto's maken als het er is :D
Doen!

Ik hou van banken met een grove structuur. :Y

Onze bank valt onderhand (na tien jaar) echt uit elkaar maar het komt er steeds niet van om een nieuwe te kopen. Ik vind bijna alles hartstikke lelijk! We hadden al eens een toffe gezien bij Ikea met stevig, bruingrijs corduroy, maar die hebben ze ineens niet meer. Potver. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 14-04-2012 16:14:09 ]
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:10:38 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110316860
Oh god ja die dingen heetten minilotten :o :D Ik zat hier met een grote smile omdat ik het me ineens weer herinnerde :') De minilotten waren awesome :D En dat hondenparadijs ja, dat zag er zo gezellig uit! O+
pi_110316916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh god ja die dingen heetten minilotten :o :D Ik zat hier met een grote smile omdat ik het me ineens weer herinnerde :') De minilotten waren awesome :D En dat hondenparadijs ja, dat zag er zo gezellig uit! O+
O+ :*

Jeugdnostalgie, zeker van het obscure twintig-jaar-lang-helemaal-niet-aan-gedacht-soort, kan zo fijn zijn!

Een tijdje geleden vond ik online ineens iets over een serie die toen ik klein was in Nederland werd uitgezonden onder de noemer "De Moddermonsters" (ik was er als kind zowel doodsbang voor als reuze gefascineerd door) en ik zat er helemaal bij te jubelen: er ging zomaar een vergeten luikje naar vroeger open in mijn hoofd! :)

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 14-04-2012 16:21:22 ]
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:19:25 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110317094
Weekend. Eindelijk. Ben doodop.
pi_110317160
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weekend. Eindelijk. Ben doodop.
Jeej! Ik zou graag iets van -weekendboks!- doen, maar ik moet nog drie uur. }:|
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:22:32 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110317178
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef minilot het volgende:

[..]

O+ :*

Jeugdnostalgie, zeker van het obscure twintig-jaar-lang-helemaal-niet-aan-gedacht-soort, kan zo fijn zijn!

Een tijdje geleden vond ik online ineens iets over een serie die toen ik klein was in Nederland werd uitgezonden onder de noemer "De Moddermonsters" (ik was er als kind zowel doodsbang voor als reuze gefascineerd door) en ik zat er helemaal bij te jubelen: er ging zomaar een vergeten luikje naar vroeger open in mijn hoofd! :)
Ja dat idee inderdaad! :D

Ik moest net ineens ook weer denken aan Toko de Toeketoe van Suske en Wiske en de Steensnoepers! O+
pi_110317222
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat idee inderdaad! :D

Ik moest net ineens ook weer denken aan [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_steensnoepers/toko.gif]Toko de Toeketoe[/url] van Suske en Wiske en de Steensnoepers! O+
Ooo, jij met je uilen, en je Steensnoepers en je Stitch van Lilo en je Dr. Seuss-quote: ik vind het zó leuk! O+
pi_110317227
Hoes't met de voeten, XM?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk V1!
Mag ook wel voor dat geld :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Doen!

Ik hou van banken met een grove structuur. :Y

Onze bank valt onderhand (na tien jaar) echt uit elkaar maar het komt er steeds niet van om een nieuwe te kopen. Ik vind bijna alles hartstikke lelijk! We hadden al eens een toffe gezien bij Ikea met stevig, bruingrijs corduroy, maar die hebben ze ineens niet meer. Potver. :)
:P maar is wel jammer ja.

Ik ben trouwens ook gegaan voor de zachte zit :) Lekker hangen O+ Oeh! zit ook nog een hoofdsteun bij die op zowel de stoel als de bank kan :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:26:45 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110317292
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooo, jij met je uilen, en je Steensnoepers en je Stitch van Lilo en je Dr. Seuss-quote: ik vind het zó leuk! O+
Ik ben een kleuter in het lichaam van een 25-jarige :+ :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Hoes't met de voeten, XM?

[..]

Mag ook wel voor dat geld :')

[..]

:P maar is wel jammer ja.

Ik ben trouwens ook gegaan voor de zachte zit :) Lekker hangen O+ Oeh! zit ook nog een hoofdsteun bij die op zowel de stoel als de bank kan :)
Ben benieuwd naar een fotootje t.z.t., V1zmans! *O*
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:27:22 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110317302
Geen idee. Ik heb ze uitgeschakeld.
pi_110317703
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef minilot het volgende:

Jup! Wiske-fan hier. O+
mijn schaap heette Wiske.

En mijn vader zegt nog steeds wel eens Eihoofdje tegen me.

Het fatsoenlijk eten en sporten schiet er hier een beetje bij in door het klussen. Gister nog wel mijn best gedaan groente en fruit binnen te krijgen, maar vandaag wordt het een pizza.
pi_110317775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 15:56 schreef minilot het volgende:

[..]

Zijn het Medjools? :)
Staat er niet op..
pi_110317801
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:46 schreef Probability het volgende:

[..]

Staat er niet op..
Fotootje dan. :)
pi_110317831
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

mijn schaap heette Wiske.

En mijn vader zegt nog steeds wel eens Eihoofdje tegen me.

:D ^O^

En wat betreft het eten: je kunt toch altijd op z'n Sigmes gewoon nog ergens een bak tomaatjes en een zak worteltjes halen? Opknabbelen en klaar. :)
pi_110317881
Lijken hier wel op: http://www.sportsnuts.nl/producten/pro/13/Dadels-vers-Medjool

Maar ik weet niet hoe een gewone dadel er uit ziet
pi_110317898
Heb je ze uit die schepbakken waar ook de noten zijn, Billy? Dan zijn medjools :).
  zaterdag 14 april 2012 @ 16:52:47 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110317921
Haha, en ik maar denken dat minilot Lotte heet en er mini voor gezet had omdat ze mini is :')!

Leuk, Viz! M. wil eindelijk zijn bank terug, dus ik moet binnenkort ook op zoek naar een bank :'). Ze hadden ooit een leuke bij Leen Bakker (Madagaskar heette 'ie geloof ik), maar die hebben ze nu niet meer :'(. Wil er max. 300 euro aan uitgeven en liefst met afneembare kussenhoezen zodat ik ze eens kan uitwassen.
Niet meer actief op Fok!
pi_110317971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Perruche het volgende:
Heb je ze uit die schepbakken waar ook de noten zijn, Billy? Dan zijn medjools :).
Hmm.. Even denken hoor, volgens mij het schap in het midden van de winkel. Met daar achter de boeken en het kattenvoer. Maar ik weet het niet zeker want heb een paar rondjes gelopen.
pi_110317987
Mijn lijstje:
O: croissant (half kaas, half jam) + grapefruit
T: anderhalve boterham boter / honing
S: evy les 9 (ging lekker!)
L: 1 broccoli, 1 bth met gebakken ei
T: 6 blokjes pure chocolade
T: dadelbal
B: 2x 20 minuten wandelen
D:?
pi_110318015
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmm.. Even denken hoor, volgens mij het schap in het midden van de winkel. Met daar achter de boeken en het kattenvoer. Maar ik weet het niet zeker want heb een paar rondjes gelopen.
Als je ze geschept hebt zijn het zeker medjools. Als je ze in een bakje ofzo hebt dan weer ik het niet.
pi_110318019
Weten jullie nog dat het 98% zeker was dat de duutser hier heen kwam?

Die 2% hebben een rol gespeeld. De duutser heeft een baan aangeboden gekregen, voor 2.5 jaar vanaf augustus.

Nu is het nog maar 50% zeker dat de duutser hierheen komt.

-O-
pi_110318023
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Medjools zijn wat groter en grover, de geconfijte dadels wat kleiner en gladder van structuur!
pi_110318051
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Als je ze geschept hebt zijn het zeker medjools. Als je ze in een bakje ofzo hebt dan weer ik het niet.
Ja in een zakje kant een klaar
pi_110318076
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Medjools zijn wat groter en grover, de geconfijte dadels wat kleiner en gladder van structuur!
Volgens mij zijn het puur alleen dadels, er staan geen extra ingrediënten op de verpakking
pi_110318112
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het puur alleen dadels, er staan geen extra ingrediënten op de verpakking
Haha medjool dadels zijn ook gewoon dadels hoor, maar als ze in een zakje zitten zijn het 'gewone'.
pi_110318127
Billy whatever, het is toch wel lekker!

Oeh arme jagar, wat vervelend! Voor jou, voor hem leuk... sterkte met de beslissing :*

Douchen :)
pi_110318150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:

Die 2% hebben een rol gespeeld. De duutser heeft een baan aangeboden gekregen, voor 2.5 jaar vanaf augustus.

-O-
Oh, en het sneeuwde ook al! -O- :*
pi_110318226
quote:

-O-
Wat jammer zeg! Nou, duimen dat de Duutser alsnog komt dan maar! Duimduimduim.

Ik zal volgende week spätzle en knödel maken, ter ondersteuning. #foodievoodoo
pi_110318239
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Fohotooo! :)
pi_110318250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Haha medjool dadels zijn ook gewoon dadels hoor, maar als ze in een zakje zitten zijn het 'gewone'.
Voor confijten heb je toch suiker nodig?
pi_110318280
quote:

-O-
Ah, bah. Stom. Hopen op het beste.
pi_110318314
Balen Jagar -O-

Toffe meubels V1z!! :)

Ik heb 20 km gefietst en in het zonnetje geluncht :s)
pi_110318321
Billy, zijn het deze?

Zo ja: geen Medjools. Helaas. Bereid je voor op een dadelteleurstelling. :N
pi_110318367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef Uminilot het volgende:
Billy, zijn het deze?

[ afbeelding ]

Het zakje is al leeg. ;)

Nee andere winkel
pi_110318375
Ik herken mijn eigen posts niet meer door mijn nieuwe plaatje. }:|

En: ik begin De Honger te voelen, na deze dag zonder eten. Ik merk overigens dat ik het prima trek wanneer ik goed heb geslapen. Ik mis de koffie meer dan het eten. :) Gelukkig heb ik gisteren en vanmorgen al een Arabisch eetfeestje in de startblokken gezet, en hoef ik straks thuis alleen nog maar een beetje te bakken en te grillen.

Lijst van vandaag:

S: Jillian level 1, want mijn lief had last van z'n knieën en moest vandaag met kruiwagens vol puin gaan sjouwen bij zijn broertje en durfde derhalve level 2 niet aan. *)
S: Half uur wandelen
D: - Shish Taouk
- Toum
- Zelfgebakken platbrood
- Hummus, met sumak en olijfolie
- Geroosterde pistachenoten
- Tabbouleh van twee armenvol peterselie, volkoren bulghur en munt
- Spinaziesalade met zongedroogde tomaten en komkommer.
- Geitenmelk
- Arak (anijsdrank met een bruut hoog alcoholpercentage >:) )
- Dadels en mandarijntjes tot ik vol zit

Ik ga zo nog even de kcals tellen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Nallie het volgende:
Ik heb 20 km gefietst en in het zonnetje geluncht :s)
Beh, ik wil ook naar buiten. Zon staat niet eens op mijn raam op kantoor.
pi_110318386
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef minilot het volgende:
Billy, zijn het deze?

[ afbeelding ]

Wat een onzin, dadels zijn sowieso nom!
pi_110318396
Gezond Slank en het dadelmysterie! :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen idee. Ik heb ze uitgeschakeld.
:D

Vik, ik ben ook nog bij de Leenbakker geweest, en nu ben jij geen 110kg, maar kwaliteit van de bank en de stof vielen mij zo hard tegen. Maar ligt er ook aan hoelang je er mee wilt doen :)
pi_110318415
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat een onzin, dadels zijn sowieso nom!
Jamaar, jamaar, jamaar...

...je hebt ook wel gelijk. :)

Maar toch.
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:12:00 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110318448
Oh wat jammer zeg, Jagär... wat moet je teleurgesteld zijn... hopelijk komt 'ie alsnog... :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_110318470
Hier vandaag leftover kipragouttaart :9

Ook een nieuwe tas gekocht voor het sporten en schoenen die wat beter geschikt zijn voor fitness. Ging nog steeds op mijn hardloopschoenen, maar dat is wel wat teveel van het goede voor in de sportschool.
pi_110318482
En volgens mij heb ik nog nooit dadels gegeten, waar smaakt het naar?
pi_110318552
Jagär, wat jammer! Lijkt me een vervelende situatie. Aan de ene kant ontzettend klote als hij nu toch niet zou komen, aan de andere kant is het voor hem natuurlijk wel tof dat hij een baan aangeboden heeft gekregen. Lastig hoor. Hopelijk komen jullie er in ieder geval samen uit en hebben jullie snel meer duidelijkheid/zekerheid :) :*
pi_110318564
Ik heb net een berg macaroni gegeten :Y) :9
pi_110318568
Lijstje:

O: appel, kiwi, yoghurt, speltflakes
T: koffie verkeerd, koekje
L: salade van gemengde sla, schapenkaas, hazelnoten, zongedroogde tomaat en dadelcompote met 1 dikke snee brood
T: koffie verkeerd,bananenmuffin (zelfgemaakt door vriendinnetje, zonder suiker ;))
T: paar pinda's
D: bietjesrisotto met wat geitenkaas
T: drankje in de stad
B: ruim 20 km fietsen :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:17:43 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110318603
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Gezond Slank en het dadelmysterie! :P

[..]

:D

Vik, ik ben ook nog bij de Leenbakker geweest, en nu ben jij geen 110kg, maar kwaliteit van de bank en de stof vielen mij zo hard tegen. Maar ligt er ook aan hoelang je er mee wilt doen :)
Ja, daar ben ik ook bang voor :').

Miss kan DaD er nog iets zinnigs over zeggen :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110318614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:13 schreef LieLie het volgende:
En volgens mij heb ik nog nooit dadels gegeten, waar smaakt het naar?
Een beetje zoetig.. Maar ook wel een sterke smaak.
pi_110318628
Goede dadels smaken naar karamel, vind ik. :)
pi_110318667
Minilot heb je wel eens verse dadels gegeten? Dat vind ik echt lekker, jammer dat je het hier niet kan kopen. Heel "tangy" en heel zoet.
pi_110318668
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 16:49 schreef minilot het volgende:

[..]

:D ^O^

En wat betreft het eten: je kunt toch altijd op z'n Sigmes gewoon nog ergens een bak tomaatjes en een zak worteltjes halen? Opknabbelen en klaar. :)
ik ben niet zo'n knabbelaar. Ik ben echt een warm-eten-mens. Voor nu heb ik maar even geaccepteerd dat het goed eten en sporten wat minder is. Nog een weekje denk ik, dus dat is wel te overzien.

Jagar, wat ontzettend kut want je bent zo toe aan samenwonen. De Duutser gaat de baan niet weigeren?
pi_110318716
Lastige keuze, Jagar :{

:o m'n zus heeft dus wel foto's gemaakt! :D
SPOILER
pi_110318719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Minilot heb je wel eens verse dadels gegeten? Dat vind ik echt lekker, jammer dat je het hier niet kan kopen. Heel "tangy" en heel zoet.
Nee, nog nooit! Klinkt goed! :)
pi_110318722
Ik zit pas aan de 1100 kcal :D zo'n hele broccoli vult aardig :')
pi_110318732
Mooi Vaiz!
pi_110318751
SPOILER
Zo heb ik ze op, rechtstreeks uit de boom :9
pi_110318767
Klinkt wel goed, toch eens proberen dan!

Leuk V!
pi_110318781
Ik zit al op 1900 kcals, zonder het fruit en de sterke drank erbij! :o
Zo maar even 'n stukje hollen op weg naar huis! :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:28:09 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110318886
Kipragouttaart klinkt lekker :o :9

Ik ga zo roti-vulling maken :Y)
pi_110318911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kipragouttaart klinkt lekker :o :9

Ik ga zo roti-vulling maken :Y)
Recept staat ergens in een vorig topic ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:29:03 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110318933
Lijstje
o. bak kwark gemengd met volle yoghurt
T. kwart broodje ham en tomaat
L. Wraps gevuld met sla, kip en saus + patat
T. niets
D. Zodirect: gazpacho, salade, pizzabroodjes, turkse brood, smeersels, tomaat
T. borrel met hapjes denk ik
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:29:49 #192
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110318960
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef minilot het volgende:
Ik zit al op 1900 kcals, zonder het fruit en de sterke drank erbij! :o
Zo maar even 'n stukje hollen op weg naar huis! :)
Heb je het al op dan :o?
pi_110318993
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb je het al op dan :0
Nope, pas als ik thuis ben. Ik was alleen even de kcals van mijn voorgenomen lijstje aan het tellen.
Als ik dat allemaal eenmaal op heb kan ik daarna niet meer rennen. *)
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:42:41 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110319387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Nope, pas als ik thuis ben. Ik was alleen even de kcals van mijn voorgenomen lijstje aan het tellen.
Als ik dat allemaal eenmaal op heb kan ik daarna niet meer rennen. *)
Zou ik ook niet proberen nee :P.

Ik vind het een eigenaardig experiment. Ik zou het niet kunnen.

Ontbijten als een keizer, lunchen als een koning, dineren als een zwerver :9. Fijne richtlijn, al lukt het hier niet echt (eerder andersom :'))
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:47:41 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110319518
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Perruche het volgende:
Ik zit pas aan de 1100 kcal :D zo'n hele broccoli vult aardig :')
Mooi he groente :9
pi_110319602
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jagär, wat jammer! Lijkt me een vervelende situatie. Aan de ene kant ontzettend klote als hij nu toch niet zou komen, aan de andere kant is het voor hem natuurlijk wel tof dat hij een baan aangeboden heeft gekregen. Lastig hoor. Hopelijk komen jullie er in ieder geval samen uit en hebben jullie snel meer duidelijkheid/zekerheid :) :*
Ja, dat is het ook. Het is niet z'n ideale baan, maar een contract voor 2.5 jaar afslaan is ook heel erg lastig. We zullen het er nog wel veel over hebben, de komende tijd.

Ha, nu schijnt de zon hier. M'n huis is schoon, m'n paddestoelen staan te weken en ik ga straks risotto maken, fijn!
pi_110319654
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef V1z0R het volgende:
Lastige keuze, Jagar :{

:o m'n zus heeft dus wel foto's gemaakt! :D
SPOILER
ik vind je tv tafel mooi! De stoelen niet zo, wat te massief volgens mij. Wel mannelijk :7
pi_110319678
oh, en ik zat te twijfelen of tafel met een f of met een v moest.. 8)7
  zaterdag 14 april 2012 @ 17:55:04 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110319754
Ik heb een lekker rommelig weekendlijstje :').

O: paar happen yoghurt met muesli en banaan, toen geen zin meer en twee geroosterde bth gegeten met halvarine
L: tosti kaas
T :lekkerbekje uit de oven
T: blikje cola
T: twee mandarijntjes, wat druiven
D: aubergine van Jamie Oliver uit de oven

Het voelt als een beetje te weinig en ik heb honger, dus ik ga nu die mandarijnen en druiven wegwerken.

Ik eet nu zo'n drie (of zijn het er al vier?) weken op de meeste dagen geen pasta, rijst of aardappelen meer bij mijn D en ik mis het ook niet :). Bij M. vliegen de kilo's eraf, ik ben wel slanker dan een paar weken geleden, maar nog niet zo slank als ik zou willen :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_110319932
Jagar -O-, voor jou wel een teleurstelling. Maar een baan aangeboden krijgen is ook niet iets om zomaar af te slaan. Moeilijke keus lijkt me, veel wijsheid bij het knopen doorhakken.

Viz, de stoelen vind ik ook wel wat massief, maar mooie meubels O+. Ik houd wel van de kleur!

Suske & Wiske O+, die albums heb ik ook stukgelezen!

Vik, ik vind Ikea-banken best van aardige kwaliteit. Leen Bakker hebben wij vroeger ook wel gehad, de namaakleren varianten kan je beter links laten liggen iig. Dat scheurt heel snel namelijk :X.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110319989
Als je zo weinig uit wilt geven, kun je beter eens wat kringloopwinkels af gaan of op Marktplaats rondstruinen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_110320216

ik heb deze bank vik, en ben daar erg blij mee. afneembare en wasbare bekleding, en ik vind de stof erg fijn. Wel 400 euro ofzo in deze stof, in andere stoffen wellicht goedkoper. Ikea.
pi_110320265
Voor het geld vind ik de banken van Leen Bakker heel aardig. Natuurlijk is er verschil in kwaliteit met banken uit duurdere meubelzaken, maar dat lijkt me logisch. Ik had er best wel moeite mee om afscheid te nemen van m'n bank. ;(.

De Ikeabank die we nu hebben bevalt me een stuk minder.
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:14:21 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110320297
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze bank vik, en ben daar erg blij mee. afneembare en wasbare bekleding, en ik vind de stof erg fijn. Wel 400 euro ofzo in deze stof, in andere stoffen wellicht goedkoper. Ikea.
Ja, ik denk dat ik ook op Ikea aangewezen ga zijn, dus ik ga daar sws wat banken testen.

Vind deze ook leuk:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09902854
Niet meer actief op Fok!
pi_110320354
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik ook op Ikea aangewezen ga zijn, dus ik ga daar sws wat banken testen.

Vind deze ook leuk:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09902854
dat is hetzelfde model als die van mij, alleen dan 1 zit minder. Ik vind de bekleding leuk, alleen zou ik nooit zoiets druks doen voor een bank denk ik.
pi_110320368
Ik ga morgenochtend deze broodjes maken denk ik:

Maar wel eerst een rondje hardlopen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:17:18 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110320388
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat is hetzelfde model als die van mij, alleen dan 1 zit minder. Ik vind de bekleding leuk, alleen zou ik nooit zoiets druks doen voor een bank denk ik.
Ik zie het idd, maar jouw kleur is ook meteen veel duurder :P.

Ach, het wordt toch wel pas juni/juli voor er een nieuwe bank komt, dus ik kan nog wel even rondkijken :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:17:22 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110320391
Ik heb een zwarte Ektorp tweezits van Ikea! *O* Ik ben altijd fan van ronde leuningen, kan je tenminste lekker hangen :7
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:17:55 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110320407
Wij hebben een best wel dure bank, dus ik heb geen zinnig advies :+
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:18:33 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_110320423
Oh misschien toch wel: marktplaats. Daar struikel je over de bankstellen voor weinig.
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:19:26 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110320443
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een zwarte Ektorp tweezits van Ikea! *O* Ik ben altijd fan van ronde leuningen, kan je tenminste lekker hangen :7
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59894031/#/S09875822
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:19:55 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110320460
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh misschien toch wel: marktplaats. Daar struikel je over de bankstellen voor weinig.
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik vind het ergens ook een beetje vies: een bank van iemand anders. Geen idee wat ze hebben gedaan op die bank :+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:24:10 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_110320572
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:26:17 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110320617
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y Zit/hangt lekker!
Thx, ga ik die even in de gaten houden. Ik vind de rode ook leuk :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_110320798
Hmm naar nieuws Jagar...klinkt misschien heel hard, maar ik zou er wel klaar mee zijn na 4 jaar long distance en dan OOK nog 2.5 jaar erbij ivm met een baan?! Zeker nu het zo dichtbij was dat jullie eindelijk samen zouden gaan wonen. Op een gegeven moment is het toch een keus denk ik, carriere of de liefde.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_110320845
:W leuke meubelen Vaiz!

Kom er niet uit wat voor houtachtige het is :D
En volgens mij hebben we een vergelijkbare stoffen bank:

pi_110320857
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:Y Zit/hangt lekker!
Die is erg leuk ja :Y
pi_110320875
Ik heb alleen nog maar 2ehands banken gehad maar die Maria laat zien is wel erg mooi!
Ik hou ook wel van ronde leuningen :Y
pi_110320980
Ik ga zo "Argentijnse" gegrilde entrecote eten met chimichurri en gebakken banaan rosti :9

Het is hier hartstikke koud trouwens, ben bevroren na 2 uur op het terras zitten en allemaal potten en bakken vullen met plantjes. Heb mooie geraniums hangen nu :)
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:42:39 #220
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_110321026
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Novem het volgende:
Hmm naar nieuws Jagar...klinkt misschien heel hard, maar ik zou er wel klaar mee zijn na 4 jaar long distance en dan OOK nog 2.5 jaar erbij ivm met een baan?! Zeker nu het zo dichtbij was dat jullie eindelijk samen zouden gaan wonen. Op een gegeven moment is het toch een keus denk ik, carriere of de liefde.
ja, maar dat kun je natuurlijk twee kanten op denken (ik weet niet hoe lang jägar's PhD nog loopt alleen)

sowieso gewoon heel erg -O- :*

verder zag ik een mooie stralende Mo, en zou ik het 1 keer per dag dieet niet kunnen want dan zou ik veel te veel snoep en zooi gaan eten vooraf aan de maaltijd (wel in één keer door :P zo van de chips naar de karbonade zogezegd)
Kwak
pi_110321041
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef Novem het volgende:
Ik ga zo "Argentijnse" gegrilde entrecote eten met chimichurri en gebakken banaan rosti :9

Het is hier hartstikke koud trouwens, ben bevroren na 2 uur op het terras zitten en allemaal potten en bakken vullen met plantjes. Heb mooie geraniums hangen nu :)
Nom!

Herkenbaar :D ik ben ook even gaan zitten na alles te vullen, menn dat viel vies tegen!
Pas je wel op met de geraniums? Die kunnen helemaal niet tegen nachtvorst.

Vermoed dat we wel weer een keer hiernaar terugkeren, leder is toch makkelijker met Bo ondanks dat deze bank erg goed is voor mijn rug.

pi_110321082
Minimalistisch schilderij Ml :D ;)

Wij hebben een rode ektorp-stoel, maar na zo'n 5 jaar is de stof wel flets geworden. In ons nieuwe huis hebben we 2,5 jaar geleden wel een duurdere bank gekocht, nog steeds superblij mee. Maar het is nogal een klauw geld ja...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110321159
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Minimalistisch schilderij Ml :D ;)

Wij hebben een rode ektorp-stoel, maar na zo'n 5 jaar is de stof wel flets geworden. In ons nieuwe huis hebben we 2,5 jaar geleden wel een duurdere bank gekocht, nog steeds superblij mee. Maar het is nogal een klauw geld ja...
Je moest eens weten :D

Qua tafel kan het me weinig schelen maar wil wel iets hebben om op te zitten waar ik geen zere rug van krijg.
Al kan dat net zo goed een bank van Leen Bakker zijn daar heb ik laatst bij een vriendin prima een hele avond op gezeten.
pi_110321220
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
:W leuke meubelen Vaiz!

Kom er niet uit wat voor houtachtige het is :D
En volgens mij hebben we een vergelijkbare stoffen bank:

[ afbeelding ]
nou ben ik heel benieuwd wat daar hangt.
pi_110321239
Oeh Ml die bruine leren vind ik eacht rachtig! als ik het voor het zeggen heb wil ik ool een leren bank.

Ik zit in de trein w/

Zometeen Ga ik met de bus naar mijn vriendinnetje ipv lopen *) want Dan kan ik nog even een koffie nemen.

Jagar die broodjes zien er heerlijk uit, wat is het?
pi_110321255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Novem het volgende:
Ik weet ook niet of ik het nog 2.5 jaar trek. Maar goed, om van hem te verlangen om naar Zweden te verhuizen, omdat ik een jaar geleden besloten heb hier nog 4 jaar te zitten is ook wat veel, natuurlijk. Zoals kwak zegt, het werkt beide kanten op. We maken beide keuzes, en moeten met de consequenties leven.

En uiteindelijk denk ik dat als één van ons werkeloos thuis zit dat de relatie niet ten goede komt. Maar goed, het is een lastige afweging.
pi_110321288
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:
Oeh Ml die bruine leren vind ik eacht rachtig! als ik het voor het zeggen heb wil ik ool een leren bank.

Ik zit in de trein w/

Zometeen Ga ik met de bus naar mijn vriendinnetje ipv lopen *) want Dan kan ik nog even een koffie nemen.

waar ben je naar onderweg?

Die broodjes zijn zoete chocoladebroodjes. Vanavond heet deeg maken, morgen warm afbakken en opeten denk ik.
pi_110321298
Bij mij is het vooral belangrijk dat ie niet te hoog of te diep is. Of ik moet met m'n benen opgetrokken gaan zitten. Was echt een helse zoektocht, idem voor eetkamerstoelen... Die zijn eigenlijk aan vervanging toe (stof is niet meer schoon te krijgen), maar ivm aankomend grut wachten we maar even :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:52:42 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110321331
Het lijkt alsof dat witte vlak eroverheen geplakt is in Photoshop of Paintbrush ofzo, dus het zal wel een foto geweest zijn :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110321332
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:

Ik zit in de trein w/

Leder is superhandig :Y maar als het bloedheet is in de zomer dan kleef je eraan vast en je glijdt makkelijk van de zitting af.

Stof zoals we nu hebben pilt sneller maar zit wel stevig en je gooit er in de zomer makkelijk even een kleedje over dat niet weg glijdt.
Nadeel hier zijn de hondenharen, al kan de stofzuiger daar prima mee overweg heb ik het idee dat die bank op een gegeven moment gereinigd moet worden maar geen idee hoe.
pi_110321358
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef Phaidra het volgende:
Bij mij is het vooral belangrijk dat ie niet te hoog of te diep is. Of ik moet met m'n benen opgetrokken gaan zitten. Was echt een helse zoektocht, idem voor eetkamerstoelen... Die zijn eigenlijk aan vervanging toe (stof is niet meer schoon te krijgen), maar ivm aankomend grut wachten we maar even :P.
Is het een hoes of zit het vast?
Je kunt het laten overtrekken?
pi_110321377
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt alsof dat witte vlak eroverheen geplakt is in Photoshop of Paintbrush ofzo, dus het zal wel een foto geweest zijn :P.
ja, duh. Dus ik ben benieuwd wat voor foto ze in de woonkamer heeft hangen!
pi_110321401
_O- waarom denk je dat ik hem hier niet post ;)
pi_110321413
Leer durfden wij niet aan met katten, als die er onverhoopt aan gaan krabben :X. Toen wel een heel mooie gezien O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110321473
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het een hoes of zit het vast?
Je kunt het laten overtrekken?
Het zit met klittenband vast. Er zitten ook veel halen in de rugleuningen door de katten, dus nieuwe stof is waarschijnlijk handiger :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110321497
Dat is waar Jagar en Kwak, het komt inderdaad van twee kanten :) het lijkt me vreselijk moeilijk allemaal.

MI-tje, i know, maar ik hoop maar dat het niet meer gaat vriezen :') We zitten op 10 hoog dus ik denk dat ze veilig zijn, nu is het toch voornamelijk vorst aan de grond. Het ziet er in ieder geval super zomers uit :D

Wij hebben ook net een nieuwe bank van sofa.com, hebben een showroom in Amsterdam en Nijmegen en leveren in 4 weken, ben er superblij mee, echt een aanrader, hele goede kwaliteit.
pi_110321523
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:57 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Het zit met klittenband vast. Er zitten ook veel halen in de rugleuningen door de katten, dus nieuwe stof is waarschijnlijk handiger :).
Ah dan is het nog simpeler om na te (laten) maken :Y
Dan heb je mooie stoelen voor weinig (stof op de markt halen)?

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:59 schreef Novem het volgende:
Dat is waar Jagar en Kwak, het komt inderdaad van twee kanten :) het lijkt me vreselijk moeilijk allemaal.

MI-tje, i know, maar ik hoop maar dat het niet meer gaat vriezen :') We zitten op 10 hoog dus ik denk dat ze veilig zijn, nu is het toch voornamelijk vorst aan de grond. Het ziet er in ieder geval super zomers uit :D

Wij hebben ook net een nieuwe bank van sofa.com, hebben een showroom in Amsterdam en Nijmegen en leveren in 4 weken, ben er superblij mee, echt een aanrader, hele goede kwaliteit.
Op tien hoog is die vorst peanuts :Y
pi_110321842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:50 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik het nog 2.5 jaar trek. Maar goed, om van hem te verlangen om naar Zweden te verhuizen, omdat ik een jaar geleden besloten heb hier nog 4 jaar te zitten is ook wat veel, natuurlijk. Zoals kwak zegt, het werkt beide kanten op. We maken beide keuzes, en moeten met de consequenties leven.

En uiteindelijk denk ik dat als één van ons werkeloos thuis zit dat de relatie niet ten goede komt. Maar goed, het is een lastige afweging.
Heb je jouw beslissing om destijds 4 jaar in Zweden in overleg genomen?
pi_110322296
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heb je jouw beslissing om destijds 4 jaar in Zweden in overleg genomen?
jazeker. En het was een lastige beslissing. Maar, weinig werk te vinden (veel klasgenoten zijn nog steeds werkeloos), en zeker daar waar de duutser woont erg lastig. De enige beslissing die de duutser alleen genomen heeft was om naar duutserland terug te gaan voor z'n PhD. Maar goed, toen waren we nog geen jaar samen, dus dat is ook niet gek.
pi_110322651
Ik weet niet of het komt omdat ik het pizzadeeg langer gekneed heb, bodem langer voorgebakken of door de pizzasteen. Maar deze pizza's zien er een stuk beter uit dan alle anderen :9
pi_110322812
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:08 schreef Weissman het volgende:
Even een crosspost:

[..]

Wat een homo`s!
En die shake van hun kost 180 eruo!!
pi_110323035
m;'n lijstje van vandaag is calorie-technisch gezien wat aan de hoge kant denk ik:

O: havermout met banaan
T: 2 volkorenbiscuitjes
L: wortelsalade, rodebietensalade, wat brood. Vegetarische lasagna
T: koffie met melk
T: 2 koekjes
T: 5 grote wortels met zelfgemaakte hummus
D: paddestoelen ristotto (met cantarellen, eekhoorntjesbrood, judasoren :? en oesterzwam) met wat pancetta. Geserveerd met een glas rode wijn (of 2)
pi_110323036
Domper Jagar, je was zo blij dat de kogel door de kerk was! Hopelijk gaat de Duutser over een paar nachtjes slapen toch gewoon fijn voor jou kiezen omdat hij ook niet nog eens 2.5 jaar wil wachten, banen zijn er meer, Jagars maar 1tje!
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:55:57 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110323434
Heeft de Duutser goeie/andere mogelijkheden in Zweden, Jagär?
Niet meer actief op Fok!
pi_110323557
Ik zit al zes jaar prima op mijn Leenbakkerbank 8-)
Er vliegt hier al een uur een heli rondjes en ik kan niet vinden waarom... grrrrr.
pi_110323634
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Heeft de Duutser goeie/andere mogelijkheden in Zweden, Jagär?
Het is zo dat hij z'n PhD nog af moet maken. Dat zou hij het komende jaar in Zweden doen. En daarna kijken we wel weer verder. Bij de baan die hij aangeboden gekregen heeft zou hij 65% werken, en de rest van de tijd aan z'n PhD werken.
pi_110324340
Heerlijk gegeten :9 blij met mijn pizzasteen *O*

SPOILER
pi_110325433
-edit- en nu opduvelen graag.

[ Bericht 96% gewijzigd door Ml-etje op 14-04-2012 20:44:33 ]
pi_110325470
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nom!

Herkenbaar :D ik ben ook even gaan zitten na alles te vullen, menn dat viel vies tegen!
Pas je wel op met de geraniums? Die kunnen helemaal niet tegen nachtvorst.

Vermoed dat we wel weer een keer hiernaar terugkeren, leder is toch makkelijker met Bo ondanks dat deze bank erg goed is voor mijn rug.

[ afbeelding ]
Wij hebben een bank in die kleur, alleen de kussens/leuningen zijn anders van vorm.

Jagar: ik weet niet wat ik moet zeggen, het lijkt me iig erg kut.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110325878
Oh en mooi spul Vaiz!

Wij hebben alle meubels van teak, best pretty maar het onderhoud vind ik irritant. Ooit maar eens uitzoeken of het af te lakken is ofzo?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_110325886
Lijst
• melk met geweekte havermout
• 11 km | 9 km/u (met honden)
• bak witlofsalade met tonijn uit blik
• sportschool
• gesmoorde shi takes en oesterzwammen met 2 gebakken eieren, beetje spek, knoflook en gerookte kaas
• bak cruesli met yoghurt
bloemkoolsoep
pizza
rabarbermoes met zoetstof, schepje yoghurt
pi_110326031
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en mooi spul Vaiz!

Wij hebben alle meubels van teak, best pretty maar het onderhoud vind ik irritant. Ooit maar eens uitzoeken of het af te lakken is ofzo?
Wat doe je dan aan onderhoud?
pi_110326057
-edit-
Je zit in het verkeerde topic..
[Bodybuilding] (#202) hier mag je verder :W

[ Bericht 92% gewijzigd door Ml-etje op 14-04-2012 20:56:05 ]
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:55:36 #254
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110326097
Het lijkt me inderdaad ewn lastige beslissing jag. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik zou kiezen.
pi_110326280
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef ZetaOS het volgende:
-edit-
Misschien kan je hier wat nuttigs bijdragen: fitness: wie heeft ervaring en kan helpen?
pi_110326533
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef ZetaOS het volgende:
-edit-
Woeps, mijn fout, sorry.
pi_110326579
Balen Jagar :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_110326619
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:06 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Woeps, mijn fout, sorry.
^O^ vermoedde al zoiets :D
pi_110326918
O: yoghurt met peer en stevia
S: KT en HIIT, een uur
T: appel
L: 2 bruine pistoletjes met kaas en ham,1 met avocado en sambal erbij en de andere met mosterdmayo
T: 2 kopjes koffie met halfvolle melk
T: glas biologische yoghurtdrink (mager)
T: klein stukje bara
D: spaghetti bolognese met salade, glas rode wijn
T: yoghurt en vla gemixt
T: kopje koffie met halfvolle melk, 3 tarwe biscuitjes
T: meloen
B: 20 min fietsen, 10 min hoepelen

Best veel. Morgen een dagje low carb :)
pi_110327123
Wel lekker creepycookie :9

Doet me eraan denken dat ik een dier in de tuin heb dat stevia lekker vindt :') plantje is zowat opgevreten.
pi_110327258
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Wel lekker creepycookie :9

Doet me eraan denken dat ik een dier in de tuin heb dat stevia lekker vindt :') plantje is zowat opgevreten.
Wat voor dier? O+
pi_110327303
Hmm lastig jagar.
Als hij naar jou zou komen en maar een klein baantje heeft (dat was het plan toch?), dan wordt hij daar ook niet gelukkig van toch? Heeft hij in Zweden een goed alternatief, is dat te vinden?

Tof huis v1z! Bij ons staat het nog vol met dozen, daarna komen er foto's.
We hebben vandaag laminaat uit lief zn oude kamer gehaald, gordijnen en jaloezien gehangen in keuken en woonkamer en nog wat. Oh en in de zon op het balkon :s)

Daglijstje
O: boterham jam, boterham hagelslag
L: dubbele boterham ei, boterham rauwe ham, boterham honing
T: pruim, mandarijn, appel
D: sushi met zalm, garnaal, avocado en komkommer, biertje
pi_110327371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:21 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Wat voor dier? O+
Geen idee, kan geen slakken ontdekken dus vermoed een konijn/haas.
pi_110327604
Oh en onze bank is de kivik van Ikea. Zit erg lekker :)
pi_110328558
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en onze bank is de kivik van Ikea. Zit erg lekker :)
Ja, die hebben wij ook. Hebben jullie 'm al lang?
pi_110328775
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geen idee, kan geen slakken ontdekken dus vermoed een konijn/haas.
Oh, haha ik dacht aan een kip ofzo, of een geit :p
pi_110329028
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Oh, haha ik dacht aan een kip ofzo, of een geit :p
:D nee beide lief maar herrie en rommel.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:04:20 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110329352
Ik ga als ik m'n vakantiegeld/belastinggeld/cadeautje van m'n vader binnen heb eens banken testen bij IKEA in Delft (als ik hem vinden kan, zo die grap is alvast gemaakt :6 ;)), maar op dit moment gaat m'n voorkeur uit naar die van Maria, maar dan in het rood, wegens goeie prijs, afneembare kussens, ronde leuningen en leuke kleur :+. Eens kijken of ik hem ook lekker vind zitten :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_110329581
Volgens mij ben je zelf degene die er altijd weer over begint, hoor, Vik.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:12:34 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110329812
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben je zelf degene die er altijd weer over begint, hoor, Vik.
Oh :'). En jullie waren het zeker net weer vergeten? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_110329930
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, die hebben wij ook. Hebben jullie 'm al lang?
Anderhalf jaar, de lange termijn moeten we nog ondervinden dus
Vik, ik snap m niet eens. Je kan er zo met de bus heen iig.
pi_110330465
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die van ons is nu ruim een half jaar, maar ik vind 'm al erg ingezakt. Die ervaring hebben jullie dus niet?
pi_110331006
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zeg dat! En dan, zo'n ding is gewoon ENORM en BLAUW :D _O- .
Je _kan_ 'm niet missen >:) .
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:43:08 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110331307
Lijstje is geworden
o. bak kwark gemengd met volle yoghurt
T. kwart broodje ham en tomaat
L. Wraps gevuld met sla, kip en saus + patat
T. plak kalte hund
D. 2 borden gazpacho, harzer kaasje
T. cosmopolitan met vruchtjes + 3/4 komkommer met dip + paar handjes chips.
pi_110331440
blegh, wat een kutdag. Net een mailtje dat een prof bij ons op de faculteit overleden was. Verdomme net zo oud als m'n ouders. -O-
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:00:20 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_110332048
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, wat een kutdag. Net een mailtje dat een prof bij ons op de faculteit overleden was. Verdomme net zo oud als m'n ouders. -O-
Dat is rot. Ga lekker slapen jag. Hopen dat morgen beter wordt.
pi_110334867
Och erm jagar! Morgen hopelijk beter :*
pi_110334947
Oh en ik bevind me geloof ik in een positie dat ik over financien moet gaan praten met mijn vriendje en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen...
  Vis een optie? zondag 15 april 2012 @ 01:55:13 #279
70532 loveli
N
pi_110338241
Mijn leidinggevende :') |:( |:( |:( :') :') 8)7

Zo, dat moest er even uit.
crap in = crap out
  zondag 15 april 2012 @ 08:20:22 #280
221912 minilot
Nancy boy
pi_110340941
Oh beh, Jagär! :*
Mensen die komen te overlijden - het is altijd rot, maar inderdaad nog wel een beetje extra confronterend als zo iemand dan in de leeftijdscategorie van je ouders zit. :{
Kende je de professor zelf ook goed?
  zondag 15 april 2012 @ 08:21:24 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_110340945
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik bevind me geloof ik in een positie dat ik over financien moet gaan praten met mijn vriendje en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen...
Is er wat heftigs mee aan de hand dan? En hoe lang zijn jullie al samen?
Enfin, gewoon eerlijk zijn. Heb je het maar achter de rug. :Y
  zondag 15 april 2012 @ 08:32:08 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110341002
Goeiemorgen.

Brinta zit er weer in. Eigenlijk vind ik Brinta :r, maar het is wel een heel goed hardloopontbijt. Functioneel eten ftw :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2012 @ 08:34:47 #283
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341017
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:32 schreef Viking84 het volgende:
Functioneel eten ftw :P.
Maarmaarmaarmaar, er is toch vast ook wel iets te vinden waarop je goed hardloopt en dat je het dan ook nog lékker vindt? ;(

Hap ik? Jawel.
  zondag 15 april 2012 @ 08:41:08 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110341041
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Maarmaarmaarmaar, er is toch vast ook wel iets te vinden waarop je goed hardloopt en dat je het dan ook nog lékker vindt? ;(

Hap ik? Jawel.
Vast wel. Yoghurt en banaan zou het vast ook goed doen, maar het is wel een lichter ontbijt en ik heb het liefst iets waarvan ik zeker weet dat ik er 10 km probleemloos op kan functioneren.

Oh, en ik had al een paar weken een probleem met m'n foon en dat is opgelost, zo fijn! *O*. Wifi trok de accu steeds leeg (echt wel 40-50% in een nacht, zonder dat ik iets deed). Gisteravond heb ik, op advies van iemand die hetzelfde probleem had, de stekker van de router er even uitgehaald en er weer in gedaan en nu is het opgelost *O*. Zo simpel :').
Niet meer actief op Fok!
pi_110341053
Goedemorgen!
Brinta met havermout vik, is dat niets? Meer bite en toch pap.
Wat is het fijn om overal gordijnen enzo te hebben :s) niet meer aankleden voor de wc.
  zondag 15 april 2012 @ 08:44:59 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110341068
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Brinta met havermout vik, is dat niets? Meer bite en toch pap.
Wat is het fijn om overal gordijnen enzo te hebben :s) niet meer aankleden voor de wc.
Juist het papperige staat me tegen aan Brinta ;).

En ik mag gewoon door het poortje morgen, mits ik het uitwendige deel even afdoe, maar dat is geen probleem *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_110341084
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat doe je dan aan onderhoud?
ik moet het 2 keer in het jaar goed afnemen, dus stofvrij en schoonmaken. Daarna heb ik een soort teakonderhoud spul en dat breng ik in 2 lagen aan en op de tafels breng ik ook nog een teak seal? aan zodat als er een glas met drinken omgaat het niet gelijk in mijn tafel trekt :+
pi_110341098
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Perruche het volgende:
gaat het om uitgavenpatroon of andere dingen :?
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende :') |:( |:( |:( :') :') 8)7

Zo, dat moest er even uit.
care to share?
  zondag 15 april 2012 @ 08:50:08 #289
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341100
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Juist het papperige staat me tegen aan Brinta ;).

Waar eet je je Brinta mee, Vik? Want een bak yoghurt met een flinke hand havermout en wat gedroogde vruchtjes eroverheen gegooid is bijvoorbeeld helemaal niet papperig - je zit er goed op te kauwen. Wellicht een idee.

Enneh, hoe is het met de vakantiezenuwen? :*

quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voelt meteen meer thuisiger hè? :Y
  zondag 15 april 2012 @ 09:04:50 #290
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341203
Bankendiscussie teruggelezen..

Toen we ruim tien jaar geleden gingen samenwonen ging dat heel snel en hadden we heel weinig te besteden, dus we kochten een supergoedkoop bankstel bij Seats & Sofa's. Na een jaar of twee kwam -ie al mijn neus uit, maar dat stomme bankstel blééf potdorie maar in prima staat!
En dan heb ik dus een probleem, want wat stuk is wil ik niet vervangen. We hadden bijvoorbeeld tot afgelopen december ook nog zo'n oeroude, bolle beeldbuis als teeevee... Als laatste in het dorp, denk ik! *)
Goed, twee maanden geleden zakte de bank tot mijn blijdschap dan toch nog door op de plek waar mijn lief zit en de stoffen bekleding begint ook eigenlijk wel wat te slijten. Kunnen we eindelijk eens een nieuwe kopen!
*O*

Geen bankstel meer, want dat vind ik een beetje truttig. Eerst één grote, nieuwe bank en op den duur nog een ander, klein bankje dat er een beetje mee contrasteert.
We kunnen en willen er nog steeds niet veel geld aan uitgeven en we hadden ons oog eigenlijk op de 3-zits Kivik van Ikea laten vallen (wegens platte brede leuningen - fijn, want daar zit ik vaak op) maar ik zie nu dat die er niet meer is met de ruige corduroy bekleding die we zo tof vonden. Meh. Enfin, deze dus:

De Ektorp van Ikea zit trouwens ont-zet-tend lekker, maar ik kan me niet over die ronde leuninkjes en dat 'rokje' aan de onderkant heenzetten. :')

</spuitelf>

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 15-04-2012 09:12:10 ]
pi_110341261
Wat jammer dat de ribversie weg is! Die stugge vind ik ook wel mooi, maar is minder zacht.
pi_110341274
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gaat het om uitgavenpatroon of andere dingen :?

[..]

care to share?
"

quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik moet het 2 keer in het jaar goed afnemen, dus stofvrij en schoonmaken. Daarna heb ik een soort teakonderhoud spul en dat breng ik in 2 lagen aan en op de tafels breng ik ook nog een teak seal? aan zodat als er een glas met drinken omgaat het niet gelijk in mijn tafel trekt :+
Ah ok, de seal hebben we hier niet.
Dat schoonmaken wordt wekelijks gedaan en dat poetsen doen we als het giet van de regen.
  zondag 15 april 2012 @ 09:13:00 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341286
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat jammer dat de ribversie weg is! Die stugge vind ik ook wel mooi, maar is minder zacht.
Precies! En bovendien zie je vlekken beter op een gladde stof dan op dikke corduroy! >:)
pi_110341297
Minilot :D ik verwar je steeds met anderen door die UI.
  zondag 15 april 2012 @ 09:14:34 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341303
Ik mezelf ook, MI-tje!
  zondag 15 april 2012 @ 09:15:56 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110341319
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Waar eet je je Brinta mee, Vik? Want een bak yoghurt met een flinke hand havermout en wat gedroogde vruchtjes eroverheen gegooid is bijvoorbeeld helemaal niet papperig - je zit er goed op te kauwen. Wellicht een idee.
Hmm, wellicht idd :). Eet m'n Brinta warm met melk.

quote:
Enneh, hoe is het met de vakantiezenuwen? :*

Slecht :'). Ik zal blij zijn als ik weg ben. HPKW zal me wel uitlachen, die gaat zo vaak op vakantie :P.

W.b. die bank: dat 'rokje' stoort mij ook, maar ik denk dat ik kleur, prijs en zitcomfort toch iets belangrijker vind. Alles went :7.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2012 @ 09:16:55 #297
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341330
Gloeilampmoment!

Ebay staat vol met nieuwe hoezen in alle mogelijke stoffen!

Hoera voor wereldwijde Ikea-eenheidsworst! O+
  zondag 15 april 2012 @ 09:17:58 #298
221912 minilot
Nancy boy
pi_110341342
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Slecht :'). Ik zal blij zijn als ik weg ben. HPKW zal me wel uitlachen, die gaat zo vaak op vakantie :P.
Ik vind het juist wel lief! Het maakt van op vakantie gaan in elk geval iets heel bijzonders. O+
pi_110341513
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 09:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

"

[..]

Ah ok, de seal hebben we hier niet.
Dat schoonmaken wordt wekelijks gedaan en dat poetsen doen we als het giet van de regen.
Ik ook, maar het is nog steeds mijn hobby niet :P

Denk dat ik ooit nog een keer alles ga whitewashen, als ik mijn meubels zat ben.

http://verftechnieken.blo(...)n-of-vergrijzen.html
pi_110341521
minilot, je ui! watskeburt?

Vik: Ik heb al redelijk wat afgevlogen en ben toch iedere keer voor een vakantie wel weer een beetje zenuwachtig. :')

Gister echt een dramalijst. vandaag maar eens verbetering in aanbrengen. :Y
  Vis een optie? zondag 15 april 2012 @ 09:31:38 #301
70532 loveli
N
pi_110341523
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:
care to share?
Slechte communicatie en slechte planningen.

[ Bericht 17% gewijzigd door loveli op 15-04-2012 10:20:07 ]
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')