Oh ja, dat is een goed idee, thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar zijn ze streng in Vik, in die vloeistofregels. Ik heb ooit bij de etos of xenos goed hersluitbare flesjes gekocht van 100 ml en daar gooi ik altijd mijn shampoo enzo in. Red ik het een maand mee, dus zou voor jou ook wel genoeg moeten zijn voor een weekend.
Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
Oh, dat verklaartquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
quote:Regels met betrekking tot vloeistoffen
Sinds 6 november 2006 gelden er in de E.U. beperkingen met betrekking tot het meenemen van vloeistoffen in handbagage aan boord van vliegtuigen. Alle vloeistoffen (incl. cremes en foams) die je in je handbagage meeneemt moet je in een doorzichtig hersluitbaar zakje meenemen. Dat zakje mag een inhoud van maximaal 1 liter hebben.
Jup! Wel in je handbagage!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
Jep die gooien ze voor je weg en ze zijn niet vriendelijk (logisch).quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
het hangt er wat van af. Ik ben eens met een 00 schroevendraaier gevlogen (why, i odn't know), en hoewel ze hem zagen op het scherm en me ernaar vlogen mocht hij gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Klinkt goed! Enjoyquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Net heerlijk vers croissantje gehaald, grapefruit erbij, omnomnom! Ook meringue gehaald (te lui om te bakken), zo even de keuken en de rest poetsen en dan naar de markt (rabarber! Heb nog slagroom > eton mess) en brood kopen. Niet te veel andere dingen want eind volgende week weekendje weg!
Vanavond lekker bij een vriendinnetje wat drinken en vanmiddag hardlopen. Bam!
Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed! EnjoyIk ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
Het zit daar vast, elke dag open volgens mij! www.landmarkt.nl! It's a datequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?
Ik vind het daar altijd erg leuk. De visafdeling!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed! EnjoyIk ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
Vorige week was ik dus bij de 150 kg gebleven, nu heb ik halverwege het apparatenrondje de seated legg press gedaan, 3 x 15 op 160kg. En toen ik alle apparaten gehad had nog even terug naar het zitbeenduwding; 2 x 15 op 170 kg wou ook wel. Dus ook nog maar 3 x 15 bij 180 kg gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten.
Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessiequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
Feauteau Vik!
Vloeistoffen is nog wel echt een issue inderdaad en dit jaar deden ze moeilijk over de handtas die naast de handbagage mee werd genomen. Je mag maar 1 stuks handbagage hebben.
Wat me ook opvalt op schiphol is dat ze nogal fouilleergeil zijn, als het poortje piept duiken ze op je.
In andere landen kijken ze dan even naar schoenen of riem (of vragen het) en geven een advies om bijvoorbeeld de schoenen uit te trekken.
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaai.
Ik geloof dat ik m'n voorjaars- en zomergarderobe compleet heb nu. EDC
![]()
.
Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.
En dat plaatje van die vrolijke narcis mag ook wel uit de op.
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.
En dat plaatje van die vrolijke narcis mag ook wel uit de op.
dat kan ik wel eens geweest zijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!
zelf fietste ik in korte broek overigens
ik ben thuis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijven.
Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werdquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessie.
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werd.
Oh, wat gênant!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijven.
wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Sorry jagär!
Ik had helemaal uitgedacht welke kleren ik mee wilde naar Madrid, maar nu is alles weer in de war. Liefst elke dag een andere outfit, maar dat gaat niet in m'n trolley passen.
Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?
Mijn ervaring is dat ik eigenlijk op vakantie vrij vaak hetzelfde aan heb. Omdat dat het makkelijkst is, het lekkerst zit of dichtbij ligt als ik me aankleed...
Daar heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef MarMar het volgende:
Ik zou een lege koffer meenemenhet is tof shoppen in Spanje!
Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik neem toch vaak iets meer mee, vooral shirtjes. Stel nou dat je op dag 1 iets over je truitje knoeit, heb je nog maar 1 outfit. Twee broeken is wel genoeg. Al is het natuurlijk ook niet erg om daar even te winkelen
.
Oh dan komt het wel goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraard. Doelde vooral op broeken en jasjes. Heb trouwens ook een nieuwe blazer gekocht bij H&M en erop gelet dat 'ie nauw sloot onder m'n borst. Heb er een geweldige taille in
. Dit is blazer nummer 12
.
Even denken: een blauwe met driekwart mouw, een zwarte met driekwart mouw, een zwarte, nog een zwarte (die hier te groot werd bevondenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh dan komt het wel goed!
12 blazers, wow. Ik heb er 3: een grijze, bruine en een zwarte.
Mijn moeder is in Den Haag op de fiets aangereden en heeft zo haar knie gebroken!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regen). Ik ben er al uit. Ik neem gewoon twee outfits mee: eentje doe ik maandag aan en de andere gaat in de koffer. Lijkt me wel genoeg voor 5 dagen
(doe normaal 2 dagen met een outfit en nu een keer 3, boeiend). En neem ook 1 paar platte laarzen mee die ik maandag aandoe. Die laarzen staan bij beide outfits het beste.
Mocht er nog een broek bij passen, dan neem ik nog een extra broek mee. Nog even zien.
Heb ook twee anonieme OV-chipkaarten met saldo gekocht voor m'n ouders (die hier volgende week in huis komen), zodat ze lekker met de bus naar de stad/Scheveningen kunnen. M'n schoonzus heeft ze helemaal bang gepraat w.b. fietsen in Den Haag.
Nu maar even schoonmaken.
Maar mijn ouders wonen in Friesland en zijn de hectiek van de stad niet gewendquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb vanaf het moment dat ik kon fietsen tot mijn 22e in Den Haag rondgefietst!Op een paar keer op m'n bek na ijsvorming na nooit ergens last van gehad!
Die keer dat ik het vroeg was je zo misselijk en heb je uiteindelijk ook minder gegeten dan je van plan was en de planning was al hoogstens 1700 kcals.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik te weinig heb gegeten deze week. Dat heb ik eerder deze week ook al aangegeven toen je vroeg of ik wel genoeg at. Ik eet genoeg! En ik ga niet de moeite nemen om al m'n lijstjes weer terug te zoeken. De fout van afvallen door veel te weinig eten heb ik al eens gemaakt en die maak ik niet nog eens; gisteren was een uitzondering. Heb meer staan praten en staan koken dan dat ik heb gegeten; het eten is er een beetje bij ingeschoten en met eten bezig zijn is dan wat bedriegelijk heb ik 't idee. Was niet bewust in ieder geval, pas toen ik naar bed ging dacht ik 'hm... had misschien wat meer moeten eten'.
Logisch,quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik te weinig heb gegeten deze week. Dat heb ik eerder deze week ook al aangegeven toen je vroeg of ik wel genoeg at. Ik eet genoeg! En ik ga niet de moeite nemen om al m'n lijstjes weer terug te zoeken. De fout van afvallen door veel te weinig eten heb ik al eens gemaakt en die maak ik niet nog eens; gisteren was een uitzondering. Heb meer staan praten en staan koken dan dat ik heb gegeten; het eten is er een beetje bij ingeschoten en met eten bezig zijn is dan wat bedriegelijk heb ik 't idee. Was niet bewust in ieder geval, pas toen ik naar bed ging dacht ik 'hm... had misschien wat meer moeten eten'.
Het is niet altijd zo zwart witquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dan geloof je het niet. Ík zeg dat ik van de vorige keer geleerd heb en weet zelf het beste de vergelijking te trekken met wat ik toen at en wat ik nu eet in combinatie met mijn sport- en beweegpatroon. Het zal niet perféct zijn, maar ik claim dan ook niet perfect te zijn of te leven: ik leef met plezier, ik eet lekker, ik doe leuke dingen en ik val ook nog stukje bij beetje weer wat af; niet zo snel als enkele jaren geleden en ook dát is een teken dat het vele malen beter gaat dan toen. Ik zie er blakend gezond uit, ga altijd met een voldaan gevoel naar bed en ik kan mezélf in de spiegel aankijken en zeggen 'doe je goed Mo!', en daar doe ik het voor, voor mezelf.
Jij was er de vorige keer niet bij. Toen zei ze ook altijd dat het genoeg was. En gaf toe dat ze soms zelfs dingen verzon op haar lijstjes. Dus ik ben kritischer bij haar dan bij een ander en als ik geregeld te weinig eten voorbij zie komen dan zeg ik dat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef minilot het volgende:
Helemaal eens met Mo! Zit er hier verdorie eentje in het topic lekker actief te zijn, idioot lekker te koken, met een blakend blij en gezond hoofd om óp te vrrrreten op de foto's - en dan komt alsnog wéér dat 'te weinig'-gepiep omhoog.
Alsof je dood neervalt als je soms wat minder eet dan wat bij de meeste mensen hier de status quo is. Enorm overdreven, en het maakt dat mensen op een verkrampte manier met hun eten omgaan.
MoBlootje houdt er momenteel een smakelijk en gevarieerd eetpatroon op na, en ze zit hartstikke lekker in haar vel. Ik snap echt niet waar het genaysay dan alsnog vandaan komt.
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:43 schreef Goodbye het volgende:
O: croissantje jam, kaiserbroodje gekookt ei met een beetje mayo, kaiserbroodje gelderse worst, klein glaasje sinaasappelsap
L: kom champignonsoep, 2 crackers kaas
T: 2 bonbons
T: klein bakje kwark met banaan
D: uit eten![]()
En vanavond ga ik lekker naar de film!Zonder snoeperij denk ik, want dus daarvoor uit eten!
Titanicquote:
Was ook zalig, en daarna nog bijna een uur in het zonnetje buiten gezeten. In mijn tuin staat bijna geen wind!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:45 schreef Perruche het volgende:
GB wat een heerlijk ontbijt.
Ik ben mijn hardlopen aan het uitstellen
Ja, Lenny was lekker! goed! En ik vind haar ook leuk en mooi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Titanic![]()
Hunger games ben ik ook al geweest, vond ik ook een leuke film (Lenny!).
Ja, idd, vond ik ook!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, Lenny was lekker! goed! En ik vind haar ook leuk en mooi.![]()
Titanic kan ik niet aan. Al is het alleen maar door het vreselijkste lied aller tijden.
Ik weet wél dat ze hartstikke ongezond aan het afvallen is geweest. Ik kom ook niet een ei, en ik ben ook niet vorige week op Fok komen aanwaaien. Maar de huidige Mo komt op mij bijzonder overtuigend over als een herboren levensgenieter, en iemand die door schade en schande heel wat wijzer is geworden. Dan kun je er wel tegenaan gaan blijven zitten doemdenken, maar volgens mij ziet Mo het allemaal knap zonnig in.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij was er de vorige keer niet bij.
Oh! Dat kan best van niet. Geen idee, ik heb die associatie. Ik vond het gewoon niet zo'n hele spannende film.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, idd, vond ik ook!
Die zit niet echt in de film toch? Ten minste, het gekweel van Celine niet. Titanic is voor mij echt jeugdsentiment!
Ik had hem vroeger op videoband, die is zo ongeveer stukgedraaidquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh! Dat kan best van niet. Geen idee, ik heb die associatie. Ik vond het gewoon niet zo'n hele spannende film.
jammer dat je zo ver weg woont! Ik was graag mee gegaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wil ook! Maar nog geen slachtoffer kunnen vinden die meegaat.
Goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef [quote]
[b]Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef Perruche het volgende:
Minilot hoe gaat het met je '1 keer per dag eten'-dieet?
^^ eens met moblo!quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dan geloof je het niet. Ík zeg dat ik van de vorige keer geleerd heb en weet zelf het beste de vergelijking te trekken met wat ik toen at en wat ik nu eet in combinatie met mijn sport- en beweegpatroon. Het zal niet perféct zijn, maar ik claim dan ook niet perfect te zijn of te leven: ik leef met plezier, ik eet lekker, ik doe leuke dingen en ik val ook nog stukje bij beetje weer wat af; niet zo snel als enkele jaren geleden en ook dát is een teken dat het vele malen beter gaat dan toen. Ik zie er blakend gezond uit, ga altijd met een voldaan gevoel naar bed en ik kan mezélf in de spiegel aankijken en zeggen 'doe je goed Mo!', en daar doe ik het voor, voor mezelf. Dit is een manier van leven die ik vol kan houden: lekker eten, LEUK sporten en zonder schuldgevoel en twijfels van teveel of te weinig eten naar bed.
Ik ook niet, ik eet zelf ook weleens 1700 kcals. (Het was overigens eerder 1500 kcals dan 1700, om aan 1700 te komen heb ik echt heeeel erg ruim moeten rekenen.) Het gaat erom dat Mo iedere keer erg defensief reageert en keihard zegt dat het genoeg is. Geen discussie mogelijk. En ik let er bij haar meer op dan bij een ander, dat geef ik direct toe en het gaat ook zeker veel beter dan eerst, maar ik zie de afgelopen tijd gewoon vaker onduidelijke redenen voorbijkomen waarom ze die dag weinig heeft gegeten. Als je 1x misselijk bent ok, als je 1x te druk bent met het koken ed. ok. Maar het is imo nu net iets te vaak dat zo'n soort reden er is en dat is voor iemand met een eetstoornisverleden gewoon linke soep. Dan kan ze nog zo hard zéggen dat het zo goed gaat, maar dan spreken actions louder than words. En ik zie ook wel dat ze heerlijke dingen kookt en bakt. Maar het gaat er natuurlijk om wat ze daar dan uiteindelijk van binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:59 schreef MarMar het volgende:
Een vorige keer kan wellicht ook je huidige bezorgheid inkleuren..
Van een keer 1700 kcal zou ik niet zo snel wakker liggen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:12 schreef Viking84 het volgende:
Dit is zeker niet het moment om te zeggen dat dat nr in mijn playlist Favorieten staat op mijn iPod?.
^^quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij was er de vorige keer niet bij. Toen zei ze ook altijd dat het genoeg was. En gaf toe dat ze soms zelfs dingen verzon op haar lijstjes. Dus ik ben kritischer bij haar dan bij een ander en als ik geregeld te weinig eten voorbij zie komen dan zeg ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef MarMar het volgende:
Ik heb de Titanic steeds weten te ontlopen, tottie een keer onderweg naar Parijs werd afgespeeld..
Niet aan mij besteed, je weet toch al hoe het eindigt!Ja gut, dan kan je heel veel films wel overslaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder eens met Coco!Of ten minste, mijn innerlijke puberGbtje dan.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, preciesquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja gut, dan kan je heel veel films wel overslaan!![]()
Verder eens met Coco!Of ten minste, mijn innerlijke puberGbtje dan.
Herkenbaar, vorig jaar trof ik een dame die dacht dat ze dan maar drie keer moest fouilleren en uiteindelijk moest knijpen waarop ik kwaad werd, dat was de 2e keer dat jaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef MarMar het volgende:
Ik heb de Titanic steeds weten te ontlopen, tottie een keer onderweg naar Parijs werd afgespeeld..
Niet aan mij besteed, je weet toch al hoe het eindigt!Wat maakt dat nu uit, dat je al weet hoe het eindigt? De weg ernaartoe kan minstens zo boeiend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet ook dat je dood gaat, maakt dat het leven ook minder boeiend?vergelijking van niets, I know
Niet meer actief op Fok!
Die wil ik ook nog zien! (Intouchables dus)quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef creepycookie het volgende:
Afgezien van de discussie: Mo, je bent lekker.
Ik was gister naar Intouchables, een Franse film. Grappig en ontroerend en lief, dus echt een aanrader
Hunger Games was ook vet ja, en ik was inderdaad een beetje verliefd op zowel Lenny als Katniss. Wat een mooi meisje is dat (en een mooi lichaam).
Tof! Alhoewel deze maar een km of 5 is en het volgens mij meer een drekrees is.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
Als tegenhanger van de Urbanathlon:
http://www.warriordash.com/register2012_northern_england.php#!
Jup! Wiske-fan hier.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee, Minilot heeft dat maffe Suske en Wiske-beest!
En dan voorál dit plaatje:quote:
Zohee!quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
Koffietafel, TV-meubel, 2 kasten, eettafel, 4 stoelen, 3-zits bank en stoel (straks even zien hoe met ruimte precies komt, maar anders ook nog een hocker erbij)
Zijn het Medjools?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:54 schreef Probability het volgende:
Ik heb dadels van Ekoplaza, maar dat zijn zeker niet de goede?
Ik weet niet hoe ik dat moet omschrijvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:36 schreef minilot het volgende:
[..]
En dan voorál dit plaatje:
[ [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/h(...)adijs.gif]afbeelding[/url] ]
*snif*
[..]
Zohee!Wat voor stijl?
Doen!quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh god ja die dingen heetten minilotten![]()
Ik zat hier met een grote smile omdat ik het me ineens weer herinnerde
De minilotten waren awesome
En dat hondenparadijs ja, dat zag er zo gezellig uit!
Jeej! Ik zou graag iets van -weekendboks!- doen, maar ik moet nog drie uur.quote:
Ja dat idee inderdaad!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Jeugdnostalgie, zeker van het obscure twintig-jaar-lang-helemaal-niet-aan-gedacht-soort, kan zo fijn zijn!
Een tijdje geleden vond ik online ineens iets over een serie die toen ik klein was in Nederland werd uitgezonden onder de noemer "De Moddermonsters" (ik was er als kind zowel doodsbang voor als reuze gefascineerd door) en ik zat er helemaal bij te jubelen: er ging zomaar een vergeten luikje naar vroeger open in mijn hoofd!![]()
Ooo, jij met je uilen, en je Steensnoepers en je Stitch van Lilo en je Dr. Seuss-quote: ik vind het zó leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat idee inderdaad!
Ik moest net ineens ook weer denken aan [url=http://suskeenwiske.ophetwww.net/albums/verhalen/de_steensnoepers/toko.gif]Toko de Toeketoe[/url] van Suske en Wiske en de Steensnoepers!
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Doen!
Ik hou van banken met een grove structuur.![]()
Onze bank valt onderhand (na tien jaar) echt uit elkaar maar het komt er steeds niet van om een nieuwe te kopen. Ik vind bijna alles hartstikke lelijk! We hadden al eens een toffe gezien bij Ikea met stevig, bruingrijs corduroy, maar die hebben ze ineens niet meer. Potver.
Ik ben een kleuter in het lichaam van een 25-jarigequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooo, jij met je uilen, en je Steensnoepers en je Stitch van Lilo en je Dr. Seuss-quote: ik vind het zó leuk!
Ben benieuwd naar een fotootje t.z.t., V1zmans!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Hoes't met de voeten, XM?
[..]
Mag ook wel voor dat geld
[..]maar is wel jammer ja.
Ik ben trouwens ook gegaan voor de zachte zitLekker hangen
Oeh! zit ook nog een hoofdsteun bij die op zowel de stoel als de bank kan
mijn schaap heette Wiske.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
mijn schaap heette Wiske.
En mijn vader zegt nog steeds wel eens Eihoofdje tegen me.
Hmm.. Even denken hoor, volgens mij het schap in het midden van de winkel. Met daar achter de boeken en het kattenvoer. Maar ik weet het niet zeker want heb een paar rondjes gelopen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Perruche het volgende:
Heb je ze uit die schepbakken waar ook de noten zijn, Billy? Dan zijn medjools.
Als je ze geschept hebt zijn het zeker medjools. Als je ze in een bakje ofzo hebt dan weer ik het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. Even denken hoor, volgens mij het schap in het midden van de winkel. Met daar achter de boeken en het kattenvoer. Maar ik weet het niet zeker want heb een paar rondjes gelopen.
Medjools zijn wat groter en grover, de geconfijte dadels wat kleiner en gladder van structuur!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmm.. Even denken hoor, volgens mij het schap in het midden van de winkel. Met daar achter de boeken en het kattenvoer. Maar ik weet het niet zeker want heb een paar rondjes gelopen.
Ja in een zakje kant een klaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je ze geschept hebt zijn het zeker medjools. Als je ze in een bakje ofzo hebt dan weer ik het niet.
Volgens mij zijn het puur alleen dadels, er staan geen extra ingrediënten op de verpakkingquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Medjools zijn wat groter en grover, de geconfijte dadels wat kleiner en gladder van structuur!
Haha medjool dadels zijn ook gewoon dadels hoor, maar als ze in een zakje zitten zijn het 'gewone'.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het puur alleen dadels, er staan geen extra ingrediënten op de verpakking
Oh, en het sneeuwde ook al!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Weten jullie nog dat het 98% zeker was dat de duutser hier heen kwam?
Die 2% hebben een rol gespeeld. De duutser heeft een baan aangeboden gekregen, voor 2.5 jaar vanaf augustus.
Nu is het nog maar 50% zeker dat de duutser hierheen komt.
Wat jammer zeg! Nou, duimen dat de Duutser alsnog komt dan maar! Duimduimduim.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Die 2% hebben een rol gespeeld. De duutser heeft een baan aangeboden gekregen, voor 2.5 jaar vanaf augustus.
Fohotooo!quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:57 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het puur alleen dadels, er staan geen extra ingrediënten op de verpakking
Voor confijten heb je toch suiker nodig?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha medjool dadels zijn ook gewoon dadels hoor, maar als ze in een zakje zitten zijn het 'gewone'.
Ah, bah. Stom. Hopen op het beste.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Het zakje is al leeg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef Uminilot het volgende:
Billy, zijn het deze?
[ afbeelding ]
Zo ja: geen Medjools. Helaas. Bereid je voor op een dadelteleurstelling.
Beh, ik wil ook naar buiten. Zon staat niet eens op mijn raam op kantoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Nallie het volgende:
Ik heb 20 km gefietst en in het zonnetje geluncht
Wat een onzin, dadels zijn sowieso nom!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:06 schreef minilot het volgende:
Billy, zijn het deze?
[ afbeelding ]
Zo ja: geen Medjools. Helaas. Bereid je voor op een dadelteleurstelling.
quote:
Jamaar, jamaar, jamaar...quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat een onzin, dadels zijn sowieso nom!
Ja, daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef V1z0R het volgende:
Gezond Slank en het dadelmysterie!
[..]
Vik, ik ben ook nog bij de Leenbakker geweest, en nu ben jij geen 110kg, maar kwaliteit van de bank en de stof vielen mij zo hard tegen. Maar ligt er ook aan hoelang je er mee wilt doen
Een beetje zoetig.. Maar ook wel een sterke smaak.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:13 schreef LieLie het volgende:
En volgens mij heb ik nog nooit dadels gegeten, waar smaakt het naar?
ik ben niet zo'n knabbelaar. Ik ben echt een warm-eten-mens. Voor nu heb ik maar even geaccepteerd dat het goed eten en sporten wat minder is. Nog een weekje denk ik, dus dat is wel te overzien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:49 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
![]()
En wat betreft het eten: je kunt toch altijd op z'n Sigmes gewoon nog ergens een bak tomaatjes en een zak worteltjes halen? Opknabbelen en klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nee, nog nooit! Klinkt goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:21 schreef Perruche het volgende:
Minilot heb je wel eens verse dadels gegeten? Dat vind ik echt lekker, jammer dat je het hier niet kan kopen. Heel "tangy" en heel zoet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo heb ik ze op, rechtstreeks uit de boom![]()
Recept staat ergens in een vorig topicquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kipragouttaart klinkt lekker![]()
Ik ga zo roti-vulling maken
Heb je het al op danquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:24 schreef minilot het volgende:
Ik zit al op 1900 kcals, zonder het fruit en de sterke drank erbij!![]()
Zo maar even 'n stukje hollen op weg naar huis!
Nope, pas als ik thuis ben. Ik was alleen even de kcals van mijn voorgenomen lijstje aan het tellen.quote:
Zou ik ook niet proberen neequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, pas als ik thuis ben. Ik was alleen even de kcals van mijn voorgenomen lijstje aan het tellen.
Als ik dat allemaal eenmaal op heb kan ik daarna niet meer rennen.
Mooi he groentequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef Perruche het volgende:
Ik zit pas aan de 1100 kcalzo'n hele broccoli vult aardig
Ja, dat is het ook. Het is niet z'n ideale baan, maar een contract voor 2.5 jaar afslaan is ook heel erg lastig. We zullen het er nog wel veel over hebben, de komende tijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jagär, wat jammer! Lijkt me een vervelende situatie. Aan de ene kant ontzettend klote als hij nu toch niet zou komen, aan de andere kant is het voor hem natuurlijk wel tof dat hij een baan aangeboden heeft gekregen. Lastig hoor. Hopelijk komen jullie er in ieder geval samen uit en hebben jullie snel meer duidelijkheid/zekerheid![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:22 schreef V1z0R het volgende:
Lastige keuze, Jagarm'n zus heeft dus wel foto's gemaakt!
ik vind je tv tafel mooi! De stoelen niet zo, wat te massief volgens mij. Wel mannelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik denk dat ik ook op Ikea aangewezen ga zijn, dus ik ga daar sws wat banken testen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze bank vik, en ben daar erg blij mee. afneembare en wasbare bekleding, en ik vind de stof erg fijn. Wel 400 euro ofzo in deze stof, in andere stoffen wellicht goedkoper. Ikea.
dat is hetzelfde model als die van mij, alleen dan 1 zit minder. Ik vind de bekleding leuk, alleen zou ik nooit zoiets druks doen voor een bank denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook op Ikea aangewezen ga zijn, dus ik ga daar sws wat banken testen.
Vind deze ook leuk:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S09902854
Ik zie het idd, maar jouw kleur is ook meteen veel duurderquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat is hetzelfde model als die van mij, alleen dan 1 zit minder. Ik vind de bekleding leuk, alleen zou ik nooit zoiets druks doen voor een bank denk ik.
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59894031/#/S09875822quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb een zwarte Ektorp tweezits van Ikea!Ik ben altijd fan van ronde leuningen, kan je tenminste lekker hangen
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik vind het ergens ook een beetje vies: een bank van iemand anders. Geen idee wat ze hebben gedaan op die bankquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh misschien toch wel: marktplaats. Daar struikel je over de bankstellen voor weinig.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59894031/#/S09875822
Die is erg leuk jaquote:
ja, maar dat kun je natuurlijk twee kanten op denken (ik weet niet hoe lang jägar's PhD nog loopt alleen)quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Novem het volgende:
Hmm naar nieuws Jagar...klinkt misschien heel hard, maar ik zou er wel klaar mee zijn na 4 jaar long distance en dan OOK nog 2.5 jaar erbij ivm met een baan?! Zeker nu het zo dichtbij was dat jullie eindelijk samen zouden gaan wonen. Op een gegeven moment is het toch een keus denk ik, carriere of de liefde.
Nom!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:40 schreef Novem het volgende:
Ik ga zo "Argentijnse" gegrilde entrecote eten met chimichurri en gebakken banaan rosti
Het is hier hartstikke koud trouwens, ben bevroren na 2 uur op het terras zitten en allemaal potten en bakken vullen met plantjes. Heb mooie geraniums hangen nu
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:44 schreef Phaidra het volgende:
Minimalistisch schilderij Ml![]()
Wij hebben een rode ektorp-stoel, maar na zo'n 5 jaar is de stof wel flets geworden. In ons nieuwe huis hebben we 2,5 jaar geleden wel een duurdere bank gekocht, nog steeds superblij mee. Maar het is nogal een klauw geld ja...
nou ben ik heel benieuwd wat daar hangt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
leuke meubelen Vaiz!
Kom er niet uit wat voor houtachtige het is
En volgens mij hebben we een vergelijkbare stoffen bank:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet of ik het nog 2.5 jaar trek. Maar goed, om van hem te verlangen om naar Zweden te verhuizen, omdat ik een jaar geleden besloten heb hier nog 4 jaar te zitten is ook wat veel, natuurlijk. Zoals kwak zegt, het werkt beide kanten op. We maken beide keuzes, en moeten met de consequenties leven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:33 schreef Novem het volgende:
Hmm naar nieuws Jagar...klinkt misschien heel hard, maar ik zou er wel klaar mee zijn na 4 jaar long distance en dan OOK nog 2.5 jaar erbij ivm met een baan?! Zeker nu het zo dichtbij was dat jullie eindelijk samen zouden gaan wonen. Op een gegeven moment is het toch een keus denk ik, carriere of de liefde.
waar ben je naar onderweg?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:
Oeh Ml die bruine leren vind ik eacht rachtig! als ik het voor het zeggen heb wil ik ool een leren bank.
Ik zit in de trein
Zometeen Ga ik met de bus naar mijn vriendinnetje ipv lopenwant Dan kan ik nog even een koffie nemen.
Jagar die broodjes zien er heerlijk uit, wat is het?
Leder is superhandigquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef Perruche het volgende:
Oeh Ml die bruine leren vind ik eacht rachtig! als ik het voor het zeggen heb wil ik ool een leren bank.
Ik zit in de trein
Zometeen Ga ik met de bus naar mijn vriendinnetje ipv lopenwant Dan kan ik nog even een koffie nemen.
Jagar die broodjes zien er heerlijk uit, wat is het?
Is het een hoes of zit het vast?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:51 schreef Phaidra het volgende:
Bij mij is het vooral belangrijk dat ie niet te hoog of te diep is. Of ik moet met m'n benen opgetrokken gaan zitten. Was echt een helse zoektocht, idem voor eetkamerstoelen... Die zijn eigenlijk aan vervanging toe (stof is niet meer schoon te krijgen), maar ivm aankomend grut wachten we maar even.
ja, duh. Dus ik ben benieuwd wat voor foto ze in de woonkamer heeft hangen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt alsof dat witte vlak eroverheen geplakt is in Photoshop of Paintbrush ofzo, dus het zal wel een foto geweest zijn.
Het zit met klittenband vast. Er zitten ook veel halen in de rugleuningen door de katten, dus nieuwe stof is waarschijnlijk handigerquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is het een hoes of zit het vast?
Je kunt het laten overtrekken?
Ah dan is het nog simpeler om na te (laten) makenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het zit met klittenband vast. Er zitten ook veel halen in de rugleuningen door de katten, dus nieuwe stof is waarschijnlijk handiger.
Op tien hoog is die vorst peanutsquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:59 schreef Novem het volgende:
Dat is waar Jagar en Kwak, het komt inderdaad van twee kantenhet lijkt me vreselijk moeilijk allemaal.
MI-tje, i know, maar ik hoop maar dat het niet meer gaat vriezenWe zitten op 10 hoog dus ik denk dat ze veilig zijn, nu is het toch voornamelijk vorst aan de grond. Het ziet er in ieder geval super zomers uit
Wij hebben ook net een nieuwe bank van sofa.com, hebben een showroom in Amsterdam en Nijmegen en leveren in 4 weken, ben er superblij mee, echt een aanrader, hele goede kwaliteit.
Heb je jouw beslissing om destijds 4 jaar in Zweden in overleg genomen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het nog 2.5 jaar trek. Maar goed, om van hem te verlangen om naar Zweden te verhuizen, omdat ik een jaar geleden besloten heb hier nog 4 jaar te zitten is ook wat veel, natuurlijk. Zoals kwak zegt, het werkt beide kanten op. We maken beide keuzes, en moeten met de consequenties leven.
En uiteindelijk denk ik dat als één van ons werkeloos thuis zit dat de relatie niet ten goede komt. Maar goed, het is een lastige afweging.
jazeker. En het was een lastige beslissing. Maar, weinig werk te vinden (veel klasgenoten zijn nog steeds werkeloos), en zeker daar waar de duutser woont erg lastig. De enige beslissing die de duutser alleen genomen heeft was om naar duutserland terug te gaan voor z'n PhD. Maar goed, toen waren we nog geen jaar samen, dus dat is ook niet gek.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
Heb je jouw beslissing om destijds 4 jaar in Zweden in overleg genomen?
Het is zo dat hij z'n PhD nog af moet maken. Dat zou hij het komende jaar in Zweden doen. En daarna kijken we wel weer verder. Bij de baan die hij aangeboden gekregen heeft zou hij 65% werken, en de rest van de tijd aan z'n PhD werken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:55 schreef Viking84 het volgende:
Heeft de Duutser goeie/andere mogelijkheden in Zweden, Jagär?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben een bank in die kleur, alleen de kussens/leuningen zijn anders van vorm.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nom!
Herkenbaarik ben ook even gaan zitten na alles te vullen, menn dat viel vies tegen!
Pas je wel op met de geraniums? Die kunnen helemaal niet tegen nachtvorst.
Vermoed dat we wel weer een keer hiernaar terugkeren, leder is toch makkelijker met Bo ondanks dat deze bank erg goed is voor mijn rug.
[ afbeelding ]
Wat doe je dan aan onderhoud?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:50 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en mooi spul Vaiz!
Wij hebben alle meubels van teak, best pretty maar het onderhoud vind ik irritant. Ooit maar eens uitzoeken of het af te lakken is ofzo?
Misschien kan je hier wat nuttigs bijdragen: fitness: wie heeft ervaring en kan helpen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef ZetaOS het volgende:
-edit-
Je zit in het verkeerde topic..
[Bodybuilding] (#202) hier mag je verder
Woeps, mijn fout, sorry.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:54 schreef ZetaOS het volgende:
-edit-
Je zit in het verkeerde topic..
[Bodybuilding] (#202) hier mag je verder
quote:
Wat voor dier?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Wel lekker creepycookie
Doet me eraan denken dat ik een dier in de tuin heb dat stevia lekker vindtplantje is zowat opgevreten.
Geen idee, kan geen slakken ontdekken dus vermoed een konijn/haas.quote:
Ja, die hebben wij ook. Hebben jullie 'm al lang?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh en onze bank is de kivik van Ikea. Zit erg lekker
Oh, haha ik dacht aan een kip ofzo, of een geit :pquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geen idee, kan geen slakken ontdekken dus vermoed een konijn/haas.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Oh, haha ik dacht aan een kip ofzo, of een geit :p
Ohquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij ben je zelf degene die er altijd weer over begint, hoor, Vik.
Anderhalf jaar, de lange termijn moeten we nog ondervinden dusquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, die hebben wij ook. Hebben jullie 'm al lang?
Die van ons is nu ruim een half jaar, maar ik vind 'm al erg ingezakt. Die ervaring hebben jullie dus niet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Anderhalf jaar, de lange termijn moeten we nog ondervinden dus
Vik, ik snap m niet eens. Je kan er zo met de bus heen iig.
Zeg dat! En dan, zo'n ding is gewoon ENORM en BLAUWquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Anderhalf jaar, de lange termijn moeten we nog ondervinden dus
Vik, ik snap m niet eens. Je kan er zo met de bus heen iig.
Dat is rot. Ga lekker slapen jag. Hopen dat morgen beter wordt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, wat een kutdag. Net een mailtje dat een prof bij ons op de faculteit overleden was. Verdomme net zo oud als m'n ouders.
Is er wat heftigs mee aan de hand dan? En hoe lang zijn jullie al samen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik bevind me geloof ik in een positie dat ik over financien moet gaan praten met mijn vriendje en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen...
Maarmaarmaarmaar, er is toch vast ook wel iets te vinden waarop je goed hardloopt en dat je het dan ook nog lékker vindt?quote:
Vast wel. Yoghurt en banaan zou het vast ook goed doen, maar het is wel een lichter ontbijt en ik heb het liefst iets waarvan ik zeker weet dat ik er 10 km probleemloos op kan functioneren.quote:Op zondag 15 april 2012 08:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Maarmaarmaarmaar, er is toch vast ook wel iets te vinden waarop je goed hardloopt en dat je het dan ook nog lékker vindt?![]()
Hap ik? Jawel.
Juist het papperige staat me tegen aan Brintaquote:Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Brinta met havermout vik, is dat niets? Meer bite en toch pap.
Wat is het fijn om overal gordijnen enzo te hebbenniet meer aankleden voor de wc.
ik moet het 2 keer in het jaar goed afnemen, dus stofvrij en schoonmaken. Daarna heb ik een soort teakonderhoud spul en dat breng ik in 2 lagen aan en op de tafels breng ik ook nog een teak seal? aan zodat als er een glas met drinken omgaat het niet gelijk in mijn tafel trektquote:
gaat het om uitgavenpatroon of andere dingenquote:Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik bevind me geloof ik in een positie dat ik over financien moet gaan praten met mijn vriendje en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet doen...
care to share?quote:Op zondag 15 april 2012 01:55 schreef loveli het volgende:
Mijn leidinggevende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dat moest er even uit.
Waar eet je je Brinta mee, Vik? Want een bak yoghurt met een flinke hand havermout en wat gedroogde vruchtjes eroverheen gegooid is bijvoorbeeld helemaal niet papperig - je zit er goed op te kauwen. Wellicht een idee.quote:Op zondag 15 april 2012 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist het papperige staat me tegen aan Brinta.
Voelt meteen meer thuisiger hè?quote:Op zondag 15 april 2012 08:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is het fijn om overal gordijnen enzo te hebbenniet meer aankleden voor de wc.
"quote:Op zondag 15 april 2012 08:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gaat het om uitgavenpatroon of andere dingen
[..]
care to share?
Ah ok, de seal hebben we hier niet.quote:Op zondag 15 april 2012 08:47 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik moet het 2 keer in het jaar goed afnemen, dus stofvrij en schoonmaken. Daarna heb ik een soort teakonderhoud spul en dat breng ik in 2 lagen aan en op de tafels breng ik ook nog een teak seal? aan zodat als er een glas met drinken omgaat het niet gelijk in mijn tafel trekt
Precies! En bovendien zie je vlekken beter op een gladde stof dan op dikke corduroy!quote:Op zondag 15 april 2012 09:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat jammer dat de ribversie weg is! Die stugge vind ik ook wel mooi, maar is minder zacht.
Hmm, wellicht iddquote:Op zondag 15 april 2012 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar eet je je Brinta mee, Vik? Want een bak yoghurt met een flinke hand havermout en wat gedroogde vruchtjes eroverheen gegooid is bijvoorbeeld helemaal niet papperig - je zit er goed op te kauwen. Wellicht een idee.
Slechtquote:Enneh, hoe is het met de vakantiezenuwen?
Ik vind het juist wel lief! Het maakt van op vakantie gaan in elk geval iets heel bijzonders.quote:Op zondag 15 april 2012 09:15 schreef Viking84 het volgende:
Slecht. Ik zal blij zijn als ik weg ben. HPKW zal me wel uitlachen, die gaat zo vaak op vakantie
.
Ik ook, maar het is nog steeds mijn hobby nietquote:Op zondag 15 april 2012 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
"
[..]
Ah ok, de seal hebben we hier niet.
Dat schoonmaken wordt wekelijks gedaan en dat poetsen doen we als het giet van de regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |