Oh ja, dat is een goed idee, thanks!quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Daar zijn ze streng in Vik, in die vloeistofregels. Ik heb ooit bij de etos of xenos goed hersluitbare flesjes gekocht van 100 ml en daar gooi ik altijd mijn shampoo enzo in. Red ik het een maand mee, dus zou voor jou ook wel genoeg moeten zijn voor een weekend.
Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
Oh, dat verklaartquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:29 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het gaat alleen over handbagage, in de andere bagage mag je gewoon grote flessen duwen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Vorige keer dat ik vloog (Rome, 2006 ofzo), heb ik hier helemaal niet aan gedacht en heb er ook geen gedoe mee gehad. Wellicht dat het toen anders was dan nu, maar het lijkt me dat dit soort regels ingevoerd zijn ivm terrorisme dus dan zouden die regels er in 2006 ook al geweest moeten zijn.
quote:Regels met betrekking tot vloeistoffen
Sinds 6 november 2006 gelden er in de E.U. beperkingen met betrekking tot het meenemen van vloeistoffen in handbagage aan boord van vliegtuigen. Alle vloeistoffen (incl. cremes en foams) die je in je handbagage meeneemt moet je in een doorzichtig hersluitbaar zakje meenemen. Dat zakje mag een inhoud van maximaal 1 liter hebben.
Jup! Wel in je handbagage!quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
Jep die gooien ze voor je weg en ze zijn niet vriendelijk (logisch).quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Zijn ze ook nog zo streng op scherpe voorwerpen? Dat je je nagelschaartje en pincet moet afgeven etc.
het hangt er wat van af. Ik ben eens met een 00 schroevendraaier gevlogen (why, i odn't know), en hoewel ze hem zagen op het scherm en me ernaar vlogen mocht hij gewoon mee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:57 schreef Syrena het volgende:
Klinkt goed! Enjoyquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:18 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Net heerlijk vers croissantje gehaald, grapefruit erbij, omnomnom! Ook meringue gehaald (te lui om te bakken), zo even de keuken en de rest poetsen en dan naar de markt (rabarber! Heb nog slagroom > eton mess) en brood kopen. Niet te veel andere dingen want eind volgende week weekendje weg!
Vanavond lekker bij een vriendinnetje wat drinken en vanmiddag hardlopen. Bam!
Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed! EnjoyIk ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
Het zit daar vast, elke dag open volgens mij! www.landmarkt.nl! It's a datequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh, ken ik niet? Als het leuk is ga ik over 2 weken wel met je mee . Of is het eenmalig?
Ik vind het daar altijd erg leuk. De visafdeling!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed! EnjoyIk ga vanmiddag als het goed is even naar de landmarkt in Noord! Lijkt me ook tof.
Vorige week was ik dus bij de 150 kg gebleven, nu heb ik halverwege het apparatenrondje de seated legg press gedaan, 3 x 15 op 160kg. En toen ik alle apparaten gehad had nog even terug naar het zitbeenduwding; 2 x 15 op 170 kg wou ook wel. Dus ook nog maar 3 x 15 bij 180 kg gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:20 schreef sigme het volgende:
Zo, rondje sportschool gedaan. Ik was wat slapjes, dus ik haalde niet alle gewichten van gister.
Het legpressding wel, die heb ik eerst een 140kg 3x15 snel gedaan, toen 15 x langzaam, en toen 150kg 3 x 15. Dat wil nog net. Ben wel bang gelanceerd te worden en zorg er angstvallig voor mijn benen niet geheel uit te strekken, bang dat m'n knieen met 150kg in slot schieten.
Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessiequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
Feauteau Vik!
Vloeistoffen is nog wel echt een issue inderdaad en dit jaar deden ze moeilijk over de handtas die naast de handbagage mee werd genomen. Je mag maar 1 stuks handbagage hebben.
Wat me ook opvalt op schiphol is dat ze nogal fouilleergeil zijn, als het poortje piept duiken ze op je.
In andere landen kijken ze dan even naar schoenen of riem (of vragen het) en geven een advies om bijvoorbeeld de schoenen uit te trekken.
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaai.
Ik geloof dat ik m'n voorjaars- en zomergarderobe compleet heb nu. EDC
![]()
.
Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.
En dat plaatje van die vrolijke narcis mag ook wel uit de op.
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zeg. Doe eens even solidair en heb het niet over voorjaar/zomer? Ik heb net boodschappen gedaan, en zit nu bevroren, koud en nat op de bank.
En dat plaatje van die vrolijke narcis mag ook wel uit de op.
dat kan ik wel eens geweest zijn!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zag net iemand fietsen met winterjas aan, muts op en handschoenen aan!
zelf fietste ik in korte broek overigens
ik ben thuis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijven.
Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werdquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens door het poortje, dus ik verheug me al op de fouilleersessie.
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij dat fouilleren slaan ze trouwens niks over, ik schrok me de pleuris toen ik in december gefouilleerd werd.
Oh, wat gênant!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Toen ik naar SD vloog, 2 weken geleden had ik geen bh aan. Lange vlucht, ongemakkelijk, dus geen bh. En natuurlijk piepte er iets en moest ik gefouillleerd worden. Dan is het helemaal ongemakkelijk als ze langs het randje van je borsten voelen, om te kijken of dat de bh band is daar.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh. Had je maar gewoon thuis moeten blijven.
wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Sorry jagär!
Ik had helemaal uitgedacht welke kleren ik mee wilde naar Madrid, maar nu is alles weer in de war. Liefst elke dag een andere outfit, maar dat gaat niet in m'n trolley passen.
Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wanneer ga je weg? En wat voor weer is het daar?
Mijn ervaring is dat ik eigenlijk op vakantie vrij vaak hetzelfde aan heb. Omdat dat het makkelijkst is, het lekkerst zit of dichtbij ligt als ik me aankleed...
Daar heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:13 schreef MarMar het volgende:
Ik zou een lege koffer meenemenhet is tof shoppen in Spanje!
Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Ik neem toch vaak iets meer mee, vooral shirtjes. Stel nou dat je op dag 1 iets over je truitje knoeit, heb je nog maar 1 outfit. Twee broeken is wel genoeg. Al is het natuurlijk ook niet erg om daar even te winkelen
.
Oh dan komt het wel goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik neem wel meer shirtjes mee, uiteraard. Doelde vooral op broeken en jasjes. Heb trouwens ook een nieuwe blazer gekocht bij H&M en erop gelet dat 'ie nauw sloot onder m'n borst. Heb er een geweldige taille in
. Dit is blazer nummer 12
.
Even denken: een blauwe met driekwart mouw, een zwarte met driekwart mouw, een zwarte, nog een zwarte (die hier te groot werd bevondenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh dan komt het wel goed!
12 blazers, wow. Ik heb er 3: een grijze, bruine en een zwarte.
Mijn moeder is in Den Haag op de fiets aangereden en heeft zo haar knie gebroken!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maandag en als ik op weeronline kijk is het ongeveer 13-17 graden (ook regen). Ik ben er al uit. Ik neem gewoon twee outfits mee: eentje doe ik maandag aan en de andere gaat in de koffer. Lijkt me wel genoeg voor 5 dagen
(doe normaal 2 dagen met een outfit en nu een keer 3, boeiend). En neem ook 1 paar platte laarzen mee die ik maandag aandoe. Die laarzen staan bij beide outfits het beste.
Mocht er nog een broek bij passen, dan neem ik nog een extra broek mee. Nog even zien.
Heb ook twee anonieme OV-chipkaarten met saldo gekocht voor m'n ouders (die hier volgende week in huis komen), zodat ze lekker met de bus naar de stad/Scheveningen kunnen. M'n schoonzus heeft ze helemaal bang gepraat w.b. fietsen in Den Haag.
Nu maar even schoonmaken.
Maar mijn ouders wonen in Friesland en zijn de hectiek van de stad niet gewendquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Heb vanaf het moment dat ik kon fietsen tot mijn 22e in Den Haag rondgefietst!Op een paar keer op m'n bek na ijsvorming na nooit ergens last van gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |