Heb je die altijd bij je dan??quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:25 schreef Rucky het volgende:
Ik had gewoon mijn veiligheidshelm meegenomen.
Wat doe je dan nog zo laat hier? hup naar je bed jijquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:38 schreef Rucky het volgende:
Eigenlijk moet ik nog op tijd naar bed voor morgen.
Ook nog geen zin om te gaan liggen, nog een beetje aan het nagenieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog zo laat hier? hup naar je bed jij
(zou eigenlijk zelf ook moeten slapen, maar geen slaap hier)
Nagenieten kan ook met je ogen dicht, de slaap komt dan vanzelf welquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook nog geen zin om te gaan liggen, nog een beetje aan het nagenieten.![]()
Maar merlijn komt me morgen op tijd ophalen dus ik zal zo wel moeten.
Ik doe niet eerder de deur voor je open voordat ik mijn koffie op heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:16 schreef Merlijn het volgende:
Zo. douchen, aankleden, gereedschap in de auto en op naar de volgende FHF klus....
Kan jij niet in mijn plaats met Merlijn meegaan? Dan kruip ik mijn bed weer in.quote:
die mag je hier wel brengenquote:
Nu heb je geen excuus meer.quote:
Creatief bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Misschien ook wel een goede idee, thee! En daarna ga ik gaatjes maken in 4 metalen bakken zodat ik ze als plantenbak kan gebruiken en dan.... Bollen planten! :p
Ja heerlijk, ik had wat bollen op het werk gescoord, ranonkels, hyacinten, lelies, gladiolen.. Nu nog even checken of ik het ook een beetje kan mixenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Creatief bezig!
Heerlijk dit tijd van het jaaraltijd leuk bloemen en planten maar in de lente heeft het net iets extra's
![]()
Wat voor bollen ga je planten??
Ohh leukk en lekker vrolijk ook zo alles bij elkaar, zou leuk zijn als je het wat kan mixen inderdaad, ik ga straks ff lekker een stukje lopen denk ik, is hier lekker weer en zonnetje schijnt, en er is kermis, nouja kermisjequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik had wat bollen op het werk gescoord, ranonkels, hyacinten, lelies, gladiolen.. Nu nog even checken of ik het ook een beetje kan mixen
Jij nog plannen?
Ach nouja bedrijvigheid is altijd gezellig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh leukk en lekker vrolijk ook zo alles bij elkaar, zou leuk zijn als je het wat kan mixen inderdaad, ik ga straks ff lekker een stukje lopen denk ik, is hier lekker weer en zonnetje schijnt, en er is kermis, nouja kermisjedus misschien daar even kijken, verder weinig in de planning staan
Ja lastig inderdaad, geld is altijd mooi mee genomen op de zaterdag, maar elke zaterdag lijkt me op den duur ook niet fijn.. er is dus niet echt een mogelijkheid om het om de zoveel weken af te wisselen?? dat zou dan ideaal zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach nouja bedrijvigheid is altijd gezellig!Ook al is het een kermisje...
Ik moet nog even nadenken of ik weer voor vast op de zaterdag zou willen werken. Het geld is wel erg fijn maar na een dag werken ben ik echt heel moe en we hebben ook niet heel veel personeel dus ff een dag extra vrij fiksen is dan niet echt makkelijk.
Nee daarom, naja misschien gewoon de reserve zaterdag werker zijn... Als iemand vrij wil, of er moet een extra mannetje bij, bel mij.. Dan werk ik sowieso wel 2 zaterdagen in de maand gok ik...quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad, geld is altijd mooi mee genomen op de zaterdag, maar elke zaterdag lijkt me op den duur ook niet fijn.. er is dus niet echt een mogelijkheid om het om de zoveel weken af te wisselen?? dat zou dan ideaal zijn.
Als reserve heb je voor je zelf wel wat meer speling lijkt me.. is nog altijd beter dan voor vast op een zaterdag ingedeeld worden, maar dat ligt er aan wat je zelf wil uiteraard haha..quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee daarom, naja misschien gewoon de reserve zaterdag werker zijn... Als iemand vrij wil, of er moet een extra mannetje bij, bel mij.. Dan werk ik sowieso wel 2 zaterdagen in de maand gok ik...
Ook goeie middagquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef JK1982 het volgende:
Zo, heb ik even lekker uitgeslapen vandaag..
Was eerst rond een uur of 5 al wakker, heb me toen nog gauw omgedraaid en werd vervolgens om 12.00 weer wakker
Nu maar eens even wat gaan doen. Broodje en koffie is net op, nu douchen en aankleden..
Het was érg gezellig gisteren, leuk om weer wat oude, maar zeker ook de nieuwe gezichten te zien![]()
Warempel met bowlen nog op plek 3 geëindigd, al was daar tijdens het gooien in ieder geval niks van te merken
Que?quote:
Volgens mij klopt de telling niet..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:13 schreef LaPeach het volgende:
Weer terug van onze 'super" kermis![]()
hoop onrust trappers, zal vanavond wel weer lekker gezellig zijn hier in de buurt
[..]
Ook goeie middag![]()
Gooi jij (ook) zo slecht dan?? dat het je zo verbaasd nog 3e te zijn geworden met je gooi kwaliteiten??
Ze wilden je niet verdrietig maken denk ikquote:Volgens mij klopt de telling niet..
Heb regelmatig rondjes voorbij zien komen waarin ik maar 1 punt haalde met worp 1 en de andere bal in het gootje belandde ofzo..
Dat zal het zijn. Nouja, ik heb me in ieder geval prima vermaakt!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ze wilden je niet verdrietig maken denk ikVoor het geval je niet tegen je verlies kon of iets dergelijks
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef LaPeach het volgende:
Leuk om te horen dat het zo gezellig was
Whahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Wel jammer voor Rucky dat ik er niet bij was, niet dat hij dan hoger was geëindigd maar dan had hij minder ver onderaan gestaan.
Jij geeft ons gelukkig weer hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, roep dat maar niet te hard. Dad deed ik ook, en voor je het weet heb je brons te pakken
Ik heb geleerd dat het niet verstandig is om te roepen dat je ergens goed in bent, kan alleen maar tegenvallen dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, roep dat maar niet te hard. Dad deed ik ook, en voor je het weet heb je brons te pakken
Bij deze beloof ik met de hand op m'n hart dat ik er de volgende keer bij ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, volgende keer moeten jullie maar gewoon mee hoor. Was hartstikke leuk.
Na ons gingen ze op een gegeven moment ook discobowlen, en dat was ook heel leuk om even naar te kijken..
Ja toch, Merlijn?
LaPeach, wat is daarop jouw antwoord?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik met de hand op m'n hart dat ik er de volgende keer bij ben.
Ik vind het echt jammer dat ik het heb moeten missen deze keer maar het was helaas niet anders....
Ja LaPeach?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
LaPeach, wat is daarop jouw antwoord?
Ik probeer er de volgende keer ook bij te zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
LaPeach, wat is daarop jouw antwoord?
Hmmz, toch een vluchtweg achter de hand houden hè..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik probeer er de volgende keer ook bij te zijn![]()
op de pc ook, haha maar met echte bowlingballen hmmz, maar rucky zei gisteren al dat hij veiligheids pakketjes mee zou brengenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Op de Wii kan ik het wel heel goed trouwens, natuurtalentje.
Nou.. die belle1608 is levensgevaarlijk..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef LaPeach het volgende:
[..]
op de pc ook, haha maar met echte bowlingballen hmmz, maar rucky zei gisteren al dat hij veiligheids pakketjes mee zou brengen
Nou dat niet, maar heb momenteel nogal een vervelende baasquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, toch een vluchtweg achter de hand houden hè..
Die ballen gingen ook alle kanten op behalve de goeie??quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou.. die belle1608 is levensgevaarlijk..
Ik zal niet in details treden, maarre.. volgende keer doe ik schoenen met stalen neuzen aan. Just in casequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die ballen gingen ook alle kanten op behalve de goeie??
Oeiquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden, maarre.. volgende keer doe ik schoenen met stalen neuzen aan. Just in case
geen overbodige luxe met Jan in de buurt die constant de zwaartse ballen probeerde te pakken en die liet stuiteren _o-quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden, maarre.. volgende keer doe ik schoenen met stalen neuzen aan. Just in case
Grote mannen willen grote ballenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
geen overbodige luxe met Jan in de buurt die constant de zwaartse ballen probeerde te pakken en die liet stuiteren _o-
Zwart is gewoon de beste kleur voor een man.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
geen overbodige luxe met Jan in de buurt die constant de zwaartse ballen probeerde te pakken en die liet stuiteren _o-
Kleine mannen heb je het over he?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:01 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Grote mannen willen grote ballen
(ookal zijn ze dan nog zo klein)
Hahahaquote:
Ik heb Ireth 2 dozen pads in de maag gesplitst (had haar van tevoren gezegd dat eerst anderen voor gingen, ireth heeft namelijk ooit al pads toegestuurd gekregen), samen met nog wat lege blikjes en 3 of 4 pakjes thee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:22 schreef JK1982 het volgende:
@Frederik: begreep ik nou goed dat je uiteindelijk een heleboel van die koffie weer mee terug moest slepen?
Heb je voor niks dat hele eind met die tas gesleept..
en ik heb vanmorgen genoten van een heerlijke kop koffiequote:Op zaterdag 14 april 2012 17:16 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik heb Ireth 2 dozen pads in de maag gesplitst (had haar van tevoren gezegd dat eerst anderen voor gingen, ireth heeft namelijk ooit al pads toegestuurd gekregen), samen met nog wat lege blikjes en 3 of 4 pakjes thee.
Ik bleek daarna nog een 7 of 8 lege blikjes te hebben, 2 pakken bonen van 1kg, wat thee en 5 pakjes gemalen koffie. Vanmorgen 2 blikjes + 2 pakken koffie bij Ingrid haar ouders achtergelaten (komt wel van pas hoop ik), rest van de blikjes zijn voor mijn ouders. En dan heb ik dus alleen nog 2kg bonen en wat thee over.
Kortom het lijkt meer dan het is
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
en ik heb vanmorgen genoten van een heerlijke kop koffiedank je wel dus
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:30 schreef vannelle het volgende:
No thanks, moet zo naar een verjaardag en ben aan het indrinken.
Ik zeg proost!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Is lekker EN sociaal, wil het niet te duur maken voor hun.
Is idd wel de bedoeling maar als de rest bier drinkt word ik toch weer sociaal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik zeg proost!
ja erg sociaal wel van jega je daar dan aan het water of??
Juist. Ik quote zonder wat te zeggen als er in de quote precies staat wat ik denk/voel/doe.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je quote mij zonder wat te zeggen.
Jij moet ook naar een verjaardag?
haal die telefoon es uit je broekzak!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:00 schreef Rucky het volgende:
Het weekend kan voor Merlijn en Rucky ook beginnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds?quote:
Niet tegen Innepin zeggen want we zeiden dat het klussen wat meer tijd koste omdat het tegen zat.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:57 schreef DJMO het volgende:
ik heb heel de gangbang beluisterd en er zelfs een geluidsopname van gemaakt
ik wil trouwens graag nog een paar foto's van je hebben van gisterenavond .. met name die van Geertquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet tegen Innepin zeggen want we zeiden dat het klussen wat meer tijd koste omdat het tegen zat.
* Rucky gaat nu eerst van een biertje genieten.
Warme choco met slagroom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:22 schreef LaPeach het volgende:
Om maar even in de sferen van koffie en thee te blijven.. Iemand trek in koffie of thee?![]()
* zet vast thee water klaar en de koffiepot aan
Kan ik ook regelen! Ben van alle markten thuisquote:
Mij eerst uitlachen en vervolgens om een gunst vragen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik wil trouwens graag nog een paar foto's van je hebben van gisterenavond .. met name die van GeertDJMO@fok.nl
muv die bv foto's van geert mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Mij eerst uitlachen en vervolgens om een gunst vragen.![]()
Ik heb vandaag eerst wat anders te doen: Innepin gaat verbouwen deel 2
Morgen zal ik ze even uploaden en dan stuur ik de deelnemers wel een linkje.
Daar heb ik een FHF bureaublad gemaakt en naar alle FHF ers gestuurd om te gebruiken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
muv die bv foto's van geert mag ik toch hopen
Bij mijn dochter in de buurt is dat ook geen overbodige luxe, stalen neuzen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:57 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Die ballen gingen ook alle kanten op behalve de goeie??
Ik schoot in de lach.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mijn dochter in de buurt is dat ook geen overbodige luxe, stalen neuzen.
Susanne gooide op een gegeven moment de ballen vanaf haar schouder zo de baan op!![]()
Hahaha oh geweldigquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij mijn dochter in de buurt is dat ook geen overbodige luxe, stalen neuzen.
Susanne gooide op een gegeven moment de ballen vanaf haar schouder zo de baan op!![]()
Het leek alsof ze het verschil niet wist tussen bowlen en kogelstoten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:52 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hahaha oh geweldig![]()
niet voor de mensen die dicht in de buurt stonden en ook niet voor de eigenaar van de bowling baan maar toch.. geweldig![]()
*heeft jeugd herinneringen
Wel lekker creatiefquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft zelfs op een gegeven moment de bal op de grond gelegd en is er voor gaan liggen en heeft hem zo de baan op 'getrapt'Alle technieken kwamen langs geloof ik
Zit daar verschil in dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het leek alsof ze het verschil niet wist tussen bowlen en kogelstoten.
Volgend jaar ook maar eens proberen ze was beter dan ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef Ireth het volgende:
Ze heeft zelfs op een gegeven moment de bal op de grond gelegd en is er voor gaan liggen en heeft hem zo de baan op 'getrapt'Alle technieken kwamen langs geloof ik
Daar heeft ze vanmiddag (toen ik haar de scorelijst liet lezen!) dan ook uitbundig om moeten lachen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Volgend jaar ook maar eens proberen ze was beter dan ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar heeft ze vanmiddag (toen ik haar de scorelijst liet lezen!) dan ook uitbundig om moeten lachen!Volgens mij hadden jullie mijn schoenen ingesmeerd met slaolie want ik zwabberde alle kanten op als ik een aanloopje nam. De volgende keer houd ik gewoon mijn kisten aan daar kan je tenminste op vertrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Een stuk korter.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hahaha nu krijg ik een beeld van Rucky die 240cm is
Enne LaPeach, bedankt voor de heerlijke choco!
Jahaaaa!!!!! Die heeft ze idd nog nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
Over chocomelk gesproken, ik heb nog een pak choco en een pak koffie, de mini's van de AH wel te verstaan, Ireth heeft Suus interesse?
Okay, als ik dan iets 2x heb stuur ik naar Jalees voor Denizquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaaaa!!!!! Die heeft ze idd nog niet
We hebben nu: bonuskaart+muntjes, pizza, knaks, wcpapier, brood
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Okay, als ik dan iets 2x heb stuur ik naar Jalees voor Deniz
Jaja, jij maakt zelf wel je eigen zak geklopte slagroom!quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Even bijkomen van gisteravond en vandaag maar die geklopte slagroom deed het hem.
[..]
Ghehe naja rucky, moet ik je dat echt uitleggen wat ik eigenlijk bedoel;)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:10 schreef Rucky het volgende:
Ik gebruik geen spuitzak, echte slagroom maak je met een mixer, een kannetje en dan room met een beetje suiker. Mocht je wat anders bedoelen dan moet je het me even uitleggen.
Ja want ik snap er geen klote van.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe naja rucky, moet ik je dat echt uitleggen wat ik eigenlijk bedoel;)
Nou morgen is er weer een ronde dus nieuwe kansenquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:52 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Even bijkomen van gisteravond en vandaag maar die geklopte slagroom deed het hem.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaja, jij maakt zelf wel je eigen zak geklopte slagroom!
Niet teveel details graagquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe naja rucky, moet ik je dat echt uitleggen wat ik eigenlijk bedoel;)
quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet tegen Innepin zeggen want we zeiden dat het klussen wat meer tijd koste omdat het tegen zat.
* Rucky gaat nu eerst van een biertje genieten.
Waarom dacht je dat we je dat de vorige keer dat hebben afgeleerd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef innepin het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet te vaak boven kwam kijken hoe 't ging, zeker?
Waarom ben ik nou weer levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou.. die belle1608 is levensgevaarlijk..
Vandaar dat constante gedoe over dat ik vooral niet in de weg mocht lopen...quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat we je dat de vorige keer dat hebben afgeleerd?
Maar het gaat wel een mooie slaapkamer voor je worden op de zolder.![]()
En mocht het nodig zijn dan rij ik nog wel een keertje met Merlijn mee.
Ach, ze waren enkel slagroom aan het kloppen geloof ik..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:45 schreef innepin het volgende:
[..]
tis maar goed dat ik niet te vaak boven kwam kijken hoe 't ging, zeker?
Heb toen ik klein was eens een grote kei op mijn kleine teen gehad..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer levensgevaarlijk![]()
Gelukkig ben je er want dit topic begreep ik niet helemaal meer.quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, ze waren enkel slagroom aan het kloppen geloof ik..
[..]
Heb toen ik klein was eens een grote kei op mijn kleine teen gehad..
Afgelopen vrijdagavond had ik een soort van déja-vu
Maar verder ben je wel een gezellige tante, moet ik toegeven!
Oh ja.. goedenavond, lieve jongens en meisjes..
Goedenavond jongeman, heeft u zich vermaakt vandaag?quote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Goede nacht is het inmiddelsquote:Op zondag 15 april 2012 00:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurde, alleen dat er op een gegeven moment een bal over m'n voet rolde en jij erbij stond te kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:07 schreef belle1608 het volgende:
@ JK1982, dank je wel
Maar ik heb niet met ballen gegooid toch? Kwam door die automaat dat het wel dreigde te gebeuren en 1 keer gebeurde ja, maar dat was niet mijn schuld!!![]()
Geen bier in huis hier op dit moment. Alleen cola, wat frisdrank en..quote:Op zondag 15 april 2012 00:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er want dit topic begreep ik niet helemaal meer.
Ik heb mijn biertje op dus ik kan weer normaal praten.
Ja, eigenlijk wel. Lekker uitgeslapen, beetje thuis gerommeld en heb bij een maatje voetbal gekeken. 2 redelijk wedstrijden gezien die letterlijk beiden in de laaste paar seconden werden beslist.. Verrassend!quote:Op zondag 15 april 2012 00:15 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Goedenavond jongeman, heeft u zich vermaakt vandaag?
Heel verstandig.. Weltrusten meisje..quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn oogjes zakken steeds dicht, tijd om te gaan slapen, weltruste
Slaap lekker Yskaquote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef YskaFredriksson het volgende:
Mijn oogjes zakken steeds dicht, tijd om te gaan slapen, weltruste
quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg pietlut.. doe es effe ophouden jij
Maar ok.. Goedenacht LaPeach! Comment ça va?
Ik had helaas een afspraak met mn baas waar ik niet onder uit kwamquote:Op zondag 15 april 2012 00:36 schreef Martijntj het volgende:
Zeg Peach, waarom ontbrak jij op de bowlingmeet?
Volgende keer wel?quote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had helaas een afspraak met mn baas waar ik niet onder uit kwam
Dus die promotie gaat nu definitief door?quote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik had helaas een afspraak met mn baas waar ik niet onder uit kwam
Ja gevolgd heb ik ze zeker, en hopelijk volgende keer wel, erg leuk om te lezen dat het zo gezellig en leuk wasquote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Volgende keer wel?
Alle gezellige verhalen een beetje gevolgd?
Was het maar een promotiequote:Op zondag 15 april 2012 00:47 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dus die promotie gaat nu definitief door?![]()
Saai? Hiero?quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Slaap lekker Yska
[..]zal het niet meer doen
Hier alles ok dank udaar ook? behalve dat het saai is nu
Hmmz, dat klinkt niet best..quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Was het maar een promotienee de dingen liggen helaas wat ingewikkelder
Met plezier regel ik het de volgende keer weer want ik heb er ook echt van genoten.quote:Op zondag 15 april 2012 00:47 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja gevolgd heb ik ze zeker, en hopelijk volgende keer wel, erg leuk om te lezen dat het zo gezellig en leuk was
Nee hier niet natuurlijk, hier zitten de leukste mensen toch heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 15 april 2012 00:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Saai? Hiero?
[..]
Hmmz, dat klinkt niet best..
Uiteraard!quote:Op zondag 15 april 2012 00:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee hier niet natuurlijk, hier zitten de leukste mensen toch heb ik me laten vertellen
Nou dat vind ik nog eens leuk om te horenquote:Op zondag 15 april 2012 00:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uiteraard!*Kuch*
Nouja, ik merk wel dat jij ook aardig leven in de brouwerij houdt, dus ga daar vooral mee door, zou ik zeggen!
quote:Op zondag 15 april 2012 01:06 schreef LaPeach het volgende:
volgens mij zijn wij de enige nog die wakker zijn![]()
de rest is zo stil
Achja, tegen deze tijd wordt het inderdaad wat stiller. Maar Rucky is, zoals je ziet, ook een nachtbraker hoorquote:Op zondag 15 april 2012 01:06 schreef LaPeach het volgende:
volgens mij zijn wij de enige nog die wakker zijn![]()
de rest is zo stil
Ik ben nu van het weekend aan het genieten, die begon pas vanavond.quote:Op zondag 15 april 2012 01:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achja, tegen deze tijd wordt het inderdaad wat stiller. Maar Rucky is, zoals je ziet, ook een nachtbraker hoor
Hebben jullie nog veel kunnen doen vandaag?quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben nu van het weekend aan het genieten, die begon pas vanavond.
Je hebt groot gelijk, voor je het weet is die weer om..quote:Op zondag 15 april 2012 01:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben nu van het weekend aan het genieten, die begon pas vanavond.
Ik ben verder niet veel aan het doen, word lastig gevallen door whappies van dronken mensen die wel mogen drinkenquote:Op zondag 15 april 2012 01:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Achja, tegen deze tijd wordt het inderdaad wat stiller. Maar Rucky is, zoals je ziet, ook een nachtbraker hoor
Wat ben je verder aan het doen? Ik heb hier ondertussen een film op staan op SBS6, maar ik krijg er niet veel van mee moet ik toegeven, hahaha!
Jij mag niet drinken?quote:Op zondag 15 april 2012 01:12 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, voor je het weet is die weer om..
[..]
Ik ben verder niet veel aan het doen, word lastig gevallen door whappies van dronken mensen die wel mogen drinken
verder de tv maar uitgegooid erg weinig te beleven, dus maar gezellig hier
De elektra is nu in orde en dat was het belangrijkste. Daarnaast hebben we al kunnen beginnen met de eerste gipsplaten tegen de wand te monteren.quote:Op zondag 15 april 2012 01:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog veel kunnen doen vandaag?
Nee medicijnen, niet dat ik normaal vaak of veel drink, maar net nu ik best wel trek heb mag het nietquote:
Vlakbij Rotterdam, Ridderkerk om precies te zijnquote:
Ze boft maar met jullie.. Want jullie moeten dus nog een keer terug als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 15 april 2012 01:15 schreef Rucky het volgende:
[..]
De elektra is nu in orde en dat was het belangrijkste. Daarnaast hebben we al kunnen beginnen met de eerste gipsplaten tegen de wand te monteren.
Aha, duidelijk..quote:Op zondag 15 april 2012 01:16 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nee medicijnen, niet dat ik normaal vaak of veel drink, maar net nu ik best wel trek heb mag het niet
[..]
Vlakbij Rotterdam, Ridderkerk om precies te zijn
De verbouwing hoopt ze zelf verder te regelen met (schoonpapa?) Maar de elektra kon diegene niet maar met plezier rij ik nog een keer mee als Merlijn kan.quote:Op zondag 15 april 2012 01:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ze boft maar met jullie.. Want jullie moeten dus nog een keer terug als ik het goed begrijp?
Ach so.. Duidelijk!quote:Op zondag 15 april 2012 01:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
De verbouwing hoopt ze zelf verder te regelen met (schoonpapa?) Maar de elektra kon diegene niet maar met plezier rij ik nog een keer mee als Merlijn kan.
Ik heb er ook best wel plezier in gehad net zoals met jou bij Ireth. Hard werken en toch lol hebben.quote:
Staat er nog niet bij maar ik heb al gezegd dat diegene dan maar even kontakt met jou op moet nemen als het midden Nederland is.quote:Op zondag 15 april 2012 01:32 schreef JK1982 het volgende:
Ja, ik zag geloof ik weer een tuinklusje voorbij komen in FHF. Zal es kijken waar dat is, ik weet niet of dat er al bij stond..
Lol.. ik zal eens even een blik in het topic werpen..quote:Op zondag 15 april 2012 01:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Staat er nog niet bij maar ik heb al gezegd dat diegene dan maar even kontakt met jou op moet nemen als het midden Nederland is.
Ik ben al weer terug, was niks aan dus vroeg naar huis.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Juist. Ik quote zonder wat te zeggen als er in de quote precies staat wat ik denk/voel/doe.
Dus ja, ik heb vanavond ook een verjaardag.
Hoe laat kom je dan thuis als er wel wat aan is.quote:Op zondag 15 april 2012 01:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug, was niks aan dus vroeg naar huis.
Of ik haal je op omdat ik toch de badkamerradiator aan wil sluiten.quote:Op zondag 15 april 2012 01:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
De verbouwing hoopt ze zelf verder te regelen met (schoonpapa?) Maar de elektra kon diegene niet maar met plezier rij ik nog een keer mee als Merlijn kan.
Groningen? Bij Pam?quote:Op zondag 15 april 2012 01:32 schreef JK1982 het volgende:
Ja, ik zag geloof ik weer een tuinklusje voorbij komen in FHF. Zal es kijken waar dat is, ik weet niet of dat er al bij stond..
euh.......maandag?quote:Op zondag 15 april 2012 01:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hoe laat kom je dan thuis als er wel wat aan is.
Niet bij Pam. Help mij helpenquote:Op zondag 15 april 2012 01:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groningen? Bij Pam?
Trouwens......jezus, jij hebt je echt ten doel gesteld iedereen te helpen! Wauw.
Ja, positief bedoeld.
Truste Jalees.quote:
Zekers.quote:Op zondag 15 april 2012 01:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zag dat topic pas na mijn bericht.
Lijkt me wel de moeite waard idd....
Ik zal morgen even meezoeken.quote:Op zondag 15 april 2012 01:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Btw Rucky!
Ik ben momenteel aan het zoeken naar een kastje voor de tv. Ik hou je op de hoogte!
Nee, Enschede lees ik net. Echt een eind uit de richting.quote:Op zondag 15 april 2012 01:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groningen? Bij Pam?
Trouwens......jezus, jij hebt je echt ten doel gesteld iedereen te helpen! Wauw.
Ja, positief bedoeld.
Slaap lekker..quote:
Voor mij geld hetzelfde het moet in de buurt zijn of ik moet mee kunnen rijden.quote:Op zondag 15 april 2012 02:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, Enschede lees ik net. Echt een eind uit de richting.
En nee hoor, ik zit echt niet te azen op allerlei klusjes of wat dan ook.. Het moet wel een beetje te behappen zijn (lees: liefst een beetje in de buurt of te combineren)
Zoveel heb ik'nog niet gedaan voor FHF hoor, écht niet.. Maargoed, mocht ik ergens kunnen, dan zal ik het niet nalaten..
[..]
Slaap lekker..
:p ik zal dan maar veel kippensoep maken als ik jou was :pquote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
Ow kipfilet! Toevallig wou ik weer kippensoep maken![]()
Sinaasappels en pampers hier ook niet
Hoorde ik soep.quote:Op zondag 15 april 2012 11:28 schreef Ireth het volgende:
Ow kipfilet! Toevallig wou ik weer kippensoep maken![]()
ik gebruik altijd twee of drie flinke boutenquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef frederik het volgende:
Kippensoep van kipfilet?
Een hele kip (eventueel juist de filets erafsnijden, om later los bij het diner te gebruiken) geeft toch een veel smaakvollere kippensoep?
Jouw soep kan niet tegen die van Ireth op.quote:Op zondag 15 april 2012 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik gebruik altijd twee of drie flinke boutenlekker twee uur laten trekken .. groente erbij, balletjes gehakt, bouten plukken, velletjes opeten en de kip in stukjes erbij, zooitje vermicelli en een pakje smaakversterker van maggi
je hebt'm nog nooit geproefdquote:Op zondag 15 april 2012 11:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jouw soep kan niet tegen die van Ireth op.![]()
Maar die van Ireth wel.quote:
Ligt er aan welke soep ik maakquote:Op zondag 15 april 2012 11:43 schreef frederik het volgende:
Kippensoep van kipfilet?
Een hele kip (eventueel juist de filets erafsnijden, om later los bij het diner te gebruiken) geeft toch een veel smaakvollere kippensoep?
hier :quote:Op zondag 15 april 2012 11:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik gebruik altijd twee of drie flinke boutenlekker twee uur laten trekken .. groente erbij, balletjes gehakt, bouten plukken, velletjes opeten en de kip in stukjes erbij, zooitje vermicelli en een pakje smaakversterker van maggi
Ohh lekker soort van lopend buffet, is het bij de 1 op gaan we door naar de volgendequote:
Maar wel met kruidenboter.quote:Op zondag 15 april 2012 12:28 schreef LaPeach het volgende:
Ohh lekker soort van lopend buffet, is het bij de 1 op gaan we door naar de volgende
wil er wel stokbrood bij trouwens![]()
uiteraard met kruidenboter, zonder is niet lekker tochquote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar wel met kruidenboter.![]()
Nu heb ik honger.
Ik hoor mini-meet! Waar in regio Rotterdam eten we vanavondquote:Op zondag 15 april 2012 12:33 schreef LaPeach het volgende:
[..]
uiteraard met kruidenboter, zonder is niet lekker toch
Uhm mja ik krijg er ook trek van![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef JK1982 het volgende:
Nope, praatjes vullen geen gaatjes..
En jullie wachten maar even met die meet tot mijn auto weer gemaakt is
En nee, geen minimeet bij bij, ik heb A) niks in huis en B) ben ik een culinaire halve gare..
Hmm geen idee, staat nog niet in de planningquote:Op zondag 15 april 2012 12:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, wanneer ging je weer aan de lasagne?
Zo gemeen..quote:Op zondag 15 april 2012 12:50 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hmm geen idee, staat nog niet in de planning![]()
Vanavond wordt het waarscheinlijk macaroni stroganoff![]()
Niks gemeens aan hoor, ken toch moeilijk elke avond lasagna gaan etenquote:Op zondag 15 april 2012 12:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zo gemeen..![]()
Ik schuif vandaag maar even bij moeders aan, kan ik meteen haar auto even regelen
Macaroni misschien?quote:Op zondag 15 april 2012 12:50 schreef Rucky het volgende:
O, lasagne vind ik ook lekker.
Nu weet ik niet meer wat ik vanavond zal klaar maken om te eten.![]()
Het ging dan ook met name om dequote:Op zondag 15 april 2012 12:54 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Niks gemeens aan hoor, ken toch moeilijk elke avond lasagna gaan eten
Maar als je een keuken hebt doen we gewoon een american party en nemen we allemaal iets mee.quote:Op zondag 15 april 2012 12:46 schreef JK1982 het volgende:
Nope, praatjes vullen geen gaatjes..
En jullie wachten maar even met die meet tot mijn auto weer gemaakt is
En nee, geen minimeet bij bij, ik heb A) niks in huis en B) ben ik een culinaire halve gare..
Jij komt toch niet..quote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar als je een keuken hebt doen we gewoon een american party en nemen we allemaal iets mee.
Hier ook soep vanavond, met quiche en kippenpootjes (voor M.)
Zoek ik trouwens ut wanneer die JAG aflevering is vergeet ik bijna te kijken
Is dat een uitnodiging?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 12:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Het ging dan ook met name om deer achteraan..
Der wil er nog één meeëten.quote:
Bohh zou jij wel willen hequote:Op zondag 15 april 2012 12:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 LaPeach even over de knie legt..
quote:Op zondag 15 april 2012 12:58 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging?![]()
Ik moet nog langs de supermarkt want daar hegb ik tot nu toe geen tijd voor gehad en meestal verzin ik het avond eten terplekke.
Ik zal nooit meer werken, waar kan ik die uitkering aanvragen? Ohnee geen recht op want M. Werkt. Naja dan maar geen boodschappen doen hequote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij komt toch niet..![]()
Zondag soepdag, hoor ik al!
Valt me tegen van jou als man, zo snel al terug krabbelenquote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet uit..![]()
* JK1982 maar even een appeltje pakt, om mijn geweten te sussen
Alles goed Jaleesa?quote:
Vanavond en bij wie dat ligt eraan waar je zin in hebt.quote:
't was maar een grapje.. Ander keertje misschien ok, of als de tuin eindelijk eens klaar is.quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer werken, waar kan ik die uitkering aanvragen? Ohnee geen recht op want M. Werkt. Naja dan maar geen boodschappen doen he
Je zou toch raar staan (liggen) te kijken, denk ik..quote:Op zondag 15 april 2012 13:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Valt me tegen van jou als man, zo snel al terug krabbelen
[..]
Alles goed Jaleesa?
Soep, soep of soep. Ok, of macaroni...quote:Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Vanavond en bij wie dat ligt eraan waar je zin in hebt.
Dat was de prijs die hij kreeg om als derde te eindigen op de bowling meet: Eén dag LaPeach plagen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Met mij ook hoor![]()
Alleen JK plaagt mij
Hij plaagde mij ook met bowlenquote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Met mij ook hoor![]()
Alleen JK plaagt mij
Bara???quote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soep, soep of soep. Ok, of macaroni...
En binnenkort Bara bij JaleesaMama![]()
Had gewoon een bal op zijn tenen laten vallen.quote:
Zie je wel dacht ik wel, zo bescheiden jongetje is het dus niet irlquote:
Daar ben ik veel te lief voor!quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Had gewoon een bal op zijn tenen laten vallen.![]()
Heul niet..quote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Met mij ook hoor![]()
Alleen JK plaagt mij
Men plaagt wie men lief heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Zie je wel dacht ik wel, zo bescheiden jongetje is het dus niet irl
Ik ook niet meer.quote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, klerezooi.. het gaat opeens hard, opa houdt het tempo niet bij..
quote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef Merlijn het volgende:
Zeg... ik heb ook een rustig dagje. Lees ik dat ik met Rucky heb liggen rollebollen, is FHF opeens CUL en worden er meets gepland....
* Merlijn telt niet meer mee
Daarom ook de knipoogquote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't was maar een grapje.. Ander keertje misschien ok, of als de tuin eindelijk eens klaar is.
zorg jij voor de toetjes? als het om de eet meets gaatquote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Rucky het volgende:
* Rucky noteerd in agenda elke zondag is er een meet.
Is goed.quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zorg jij voor de toetjes? als het om de eet meets gaat
Rucky zorgt voor de slagroom..quote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef LaPeach het volgende:
[..]
zorg jij voor de toetjes? als het om de eet meets gaat
Ik denk ik houd mijn bek dicht over slagroom begin jij erover.quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rucky zorgt voor de slagroom..
Ik sla het toetje even over..
En bij jou, en wij willen nog een nieuw zelf te ontwerpen tuinhuis :pquote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuinklusmeet bij jou toch ook?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Rucky zorgt voor de slagroom..
Ik sla het toetje even over..
Doe dat maar en gelijk voor mij ook want ik heb nog geen mixer.quote:
't Zou geen gek idee zijn inderdaad.. Vele handen maken licht werk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En bij jou, en wij willen nog een nieuw zelf te ontwerpen tuinhuis :p
Meets genoeg!
Perzikjes met slagroom, nomnomnomnom...quote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef LaPeach het volgende:
[..]Ligt er aan wat voor slagroom
Anders neem ik de mijne wel mee
Peaches & Creamquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Zou geen gek idee zijn inderdaad.. Vele handen maken licht werk.
Daarover gesproken, ik had zo eigenlijk nog wel even wat willen doen..
[..]
Perzikjes met slagroom, nomnomnomnom...
* Rucky snapt hem nu ook.quote:
Jaa ik ga zometeen ook maar wat doen...quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
't Zou geen gek idee zijn inderdaad.. Vele handen maken licht werk.
Daarover gesproken, ik had zo eigenlijk nog wel even wat willen doen..
[..]
Perzikjes met slagroom, nomnomnomnom...
Dat zeg ik..quote:
Die ken ik nog niet, maar klinkt goed. Al zou ik er wel iets van een krokant laagje bij lusten waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa ik ga zometeen ook maar wat doen...
Of perzikken uit de oven met wat kwark of yoghurt...
http://www.mijnreceptenbo(...)rde-perzik-8562.html Klinkt goed.quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
Die ken ik nog niet, maar klinkt goed. Al zou ik er wel iets van een krokant laagje bij lusten waarschijnlijk.
Perzik crumble, bestaat zoiets al?
Inderdaad.. Maargoed, ik vind er niks aan om in mijn eentje in de keuken te gaan lopen experimenteren..quote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)rde-perzik-8562.html Klinkt goed.
Ik ook niet zo maar aan de andere kant als het mislukt dan kan niemand je uitlachen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maargoed, ik vind er niks aan om in mijn eentje in de keuken te gaan lopen experimenteren..
Maargoed, ik ga mezelf maar eens nuttig maken in de tuin. Spreek jullie later!
klinkt idd ook heerlijkquote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat zeg ik..
[..]
Die ken ik nog niet, maar klinkt goed. Al zou ik er wel iets van een krokant laagje bij lusten waarschijnlijk.
Perzik crumble, bestaat zoiets al?
Van expirimenteren wordt je wijsquote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook niet zo maar aan de andere kant als het mislukt dan kan niemand je uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bij jou in de tuin.quote:
Nou, d'r staan nog aardig wat kroppen sla in de tuin ja.quote:
Tsja, maar ik woon er al 3jr..quote:Op zondag 15 april 2012 17:08 schreef Rucky het volgende:
Het hoeft toch niet allemaal in 1x. Ik vind het er goed uitzien.
Als jij nou eerst nog es even op je DM reageert..quote:Op zondag 15 april 2012 17:12 schreef Martijntj het volgende:
Ik val hier even binnen, en 't eerste wat ik zie is mini-meet, Peach en slagroom! Wat moet ik hier van denken?
Dat we met zijn alle gaan eten.quote:Op zondag 15 april 2012 17:12 schreef Martijntj het volgende:
Ik val hier even binnen, en 't eerste wat ik zie is mini-meet, Peach en slagroom! Wat moet ik hier van denken?
Ik ook.quote:Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef belle1608 het volgende:
Dit is een leuk topic als je de hele dag niet meegelezen hebt en 6 blz. achter elkaar kan lezen
Heb hard kunnen lachen
Hahaha, ik wil niet eens wéten waarom je zo dubbel hebt gelegen dan..quote:Op zondag 15 april 2012 17:16 schreef belle1608 het volgende:
Dit is een leuk topic als je de hele dag niet meegelezen hebt en 6 blz. achter elkaar kan lezen
Heb hard kunnen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |