Heb je die altijd bij je dan??quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:25 schreef Rucky het volgende:
Ik had gewoon mijn veiligheidshelm meegenomen.
Wat doe je dan nog zo laat hier? hup naar je bed jijquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:38 schreef Rucky het volgende:
Eigenlijk moet ik nog op tijd naar bed voor morgen.
Ook nog geen zin om te gaan liggen, nog een beetje aan het nagenieten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:39 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Wat doe je dan nog zo laat hier? hup naar je bed jij
(zou eigenlijk zelf ook moeten slapen, maar geen slaap hier)
Nagenieten kan ook met je ogen dicht, de slaap komt dan vanzelf welquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:42 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ook nog geen zin om te gaan liggen, nog een beetje aan het nagenieten.![]()
Maar merlijn komt me morgen op tijd ophalen dus ik zal zo wel moeten.
Ik doe niet eerder de deur voor je open voordat ik mijn koffie op heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:16 schreef Merlijn het volgende:
Zo. douchen, aankleden, gereedschap in de auto en op naar de volgende FHF klus....
Kan jij niet in mijn plaats met Merlijn meegaan? Dan kruip ik mijn bed weer in.quote:
die mag je hier wel brengenquote:
Nu heb je geen excuus meer.quote:
Creatief bezig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Misschien ook wel een goede idee, thee! En daarna ga ik gaatjes maken in 4 metalen bakken zodat ik ze als plantenbak kan gebruiken en dan.... Bollen planten! :p
Ja heerlijk, ik had wat bollen op het werk gescoord, ranonkels, hyacinten, lelies, gladiolen.. Nu nog even checken of ik het ook een beetje kan mixenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Creatief bezig!
Heerlijk dit tijd van het jaaraltijd leuk bloemen en planten maar in de lente heeft het net iets extra's
![]()
Wat voor bollen ga je planten??
Ohh leukk en lekker vrolijk ook zo alles bij elkaar, zou leuk zijn als je het wat kan mixen inderdaad, ik ga straks ff lekker een stukje lopen denk ik, is hier lekker weer en zonnetje schijnt, en er is kermis, nouja kermisjequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ik had wat bollen op het werk gescoord, ranonkels, hyacinten, lelies, gladiolen.. Nu nog even checken of ik het ook een beetje kan mixen
Jij nog plannen?
Ach nouja bedrijvigheid is altijd gezellig!quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ohh leukk en lekker vrolijk ook zo alles bij elkaar, zou leuk zijn als je het wat kan mixen inderdaad, ik ga straks ff lekker een stukje lopen denk ik, is hier lekker weer en zonnetje schijnt, en er is kermis, nouja kermisjedus misschien daar even kijken, verder weinig in de planning staan
Ja lastig inderdaad, geld is altijd mooi mee genomen op de zaterdag, maar elke zaterdag lijkt me op den duur ook niet fijn.. er is dus niet echt een mogelijkheid om het om de zoveel weken af te wisselen?? dat zou dan ideaal zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ach nouja bedrijvigheid is altijd gezellig!Ook al is het een kermisje...
Ik moet nog even nadenken of ik weer voor vast op de zaterdag zou willen werken. Het geld is wel erg fijn maar na een dag werken ben ik echt heel moe en we hebben ook niet heel veel personeel dus ff een dag extra vrij fiksen is dan niet echt makkelijk.
Nee daarom, naja misschien gewoon de reserve zaterdag werker zijn... Als iemand vrij wil, of er moet een extra mannetje bij, bel mij.. Dan werk ik sowieso wel 2 zaterdagen in de maand gok ik...quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:36 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja lastig inderdaad, geld is altijd mooi mee genomen op de zaterdag, maar elke zaterdag lijkt me op den duur ook niet fijn.. er is dus niet echt een mogelijkheid om het om de zoveel weken af te wisselen?? dat zou dan ideaal zijn.
Als reserve heb je voor je zelf wel wat meer speling lijkt me.. is nog altijd beter dan voor vast op een zaterdag ingedeeld worden, maar dat ligt er aan wat je zelf wil uiteraard haha..quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Nee daarom, naja misschien gewoon de reserve zaterdag werker zijn... Als iemand vrij wil, of er moet een extra mannetje bij, bel mij.. Dan werk ik sowieso wel 2 zaterdagen in de maand gok ik...
Ook goeie middagquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:17 schreef JK1982 het volgende:
Zo, heb ik even lekker uitgeslapen vandaag..
Was eerst rond een uur of 5 al wakker, heb me toen nog gauw omgedraaid en werd vervolgens om 12.00 weer wakker
Nu maar eens even wat gaan doen. Broodje en koffie is net op, nu douchen en aankleden..
Het was érg gezellig gisteren, leuk om weer wat oude, maar zeker ook de nieuwe gezichten te zien![]()
Warempel met bowlen nog op plek 3 geëindigd, al was daar tijdens het gooien in ieder geval niks van te merken
Que?quote:
Volgens mij klopt de telling niet..quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:13 schreef LaPeach het volgende:
Weer terug van onze 'super" kermis![]()
hoop onrust trappers, zal vanavond wel weer lekker gezellig zijn hier in de buurt
[..]
Ook goeie middag![]()
Gooi jij (ook) zo slecht dan?? dat het je zo verbaasd nog 3e te zijn geworden met je gooi kwaliteiten??
Ze wilden je niet verdrietig maken denk ikquote:Volgens mij klopt de telling niet..
Heb regelmatig rondjes voorbij zien komen waarin ik maar 1 punt haalde met worp 1 en de andere bal in het gootje belandde ofzo..
Dat zal het zijn. Nouja, ik heb me in ieder geval prima vermaakt!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:25 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ze wilden je niet verdrietig maken denk ikVoor het geval je niet tegen je verlies kon of iets dergelijks
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef LaPeach het volgende:
Leuk om te horen dat het zo gezellig was
Whahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.
Wel jammer voor Rucky dat ik er niet bij was, niet dat hij dan hoger was geëindigd maar dan had hij minder ver onderaan gestaan.
Jij geeft ons gelukkig weer hoopquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, roep dat maar niet te hard. Dad deed ik ook, en voor je het weet heb je brons te pakken
Ik heb geleerd dat het niet verstandig is om te roepen dat je ergens goed in bent, kan alleen maar tegenvallen dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:47 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, roep dat maar niet te hard. Dad deed ik ook, en voor je het weet heb je brons te pakken
Bij deze beloof ik met de hand op m'n hart dat ik er de volgende keer bij ben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:50 schreef JK1982 het volgende:
Nouja, volgende keer moeten jullie maar gewoon mee hoor. Was hartstikke leuk.
Na ons gingen ze op een gegeven moment ook discobowlen, en dat was ook heel leuk om even naar te kijken..
Ja toch, Merlijn?
LaPeach, wat is daarop jouw antwoord?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:52 schreef vannelle het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik met de hand op m'n hart dat ik er de volgende keer bij ben.
Ik vind het echt jammer dat ik het heb moeten missen deze keer maar het was helaas niet anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |