Alleen het topje eraf zeker?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
van Little Boy ontplofde maar 20 procent
Je vergeet de Audiquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef Sosha het volgende:
Ze heeft wel mooie dromen voor haar toekomst... Gebleekte tanden en een borstvergroting
Ja hahahaha ze schrok er zelf ook vanquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef STING het volgende:
Hehe, wat een abrupte omschakeling naar de nieuwslezeres
de ware kracht zat in zijn kontquote:
Ze keek ook zo serieus. Dacht al dat er wat ernstigs was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef STING het volgende:
Hehe, wat een abrupte omschakeling naar de nieuwslezeres
Hehe, ja, dat dacht ik ook evenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze keek ook zo serieus. Dacht al dat er wat ernstigs was.
Het zit er van jongs af aan al in zie je wel weer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
Whehe, dat jochie jat de elektronica uit de taart
Ikkequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MIJN GOD... wie heeft die op gemaakt
Ik heb een Roma-kind in de klas gehad. Die hebben geen BSN he... Hij althans niet. School was vrij nutteloos, op de basisschool werd zijn aanwezigheid nog geduld, zeg maar, maar hij kon zich zonder BSN onmogelijk inschrijven bij een middelbare school.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat er hier ook meer gedoogd wordt dan je als saaie burger weet.
Want als jij je kind een dag te vroeg van school haalt om op vakantie te gaan krijg je op schiphol al een boete van de leerplichtambtenaar, als die leerplichtambtenaar naar het kamp gaat staat hij alweer buiten de poort voor hij z'n bonnenboekje heeft kunnen pakken.
Als ze daar überhaupt al zonder politie heen durven gaan.
De kinderen van die Roma-familie in die Utrechtse villa schijnen ook alleen maar naar school te gaan als ze zin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |