Er doen dit keer ook mannen meequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ! Of gaat dit over moeders en dochters?
Ah weer verder
Trek dit weer in. Heeft toch wel rare Travellertrekjes..quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef Injetta het volgende:
Voor zo'n stoere vent komt hij wel sympathiek over.
Die doen dat in de familiequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
Moet je de kraamvrouw niet bellen als je vliezen zijn gebroken? Ik heb er geen verstand van
En curry eten, dat vond ik ook zo apart.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dit ook gek.. Vliezen zijn gebroken en ze staat gewoon in de keuken te werken alsof er niks aan de hand is?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dit ook gek.. Vliezen zijn gebroken en ze staat gewoon in de keuken te werken alsof er niks aan de hand is?
Die tip kwam ook in Friends voorbij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En curry eten, dat vond ik ook zo apart.
Waarom is dat? Zal wel een bakerpraatje zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Die tip kwam ook in Friends voorbij.
Op zich verbaast het me allemaal niet meer zoveelquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
Lijkt me een hele belevenisquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Karina het volgende:
Zo een markt lijkt me wel leuk om een keertje rond te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |