SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Omdat ik maar een liedje van ze ken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef BBQSausage het volgende:
semi-naamtopic
[..]
En waarom niet dan hé?
Ev'n kiek'nquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Zeroku, als je Sorry goed vond, vind je dit ook baas.
Soundcloud.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bewijs in de vorm van soundcloud.
DM evt.
Haten op soundcloud.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:25 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Soundcloud.
Ik neem morgen wel een stukje op ofzo.
Ik vind jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor zover ik hier post, ik ook wel.Ik durf alleen niet zo goed meer te SC'en.
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Insgelijks.
Vertel, HO WACHT, even popcorn pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De laatste keer ging dat behoorlijk mis.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:32 schreef Klinkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zonnebril, ik had hem op. Ik had hem moeten kopen, spijt.
Neehee, ik was gewoon heul heul overactief aanwezig in een niet nader te noemen SC.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Vertel, HO WACHT, even popcorn pakken.VERTEL.
Iets met WOUDU?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neehee, ik was gewoon heul heul overactief aanwezig in een niet nader te noemen SC.Dat is alles, maar daar heb ik wel heel veel spijt van achteraf.
Ja, die ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Iets met WOUDU?Je bent hier van harte welkom jij, je hebt mijn zegen.
Niet eens reageren op mijn vechtende ratjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongns kunnen jullie nu stoppen met die plaatjes? Mn dataverbinding vindt dit niet leukkkk.
wifi tokquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongns kunnen jullie nu stoppen met die plaatjes? Mn dataverbinding vindt dit niet leukkkk.
te laat, je zit al in de nieuwe dagquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
te laat, je zit al in de nieuwe dag
Dat je dat weetquote:
Ik doe het niet voor de dagcijfertjes hoor, ik wilde gewoon een lapo op dat account op een mooie tijd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
te laat, je zit al in de nieuwe dag
Ja maar dat komt omdat ik Intronic zoek, ik heb hem nodig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Guuuurl, ik zag je post wel in WOuDU
Oh en jippie bijna nieuwe pagina.
Ik sta er nooit in, best wel trots op mezelf.quote:
Ja, en da's nou net het vervelende.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Valt mee allemaal, danggg! Vroeger dagelijks in de top10!
En die user is toch gestopt BBQ?
Ik ken die hele kerel niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Facebook? Mail?
Succes in ieder geval, ik ga slapen. Kusjes!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Facebook? Mail?
Succes in ieder geval, ik ga slapen. Kusjes!
quote:i have nothin 2 live 4 nemore an i hope your happy that after 6 year u can just put it all behind u.
dont worry i wont bother u again i just will never b around again after this iv had it an iv snapped.
u got your life now an i dont have mine.
so its ending cuz i cant keep feeling like this nemore. i hope your happy with yourself cuz u have destroyed me hard an i cant do it no more i try an try but get nothin back.
i hope u have a fucking great life cuz im fed up with this shit u mean everything an u know it.
all i do is try an try an get spat in the face.
so i hope your happy with your old man an i hope he fuks u ova like u did me.
im finished.
i couldnt give a fuk nemore.
u have broken me 2 the point of destruction.
hope your happy
im the only 1 that ever cared bout u an had taken u away from a shity life u lived an give u a home an more.
but now u got everything u just kick me 2 1 side an 4get bout me.
this sick and twisted old man your with will fuk u ova.
go 2 the police but its alrdy 2 late im gone
thanks 4 everything
last u will ever hear.
i ova dos 2nite.
thank 4 everythnig
P.S i hope this stay with u 4eva an u never 4get it cuz u did this no1 else.
its all u.
last words: well im not sure but WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
your one an only
XjaybyX
Dit moet nep zijnquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:02 schreef HappyBob het volgende:
Even weer een update van de wanhopige jongen die z'n ex terug wil____!
[..]
Hij heeft al 3 uur geen berichten over z'n ex op Facebook geplaatst, dus zou goed kunnen dat hij er een eind aan heeft gemaakt. Ik zal het nog even in de gaten houden.quote:
Goedemorgen Klinkyquote:
Haha, reageert zij welquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal z'n diepe teksten missenquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trollscienxe, Bobje.
Boh straks heeft hij echt een einde eraan gemaakt Bobjeee.Of hij heeft zn internetabo stopgezet...
Nee, zij heeft überhaupt op nog geen enkel bericht van hem gereageerdquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha, reageert zij wel?
Goedemorgen trouwens
Peter meeten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zero
Brwlgh. We gaan naar Leiden zo.
Ghehequote:Op zaterdag 14 april 2012 09:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal z'n diepe teksten missen
[..]
Nee, zij heeft überhaupt op nog geen enkel bericht van hem gereageerd
Goedemorgen
Gezellig met Peter en je moeder winkelen dan toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja. maar niet tegen jan zeggen, die dCht datik ging winkelen met moeder.
Ze zeggen vaak dat die wint, maar ik heb zo m'n twijfelsquote:
Hehequote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gezellig met Peter en je moeder winkelen dan toch?En ik kan geen geheimen voor Jan bewaren
[..]
Ze zeggen vaak dat die wint, maar ik heb zo m'n twijfels
quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:22 schreef HappyBob het volgende:
WTF____! Die kerel op Facebook heeft ook aan allemaal mensen een e-mail gestuurd met z'n afscheid
_________________!
dit had een quote kunnen zijn uit mijn opa's dagboek zo rond streeks 1945.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:09 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ga croissantjes eten en doen alsof dit nooit gebeurd is
Delenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:59 schreef JanPiraat het volgende:
Croissantjes in de oven
[ afbeelding ]
Nu is het mijn beurt Zeroku [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had versequote:Op zaterdag 14 april 2012 13:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb er 2 over nog maar ze vielen erg tegenstomme Ah merk croissants
Vind de verse van de AH ook wel redelijk tegenvallenquote:
Sowieso boterhamworst.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn oma heeft daar boterhammenworst van, gadverdamme
Bakker inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vind de verse van de AH ook wel redelijk tegenvallenDie van de Super de Boer waren een aantal jaar geleden wel altijd goed te eten
Verder gewoon lekker naar de bakker gaan voor croissantjes
Cassis daarvan is zeker wel te drinken.quote:
dat kan ja, maar voor sommige producten moet je gewoon het A merk hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Cassis daarvan is zeker wel te drinken.
hoeveel moeders heb je dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:12 schreef Zeroku het volgende:
Boh. Vers geperste sinaasappelsap gemaakt door moeders.
Heb niet veel te klagen neequote:
En nu ben je dikquote:
Je kan nog altijd aan eigengemaakte Fromage du Smegma beginnen.quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 14 april 2012 14:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan nog altijd aan eigengemaakte Fromage du Smegma beginnen.
Ik dacht dat ik ook zo'n soort gifje had maar helaas. Dan maar deze.quote:
Wat een ranzige filmquote:
SPOILER: pindakaasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook zo'n soort gifje had maar helaas. Dan maar deze.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook zo'n soort gifje had maar helaas. Dan maar deze.
[ afbeelding ]
lyk dis if u crey evrytiemquote:Op zaterdag 14 april 2012 08:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga stuk hier![]()
quote:
Doorkotsen, Jan smitquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Renesite het volgende:
Iemand die een buurjongen wilt met Jan Smit muziek? Ik kots op hem
Ik wil wel, dan kan ik mijn tactical nuke uitproberen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:10 schreef Renesite het volgende:
Iemand die een buurjongen wilt met Jan Smit muziek? Ik kots op hem
Geen idee of het gaat. Mijn internet is echt enooorm kut de laatste tijdquote:
Deze strand die wiet.quote:
ARG7 is hard achteruit gegaan. Ik ben nog opzoek naar een nieuwe SC, tips zijn welkom.quote:
MLN SC. Of hoe die maar heet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ARG7 is hard achteruit gegaan. Ik ben nog opzoek naar een nieuwe SC, tips zijn welkom.
Heftig meid, wil je erover praten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ARG7 is hard achteruit gegaan. Ik ben nog opzoek naar een nieuwe SC, tips zijn welkom.
UDOWO?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PUB SC schijnt prettig te zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat en waar kan ik dat vinden?quote:
quote:
Niet het idee dat het daar heel anders zal zijn.quote:
De MLN SC, in MLN.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat en waar kan ik dat vinden?
TAL SC is het enige wat ik buiten aRGGggggggggggg ken, daar zitten ook wel toffe peepz. Niet meer zo druk tho.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat en waar kan ik dat vinden?
[..]
[..]
Niet het idee dat het daar heel anders zal zijn.
Memory Lane zie ik net. Daar voel ik mij nog te jong voor.quote:
Maar ik heb geen talentenquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
TAL SC is het enige wat ik buiten aRGGggggggggggg ken, daar zitten ook wel toffe peepz. Niet meer zo druk tho.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Memory Lane zie ik net. Daar voel ik mij nog te jong voor.
[..]
Maar ik heb geen talentenZe zullen me uitlachen.
Kom dan nu hierheen, lekker op strand zitten ;goobyquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet echt gewinkeld, meer door Leiden heen gelopen enzo! Erge mooie stad, ik waande me heel even in Engeland/Frankrijk.
Wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet echt gewinkeld, meer door Leiden heen gelopen enzo! Erge mooie stad, ik waande me heel even in Engeland/Frankrijk.
Jij woont bij het strand?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom dan nu hierheen, lekker op strand zitten ;gooby
Meer qua oude gebouwen en straatjes enzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat?Ik zie de overeenkomsten niet echt
O zoquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer qua oude gebouwen en straatjes enzo.
[Happy SC]quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O zoGebouwen komen wel beetje in de buurt ja
200 meter er vandaan ofzo.quote:
Kom langs tan.quote:
Zweinstijn?quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:59 schreef Beach het volgende:
Ik heb met heel veel mensen uit je dorp op school en in de klas gezeten vroeger Ronnie.
Moet jij zeggen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huisregels
⢠Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
⢠Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
⢠Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
⢠Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
⢠En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar serieus, soms plaatjes posten, filmpjes whatever kan best. Maar 9/10 van je posts die bestaan uit pic/linkdumps gaat toch wel iets te ver.
quote:
Ik zal 'm even in z'n pectus pakkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bedankt Trolliebollie. Kusje op jepectus.
En je struik dan?quote:
kotsendeloli.jpgquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef Beach het volgende:
Zijn pa neukte zijn moeder toen ze al hoogzwanger was maar hij stootte te hard en deukte zijn borstkas in met zijn pener.
Zoiets?
omgquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef Henkie94 het volgende:
Jij hebt gewoon een deukje omdat ik je te hard swaffelde op je tepels.![]()
![]()
quote:
Ik heb het welquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoop dat Ts dat niet echt heeft, brr.
Leuke link heb je daarquote:
Dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuke link heb je daarMensen die niet naar de link kijken door hun muis erover te houden
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Leuke link heb je daarMensen die niet naar de link kijken door hun muis erover te houden
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar serieus, soms plaatjes posten, filmpjes whatever kan best. Maar 9/10 van je posts die bestaan uit pic/linkdumps gaat toch wel iets te ver.
Waarom ben jij bruin?quote:
nee met een barbellquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:34 schreef Trollscience het volgende:
met een pener of met een trainingsapperaat ofc
Wat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
Ga je autisme lekker ergens anders botvieren, jezus
Jij boos ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
Ga je autisme lekker ergens anders botvieren, jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |