SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Volgende keer is een TR.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:48 schreef Zeroku het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 300 posts.
Peters gaan peten.quote:
Guuuuuurl, ik ben boooooooooos.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:48 schreef Zeroku het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 300 posts.
Sorry KB'tjequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Peters gaan peten.
[..]
Guuuuuurl, ik ben boooooooooos.
Dat is mijn taak als moeder van ARG.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
KB die die hunters een lesje leert billenkoek geeft![]()
Dit jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wij redactie lachen om TR's van het plebs hahahah
lkkrquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is mijn taak als moeder van ARG.
KB'tjes gaan euh beejen?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Hé Jan, had je dit gezien, [ afbeelding ]?
hoerquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Klinkers gaan klinken. Doh.quote:
SCHIJT AAN DE HOGERE MACHTEN ANARCHIE DIT DAT.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Zwarte Pest Movement komt weer bij elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkers gaan klinken. Doh.
[..]
SCHIJT AAN DE HOGERE MACHTEN ANARCHIE DIT DAT.
Mooi gebaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef Zeroku het volgende:
deze gayquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi gebaar [ afbeelding ] Wel lullig dat je dat over PtR zegt als hij daar niet eens mee kan kijken hahaha![]()
Mja, iemand moest het doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi gebaar [ afbeelding ] Wel lullig dat je dat over PtR zegt als hij daar niet eens mee kan kijken hahaha![]()
Dat gifje heb ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela.
[ afbeelding ]
Deze hond.
hommo a zemmelquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, iemand moest het doen. Het was zeggen wat iedereen eigenlijk al wist...
Haha, wtfquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela.
[ afbeelding ]
Deze hond.
LIEVVVVVVVVVVVVVquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela.
[ afbeelding ]
Deze hond.
Nohhh hahahquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hela.
[ afbeelding ]
Deze hond.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heeft Bobje zo'n hekel aan mij deze avond?
quote:
mcdonalds geweest?quote:
Die hebben twee keer werk.quote:
Lapohunten, racistische opmerkingen, instagram foto's van je hakenkruis. Sorry voor mijn eerlijkheid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heeft Bobje zo'n hekel aan mij deze avond?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lapohunten, racistische opmerkingen, instagram foto's van je hakenkruis. Sorry voor mijn eerlijkheid.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lapohunten, racistische opmerkingen, instagram foto's van je hakenkruis. Sorry voor mijn eerlijkheid.
Wat zit jij te zeveren.quote:
quote:
kquote:
Alsof Doerak 20e over heeft voor Henkie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef Zeroku het volgende:
morgen op twitvid
henk kust poes op buik voor 20 euro
Zoöfielquote:
Doerak spuugt hem in zn gezicht en slaat hem in zn gezicht met een briefje van 20 uit medelijdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof Doerak 20e over heeft voor Henkie.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak spuugt hem in zn gezicht en slaat hem in zn gezicht met een briefje van 20 uit medelijden
Gemene kat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak spuugt hem in zn gezicht en slaat hem in zn gezicht met een briefje van 20 uit medelijden
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi van buiten dood van binnen hij![]()
omgquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mooi van buiten dood van binnen hij![]()
Hahahahaquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
JA HE?!
[..]
[ afbeelding ]
tldrquote:
t is t waardquote:
ik heb het over mensen die constant zitten op te scheppen over wat voor awesome software ze weer hebben ontwikkeldquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Oceanview het volgende:
Love you more
Laugh about it
Brother
No Mercy
Took a Hit
Oeiii ja ?quote:
Love you more
Laugh about it
Brother
No Mercy
Took a Hit
Love you more
Laugh about it
Brother
No Mercy
Took a Hit
Ben benieuwd hoe lang ze het daar vol gaan houdenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii ja ?die deden ook wel goed daar in de Jupiler dit jaar
ze zijn meer dan welkom hoor. Maar de schaal is voor Ajax
quote:'Cause I've been away too long
and everyday I missed you more.
You look like you did before,
only prettier.
Everyday I love you more.
I love you more,
everday I love you more,
and more.
Oeiii mooie plek heb je danquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang ze het daar vol gaan houdenEn laatste tijd ging het wel wat minder hoor. Maar elke keer als Zwolle moet spelen zie ik de lampen aangaan vanaf m'n bank
En lekker genieten van het vuurwerk en alles
Bij mij staan deze liedjes onder de afspeellijst 'Rustig' puur omdat het zo rustig is om de lyrics geef ik eerlijk gezegd geen neukquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef HappyBob het volgende:
Maar even serieus he.. dit heeft evenveel inhoud als Baby van Justin Bieber
[..]
Okéquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii mooie plek heb je danvolgend jaar meeten we dus met Zwolle-Ajax en blijf ik bij je slapen ?
![]()
Electric Six - Gay Barquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Trollscience het volgende:
Eric's Bar
My Town
Couple of guys!!
Good and Ugly
Lucky All my Life
Mrs. Angel![]()
Nothing between Us!!!
Alles beoordelen op lyricsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef HappyBob het volgende:
Maar even serieus he.. dit heeft evenveel inhoud als Baby van Justin Bieber
[..]
Een niet zo heel goed en simpel nummer moet toch ergens mee zien te compenseren.quote:
[watquote]quote:
Ik moet hier toch wel met Bobo eens zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een niet zo heel goed en simpel nummer moet toch ergens mee zien te compenseren.__________________________________________________________!
Ja, overheen gelezen tochquote:
De teksten van Cannibal Corpse zijn kanker, is nog vet om te luisteren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een niet zo heel goed en simpel nummer moet toch ergens mee zien te compenseren.__________________________________________________________!
Of je praat gewoon normaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De teksten van Cannibal Corpse zijn kanker, is nog vet om te luisteren.
Een klein woordjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is jouw smaak dan he schatje, maar wanneer je alleen maar naar de songtekst kijkt ja, dan kun je de helft van je muziekcollectie weggooienquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood
Verder heb ik zo'n vermoeden dat ik ook dat 'insert nare ziekte' vind.
Alleen de instrumentele versie misschienquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon 'tantoe' tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom 'insert nare ziekte' en niet 'bagger' of 'zuigt'?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alleen de instrumentele versie misschien
Bij mij zou je 80% kunnen weggooien inhoudloos en over liefde altijd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is jouw smaak dan he schatje, maar wanneer je alleen maar naar de songtekst kijkt ja, dan kun je de helft van je muziekcollectie weggooien
Omdat het begrijpelijk voor de jeugdige lezers te houden. Anders wordt het niveauverschil zo groot.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom 'insert nare ziekte' en niet 'bagger' of 'zuigt'?
Lees mijn reactie nog maar eens evenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is jouw smaak dan he schatje, maar wanneer je alleen maar naar de songtekst kijkt ja, dan kun je de helft van je muziekcollectie weggooien
Klopt, want taalgebruik is niveau.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat het begrijpelijk voor de jeugdige lezers te houden. Anders wordt het niveauverschil zo groot.
Wat is je punt nu? De tekst is kut, so what?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Trollscience het volgende:
En als het een goede tekst heeft is de muziek natuurlijk kut.
Kusjes bob
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog maar eens even
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog maar eens even
Ik lees jouw taalgebruik en zie nu jouw niveau. Ik zie toch wel een verband.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klopt, want taalgebruik is niveau.
[..]
Wat is je punt nu? De tekst is kut, so what?
Ik reageer negatief op iemand die het woord kanker misplaatst. Wat heeft dit met tampons te maken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob ga je tampon eens verwisselen..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik reageer negatief op iemand die het woord kanker misplaatst. Wat heeft dit met tampons te maken?
Alleen op jou omdat jij zo makkelijk bentquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Je deed daarvoor ook al lichtgeraakt.
hartjekusjeknuffelquote:
Ja doe niet dan, ik ben hartstikke lief enzo en gevoelige girl.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen op jou omdat jij zo makkelijk bent
Jij hebt dikke olifantenhuid toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja doe niet dan, ik ben hartstikke lief enzo en gevoelige girl.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij hebt dikke olifantenhuid toch?Vetklep
Rawrr.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan, Zero, Bobje, Trollscience, Henkie; dit gaat over jullie:
[ afbeelding ]
Klauw klauwquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Een straat neger met 34 inchquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij was niet aan het vechten en bent toch een neger?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Insgelijksquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef Zeroku het volgende:
Heheh, dankzij die chick bedenk ik me nu dat ik nog nooit heb gevochten.
Ja ok, maar dat betekent niet dat je ons allemaal maar over één kam moet scheren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik heb het over mensen die constant zitten op te scheppen over wat voor awesome software ze weer hebben ontwikkeldecht gadverdamme, je kunt geen fatsoenlijk gesprek voeren of het gaat over het programmeren.
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat betekent niet dat je ons allemaal maar over één kam moet scheren.
Weet ik toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik ook nietEr zijn genoeg toffe, aardige programmeurs.
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe ik ook nietEr zijn genoeg toffe, aardige programmeurs.
Zelfkennis of arrogantie?quote:
Eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben de enige lieve programmeur hier
En ik programmeer niet eens_!
LINK DANquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een bazensite gemaakt, geniaal gewoon. Ben er echt trots op, heb jij hem al gezien? Echt, hij is geniaal.
Maar dat terzijde, ken je mijn site al?
Jij programmeert je pener in mijn ster.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben de enige lieve programmeur hier
En ik programmeer niet eens_!
Zelfkennis, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Zelfkennis of arrogantie?
[..]
Eens.
Redtube.com?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef BBQ. het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel een bazensite gemaakt, geniaal gewoon. Ben er echt trots op, heb jij hem al gezien? Echt, hij is geniaal.
Maar dat terzijde, ken je mijn site al?
HOE WIL JE ONZE RUSIES DAN NOEMEN?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
Ik ook al lang niet gevochten. Sowieso volgens mij al een tijd geen ruzie meer gehad
Ik tel vannacht gewoon Klinkertje en Klinkerbotsing bij elkaar op hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
[..]
Eens.
[..]
LINK DAN
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij programmeert je pener in mijn ster.![]()
![]()
Internet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
HOE WIL JE ONZE RUSIES DAN NOEMEN? [ afbeelding ]
KLOON!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
[..]
Eens.
[..]
LINK DAN
Neeneeeneneneneneeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik tel vannacht gewoon Klinkertje en Klinkerbotsing bij elkaar op hoorjij kan niet aan de dagcijfers ontkomen zo jongedame
Oh oke.quote:
JIJ DAN>!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Allang niet meereen individu opzich gewoon zo lang bestaat Klinkertje al
We verschillen maar 12000 users hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Allang niet meereen individu opzich gewoon zo lang bestaat Klinkertje al
Dankjequote:
Veranderingquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef BBQ. het volgende:
[..]
DankjeHeb er m'n best wel op gedaan. Heb je ook al een paar keer op F5 geramd? Dan zie je verandering enzo, echt wel geniaal toch.
dit jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Klinkertje het volgende:
BBQ. nog sserieus nemen na die eireen actie.
Maar ik maak geen grapje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Klinkertje het volgende:
BBQ. nog sserieus nemen na die eireen actie.
Oh myquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef BBQ. het volgende:
[..]
DankjeHeb er m'n best wel op gedaan. Heb je ook al een paar keer op F5 geramd? Dan zie je verandering enzo, echt wel geniaal toch.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myHad ik nog niet eens in de gaten. Zag eerst alleen maar de Tasty, nu blijf ik maar F5 drukken
Helaaa dit is illegaal jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rijd maar naar de Bornholmstraat in Groningen.
Oi. Had gekund toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Helaaa dit is illegaal jadie knul mag nog niet eens in KPD
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de middelen heb om naar Grunn te rijden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rijd maar naar de Bornholmstraat in Groningen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als mijn eenhoorntjes
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij weet zelf wel waaromquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nederland beschikt over een uiterst geavanceerd treinnet. Ik haal je anders wel op vanaf station Europapark.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de middelen heb om naar Grunn te rijden?
Heb je mijn cadeautjes ook ontvangen dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef BBQ. het volgende:
[..]![]()
Mijn paardjes leven nog wel, ik heb ze gisteren nog eten gegeven en getraind.
De laatste trein naar Roosendaal gaat over een uurtje geloof ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nederland beschikt over een uiterst geavanceerd treinnet. Ik haal je anders wel op vanaf station Europapark.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je mijn cadeautjes ook ontvangen dan?
Ik check zelfs de punten en komma'squote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef BBQ. het volgende:
HappyBob is wel een baas, dat hij gewoon als enige mijn quotes leest om te checken of ik misschien een verborgen linkje heb gepost.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik check zelfs de punten en komma's
JE LIEGT GVD!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef BBQ. het volgende:
HappyBob is wel een baas, dat hij gewoon als enige mijn quotes leest om te checken of ik misschien een verborgen linkje heb gepost.
Je kunt gewoon opquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef BBQ. het volgende:
Watquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op [ afbeelding ] klikken en dan toggle andere users, dan zie je alleen jouw posts en zie je het zo.
Ik klikte daar ooit eens op en toen dacht ik WTF WAAROM SPAMT DIE BITCH HET HELE TOPIC VOL!?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt gewoon op [ afbeelding ] klikken en dan toggle andere users, dan zie je alleen jouw posts en zie je het zo.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
JE LIEGT GVD!
[ afbeelding ]
I SEE U ROLLIN', I HATIN' A LOT!
holy shitquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, snap ook niet waarom iedereen altijd zo moeilijk doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
waarom heb jij 50 verschillende accounts?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom heb jij 50 verschillende accounts?
en hou op met zo hipster te zijn
OMG PETER.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom heb jij 50 verschillende accounts?
en hou op met zo hipster te zijn
Oook hoiquote:
We staan nog gelijkquote:
geen idee, ga der maar in 13eastquote:
Eey, kees we hebben tot 2028quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef Klinkertje het volgende:
Nog steeds bezig zijn met dat gouden bed, hallooo we leven in 2012.
quote:
het is met een lquote:
Gelukkig dat Jan en Ik het niet hebben gekochtquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:59 schreef Klinkertje het volgende:
Ik heb het gouden bed omgesmolten en verkocht.
naar bedquote:
En ik eet je opquote:
DOE HET FLIKKERquote:
Dat deed ik al maanden geleden! Heb nu een panda als babyquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DOE HET FLIKKER
JE ZULT MERKEN HOE HET IS OM MET MIJ TE FUCKEN
Omdat crew, kon ik ook als Devver.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zie ik bij BBQ dat hij misschien een kloon van gebande is.
Omdat hij weinig posts heeft en omdat hij al een account heeft. Zo ben ik ook vaak genoeg weer gebanned geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:03 schreef Zeroku het volgende:
Waarom zie ik bij BBQ dat hij misschien een kloon van gebande is.
Screbertje hoe gaat der met?quote:
Door klinker heb ik nu een baby met 2happy4uquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
BIJ TWIJFEL ALTIJD DOEN A MATTIE.
Wijze levensles van Moeder Klinkerbotsing.
Kon beter, maar het weekend staat voor de deur, dus da's dan weer wel oké.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Screbertje hoe gaat der met?
Ja mja,quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
BIJ TWIJFEL ALTIJD DOEN A MATTIE.
Wijze levensles van Moeder Klinkerbotsing.
Doe dan niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
Ik bedoel, ik ben wel gehecht aan dit account.
ga weg ik haat jequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Door klinker heb ik nu een baby met 2happy4u
Ja, maar daarom wil ik dus een namechange.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Klinkertje het volgende:
[..]
Doe dan niet.Ik ga toch ook niet stoppen met Klinkerbotsing. Dat hoort gewoon hetzelfde te blijven..
Dag vriendquote:
Mens niet zo zeuren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarom wil ik dus een namechange.
neequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
Zeg me dat jullie allemaal Kyteman adoreren.
wiequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:14 schreef BBQSausage het volgende:
Zeg me dat jullie allemaal Kyteman adoreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |