babbeltje met KidV en een heel oude opname van Fred Cassette and The Decks en een remix daarvan door Jelmer...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef CindieY het volgende:
Zo, wat heb ik allemaal gemist bij Stenders tot nu toe?
KidV?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
babbeltje met KidV en een heel oude opname van Fred Cassette and The Decks en een remix daarvan door Jelmer...
Jeroen Kijk in de Vegtequote:
voice over, in de ochtend met Stender etc...quote:
sidekick van Ruud de Wild ooit, ex-ochtendjock van Q en filmpjesinspreker van Boulevardquote:
De stem van Boulevard en hij deed 's ochtends Q, ook sidekick vaan Ruud de Wild geweest volgens mij...quote:
Geen wonder, geen programma's die ik kijk of luister.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
De stem van Boulevard en hij deed 's ochtends Q, ook sidekick vaan Ruud de Wild geweest volgens mij...
Matthijs van Nieuwkerk dus
En bij Stenders in de ochtend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
De stem van Boulevard en hij deed 's ochtends Q, ook sidekick vaan Ruud de Wild geweest volgens mij...
Matthijs van Nieuwkerk dus
Ranking de Stars zat ie ook inquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen wonder, geen programma's die ik kijk of luister.
Ik kijk eigenlijk geen tv, ik heb alleen nog een abo omdat ik anders geen internet van Ziggo kan afnemenquote:
nee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie nu al uitgevonden waarom die WMP player op 'gereed' blijft staan hier bij mij?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbVet irritant.
neequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie nu al uitgevonden waarom die WMP player op 'gereed' blijft staan hier bij mij?
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Probeer 't eens in DIG?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
daar heb ik een paar seizoenen van gezien. prachtigquote:
Hee wat nu danquote:
Bij Jensen was ik ook vergetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee wat nu dan!!!
Jensen in de Ochtend? Ruud de Wild.nl op 3FM en Q music? Bij Stenders Vroeg Op YorinFM??
Schaam jou!!
Q-music en YorinFM heb ik nooit geluisterd en ten tijde van Ruud de Wild bij 3FM zat ik nog gewoon op de middelbare school en dus elke ochtend op schoolquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee wat nu dan!!!
Jensen in de Ochtend? Ruud de Wild.nl op 3FM en Q music? Bij Stenders Vroeg Op YorinFM??
Schaam jou!!
ruuddewild.nl......was altijd in de middag. op het huidige coen en sanderslot volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Q-music en YorinFM heb ik nooit geluisterd en ten tijde van Ruud de Wild bij 3FM zat ik nog gewoon op de middelbare school en dus elke ochtend op schoolIk ben maar 24 hoor
RdW.nl zat in de middag op 3FMquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Q-music en YorinFM heb ik nooit geluisterd en ten tijde van Ruud de Wild bij 3FM zat ik nog gewoon op de middelbare school en dus elke ochtend op schoolIk ben maar 24 hoor
Ik ken m ook niet van de radio hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat van 1999 tot 2002 (Pim Fortuyn) was, toen was ik dus tussen de 11 en de 13/14 (rekenkunsten laten me even in de steek). Toen luisterde ik nog geen 3FM, dat zal vanaf m'n 17de zijn ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ruuddewild.nl......was altijd in de middag. op het huidige coen en sanderslot volgens mij.
Mwoah... Zoveel vind ik er ook weer niet aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen kijk in de Vegte is een radioheld
mijn eerste keer echt 3fm luisteren zal ergens in augustus of september 1993 zijn geweest. de Megat Top 50 met 4 Non Blondes op 1!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat van 1999 tot 2002 (Pim Fortuyn) was, toen was ik dus tussen de 11 en de 13/14 (rekenkunsten laten me even in de steek). Toen luisterde ik nog geen 3FM, dat zal vanaf m'n 17de zijn ofzo.
Ik doe niet aan radiohelden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
Jeroen kijk in de Vegte is een radioheld
Zijn imitatie van koningin beatrix is geniaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah... Zoveel vind ik er ook weer niet aan
ja, daarom is ie ook niet gespoilerdquote:
Heb jij die niet stiekem ingestuurd?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
loekie de leeuw met een opengeklapte paraplu in zijn reet
nee, had gekund, maar neequote:
Zou best kunnen, maar heel bijzonder vind ik hem verder nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn imitatie van koningin beatrix is geniaal
De helicopteeeerrr!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En Paulus Pietsmaquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net het bezoek de deur uit en ik vind stenders tof. Maar ik voel me niet heel welkom hier...quote:
en Moraly Beyer!quote:
je avatar?? waar is boes???quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Net het bezoek de deur uit en ik vind stenders tof. Maar ik voel me niet heel welkom hier...
Door mij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Net het bezoek de deur uit en ik vind stenders tof. Maar ik voel me niet heel welkom hier...
maar je misbruikt je macht meteen weer zoquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Door mij?
Tof, fijn dat ik zoveel invloed op je heb!!![]()
Volgens mij wel, maar het 2e album heeft nooit iemand gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:07 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft hij er meer dan 1 gemaakt dan
Sorry, oude gewoontes komen af en toe weer bovenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar je misbruikt je macht meteen weer zo
download VLC en speel daar het mee af.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link van de webcam die ik wel kan openen? maar wel net zo groot als http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb dus niet http://www.3fm.nl/live ...
VLC player werkt ook niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand een link van de webcam die ik wel kan openen? maar wel net zo groot als http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb dus niet http://www.3fm.nl/live ...
http://www.3fm.nl/webcam/popup is bij mij fullscreen in browsert.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, das balen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zat trouwens vanmiddag echt 6 minuten rijden van de FOK!Stok af he NoesEn ik naar het verkeerde plaatsnaambord gereden.
ja, ik heeft al ge-editquote:
Kensingtonquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Christon heet ie, de verwarring is begrijpelijk
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
KensingtonIk zie net dat ie Christon heet trouwens. Snap dat je er Krystl van kunt maken.
ik wil liever iets met Krystl makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
KensingtonIk zie net dat ie Christon heet trouwens. Snap dat je er Krystl van kunt maken.
als ik zo zou heten zou ik mn dochter Kristel noemen...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mogelijk, het is een bestaande achternaam in Nederland
daarmee is bewezen dat Rabbering leuker is dan Frank Dane!quote:
in dat kozijn zat niet eens meer een deurquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarmee is bewezen dat Rabbering leuker is dan Frank Dane!
Als dat de laatste 2 mannen op aarde zou zijn, dan zou ik zeker voor Rabbering kiezen. Frank Danequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Absoluut, maar daar had ik geen bewijs voor nodigquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAAR IS BOES???quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in dat kozijn zat niet eens meer een deur
ik zou ook voor Rabbering kiezen!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als dat de laatste 2 mannen op aarde zou zijn, dan zou ik zeker voor Rabbering kiezen. Frank Dane
Boes is er nog, heb even een oude ui teruggezet vorige weekquote:
ah, gelukkig. want Boes is Baas!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Boes is er nog, heb even een oude ui teruggezet vorige week
GADVERDAMME!quote:
en daar wastie!quote:
hoe heeft Paul Krystl versierd? hij zette zijn bril af...quote:
Oh, als dat de grap is.. Paul heeft op foto's wel altijd intrigerende ogen, dus ik zou het nog snappen ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe heeft Paul Krystl versierd? hij zette zijn bril af...
Ik vind het geen lelijke vent, alleen die bril...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, als dat de grap is.. Paul heeft op foto's wel altijd intrigerende ogen, dus ik zou het nog snappen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
't Staat em welquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het geen lelijke vent, alleen die bril...![]()
Beetje té
Nóg groter?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Staat em welEn wat ik hier al eens zei, maar wat niemand toen geloofde, op m'n vorige stage liep er een docent rond met echt een nog grotere bril
leef jij ook nog? jij hebt echt de kekste undersign!quote:
de Ambtsket(s)enquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
het is half12, hij is met de burgermeester bezig![]()
Zeg, ik heb geen hoge dunk van mezelf, maar om me nu te gaan vergelijken met een graftakquote:
ben jij dit, dan ja!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, ik heb geen hoge dunk van mezelf, maar om me nu te gaan vergelijken met een graftak![]()
Heb ik je zo gekwetst?
Herrie voor graftakken en ik vind het leuk en heb het niet zo bedoeld enzo... *kras*quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ben jij dit, dan ja!
anders nee, en ik hou zeker nog van je , platonisch dan he
u heeft ook het hele oeuvre van Celine Dion in huis?quote:
Het zal je verbazen wat je allemaal goed vindt als het niet kapotgedraaid wordquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt hier duidelijk het een en ander gemist.
nja, de stemmen lijken op elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je allemaal goed vindt als het niet kapotgedraaid word![]()
En nee, Rocky, geen fan van Ms. Dion
Oh, het ging me meer om de stem van mevrouwquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat je allemaal goed vindt als het niet kapotgedraaid word![]()
En nee, Rocky, geen fan van Ms. Dion
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
u heeft ook het hele oeuvre van Celine Dion in huis?
quote:
Ach, gaat er maar om hoe je die stem gebruikt natuurlijk. Het heeft er wel iets van weg jaquote:
Niet hun beste nummer trouwensquote:
En die was niet super?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
naar de voorvertoning van Battleship. ik heb de trailer gezien....
Die ging hier gister op de Hr. Ms. Rotterdam in premierequote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Lekker ongeluk trouwens vanochtend in Leeuwarden... auto onder trein...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ach, er zijn ook films gebaseerd op games en zelfs boeken gebaseerd op films of series. Mij verbaast niks meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat kon je bij de aankondiging natuurlijk al weten, dat het een kutfilm ging worden. Ik bedoel: gebaseerd op een bordspel
nha, er schijnt ook een verfilming van Monopoly te komen en een verfilming van De Betoverde Doolhof lijkt me ook wel vet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat kon je bij de aankondiging natuurlijk al weten, dat het een kutfilm ging worden. Ik bedoel: gebaseerd op een bordspel
zag er niet lekker uit nee. bah.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker ongeluk trouwens vanochtend in Leeuwarden... auto onder trein...
Films gebaseerd op games vind ik wel logisch, sommige games hebben een verhaal wat qua kwaliteit te meten is met sommige verfilmde boeken. Je tweede voorbeeld vind ik absolute uitmelking, dat snap ik echt nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook films gebaseerd op games en zelfs boeken gebaseerd op films of series. Mij verbaast niks meer.
Vanuit mijn school kon je het precies volgen hoe die auto werd weggehaald enzo..quote:
haha, ik heb ergens verboekingen van In the line Fire, Basic Instinct en The Fugitive. best leuk om te lezen hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Films gebaseerd op games vind ik wel logisch, sommige games hebben een verhaal wat qua kwaliteit te meten is met sommige verfilmde boeken. Je tweede voorbeeld vind ik absolute uitmelking, dat snap ik echt niet
Ze moesten het wat mij betreft maar eens uit elkaar houden, ik ben altijd teleurgesteld. Dus niks geen verfilmde boeken of verboekte films of verfilmde games. Maar goed, wie ben ik om dat te vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Films gebaseerd op games vind ik wel logisch, sommige games hebben een verhaal wat qua kwaliteit te meten is met sommige verfilmde boeken. Je tweede voorbeeld vind ik absolute uitmelking, dat snap ik echt niet
sorry buren!quote:
Zeg ik niet meer tegen die van mij, heb net ook al sorry geroepen omdat de droger aan staatquote:
ik vind echt legio boekverfilmingen goed, maar dat komt misschien omdat ik altijd eerst de film ziequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze moesten het wat mij betreft maar eens uit elkaar houden, ik ben altijd teleurgesteld. Dus niks geen verfilmde boeken of verboekte films of verfilmde games. Maar goed, wie ben ik om dat te vinden
toch best veel gedraaidquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:05 schreef Piles het volgende:
Wauw, een plaat die ik niet herken. Dat is wel redelijk uniek
Ik lees boeken altijd eerst, ga dan vaak onbewust de film kijken tot ik op een punt kom dat ik denk: hey, dit ken ik en dan is het uit en dan denk ik: hmm. Maar ja, je eigen beelden van het boek worden dan onderuit gehaald hè, dat is andersom niet zo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind echt legio boekverfilmingen goed, maar dat komt misschien omdat ik altijd eerst de film zie
ik zag ooit de trailer voor Shutter Island en ik denk: "dat komt me zo bekend voor". dus ik let goed op de aftiteling en blijk ik gewoon het boek (met heel andere titel) gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees boeken altijd eerst, ga dan vaak onbewust de film kijken tot ik op een punt kom dat ik denk: hey, dit ken ik en dan is het uit en dan denk ik: hmm. Maar ja, je eigen beelden van het boek worden dan onderuit gehaald hè, dat is andersom niet zo.
Klopt, dat is wel jammer ja. Scheelt dat ik over het algemeen (auto)biografiëen lees. Dat laat niet heel veel aan eigen intepretatie overquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik lees boeken altijd eerst, ga dan vaak onbewust de film kijken tot ik op een punt kom dat ik denk: hey, dit ken ik en dan is het uit en dan denk ik: hmm. Maar ja, je eigen beelden van het boek worden dan onderuit gehaald hè, dat is andersom niet zo.
Ik ben echt nog geen enkele film tegengekomen dat beter is dan het boek.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben echt nog geen enkele film tegengekomen dat beter is dan het boek.
Minoes, sowiesoquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Erg aanstekelijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
Ah, dit is dus die Babysitters Circus.
Leuk
Sinds dat ik een e-reader heb ben ik weer meer gaan lezenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit echt een boek gelezenbehalve kinder/jeugd boeken..
Gelukkig zijn er onder de jeugdboeken ook goede boeken te vindenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
ik vond Komt een Vrouw bij de Dokter beter....quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
foei. Mooiste medium dat er is om een verhaal te vertellenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er te onrustig voor... Vind het geweldig om in een boek te duiken, maar gun mezelf de tijd nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb er geen geduld voor of zin inquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
foei. Mooiste medium dat er is om een verhaal te vertellen
Luilak. Lezen is fijn. Ontspanning, soms even ontsnappen aan de realiteit, je eigen wereld bij het verhaal scheppen (hey, je bent een soort god!) en je kunt van sommige boeken ook nog eens wat leren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb er geen geduld voor of zin inkijk liever een film...
Ben ik de enige die dat dan echt verschrikkelijk vindt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:10 schreef minthy het volgende:
Ah, dit is dus die Babysitters Circus.
Leuk
Ik kan me dan niet concentreren hoor, ik word altijd door alles afgeleid...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Luilak. Lezen is fijn. Ontspanning, soms even ontsnappen aan de realiteit, je eigen wereld bij het verhaal scheppen (hey, je bent een soort god!) en je kunt van sommige boeken ook nog eens wat leren.
Dat kan en dat mag. Ik vind em wel leuk, aanstekelijk inderdaadquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat dan echt verschrikkelijk vindt?
Klinkt leuk!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef CindieY het volgende:
Over aanstekelijk gesproken:
Gisteravond ontdekt, geen idee waar het over gaat en ze staan komende zomer op Lowlands. Instant blij-ei-muziek.
twitter:DeBrilvanPaul twitterde op zaterdag 14-04-2012 om 00:22:05Natuurlijk weet ik het langer en er iets meer van...
#2 13-04-2012" rel="ext">Maar ik laat de officiële bekendmaking over aan de tortelduifjes. reageer retweet#2 13-04-2012" />
#2 13-04-2012" rel="ext">[Stenders Late Vermaak] Freek: Score Skoops #2 13-04-2012
Stem 'Bami' zegt ie tochquote:
Had je dat serieus nog nooit gehoord?quote:
Nee, ik hoor dat soort dingen maar zeldenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had je dat serieus nog nooit gehoord?
Eensquote:
Ik hoorde het er zelf ooit in, toen twitterde ik het geloof ik en ineens had iedereen het over bamiquote:
Met die specifieke quote van mij doelde ik eigenlijk op de hele link over Oosters etenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoorde het er zelf ooit in, toen twitterde ik het geloof ik en ineens had iedereen het over bami
Die kon ik nog niet, geeft mij toch Alphaville maarquote:
dat mag, ik vind die van Guano Apes meer power hebbenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die kon ik nog niet, geeft mij toch Alphaville maar
Nee, geen enkele keerquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
Nou, hebben we allemaal braaf Shownieuws en RTL Boulevard gekeken afgelopen week?
Was ook wederom deze week niet nodig geweest eigenlijk, ondanks Freds pogingen om Guns 'n Roses maar zo onduidelijk mogelijk uit te spreken.quote:
Ik luister niet zodanig goed dat ik het hele gesprek heb geluisterdquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Was ook wederom deze week niet nodig geweest eigenlijk, ondanks Freds pogingen om Guns 'n Roses maar zo onduidelijk mogelijk uit te spreken.
Uurtje of 1, half 2 is het toch wel gebeurd hoor, moet vroeg opquote:
oniP!quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
moesten de dames hier btw niet naar The Notebook kijken???
Al gezien, op aandringen van m'n zusje. Ik houd niet van zwijmelzwijmelfilms.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
moesten de dames hier btw niet naar The Notebook kijken???
romantisch filmding. de meeste dames zwijmelen de bank af, maar.....quote:
blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Al gezien, op aandringen van m'n zusje. Ik houd niet van zwijmelzwijmelfilms.
Je zou toch zo langzamerhand wel een beetje moeten weten dat ik niet van zwijmelfilms houd en van jankliedjes enzo?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
romantisch filmding. de meeste dames zwijmelen de bank af, maar.....
[..]
blijkbaar niet...
ik heb em wel gezien. al kijk ik natuurlijk stiekem meer voor Rachel McAdams dan voor de film
kom je een keer gezellig Cannibal Holocaust kijken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je zou toch zo langzamerhand wel een beetje moeten weten dat ik niet van zwijmelfilms houd en van jankliedjes enzo?
Hoe expliciet is ie?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom je een keer gezellig Cannibal Holocaust kijken?
staat bekend als 1 van de meest schockerende films ooit. persoonlijk vond ik Srpski Film: http://www.moviemeter.nl/film/64573 erger...quote:
Hmm, dat weet ik niet meer..quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, ik heb hem gister notabene nog gekreund
Om 7:30 m'n nest uit, vroeg naar Ikeaquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om 8u weer werken, kort nachtje dus
Tot een uurtje of 14![]()
Ah gezellig, zijn we vorige week geweest.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Om 7:30 m'n nest uit, vroeg naar Ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |