Das al een stuk aannemelijker dan mijn CIA/Mossad theoriequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Piles het volgende:
Een baggeraar sloot het topic, die post is verwijderd. Toen was het topic even weg, en nu heeft GGMM de boel weer gerepareerd. Ofzo
Oh-oh...het was 020...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das al een stuk aannemelijker dan mijn CIA/Mossad theorie
Al een jaar of 3quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Al een jaar of 3![]()
Niet doorvertellen he?
Jep, jullie mogen Pim Blokland wel dankbaar zijnquote:
Kapper?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet ook nog naar de kapper geweest...
quote:Ot: categorie 2
Ik zie altijd kans om dat niet op te merken bij mijn vrouw...quote:
Jij was toch voor Ajax?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kapper?Alleen voor de puntjes he
[..]Beste nieuws van 2012 (tot we het kampioenschap binnenslepen he)
Supergrappig dat die gasten met de tram komenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
Die post die weggehaald werd was wel echt smerig voor de mannen. Misschien dat de vrouwen het wel leuk vonden.
Probeerde al een nieuw topic te maken, maar dat lukte dus niet. Ik heb wel echt zin in de wedstrijd tegen Excelsior
En ik maar denken die luie surinamers schieten ook nooit opquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, de post die het topic sloot werd verwijderd.
quote:
Oh blijkbaar niet dusquote:
Zondag pas. Maar hij moet het niet te laat maken, het is matchdayquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:34 schreef Muto het volgende:
Zo te lezen is Guidetti vandaag jarig en zijn er heel wat vrienden en familie bij hem over de vloer.
WIIIJ Gaaan wiiinnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feijenoord, Feijenoord, wat gaan we doen vandaag?
Dagjes mensen ! al heb ik geen recht van spreken.,quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:20 schreef jakees het volgende:
Morgen voor het eerst met mijn pa naar de kuip, hij is wel eens geweest zelf en ik ga ongeveer 6x per jaar maar wordt superleuk! Ook met mijn zwager en zijn zoontje. Hoe mooi kan een zaterdag zijn!
Wat is er mis met dagjesmensen? Iedereen mag toch naar Feyenoord gaan als hij dat wilt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dagjes mensen ! al heb ik geen recht van spreken.,
Hopelijk genieten jullie van de wedstrijd.,
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:54 schreef Fuszy het volgende:
Met een beetje geluk staan we vanavond al tweede
Al denk ik dat Twente wel wint van NAC.
Ik eigelijk ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.
Psv moet 6e wordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.
Als PSV maar niet wint. Wij verliezen nog wel punten de komende weken en dan komen ze ons voorbij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.
Zin in een avondwedstrijdje weer. Kan me met alle respect voor Excelsior echt niet voorstellen hoe we dit moeten verliezen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:39 schreef Mixende_match het volgende:
Feyenoord
Vanavond weer aanwezig, hoop op een doelpuntrijke wedstrijd
vorig jaar verloren jullie nog van zequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Zin in een avondwedstrijdje weer. Kan me met alle respect voor Excelsior echt niet voorstellen hoe we dit moeten verliezen.
Gezien het doelsaldo lijkt me dit wel een avondje om dat op te krikkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Zin in een avondwedstrijdje weer. Kan me met alle respect voor Excelsior echt niet voorstellen hoe we dit moeten verliezen.
Vorig jaar moeten gebruiken om te kunnen trollenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vorig jaar verloren jullie nog van ze
Sleegers is een 10? Lekker bezig de laatste tijd, scoort als een malle.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:18 schreef Muto het volgende:
Nec A1 - Feyenoord A1: 1-8
Doelpuntenmakers #Feyenoord A1: Joey Sleegers 4x, Matthew Steenvoorden 1x, , Anass Achahbar 1x en Elvis Manu 2x
Ze zijn even 2 weken zo goed als compleet en scoren 14 doelpunten in 2 wedstrijden.
vorig jaar verloren we ook van julliequote:Op zaterdag 14 april 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vorig jaar verloren jullie nog van ze
Ja en toen werden we ook 'gewoon' kampioenquote:
quote:Psycholoog helpt Guyon Fernandez zich te beheersen
14 april 2012
Guyon Fernandez miste dit seizoen al elf duels vanwege langdurige schorsingen. Qua gele kaarten staat hij op scherp. Na zijn tweede lange schorsing kwam naar buiten dat de club Fernandez psychologische hulp zou geven om zich te leren beheersen.
Volgens de aanvaller is dat een beetje uit zijn verband gerukt. "Alle spelers krijgen voor het seizoen een intakegesprek, ik dus ook," zo geeft hij aan in het Algemeen Dagblad. "Vervolgens mag je de psycholoog altijd aanschieten als er behoefte is aan zijn hulp. Het is niet zo dat ik wekelijks bij hem op een sofa lag voor een behandeling”, neemt Fernandez een mogelijk vooroordeel weg bij de buitenwacht. Volgens de aanvaller heeft hij een methode gevonden om zijn zelfbeheersing terug te vinden op momenten dat hij die dreigt te verliezen; voor wedstrijden gaat hij naar het graf van zijn vader. 'In de hitte van de strijd denk ik nu aan hem en dat geeft inderdaad rust.'
Overal gaan zitten. U is wel altijd best snel vol, dus ga je met meer man zou ik vroeg gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb normaal altijd losse kaarten wanneer ik naar de Kuip ga, maar vanavond zit ik met een geleende seizoenkaart op U. Kun je gewoon overal gaan zitten, of heeft iedereen alsnog z'n "eigen" vaste plek?
Ja, dit jaar wel, maar vanavond nietquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:08 schreef Muto het volgende:
Dit jaar zijn de avondwedstrijden kut van Feyenoord.
Toch wel allemaal aan de spaghetti mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
Net geld brengen naar IKEA delft. Zit de halve Feyenoord selectie daar te vreten in t restaurant. Guidetti, WAT DOE JE
Zweedse balletjes eten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
Net geld brengen naar IKEA delft. Zit de halve Feyenoord selectie daar te vreten in t restaurant. Guidetti, WAT DOE JE
Sportvoeding.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
Ben het met een hoop van je post eens, maar hier moet ik toch even een opmerking maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef inZanity het volgende:
Aanval vond ik ook niet slecht. Vooral Cisse, Vlaar en Bakkal vond ik erg goed spelen.
Deze post.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:37 schreef inZanity het volgende:
Zweedse balletjes
Overigens zonde dat we niet van Roda hebben gewonnen. Maar ik snap die enorme teleurstelling niet echt die hier hing na de wedstrijd. Hoewel ik voor en tijdens de wedstrijd behoorlijk nerveus was was ik eigenlijk vlak na de wedstrijd al over de teleurstelling heen. Zelfs met een gelijkspel hebben we prima zaken gedaan, weliswaar hadden we na winst nog veel betere zaken kunnen doen. Maar we staan nu op een 4e plek daarmee zou onze doelstelling behaald zijn! We hebben zelfs de 3e plek in eigen hand gezien we nog thuis tegen AZ moeten, eugenlijk hebben we zelfs die 2e plek nog in eigen hand aangezien je er vanuit kunt gaan dat Ajax gewoon bij Twente wint. Kortom, doet Feyenoord geen gekke dingen meer dan halen we gewoon Europees voetbal en is het seizoen geslaagd, met een beetje geluk halen we zelfs vCL en dan hebben we een wereldseizoen gedraaid!
Ja, we hadden er met een overwiining op Roda nog beter voor kunnen staan. Maar vergeet niet dat Roda thuis altijd sterk is en dat het gewoon een hele lastige uit wedstrijd is. Overigens vind ik dat Feyenoord echt niet slecht gespeeld heeft. De verdediging stond goed. Aanval vond ik ook niet slecht. Vooral Cisse, Vlaar en Bakkal vond ik erg goed spelen. Clasie en El Ahmadi haalden hun gebruikelijke niveau niet en dat kan een keer gebeuren, je merkt alleen wel dat het meteen een stuk minder word dan. Geeft maar weer eens aan hoe belangrijk El Ahmadi is voor dit Feyenoord. Verder hebben we gewoon grote delen van de wedstrijd genomineerd en een aantal aardige kansen gehad, tja hij wou er helaas alleen niet in. En ach misschien ook maar goed dat we niet gewonnen hebben.. Nu zijn we tenminste van dat gezeur over een titel af. Want als we eerlijk zijn heeft dat er eigenlijk nooit echt in gezeten. Maar zelfs ik begon hoop te krijgen. We hebben het trouwens ook niet afgelopen woensdag laten liggen natuurlijk maar al veel eerder we hebben veel te vaak onnodig punten laten liggen.
Vormer speelde trouwens een hele goede wedstrijd. Heerlijke speler kunnen we denk ik nog veel plezier aan gaan beleven.
Voor vanavond ben ik heel benieuwd. Denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat we thuis wel van Excelsior winnen. Maar het zou wel lekker zijn als we weer eens een keer aan het doelsaldo kunnen werken... PSV en AZ moeten tegen elkaar dus bij winst gaan we sowieso weer een hele goeie slag slaan!
Ik heb ook een paar jaar een seizoenskaart gehad op U. Maar dat vak zit echt snel voor. Je moet sowieso een uur van te voren in het vak zijn om een mooi plaatsje te hebben, ook omdat er van die miskramen zijn die alvast hun sjaaltjes op stoeltjes leggen om die plekken bezet te houdenquote:Op zaterdag 14 april 2012 14:04 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik heb normaal altijd losse kaarten wanneer ik naar de Kuip ga, maar vanavond zit ik met een geleende seizoenkaart op U. Kun je gewoon overal gaan zitten, of heeft iedereen alsnog z'n "eigen" vaste plek?
Ik snap nog steeds niet waarom Vilhena geen basis staat, en Bakkal lekker op de bank zit. Meer kwaliteit, en meer potentie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze post.
[ afbeelding ]
Maar inderdaad, Bakkaldat Tony hem deed vergeten bij Tukkers uit zei al genoeg. Snap nog steeds niet dat hij er niet in kwam woensdag.
Mwoh, het blijft natuurlijk nog wel een A-junior. Rustig brengen snap ik wel... maar hem niet brengen, dat is gewoon raar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom Vilhena geen basis staat, en Bakkal lekker op de bank zit. Meer kwaliteit, en meer potentie.
Ik vond Bakkal afgelopen woensdag absoluut de beste man aan Feyenoords kant. Sowieso heb ik het idee dat ie behoorlijk onderschat word. Wordt nog een hele klus om een goede vervanger voor m te vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:40 schreef Cara het volgende:
[..]
Ben het met een hoop van je post eens, maar hier moet ik toch even een opmerking maken.
Ik kan niet wachten tot Bakkal weggaat en er iemand met een fatsoenlijke steekbal in de plaats komt.
Hoevaak Guidetti niet weggestuurd had kunnen worden!
Ik ben niet zo van het rustig brengen. Natuurlijk kan je niet in 1x een heel jeugd elftal inbrengen. Dat zag je bij Feyenoord vorig seizoen en bij ajax in december/januari. Maar als je de kwaliteiten hebt van Vilhena hoor je die gewoon op te stellen, A-junior of niet(volgens mij is hij officieel nog zelfs B-junior). Feyenoord is, zoals vanmorgen hier al gezegd is, de meest constante ploeg van de Eredivisie. Dan kan je deze jongen echt wel op 10 zetten, dat zagen we tegen Twente.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, het blijft natuurlijk nog wel een A-junior. Rustig brengen snap ik wel... maar hem niet brengen, dat is gewoon raar.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal afgelopen woensdag absoluut de beste man aan Feyenoords kant. Sowieso heb ik het idee dat ie behoorlijk onderschat word. Wordt nog een hele klus om een goede vervanger voor m te vinden.
Whut? Kreeg volgens mij ook het laagste cijfer van nusport.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal afgelopen woensdag absoluut de beste man aan Feyenoords kant.
Je kan zelf niet meer naar de Kuip?quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis de kuip en het naar feyenoord gaan jongens![]()
Zoveel mooie momenten gehad., zo als de laatste wedstrijd van Paul Bosvelt het afscheid van Van Marwijk en van Persie., die hele uefa cup periode op de finale na., de beleving., allemaal weg
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 14 april 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis de kuip en het naar feyenoord gaan jongens![]()
Zoveel mooie momenten gehad., zo als de laatste wedstrijd van Paul Bosvelt het afscheid van Van Marwijk en van Persie., die hele uefa cup periode op de finale na., de beleving., allemaal weg
Zweedse Zuinigheid?quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:40 schreef Helpmefok het volgende:
Ja, denk ik wel. Of Cabral ipv Fernandez.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Fernandez-Guidetti-Cissé voorhoede?
De A1 moet nog winnen van Excelsior, hoe kan dit verkeerd uitpakken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:09 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hopen dat het niet vervelend gaat uitpakken.
Ff quoten en hopen dat je gelijk krijgt vanavond!quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
De A1 moet nog winnen van Excelsior, hoe kan dit verkeerd uitpakken?
Als ik dit verkeerd heb verdien je geen Europees voetbal (ja, zelfs na de prestaties dit seizoen). Excelsior moet je thuis gewoon oprollen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:10 schreef Niesl het volgende:
[..]
Ff quoten en hopen dat je gelijk krijgt vanavond!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vond Bakkal afgelopen woensdag absoluut de beste man aan Feyenoords kant. Sowieso heb ik het idee dat ie behoorlijk onderschat word. Wordt nog een hele klus om een goede vervanger voor m te vinden.
Cabral mag z'n basisplaats eerst eens terugverdienen met een goeie invalbeurt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, denk ik wel. Of Cabral ipv Fernandez.
Geniaal tochquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
AD-BLOG 17.33: De spelers van Excelsior zitten op dit moment in de tram op weg naar De Kuip.
Ik hoop het niet maar ga er vanuit dat zij het als iets geweldigs gaat beleven..quote:Ga je mee naar 't stadion
Naar de ploeg
Van Rood en Wit
Je zoekt een plekje in de zon
Waar je zo
Gezellig zit
Kijk ze komen op het veld
En gejuich uit duizend kelen
Want je staat ervan versteld
Als de sterrenploeg gaat spelen
Dan is altijd wat je hoort
Het lied van Feyenoord
Verder geen verrassingen dus... Wie weet doet Cabral een ebeciliotjequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:27 schreef Caland het volgende:
Sla voor de eerste keer dit seizoen over vanavond
Cabral basis.
In Z1?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:10 schreef Kattenkop het volgende:
Normaal gesproken ga ik met mijn zoon naar de wedstrijd. Vandaag gaat mijn moeder met mijn zoon, voor het eerst naar een wedstrijd van Feyenoord in de Kuip
[..]
Surinaamse Arie, die zoals gebruikelijk te laat en in redelijk aangeschoten toestand het vak binnenkomt _
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |