Das al een stuk aannemelijker dan mijn CIA/Mossad theoriequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef Piles het volgende:
Een baggeraar sloot het topic, die post is verwijderd. Toen was het topic even weg, en nu heeft GGMM de boel weer gerepareerd. Ofzo
Oh-oh...het was 020...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das al een stuk aannemelijker dan mijn CIA/Mossad theorie
Al een jaar of 3quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Al een jaar of 3![]()
Niet doorvertellen he?
Jep, jullie mogen Pim Blokland wel dankbaar zijnquote:
Kapper?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bent toch niet ook nog naar de kapper geweest...
quote:Ot: categorie 2
Ik zie altijd kans om dat niet op te merken bij mijn vrouw...quote:
Jij was toch voor Ajax?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kapper?Alleen voor de puntjes he
[..]Beste nieuws van 2012 (tot we het kampioenschap binnenslepen he)
Supergrappig dat die gasten met de tram komenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Fuszy het volgende:
Die post die weggehaald werd was wel echt smerig voor de mannen. Misschien dat de vrouwen het wel leuk vonden.
Probeerde al een nieuw topic te maken, maar dat lukte dus niet. Ik heb wel echt zin in de wedstrijd tegen Excelsior
En ik maar denken die luie surinamers schieten ook nooit opquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, de post die het topic sloot werd verwijderd.
quote:
Oh blijkbaar niet dusquote:
Zondag pas. Maar hij moet het niet te laat maken, het is matchdayquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:34 schreef Muto het volgende:
Zo te lezen is Guidetti vandaag jarig en zijn er heel wat vrienden en familie bij hem over de vloer.
WIIIJ Gaaan wiiinnenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Feijenoord, Feijenoord, wat gaan we doen vandaag?
Dagjes mensen ! al heb ik geen recht van spreken.,quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:20 schreef jakees het volgende:
Morgen voor het eerst met mijn pa naar de kuip, hij is wel eens geweest zelf en ik ga ongeveer 6x per jaar maar wordt superleuk! Ook met mijn zwager en zijn zoontje. Hoe mooi kan een zaterdag zijn!
Wat is er mis met dagjesmensen? Iedereen mag toch naar Feyenoord gaan als hij dat wilt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dagjes mensen ! al heb ik geen recht van spreken.,
Hopelijk genieten jullie van de wedstrijd.,
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:54 schreef Fuszy het volgende:
Met een beetje geluk staan we vanavond al tweede
Al denk ik dat Twente wel wint van NAC.
Ik eigelijk ookquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb liever gelijkspel bij PSV - AZ.
Psv moet 6e wordenquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.
Als PSV maar niet wint. Wij verliezen nog wel punten de komende weken en dan komen ze ons voorbij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Doe maar winst voor AZ. Dan is PSV weg voor plek 2, is er dus een extra EL plek en kan je zelf altijd nog AZ verslaan. Ik moet er niet aan denken dat je 5e wordt met PSVop plek 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |