abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110302885
Als ik eerlijk ben vind ik t altijd wel juist leuk beetje in je 1tje against the world :@ :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_110302927
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt geen afwijkende mening. Je hebt een gebrek aan inlevingsvermogen. Die "afwijkende meningen" zijn gewoon symptomen.
Nee, dit is weer om het pesten topic.
pi_110302981
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik t altijd wel juist leuk beetje in je 1tje against the world :@ :@
Toen ik 16 was was er een site die fotodump heette, man wat heb ik daar lopen trollen! Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen. Toen was dat geniaal!

Maar uiteindelijk word je toch volwassen.
pi_110303266
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_110303287
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.
Depends welk topic je gebruikt lijkt me.
Rustig aan.
pi_110303352
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier... :)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_110303381
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier... :)
Ja. Lees het maar hoe je het leuk vindt klinken, kloothommel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Depends welk topic je gebruikt lijkt me.
True, maar je loopt altijd het risico dat je kutreacties krijgt en dat zal hier groter zijn dan op het viva forum of weet ik het :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_110303433
Och, ik acht de reacties hier toch wel van meer waarde dan op het viva forum. (met uitzondering die van cher natuurlijk)
Rustig aan.
pi_110303501
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie een kneus schijnt te zijn. Cher zegt het, dus zal het wel zo zijn...
en ik zeg dat dat niet zo is, wat nu ? (8>
pi_110303512
Yeey, bijval *O*
Rustig aan.
pi_110303524
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:45 schreef kingtoppie het volgende:
Yeey, bijval *O*
:D *O* *O* *O*
pi_110303564
Zo ! topic kan wel dicht :+
pi_110303578
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_110303599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag
_O-
Rustig aan.
pi_110303636
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie geen kneus schijnt te zijn. FANNvanhetlaatsteuur zegt het, dus zal het wel zo zijn...
pi_110303667
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
Gewoon OUD

of een brief sturen naar de redactie van de Break out :@ of hitkrant :@ :@
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:53:41 #125
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_110303771
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Is het nou nog gelukt met die jongen? :P
Nee :(
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_110303783
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Cher- het volgende:

[..]

Nee, dit is weer om het pesten topic.
Inderdaad. Het is je eigen domme schuld dat ik dat pesten topic er weer bij haal. Het is de nummer 1 meest serieuze topic op Fok waar alleen maar mensen komen die een verleden met (erge) pesterijen hebben, waar iedereen elkaar een beetje steunt en waar iedereen met de grootste moeite post. Het is een zeer uniek topic hier op Fok wat compleet afwijkt van het "Fok standaard". Elk weldenkend mens ziet dat in één keer. Het staat ook nog eens in R&P i.p.v. ONZ. Dat maakt het automatisch serieuzer van aard. Er is maar één persoon geweest die de boel moest lopen verzieken en liep te trollen over het verleden van mensen (een soort verleden waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het een enorme negatieve impact heeft op de geestelijke gesteldheid van mensen). Iedereen weet wie de boel heeft lopen te verzieken behalve (waarschijnlijk) jij.

Jij bent een gewoon een soort persoon die flink gaat lopen schreeuwen, fucken en raar doen tijdens een begrafenis. Jij houdt gewoon geen rekening met gevoelens van mensen.

Ik heb gelukkig ervan geleerd en je hoeft geen leuke berichten van mijn kant te verwachten.

Verder interesseert het me ook niet wat je van mij en deze post vindt. Je mag me voor alles uitmaken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110303797
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gewoon OUD

OUD lekker elkaars kinderen afzeiken, het is haat en nijd, 10x erger dan klb maar niemand doet er wat aan
ja ik stuur meestal brieven naar 101 woonideeën en ze plaatsen nooit wat die sletten
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_110303825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Inderdaad. Het is je eigen domme schuld dat ik dat pesten topic er weer bij haal. Het is de nummer 1 meest serieuze topic op Fok waar alleen maar mensen komen die een verleden met (erge) pesterijen hebben, waar iedereen elkaar een beetje steunt en waar iedereen met de grootste moeite post. Het is een zeer uniek topic hier op Fok wat compleet afwijkt van het "Fok standaard". Elk weldenkend mens ziet dat in één keer. Het staat ook nog eens in R&P i.p.v. ONZ. Dat maakt het automatisch serieuzer van aard. Er is maar één persoon geweest die de boel moest lopen verzieken en liep te trollen over het verleden van mensen (een soort verleden waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het een enorme negatieve impact heeft op de geestelijke gesteldheid van mensen). Iedereen weet wie de boel heeft lopen te verzieken behalve (waarschijnlijk) jij.

Jij bent een gewoon een soort persoon die flink gaat lopen schreeuwen, fucken en raar doen tijdens een begrafenis. Jij houdt gewoon geen rekening met gevoelens van mensen.

Ik heb gelukkig ervan geleerd en je hoeft geen leuke berichten van mijn kant te verwachten.

Verder interesseert het me ook niet wat je van mij en deze post vindt. Je mag me voor alles uitmaken.
Zat ze daar serieus te kloten?
Rustig aan.
pi_110303908
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef chroestjov het volgende:

[..]

OUD lekker elkaars kinderen afzeiken, het is haat en nijd, 10x erger dan klb maar niemand doet er wat aan
ja ik stuur meestal brieven naar 101 woonideeën en ze plaatsen nooit wat die sletten
lekker met zn alle fotos posten van dikke buiken :~ :~ EN KIJK MIJN POEPIE HEEFT VOOR EERST POEPIE GEDAAN OP ZN POTJE MOOIE FOTO HE!@#@ :FD :'( :D
  zaterdag 14 april 2012 @ 01:00:18 #130
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_110303953
quote:

[..]

Dingen zitten diep.
and then...
pi_110304036
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo ! topic kan wel dicht :+
Ik hoop dat het topic open kan blijven nu ik het herschreven heb?
pi_110304308
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zat ze daar serieus te kloten?
Dan moet je even al haar posts lezen. Je moet een beetje kijken naar de manier waarop ze reageert. Het lijkt soms alsof ze een punt heeft, maar je moet er rekening mee houden dat mensen geen complete controle over hun leven hebben door bijvoorbeeld onwetendheid en dat mensen denken dat ze iets zomaar overkomen zonder dat ze direct weten wat nou de werkelijke oorzaak is (zoals bijvoorbeeld bij een auto-ongeluk)

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_110304410
quote:

[..]

Best een triest persoon is het eigenlijk.
pi_110304850
Fireback topic.
pi_110305139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dan moet je even al haar posts lezen. Je moet een beetje kijken naar de manier waarop ze reageert. Het lijkt soms alsof ze een punt heeft, maar je moet er rekening mee houden dat mensen geen complete controle over hun leven hebben door bijvoorbeeld onwetendheid en dat mensen denken dat ze iets zomaar overkomen zonder dat ze direct weten wat nou de werkelijke oorzaak is (zoals bijvoorbeeld bij een auto-ongeluk)

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2

Vroeger gepest #2
mag ik een samenvatting ?

Wie wordt er nou eigenlijk gepest ? :o

TS?
pi_110305271
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

mag ik een samenvatting ?

Wie wordt er nou eigenlijk gepest ? :o

TS?
Er was een ervaringentopic voor slachtoffers van pesterijen, TS van deze topic kwam ff hun op hun nummer zetten dat ze niet zulke huillies moeten zijn en dat achtervolgt haar nu nog steeds en nou is ze stil.

Kort genoeg?
pi_110305560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Er was een ervaringentopic voor slachtoffers van pesterijen, TS van deze topic kwam ff hun op hun nummer zetten dat ze niet zulke huillies moeten zijn en dat achtervolgt haar nu nog steeds en nou is ze stil.

Kort genoeg?
Yep !

welterusten mijn internetverbinding is klote

:z
pi_110308080
fok is een autisten bende, kijk dan al die meeting foto's tering zijn wat een lelijkerds hahahaha
Roken is lekker
pi_110308094
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Gewoon OUD

vroeger fapte ik wel eens op de sexpagina van break out, staat er een naakt meisje van net 16 dacht ik. lol
Roken is lekker
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:13:28 #140
327568 rosepetals
Beware of the thorns.
pi_110308134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Kort genoeg?
Dat is wel erg laag zeg :')
"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
pi_110308210
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Gulmez het volgende:
ik ben een baller vraag het maar aan fifa
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:48:53 #142
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_110308785
edit: nevermind

[ Bericht 49% gewijzigd door SonicVolcano op 14-04-2012 11:25:11 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_110309815
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:00 schreef Schalks. het volgende:

[..]

Dingen zitten diep.
Dit dus. Het is een feit dat je dingen achter je moet laten, naar voren moet kijken en dingen moet ondernemen en simpelweg niet moet gaan klagen over iets wat jaren geleden is gebeurd; het is nou eenmaal gebeurd en het is niet terug te draaien. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf met het zielig doen. Het is jouw leven. Maar goed, dat iemand die uitspraak al als erg ervaart zegt meer iets over die persoon imo.
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:50:03 #144
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_110309890
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:

[..]

Dit dus. Het is een feit dat je dingen achter je moet laten, naar voren moet kijken en dingen moet ondernemen en simpelweg niet moet gaan klagen over iets wat jaren geleden is gebeurd; het is nou eenmaal gebeurd en het is niet terug te draaien. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf met het zielig doen. Het is jouw leven. Maar goed, dat iemand die uitspraak al als erg ervaart zegt meer iets over die persoon imo.
Inlevingsvermogen, dit wijf bezit het niet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')