Nee, dit is weer om het pesten topic.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt geen afwijkende mening. Je hebt een gebrek aan inlevingsvermogen. Die "afwijkende meningen" zijn gewoon symptomen.
Toen ik 16 was was er een site die fotodump heette, man wat heb ik daar lopen trollen! Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen. Toen was dat geniaal!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik t altijd wel juist leuk beetje in je 1tje against the world![]()
Depends welk topic je gebruikt lijkt me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.
Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.
Ja. Lees het maar hoe je het leuk vindt klinken, kloothommel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier...
True, maar je loopt altijd het risico dat je kutreacties krijgt en dat zal hier groter zijn dan op het viva forum of weet ik hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends welk topic je gebruikt lijkt me.
en ik zeg dat dat niet zo is, wat nu ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie een kneus schijnt te zijn. Cher zegt het, dus zal het wel zo zijn...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag
Gewoon OUDquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag
Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Is het nou nog gelukt met die jongen?
Inderdaad. Het is je eigen domme schuld dat ik dat pesten topic er weer bij haal. Het is de nummer 1 meest serieuze topic op Fok waar alleen maar mensen komen die een verleden met (erge) pesterijen hebben, waar iedereen elkaar een beetje steunt en waar iedereen met de grootste moeite post. Het is een zeer uniek topic hier op Fok wat compleet afwijkt van het "Fok standaard". Elk weldenkend mens ziet dat in één keer. Het staat ook nog eens in R&P i.p.v. ONZ. Dat maakt het automatisch serieuzer van aard. Er is maar één persoon geweest die de boel moest lopen verzieken en liep te trollen over het verleden van mensen (een soort verleden waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het een enorme negatieve impact heeft op de geestelijke gesteldheid van mensen). Iedereen weet wie de boel heeft lopen te verzieken behalve (waarschijnlijk) jij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, dit is weer om het pesten topic.
OUD lekker elkaars kinderen afzeiken, het is haat en nijd, 10x erger dan klb maar niemand doet er wat aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gewoon OUD
of een brief sturen naar de redactie van de Break outof hitkrant
![]()
Zat ze daar serieus te kloten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is je eigen domme schuld dat ik dat pesten topic er weer bij haal. Het is de nummer 1 meest serieuze topic op Fok waar alleen maar mensen komen die een verleden met (erge) pesterijen hebben, waar iedereen elkaar een beetje steunt en waar iedereen met de grootste moeite post. Het is een zeer uniek topic hier op Fok wat compleet afwijkt van het "Fok standaard". Elk weldenkend mens ziet dat in één keer. Het staat ook nog eens in R&P i.p.v. ONZ. Dat maakt het automatisch serieuzer van aard. Er is maar één persoon geweest die de boel moest lopen verzieken en liep te trollen over het verleden van mensen (een soort verleden waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het een enorme negatieve impact heeft op de geestelijke gesteldheid van mensen). Iedereen weet wie de boel heeft lopen te verzieken behalve (waarschijnlijk) jij.
Jij bent een gewoon een soort persoon die flink gaat lopen schreeuwen, fucken en raar doen tijdens een begrafenis. Jij houdt gewoon geen rekening met gevoelens van mensen.
Ik heb gelukkig ervan geleerd en je hoeft geen leuke berichten van mijn kant te verwachten.
Verder interesseert het me ook niet wat je van mij en deze post vindt. Je mag me voor alles uitmaken.
lekker met zn alle fotos posten van dikke buikenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
OUD lekker elkaars kinderen afzeiken, het is haat en nijd, 10x erger dan klb maar niemand doet er wat aan
ja ik stuur meestal brieven naar 101 woonideeën en ze plaatsen nooit wat die sletten
Dingen zitten diep.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is je eigen domme schuld dat ik dat pesten topic er weer bij haal. Het is de nummer 1 meest serieuze topic op Fok waar alleen maar mensen komen die een verleden met (erge) pesterijen hebben, waar iedereen elkaar een beetje steunt en waar iedereen met de grootste moeite post. Het is een zeer uniek topic hier op Fok wat compleet afwijkt van het "Fok standaard". Elk weldenkend mens ziet dat in één keer. Het staat ook nog eens in R&P i.p.v. ONZ. Dat maakt het automatisch serieuzer van aard. Er is maar één persoon geweest die de boel moest lopen verzieken en liep te trollen over het verleden van mensen (een soort verleden waarvan wetenschappelijk bewezen is dat het een enorme negatieve impact heeft op de geestelijke gesteldheid van mensen). Iedereen weet wie de boel heeft lopen te verzieken behalve (waarschijnlijk) jij.
Jij bent een gewoon een soort persoon die flink gaat lopen schreeuwen, fucken en raar doen tijdens een begrafenis. Jij houdt gewoon geen rekening met gevoelens van mensen.
Ik heb gelukkig ervan geleerd en je hoeft geen leuke berichten van mijn kant te verwachten.
Verder interesseert het me ook niet wat je van mij en deze post vindt. Je mag me voor alles uitmaken.
Ik hoop dat het topic open kan blijven nu ik het herschreven heb?quote:
Dan moet je even al haar posts lezen. Je moet een beetje kijken naar de manier waarop ze reageert. Het lijkt soms alsof ze een punt heeft, maar je moet er rekening mee houden dat mensen geen complete controle over hun leven hebben door bijvoorbeeld onwetendheid en dat mensen denken dat ze iets zomaar overkomen zonder dat ze direct weten wat nou de werkelijke oorzaak is (zoals bijvoorbeeld bij een auto-ongeluk)quote:
Best een triest persoon is het eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
mag ik een samenvatting ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dan moet je even al haar posts lezen. Je moet een beetje kijken naar de manier waarop ze reageert. Het lijkt soms alsof ze een punt heeft, maar je moet er rekening mee houden dat mensen geen complete controle over hun leven hebben door bijvoorbeeld onwetendheid en dat mensen denken dat ze iets zomaar overkomen zonder dat ze direct weten wat nou de werkelijke oorzaak is (zoals bijvoorbeeld bij een auto-ongeluk)
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Vroeger gepest #2
Er was een ervaringentopic voor slachtoffers van pesterijen, TS van deze topic kwam ff hun op hun nummer zetten dat ze niet zulke huillies moeten zijn en dat achtervolgt haar nu nog steeds en nou is ze stil.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mag ik een samenvatting ?
Wie wordt er nou eigenlijk gepest ?![]()
TS?
Yep !quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er was een ervaringentopic voor slachtoffers van pesterijen, TS van deze topic kwam ff hun op hun nummer zetten dat ze niet zulke huillies moeten zijn en dat achtervolgt haar nu nog steeds en nou is ze stil.
Kort genoeg?
vroeger fapte ik wel eens op de sexpagina van break out, staat er een naakt meisje van net 16 dacht ik. lolquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Gewoon OUD
of een brief sturen naar de redactie van de Break outof hitkrant
![]()
Dat is wel erg laag zegquote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er was een ervaringentopic voor slachtoffers van pesterijen, TS van deze topic kwam ff hun op hun nummer zetten dat ze niet zulke huillies moeten zijn en dat achtervolgt haar nu nog steeds en nou is ze stil.
Kort genoeg?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Gulmez het volgende:
ik ben een baller vraag het maar aan fifa
Dit dus. Het is een feit dat je dingen achter je moet laten, naar voren moet kijken en dingen moet ondernemen en simpelweg niet moet gaan klagen over iets wat jaren geleden is gebeurd; het is nou eenmaal gebeurd en het is niet terug te draaien. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf met het zielig doen. Het is jouw leven. Maar goed, dat iemand die uitspraak al als erg ervaart zegt meer iets over die persoon imo.quote:
Inlevingsvermogen, dit wijf bezit het niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:45 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit dus. Het is een feit dat je dingen achter je moet laten, naar voren moet kijken en dingen moet ondernemen en simpelweg niet moet gaan klagen over iets wat jaren geleden is gebeurd; het is nou eenmaal gebeurd en het is niet terug te draaien. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf met het zielig doen. Het is jouw leven. Maar goed, dat iemand die uitspraak al als erg ervaart zegt meer iets over die persoon imo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |