Voordat je het zometeen zelf nog gaat geloven, bedoel je.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als mensen het lang genoeg blijven herhalen dan krijg je die status vanzelf aangemeten ja... Beter stop je met vooroordelen.

Grote kans dat je dan met een trol te maken hebt ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?

Je hebt geen afwijkende mening. Je hebt een gebrek aan inlevingsvermogen. Die "afwijkende meningen" zijn gewoon symptomen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?

quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie een kneus schijnt te zijn. Cher zegt het, dus zal het wel zo zijn...

Is het nou nog gelukt met die jongen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom trouwens druk maken om elkaars reacties. Als een reactie je niet aan staat kun je er verder ook geen meuk om geven...

Veel mensen willen graag bijval voor hun mening. Jij niet ws, maar andere mensen vaak wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom trouwens druk maken om elkaars reacties. Als een reactie je niet aan staat kun je er verder ook geen meuk om geven...

Nee, dit is weer om het pesten topic.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hebt geen afwijkende mening. Je hebt een gebrek aan inlevingsvermogen. Die "afwijkende meningen" zijn gewoon symptomen.

Toen ik 16 was was er een site die fotodump heette, man wat heb ik daar lopen trollen! Iedereen het bloed onder de nagels vandaan halen. Toen was dat geniaal!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik t altijd wel juist leuk beetje in je 1tje against the world![]()

Depends welk topic je gebruikt lijkt me.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.

Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:36 schreef Robophatt het volgende:
Ik word gewoon moe van mensen die blijven proberen om hun serieuze shit aan vreemden op internet kwijt te kunnen. Er zijn vast fora waar dat kan hoor, maar dat op FOK! zetten is ongeveer net zo'n groot risico op kut reacties als wanneer je zoiets op 4chan zet.

Ja. Lees het maar hoe je het leuk vindt klinken, kloothommel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:40 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dus er mogen geen serieuze topics zijn op FOK volgens jou? Ben ik ff blij dat je geen onderdeel uitmaakt van de regie hier...
True, maar je loopt altijd het risico dat je kutreacties krijgt en dat zal hier groter zijn dan op het viva forum of weet ik hetquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends welk topic je gebruikt lijkt me.

en ik zeg dat dat niet zo is, wat nu ?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie een kneus schijnt te zijn. Cher zegt het, dus zal het wel zo zijn...

quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag

Gewoon OUDquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:47 schreef chroestjov het volgende:
als ik echt raad nodig heb dan ga ik wel naar het girlzforum met mijn serieuze vraag

Neequote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Is het nou nog gelukt met die jongen?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |