Verklaar u nader... Je hebt nog een Nokia 3310?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:35 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb nog een lange weg te gaan. Ik loop weer 10 jaar achter de feiten aan zie ik. Bah...........
ja maar iedereen verwerkt dingen op een andere manier, dat iemand die jonger als jou is heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Comp_Lex het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die bijna 10 jaar jonger zijn dan ik die door een dergelijk proces zijn heengegaan dan ik en die er 10 keer beter zijn uitgekomen. Man, dan moet ik straks aan het werk nadat ik mijn stage heb gedaan en ben afgestudeerd (ik ben de afgelopen jaren helemaal alleen geweest en ik moet mijn stage en afstuderen ook alleen doen en dan *boem* opeens in een omgeving met veel mensen om mijn heen *bibber*).
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Ellatjuh het volgende:
idd dat met die muur, hij brokkelt steeds verder af bij de mensen die ik vertrouw.
maar heb eigelijk nog bij niemand dat ie helemaal weg is..
ze kunnen alles ook weer tegen je gebruiken..
Ja maar de les die ik ondertussen geleerd heb, is dat als je niemand vertrouwt je ook helemaal alleen staat. dus je zal op een moment mensen moeten gaan vertrouwen, en tuurlijk word je dan gekwets, michien wel vaker als 1 keer, maar uiteindelijk kom je mensen tegen die je het tegendeel bewijzen en je begeleiden en voorzichtig aan helpen om die muur minder te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:41 schreef Ellatjuh het volgende:
idd dat met die muur, hij brokkelt steeds verder af bij de mensen die ik vertrouw.
maar heb eigelijk nog bij niemand dat ie helemaal weg is..
ze kunnen alles ook weer tegen je gebruiken..
watte?quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb recent een groep mensen gecontacteerd die nog niet lekker om m'n mail hebben gereageerd (nog niet op een voldoende manier zeg maar).
pff ja idd een heftig programma, word er ook boos om, ook dat ze de familie bij de harmonie uitlachten, ik had dan als vader die gasten bij hun nekvel gepakt en ze op de stoeprand kapot gebeukt. Eigenlijk wel erg dat ik door dat pesten geen geweten meer heb dat zegt 'dat moet je niet doen'.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Moest even aan dit topic denken. Volgens mij is het ook de soundtrack van het programma 'gepest'. Sluit wel aan op waar maanvis het eerder in deze reeks al over had. Sowieso een heftig programma, gepest.
Ik had hetzelfde gedaan.quote:ik had dan als vader die gasten bij hun nekvel gepakt en ze op de stoeprand kapot gebeukt
jawel das waar..quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:00 schreef The Bitch het volgende:
[..]
Ja maar de les die ik ondertussen geleerd heb, is dat als je niemand vertrouwt je ook helemaal alleen staat. dus je zal op een moment mensen moeten gaan vertrouwen, en tuurlijk word je dan gekwets, michien wel vaker als 1 keer, maar uiteindelijk kom je mensen tegen die je het tegendeel bewijzen en je begeleiden en voorzichtig aan helpen om die muur minder te maken.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik op de fiets zit en een paar jochies zitten voor mij te fietsen dan neem ik een andere route. Het maakt niet of ze 1 jaar jonger zijn of 10 jaar jonger.
Sorry, ik heb niks aan je post.quote:
Als je achter ze zit?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:14 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Het is misschien triest ja, maar ik herken het zelf ook.
Als ze je tegemoet komen dus?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:18 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik ze op een afstand van voren zie ook.
Ik heb zelf ook zo'n tijd gehad dat als ik ergens heen moest fietsen en er turken voor me zaten. Dat ik of snel een andere weg neem of even van me fiets stap om te wachten tot ze weg zijn.quote:
Waar ben je dan eigenlijk bang voor?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n tijd gehad dat als ik ergens heen moest fietsen en er turken voor me zaten. Dat ik of snel een andere weg neem of even van me fiets stap om te wachten tot ze weg zijn.
Maarja die tijd heb ik nu niet meer, omdat het eigenlijk nergens op slaat. Je moet gewoon echt proberen om schijt te hebben en gewoon er langs te fietsen.
Bij jou?quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent dan uiteraard bang voor hetgeen wat al zo vaak gebeurd is.
Toen was ik bang dat ik uitgescholden werd en dat ze allemaal dom zaten te lachen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar ben je dan eigenlijk bang voor?
Hm ok, toen ik nog fietste heb ik ook vaak genoeg te maken gehad met hele groepen mensen van school en zo. Maar nooit nergens last van gehad gelukkig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:21 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Toen was ik bang dat ik uitgescholden werd en dat ze allemaal dom zaten te lachen.
Maarja nogmaals ik heb dat nu niet meer. Ik fiets er gewoon langs en desnoods kijk ik ze aan. Ze zijn altijd stoer als ze met een groepje zijn, maar als ze alleen fietsen dan durven ze al niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |