quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens heeft ze wel gelijk, een mening anders dan de doorsnee fokker wordt gezien als een troll.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
De klacht is wel terecht. Mensen hier op FOK! kunnen neukverhaaltjes en dergelijke niet handelen daar het een ver-van-mijn-bed-show voor hun is en ze in vele gevallen dolgraag met de TS zouden willen ruilen. Dit toegeven is zelfkastijding en als compensatie worden dan uitspraken gedaan als 'troll', 'verzonnen topics' en nog meer ongein.
Wat deze man zegt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof ts een vrouw is, wat een fucking hoax dit
sodemieter op met je getroll
Dat klopt. Ben jij er wel eentje dan? Imo ben je als man aan 't trollen...quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef Cher- het volgende:
Bij deze mijn terechte klacht. Fijne avond.
Man, vrouw, wat maakt het uit. We zijn allemaal gelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat klopt. Ben jij er wel eentje dan? Imo ben je als man aan 't trollen...
Omdat we dat bijna 100 jaar geleden op papier zetten, maakt het nog niet waar. Maakte het wel een zwarte dagquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef Cher- het volgende:
[..]
Man, vrouw, wat maakt het uit. We zijn allemaal gelijk.
We zijn gelijk. Mannen hebben een penis en vrouwen een vagina. Dat is het verschil wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat we dat bijna 100 jaar geleden op papier zetten, maakt het nog niet waar. Maakte het wel een zwarte dag
Krijg jij lekker aids om je te begeleiden in het leven, vuile gek dat je er bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef koekii het volgende:
Als je zo ziek wordt van mensen op FOK! Waarom rot je niet op?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Krijg jij lekker aids om je te begeleiden in het leven, vuile gek dat je er bent.
Jullie zijn je lichamelijk zo aan het ontwikkelen dat de man straks niet meer nodig is voor de voortplanting... en dan noem je ons gelijk? Amehoela mallerdquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
We zijn gelijk. Mannen hebben een penis en vrouwen een vagina. Dat is het verschil wel zo'n beetje.
Ik hoop dat jij nog maagd bent...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie zijn je lichamelijk zo aan het ontwikkelen dat de man straks niet meer nodig is voor de voortplanting... en dan noem je ons gelijk? Amehoela mallerd
Iedereen heeft een andere mening, dus probeer jezelf maar niet in te dekken. Je manier van brengen en je denkbeelden daarentegen zijn wel naïef.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef Cher- het volgende:
Waarom? Ik heb gewoon een andere mening. Klaar.
De harde waarheid is dat we niet gelijk zijn. Het is natuurlijk veel beter om een man te zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef Cher- het volgende:
[..]
We zijn gelijk. Mannen hebben een penis en vrouwen een vagina. Dat is het verschil wel zo'n beetje.
Ik heb al aidsquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:17 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Krijg jij lekker aids om je te begeleiden in het leven, vuile gek dat je er bent.
Dat een vrouw zelf kinderen kan krijgen zonder de man? Ben je nou serieus of houd je me voor de gek? Hoe dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jullie zijn je lichamelijk zo aan het ontwikkelen dat de man straks niet meer nodig is voor de voortplanting... en dan noem je ons gelijk? Amehoela mallerd
Nou weet ik niet. Vrouw zijn heeft soms ook wel voordelen als in manipuleren en de boel bedriegen en toch het slachtoffer uithangen. Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
De harde waarheid is dat we niet gelijk zijn. Het is natuurlijk veel beter om een man te zijn.
quote:Vrouw zijn heeft soms ook wel voordelen als in manipuleren en de boel bedriegen en toch het slachtoffer uithangen. Bijvoorbeeld.
hoe krijg je eigenlijk aids ik ga morgen naar de wallen, hopelijk kom ik niet de voor in aanmerking maar gebruik sowieso condoom dus dan gebeurd niksquote:
En hier een voorbeeld van een vrouw die alles denkt te weten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Marie30 het volgende:
Eens met de klacht op zich: er wordt te vaak onterecht troll geroepen etc.
Maar dat uitgerekend jijdit topic opent. Jij bent gewoon wel een troll en wanneer mensen jou zo noemen is dat gewoon terecht.
Was ik nog vergeten...quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
En hier een voorbeeld van een vrouw die alles denkt te weten.
Ik troll niet. Kneusje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef LompeHork het volgende:
TS denkt te trollen, maar faalt in ieder opzicht.
Een pluim voor jou TS! In je reet, en diep ook!
Ik ben serieus. Jouw post is een uitstekend voorbeeld. Ik zet 'm in de OP.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was ik nog vergeten...als je niet trolt zoek je wel ruzie... bij deze dan maar weer
![]()
![]()
Dat kunnen mannen net zo goed. Behalve het slachtoffertje uithangen; daar rust een taboe op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nou weet ik niet. Vrouw zijn heeft soms ook wel voordelen als in manipuleren en de boel bedriegen en toch het slachtoffer uithangen. Bijvoorbeeld.
Moeilijk missen ook, je laat hem overal slingerenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei, nu moet ik op mijn pik getrapt zijnwat schattig!
Sorry, ik zal hem morgen oprollenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moeilijk missen ook, je laat hem overal slingeren
Mannen maar ik denk dat vrouwen d'r toch beter in zijn en vooral met het slachtoffer-uithang gedeelte.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen net zo goed. Behalve het slachtoffertje uithangen; daar rust een taboe op.
Want de vrouw was verward toen ze allerlei wandaden pleegde en de man was.bewust een gore klootzak.En tieten.
Een voorbeeld van wat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Ik ben serieus. Jouw post is een uitstekend voorbeeld. Ik zet 'm in de OP.
Ik hoop oprecht niet dat ik zulke uitspraken doe na mijn 25e. En al helemaal niet op een forum.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een voorbeeld van wat?Van iemand die jou een ruziezoeker/trol, wat je ook bent, noemt..?
Lol, het is weer computeruurtje in de instelling zeker...
Mensen die een kloon aanmaken om een verhaal te verzinnen dat ze geneukt hebben? Ik geloof dat niet. Ik denk dan wel dat zulke verhalen echt zijn want waarom lieg je daarover?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Chinless het volgende:
Maar TS zeg nou zelf, soms heb je gewoon kloons die expres topics openen en zulk gedrag vertonen.
Dit zijn vaker kloons dan serieuze reacties, mja wat doen we er aan.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens heeft ze wel gelijk, een mening anders dan de doorsnee fokker wordt gezien als een troll.
Hier zit wel iets van waarheid in inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Over TS durf ik niet te oordelen, boeit me verder ook geen neuk.
De klacht is wel terecht. Mensen hier op FOK! kunnen neukverhaaltjes en dergelijke niet handelen daar het een ver-van-mijn-bed-show voor hun is en ze in vele gevallen dolgraag met de TS zouden willen ruilen. Dit toegeven is zelfkastijding en als compensatie worden dan uitspraken gedaan als 'troll', 'verzonnen topics' en nog meer ongein.
hey nep supporter, heb je je weer goed vermaakt tijdens studio sport?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
alsof ts een vrouw is, wat een fucking hoax dit
sodemieter op met je getroll
In dit subforum dump jeje eigen klacht(en). Voor jezelf zijn desbetreffende klachten dus feit. Je licht het verder alleen toe that's it.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef Renesite het volgende:
TS zegt dat haar klacht terecht is. Dat kan TS niet zelf beoordelen.
he je bent er weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef Broder het volgende:
Aangezien deze plek vol met slinkse metaalluisterende maagden zit is het eerste voorbeeld sowieso al niet te vertrouwen man.
Heel goed beschreven. Komt in de op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Over TS durf ik niet te oordelen, boeit me verder ook geen neuk.
Hij niet joh. Fok hosselaars zijn openbaar, kijk de fobo's.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een fok-hosselaar, is het niet?
Geef es namen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij niet joh. Fok hosselaars zijn openbaar, kijk de fobo's.
Denken dat Pharkus dat nodig heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mocht je willen, er zijn gewoon geen vrouwen op FOK. Die zitten op Vivaforum of zo...quote:
Ken alleen Kingtoppie, echt zo'n onzeker kneusje toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
KurtCobain, Kingtoppie, Beach, SonicValano
'Kloonhommel'quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mocht je willen, er zijn gewoon geen vrouwen op FOK. Die zitten op Vivaforum of zo...
Ik hossel nog geen privéfoto, cybersex0r of date via FOKquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Een ander mening hebben is niet hetzelfde als je niet kunnen inleven in een ander persoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef Cher- het volgende:
Ik geef mijn mening. Blijkbaar is mijn mening soms wat raar. Er volgen reacties als: Troll. Naïef. Kind. Puber. Waarom? Ik heb gewoon een andere mening. Klaar.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
KurtCobain, Kingtoppie, Beach, SonicValano
Als mensen het lang genoeg blijven herhalen dan krijg je die status vanzelf aangemeten ja... Beter stop je met vooroordelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ken alleen Kingtoppie, echt zo'n onzeker kneusje toch.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Jimbo het volgende:
ah, rellen.
hier moet ik me mengen.
- Jajong heeft gelijk, wat je ook zegt, die koning hossel is gewoon baas.
- Cher en toppie komen beide net uit de dop, oftewel.. tyfusstraal beide een eind op, jullie discussie is bijna zo nutteloos als neuken voor maagdelijkheid.
opa jimbo heeft gesproken tot over een jaar weer
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand die een keer een raar topic opent en iemand die continu een rare, afwijkende mening heeft en loopt te bitchen + een nieuw account heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |