Hij niet joh. Fok hosselaars zijn openbaar, kijk de fobo's.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een fok-hosselaar, is het niet?

Geef es namen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij niet joh. Fok hosselaars zijn openbaar, kijk de fobo's.

Denken dat Pharkus dat nodig heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]

Mocht je willen, er zijn gewoon geen vrouwen op FOK. Die zitten op Vivaforum of zo...quote:

Ken alleen Kingtoppie, echt zo'n onzeker kneusje toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
KurtCobain, Kingtoppie, Beach, SonicValano

'Kloonhommel'quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mocht je willen, er zijn gewoon geen vrouwen op FOK. Die zitten op Vivaforum of zo...

Ik hossel nog geen privéfoto, cybersex0r of date via FOKquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]

Een ander mening hebben is niet hetzelfde als je niet kunnen inleven in een ander persoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:10 schreef Cher- het volgende:
Ik geef mijn mening. Blijkbaar is mijn mening soms wat raar. Er volgen reacties als: Troll. Naïef. Kind. Puber. Waarom? Ik heb gewoon een andere mening. Klaar.

quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
KurtCobain, Kingtoppie, Beach, SonicValano

Als mensen het lang genoeg blijven herhalen dan krijg je die status vanzelf aangemeten ja... Beter stop je met vooroordelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ken alleen Kingtoppie, echt zo'n onzeker kneusje toch.

quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef Jimbo het volgende:
ah, rellen.
hier moet ik me mengen.
- Jajong heeft gelijk, wat je ook zegt, die koning hossel is gewoon baas.
- Cher en toppie komen beide net uit de dop, oftewel.. tyfusstraal beide een eind op, jullie discussie is bijna zo nutteloos als neuken voor maagdelijkheid.
opa jimbo heeft gesproken tot over een jaar weer
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef TheHappyPrince het volgende:
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand die een keer een raar topic opent en iemand die continu een rare, afwijkende mening heeft en loopt te bitchen + een nieuw account heeft.

Voordat je het zometeen zelf nog gaat geloven, bedoel je.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als mensen het lang genoeg blijven herhalen dan krijg je die status vanzelf aangemeten ja... Beter stop je met vooroordelen.

Grote kans dat je dan met een trol te maken hebt ja.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
[..]
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?

Je hebt geen afwijkende mening. Je hebt een gebrek aan inlevingsvermogen. Die "afwijkende meningen" zijn gewoon symptomen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Cher- het volgende:
Dus dan is het meteen niet waar dat iemand een afwijkende mening heeft, maar gespeeld?

quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:15 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik ken kingtoppie niet, maar ik heb gehoord dat ie een kneus schijnt te zijn. Cher zegt het, dus zal het wel zo zijn...

Is het nou nog gelukt met die jongen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom trouwens druk maken om elkaars reacties. Als een reactie je niet aan staat kun je er verder ook geen meuk om geven...

Veel mensen willen graag bijval voor hun mening. Jij niet ws, maar andere mensen vaak wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom trouwens druk maken om elkaars reacties. Als een reactie je niet aan staat kun je er verder ook geen meuk om geven...
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |