Maar ook niet iets waarvan je het je maar kan permitteren om niks op voorraad te hebben liggen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Het is ook niet de eerste van de laatste tijd.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet ik er weer langs. De werkzaamheden lopen natuurlijk uiteraard vanzelfsprekend uit. Wat zal ik doen?
a ) Omreizen via de Kippenlijn (doei geld, kwaaie brief Driek etc)
b ) Tegen mijn baas zeggen dat ie de pest kan krijgen
c ) Nu vast vertrekken om over een NS-Only omweg op tijd weer in Ut te zijn
d ) Verongelukken op een toch niet zo kundig verholpen en/of überhaupt opgemerkt mankement aan die wissel
Pak uw kastje en Stemmmm!
e) je eigen vervoersdienst opzettenquote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen moet ik er weer langs. De werkzaamheden lopen natuurlijk uiteraard vanzelfsprekend uit. Wat zal ik doen?
a ) Omreizen via de Kippenlijn (doei geld, kwaaie brief Driek etc)
b ) Tegen mijn baas zeggen dat ie de pest kan krijgen
c ) Nu vast vertrekken om over een NS-Only omweg op tijd weer in Utrecht te zijn
d ) Verongelukken op een toch niet zo kundig verholpen en/of überhaupt opgemerkt mankement aan die wissel
Pak uw kastje en Stemmmm!
Op het spoor ben je dan toch afhankelijk van de spullenboel van die toko uit Utrechtquote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
e) je eigen vervoersdienst opzetten
Is dat zo makkelijk mogelijk ja?quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een stukje spoor bemachtigen om te mogen berijden is lastiger.quote:
wie had het over het spoor?quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Op het spoor ben je dan toch afhankelijk van de spullenboel van die toko uit Utrecht
f ) je zwakteboden voor je houdenquote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het wordt wel door een mens ingevoerd. Er zitten soms typ- danwel spelfouten in, er verschijnen lege tweets of dingen als "#ICE: #Fyra (v 9:27 Amsterdam) ...". Ook zijn tweets niet altijd begrijpbaar: informatie wordt soms verspreid over meerdere tweets waarvan de volgorde niet altijd klopt (zoals 2, 1, 3 i.p.v. 1, 2, 3) of zit er informatie van andere treinen tussen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef greavy het volgende:
Dat is een automatisch systeem. Haalt de info uit de systemen bij NSH.
Het zou wel interessant zijn om een OV-bedrijf te beginnen. Maar ik vraag me af hoe de mensen van Qbuzz het deden want dat is volgens mij het enige OV-bedrijf waarvan de oprichting ervan niet door de overheid was gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
een stukje spoor bemachtigen om te mogen berijden is lastiger.
achter Kubus zit de voormalig topman van xx en hij heeft met de bonus die hij bij zijn vertrek ontving het bedrijf opgericht. NSH stond financieel garant voor het bedrijf. Hierdoor hebben ze al snel twee concessies binnen kunnen slepen. Bussen bezit het bedrijf niet, want alles wordt geleaset.quote:Op maandag 16 april 2012 20:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Het zou wel interessant zijn om een OV-bedrijf te beginnen. Maar ik vraag me af hoe de mensen van Qbuzz het deden want dat is volgens mij het enige OV-bedrijf waarvan de oprichting ervan niet door de overheid was gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |